Stoły rekondycyjne Shapemaster .Rok gwarancji !!! (6950722660)

zakończona
19 900,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Stoły izokinetyczne to zestaw sześciu stołów napędzanych przez silniki elektryczne. Każdy przeznaczony jest do treningu różnych części ciała. W tradycyjnym ćwiczeniu człowiek musi pokonywać siłę grawitacji siłą własnych mięśni, stoły zaś dźwigają ciężar ciała i wykonują ogromną ilość ruchów w krótkim czasie. Jedna 60-minutowa seria ćwiczeń na stołach to równowartość 8 godzin gimnastyki „na podłodze”. Ćwiczenia te działają niesłychanie wzmacniająco, mobilizująco i relaksująco. Rytmiczne ruchy stołów przy minimalnym wysiłku, bez zmęczenia i wyczerpania, wytwarzają w ciele energię powodując efekty widoczne już po kilku ćwiczeniach. Stoły izokinetyczne stanowią doskonałe narzędzie rehabilitacji pourazowej, przy zaniku mięśni, osłabieniu oraz przy ogólnej poprawie kondycji i sprawności fizycznej. Największe dla organizmy korzyści to: - zmniejszenie dolegliwości bólowych ze strony kręgosłupa i stawów kończyn, - rozruszanie – poprawa i utrzymanie prawidłowego ruchu w stawach, - regulacja krążenia krwi i limfy – lepsza przemiana materii, - poprawa sprężystości tkanki mięśniowej i napięcia skóry, - odprężenie, redukcja stresu i napięcia nerwowego, - uzyskanie prawidłowej postawy ciała, - lepsze samopoczucie i samoocena, - redukcja tkanki tłuszczowej, - regulacja napięcia mięśni, - redukcja cellulitis. Stół wyszczuplający talię Ćwicząca leży na plecach, ręce wyciągnięte na poręczach, linia talii miedzy poduszką stałą a ruchomą, nogi i pośladki na ruchomych panelach w strzemionach. Osoby ze słabą ruchomością barków mogą ćwiczyć z rękami skrzyżowanymi na klatce piersiowej. Na etapie pośrednim naciskamy nogami na poduszkę pośrodku ruchomego panelu. Zaawansowany etap ćwiczeń to przeniesienie nóg na drugą stronę ruchomego panelu oraz ćwiczenia z nogami na nieruchomej części stołu. Stół do ćwiczeń mięśni brzucha Osoba ćwicząca leży na plecach zginając stopy zgodnie z kierunkiem podnoszenia i opuszczania się poduszki stołu kontrolując jednocześnie rytm wdech - wydech. Następnie ćwicząca podnosi się do siedzenia. Pośrednim etapem są ćwiczenia z nogami podniesionymi i ramionami skręconymi do kolan. Na etapie zaawansowanym skręcamy ramiona w stronę kolan gdy nogi są podnoszone a palce dotykają skroni. Stół do ćwiczeń nóg Osoba ćwicząca leży na plecach z nogami ugiętymi w kolanach, umieszczonymi w strzemionach, zabezpieczonymi taśmą. Podudzia w pozycji horyzontalnej. Poprzez zmianę odległości pomiędzy kolanami (ściskanie piłki gumowej) oraz zmiennym ustawieniem strzemion (prosto lub na zewnątrz) regulować można wysiłek mięsni przywodzicieli. W etapie pośrednim naciskając na strzemiona w fazie ruchu odwodzącego powodujemy naprężenie bocznej części łydek. Na etapie zaawansowanym pracujemy nad skrzywieniem miednicy poprzez zwieranie pośladków i wciąganie brzucha w czasie wykonywania ruchów okrężnych Stół wyszczuplający biodra i talię Osoba ćwicząca leży na brzuchu, uda spoczywają na ruchomych panelach - poddaje się biernie ruchowi urządzenia. Następnie leżąc na plecach przy nogach podniesionych napinana jest dolna część pasa brzusznego szczególnie miesień poprzeczny, skośny i prosty, W etapie pośrednim staramy się naciskać udami podczas ruch ku dołowi lub ćwicząc z tułowiem lekko podniesionym i opartym na łokciach uzyskujemy dzięki temu większe wcięcie w talii. Można ćwiczyć ze zgiętymi stopami w celu skurczenia mięśni czworogłowych i łydek. Na etapie zaawansowanym siedząc na górnej poduszce wykonujemy skręty talii z chwytaniem palców przeciwległej stopy lub przy zgiętych kolanach naciskamy stopami na poruszające się poduszki. Inne ćwiczenie: leżąc na boku , każda noga na ruchomym panelu. Noga wyżej ułożona, skrzyżowana z ułożoną niżej, naciska na poduszkę przy każdym powtórzeniu ruchu. Stół masujący całe ciało z wbudowanym wioślarzem Początkowo siedząc wykonujemy bierne ruchy wiosłowania z rękami opartymi na poręczach –napina to i kształtuje górną partię pleców (najszerszy mięsień grzbietu wraz dwugłowym i trójgłowym ramienia). Następnie kładziemy się na plecach chwytając wyprostowanymi rękami poręcze za głową wiosłujemy. Ćwiczenie to napina średni mięsień piersiowy, podnosi biust, rozszerza klatkę piersiową, zmusza do pracy mięsień trójgłowy ramienia mięsnie brzucha. Włączając drgania cyrkulatora poprawiamy krążenie krwionośne, limfatyczne rozluźniamy mięśnie, uwalniamy się od napięcia i stresu , usuwamy nagromadzone toksyny (kwas mlekowy), powstałe w wyniku ćwiczeń i relaksujemy się po zakończeniu sesji .W etapie pośrednim w celu zwiększenia obciążenia mięśni energiczniej pchamy i ciągniemy poręcze. Kładziemy się na plecach ze stopami opartymi na poręczach, podkurczamy kolana do klatki piersiowej wraz z ruchem poręczy rozciągany i napinany jest obszar bioder i czworogłowy ud. Na etapie zaawansowanym można powyżej opisane ćwiczenie rozwinąć przez podnoszenie miednicy gdy poręcze przesuwają się do tyłu. Pracują wówczas mięsnie czworogłowe, ścięgna podkolanowe i mięśnie pośladkowe. e- mail: shapemaster@wp.pl, Jarosław 507256258
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 900,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
dodatkowe informacje