STROIK NA GRÓB KOMPLET KOMPOZYCJA NA CMENTARZ 100 (6999450838)

zakończona
160,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 10,00 zł
  • lokalizacja: Piła, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 8 [kg]

opis

Komplet na grób - kompozycja 100

- Dekoracja na płytę nagrobną, składająca się z wazonu oraz stroika w kształcie łezki

- Podstawa stroika jest obciążona cementem, dzięki czemu jest on stabilny i nie przesuwa się na płycie pod wpływem wiatru

- Stroik i wazon stanowią komplet, na który składają się kwiaty sztuczne kalii, róży, które dodatkowo wypełnione są dodatkami: liście paproci, gałązki żywotnika oraz inne stonowane i dobrane do kompozycji dodatki.

- Kompozycja wykonana indywidualnie pod zamówienie, wyglądem bardzo zbliżona do naturalnej, dzięki zastosowaniu kwiatów sztucznych wysokiej jakości

- Orientacyjne wymiary stroika: 82 cm x 35 cm x 21 cm

- Orientacyjne wymiary wazonu: 45 cm x 50 cm x 62 cm

- Kolory na zdjęciach w komputerze mogą nieznacznie się różnić w porównaniu do kolorów stroika, zależy to od ustawień monitora w komputerze

Produkty polecane
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Piła, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
10,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Hurtownia Prima Sp. z o.o.
Sokola 30
64-920 Piła
Dodatkowe informacje

 

Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną.

1. Kupujący może złożyć reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@e-stroik.pl  lub też pisemnie na adres: Hurtownia Prima Sp. z o.o. ul. Sokola 30, 64-920 Piła.

2.  Reklamacja powinna zawierać dane Kupującego, informację o zakupionym towarze oraz przyczynę składania reklamacji. 

3. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres, chyba że Klient poda inny sposób.

4. Jeżeli Towar ma wadę Klient może:

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

5. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. Koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

6. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Hurtownia Prima Sp. z o.o.
Sokola 30
64-920 Piła

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

1. Kupujący będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od chwili objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobą trzecią inną niż przewoźnik. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

2. Oświadczenie można wysłać na adres: Hurtownia Prima Sp. z o.o. ul. Sokola 30, 64-920 Piła lub na nasz adres mailowy: allegro@e-stroik.pl. Oświadczenie można złożyć wykorzystując formularz udostępniony przez portal Allegro.

3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od konsumenta płatności. Oprócz równowartości ceny towaru sprzedawca zwróci konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. 

4. Konsument dokonuje zwrotu towaru na własny koszt. Zwrot zakupionego towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia złożenia oświadczenia. Termin jest zachowany, jeśli Kupujący odeśle rzecz przed upływam 14 dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający ponad konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

6. Sprzedawca dokona zwrotu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie czternastu dni od dnia złożenia oświadczenia odstąpienia od umowy, przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wskaże inny sposób, w każdym razie Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.  7. Termin czternastoodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się w przypadku Umowy Sprzedaży od dnia wydania Produktu, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi Elektronicznej od dnia jej zawarcia.

8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: (1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej w pkt 1 oraz 6; (2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania; (3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; (4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; (5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu; (6) dostarczania prasy; (7) usług w zakresie gier hazardowych.

O sprzedającym
e-stroik
96,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

95

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 660719844
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota
08:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Konto e-stroik prowadzone jest przez firmę HURTOWNIA PRIMA SP. Z O.O. (adres miejsca prowadzenia działalności i adres do korespondencji: ul. Sokola 30, 64-920 Piła) wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg.cms.engine/, NIP 7642669725, REGON 362028245, adres poczty elektronicznej: allegro@e-stroik.com.pl.

Pozostałe informacje

email: allegro@e-stroik.pl
telefon: 660719844