STOLIK TURYSTYCZNY KEMPINGOWY STÓŁ DEFEKT U-10 (6482563187)

zakończona
36,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
  • lokalizacja: Słubice
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 4.00 [kg]

Wysyłka towaru nastąpi w ciągu 24h
od momentu zaksięgowania
pieniędzy na naszym koncie.

Przesyłki po przedpłacie i
za pobraniem.


53 2030 0045 1110 0000 0280 2160

UWAGA NA TEJ AUKCJI SPRZEDAJEMY STOLIK

W KOLORZE BIAŁYM, BEZ KRZESEŁEK.

STOLIK SPRZEDAJEMY JAKO USZKODZONY,

DEFEKT POLEGA NA TYM IŻ STOLIK PO ROZŁOŻENIU JEST LEKKO KRZYWY.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. 53203000451110000002802160
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua
użytkownik
cena
K...5
36,00 zł piątek 16 września, 19:59:58
R...3
35,00 zł środa 14 września, 00:21:57
C...0
35,00 zł piątek 16 września, 00:39:31
w...7
31,00 zł poniedziałek 12 września, 18:27:30
A...k
30,00 zł poniedziałek 12 września, 13:46:24

dane sprzedawcy

kontakt

  • 537958099
    Telefony odbieramy od poniedziałku do piątku 8:30 - 15:30

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
FIRMA KARMAT
TRANSPORTOWA 8
69-100 SŁUBICE
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. FORMULARZ DO POBRANIA: http://galeriawysylkowa.pl/pliki/allegro/Docs/Formularz-wymiana_zwrot-pl.pdf

reklamacje

Reklamacja gwarancyjna towaru zakupionego jako nowy. Prosimy o odesłanie towaru z wypełnionym formularzem reklamacyjnym http://galeriawysylkowa.pl/pliki/allegro/Docs/Formularz-reklamacyjny-PL.pdf UWAGA ! Reklamacje prosimy odsyłać na adres : FIRMA KARMAT ul.Transportowa 8 69-100 Słubice

pozostałe informacje

Odbiór osobisty po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub email KARMAT ul. Transportowa 8 69-100 Słubice w godz. 9:00 - 15:00 Po dostarczeniu przesyłki do Państwa Kurier ma obowiązek odczekania 10 min, w czasie którym macie Państwo prawo sprawdzić zawartość przesyłki i ogólny stan towaru. W przypadku przesyłki "za pobraniem", sprawdzenie przesyłki możliwe jest dopiero po uregulowaniu kurierowi należności. W przypadku gdybyście stwierdzili Państwo, że towar został mechanicznie uszkodzony lub posiada braki, kurier ma obowiązek natychmiastowego spisania protokołu szkodowego i pozostawienia Państwu jego kopii. Uwaga – odpowiedni druk powinien mieć przy sobie kurier, w przeciwnym przypadku należy spisać odręczne oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie takie musi być opatrzone datą oraz podpisami Kupującego i kuriera. Reklamacje dotyczące uszkodzeń lub braków w przesyłce będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu szkodowego. W takim przypadku Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z sklepkarmat@gmail.com maksymalnie do 48godz. UWAGA!!! Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli nie wykonają Państwo wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta. Dokładamy wszelkich starań aby podane zdjęcie i opis były w pełni prawidłowe i kompletne.Niestety, nie możemy zagwarantować, że dane podawane na naszych aukcjach nie zawierają pomyłek i błędów. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub chęci uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt telefoniczny lub email.