STRÓJ RZYMSKI LEGIONISTA CENTURION 127-132 CM (6483249850)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
96,50 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Bydgoszcz
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • płeć: chłopcy
  • rozmiar: rozmiar 122-134
  • stan: nowy
Strój Legionista



Wzrost: 127-132 cm.

W zestawie znajdują się:
- tunika z peleryną,
- hełm .

Do stroju dołączony jest pokrowiec
zapobiegający zabrudzeniom.

Tunika w kolorze brązowo-czerwonym z nadrukiem.
Wykończon­a ozdobną tasiemką w meandryczne wzory
.
Do tuniki doszyta jest czerwona peleryna.

Złoty hełm wykonany z pianki pokrytej materiałem.
Na czubku hełmu znajduje się pluszowy czerwony czub.

Miecz i tarcza nie wchodzą w skład oferowanego produktu.


Na innych naszych aukcjach oferujemy
miecze i sztylety rzymskie.

Przy zakupie stroju otrzymają Państwo kolorowankę dla dzieci.


mBank
33 1140 2004 0000 3202 7458 8241
PB Paulina Brzeska

W sklepie MIXPARTY Klient ma zagwarantowane bezpieczeństwo zakupu - jeśli zakupiony towar nie odpowiada Państwa oczekiwaniom można go zwrócić w terminie 14 dni od daty jego otrzymania. Więcej na stronie o nas
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u mixpartypl za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 33114020040000320274588241
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Zamówienie złożone w dzień roboczy do godz. 14:30 zostanie wysłane tego samego dnia.
Paczki i listy są nadawane i doręczane w dni robocze.
Szczegółowy regulamin sklepu znajduje się w zakładce Informacje od Sprzedającego.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą strojów i akcesoriów karnawałowych, imprezowych oraz okolicznościowych. Naszą ideą jest wyszukiwanie najlepszych jakościowo produktów z branży karnawałowej dostępnych na rynku. Oferowane przez nas produkty zaprojektowane zostały przez firmy europejskie. Towar jest sprowadzany bezpośrednio od producentów, dzięki czemu można go zakupić w przystępnej cenie. MIXPARTY stanowi wielki kapelusz pełen strojów i akcesoriów niezbędnych do spełnienia marzeń. Bez względu na płeć, wiek czy gust u nas każdy znajdzie coś wyjątkowego. Życzymy udanych zakupów.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Dokonując zakupu na naszych aukcjach, Klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Do zachowania terminu wystarczy pisemne oświadczenie przesłane drogą mailową. Na odesłanie towaru Klient ma 14 dni od złożenia oświadczenia. 2. Prawo do zwrotu przysługuje konsumentowi. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 22 (1) k.c.). 3. Prawo zwrotu nie przysługuje w przypadku towaru dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu przez Klienta nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych (art 38. pkt. 5 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.). Zasada ta dotyczy przedmiotów użytku osobistego: peruk, rajstop i pończoch oraz produktów pakowanych hermetycznie: sztucznych ran, sztucznej krwi, rzęs, produktów do makijażu, nakładek na zęby itp. Jeżeli opakowanie nie było otworzone, zwrot przysługuje. 4. Zwracany towar nie może być używany ani zniszczony. Towar nie może być naruszony poza granicami zwykłego zarządu. Należy zwrócić wszystkie elementy wchodzące w skład sprzedawanego produktu, także zabezpieczające pokrowce, jeśli są w zestawie. 5. Oczekujemy odesłania towaru odpowiednio zabezpieczonego do wysyłki. 6. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu (np. paragon, fakturę imienną itp.) oraz dane do przelewu. 7. Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi Klient. 8. Zwrot obejmuje cenę towaru oraz koszt jego wysyłki poniesiony przy zakupie (wysyłka rzeczy od sprzedawcy do kupującego) - do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. 9. W przypadku zwrotu części zamówienia (przy zakupie kilku przedmiotów) koszty wysyłki zwracane są proporcjonalnie do liczby zwróconych przedmiotów. 10. Nie odbieramy zwrotów w postaci przesyłek za pobraniem. 11. Zwrotu poniesionych kosztów dokonujemy po otrzymaniu zwróconego towaru, w ustawowym terminie 14 dni. 12. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru (uszkodzenie, zużycie), jeśli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego właściwości.

reklamacje

1. W przypadku wykrycia wad w towarze prosimy o kontakt mailowy. We wiadomości prosimy umieścić dane kupującego oraz opis wady. Załączenie zdjęć wady dodatkowo usprawni proces reklamacyjny. 2. Prosimy nie odsyłać towaru na własną rękę. Skontaktujemy się z Państwem w sprawie reklamacji i zaproponujemy rozwiązanie problemu. 3. W przypadku uzgodnionego zwrotu towaru z tytułu reklamacji, koszt odesłania towaru dostanie doliczony do kwoty przelanej na konto Klienta. Zwracamy koszty najtańszej przesyłki pocztowej. 4. W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego podczas transportu, prosimy o sporządzenie protokołu szkody. Jeżeli wada została wykryta po odebraniu paczki, mają Państwo 7 dni na skontaktowanie się z firmą kurierską i sporządzenie takiego protokołu.

pozostałe informacje

1. Sprzedajemy towar oryginalny, bezpośrednio sprowadzany od producenta. 2. Na naszych aukcjach wystawiamy produkty, które faktycznie znajdują się w magazynie. Ilość dostępnych sztuk jest widoczna w ofercie. 3. Zamówienia wysyłamy od poniedziałku do piątku. Paczki pocztowe i przesyłki Pocztex nadajemy po zakończonej pracy - ok. 18:00 - 20:00. 4. Zamówienie złożone w dni robocze do godziny 14:30 zostanie wysłane tego samego dnia. Warunkiem nadania przesyłki jest wpływ należnej kwoty za zamówienie (poprzez PayU lub na nasze konto) lub wybór opcji płatności za pobraniem. 5. Zamówienia złożone w weekendy, święta i po godzinie 14:30 zostaną nadane w następnym dniu roboczym, zaś w przypadku braku wpłaty za zamówienie dopiero po jej zaksięgowaniu. 6. Umożliwiamy odbiór osobisty zamówień w naszym biurze handlowym, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30. Płatność: przedpłata lub przy odbiorze gotówką. Prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia terminu odbioru. 7. W przypadku zakupu kilku produktów Klient płaci za przesyłkę tylko raz. Warunkiem jest wypełnienie jednego formularza dostawy dla wszystkich zakupów. W razie problemów prosimy o kontakt telefoniczny w godzinach pracy biura lub wiadomość mailową. 8. Aktualne cenniki dostawy są widoczne w każdej ofercie. 9. Wysyłka listem pocztowym dotyczy pojedynczych sztuk towaru zakupionych na jednej aukcji (jeśli w ofercie jest taka opcja). Większe ilości towaru wysyłamy w paczkach. 10. Paczki kurierskie wysyłamy za pośrednictwem firmy GLS. Śledzenie przesyłek: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek. Zdecydowana większość paczek dociera do Klientów następnego dnia roboczego. Prosimy jednak brać pod uwagę fakt, że formalnie kurier ma 2 dni robocze na dostarczenie przesyłki. Kurier nie dostarcza paczek w weekendy i święta. 11. Terminy doręczenia listów i paczek pocztowych są uzależnione od tempa pracy Poczty Polskiej. Udzielamy na życzenie informacji o numerach nadania paczek. Przesyłki nadane pocztą można śledzić na stronie www.poczta-polska.pl. Poczta nie dostarcza paczek w weekendy i święta. 12. Na życzenie Klienta wystawiamy faktury VAT i faktury proforma. W drugim przypadku prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub wiadomość do sprzedającego. 13. Przy wyborze rozmiaru prosimy sugerować się wyłącznie informacją zawartą w tytule i treści aukcji. Przedziały umieszczone na szarym tle nad treścią aukcji np. 110-122 są jedynie kategorią Allegro ułatwiającą wyszukanie stroju w serwisie. 14. Dopuszczamy możliwość wymiany towaru na inny rozmiar czy kolor, jeśli jest on dostępny w sprzedaży. Wymiana następuje wyłącznie po uzgodnieniu jej ze sprzedawcą. Kupujący ponosi koszty ponownej wysyłki towaru. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu. Paczka powinna być oznaczona z zewnątrz poprzez dopisek "Wymiana". Należność za ponowną wysyłkę można przelać na konto firmy lub dołożyć do paczki. 15. Przy dokonywaniu wpłat na konto przelewem bankowym prosimy o podawanie loginów Allegro. Pomaga nam to zidentyfikować płatnika i uniknąć nieporozumień. 16. STARAMY SIĘ DBAĆ O ZADOWOLENIE NASZYCH KLIENTÓW. JEŻELI TOWAR NIE SPEŁNIA PAŃSTWA OCZEKIWAŃ LUB NASTĄPIŁY PROBLEMY Z TRANSAKCJĄ PROSIMY O KONTAKT PRZED WYSTAWIENIEM KOMENTARZA. KAŻDY PROBLEM DA SIĘ ROZWIĄZAĆ.