Stolik Rtv Sweden2 Komoda Regał Szafka BmSzp Raty (6950747566)

2 osoby kupiły 2 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
299,00 zł
z 998 sztuk

kolor/wzór:

Szerokość mebla (cm):

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 39,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 49,00 zł
  • lokalizacja: Krosno, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor mebla: biały
  • kolor frontów: szary
  • typ : stojąca
  • głębokość mebla (cm): 42.0 [cm]
  • szerokość mebla (cm): 140.0 [cm]
  • wysokość mebla (cm): 50.0 [cm]
  • styl: skandynawski
  • wykończenie: połysk
  • montaż: meble do samodzielnego montażu
biały ma

RTV Sweden 2 140 CM Korpus Biały Mat/Front Szary Wysoki Połysk

299 zł

Natychmiastowa wysyłka

  • wysokiej jakości płyta laminowana 16 mm
  • Front Szary Wysoki Połysk
  • skandynawski styl
  • obrzeża abs
140 cm 50 cm 42 cm
Opis przedmiotu

Opis

RTV Sweden 2
- nowoczesna, przestronna, idealna dla ludzi ceniących prostotę oraz elegancję.
Szafka jest jednym z elementów zestawu Sweden , którego zdjęcie można zobaczyć poniżej. Wszystkie produkty dostępne na naszych innych aukacjach.

Materiał Wykonania

Szafka wykonana jest z wysokiej jakości płyty laminowanej o grubości 16 mm . Na obrzeżach Szafki umieszczony jest ABS , który sprawia że obrzeża są trwalsze i odporniejsze na uszkodzenia. Obrzeża ABS to wyższy standard w meblarstwie.

Na Naszych Innych Aukcjach Dostępna
Kolorystyka:
biały mat/biały wysoki połysk
sonoma jasna
(Zdjęcia poniżej)


!!!NA NASZYCH POZOSTAŁYCH AUKCJACH SZEROKI WYBÓR MEBLI DLA KAŻDYCH WNĘTRZ!!!

Specyfikacja techniczna
Szerokość [cm] 140
Głębokość [cm] 42
Wysokość [cm] 50
Grubość Płyty [mm] 16
Materiał Wykonania Wysokiej jakości płyta laminowana + obrzeża abs, nóżki oraz uchwyty drewniane.

Galeria
Zobacz inne aukcje
Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Sklep VIVALDI Meble jest owocem wieloletniej pracy i doświadczenia właściciela oraz pracowników w branży meblowej. Na rynku meblowym istniejmy od ponad 10 lat co świadczy jak dużym zaufaniem obdarzyli nas nasi Klienci.

Sprzedaż mebli za pomocą internetu nie traktujemy jako zwykłą pracę, lecz jest to nasza pasja i hobby któremu poświęcamy większość swojego czasu. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie Klienta.

Dotychczasowa nasza działalność pokazała, iż ten cel realizujemy na wysoce zadawalającym poziomie o czym świadczy olbrzymia ilość stałych Klientów, którzy rok rocznie do nas wracają po zakup kolejnych mebli

Nasza firma dąży do zaspakajania coraz to nowych potrzeb związanym z nowoczesnym designem, nowymi trendami, najnowszymi materiałami do produkcji mebli dostępnymi na rynku.

Chcący podołać wymaganiom rynku meblowego i naszych Klientów stworzyliśmy w naszej firmie pionierską komórkę zajmująca sie projektowaniem nowych modeli mebli, dotąd nie istniejących na naszym rynku.

Nadrzędnym celem naszej firmy jest zapewnienie Klientowi finalnemu szerokiego spectrum zróżnicowanej oferty w przystępnych cenach.

Dzięki sklepowi internetowemu www.vivaldimeble.pl nasi Klienci bez wychodzenia z domu są w stanie umeblować cały swój dom.

Zapraszamy serdecznie do zapoznania sie z nasza oferta, nasi pracownicy pozostają do Państwa dyspozycji.

0 1140 2004 0000 3202 7695 4305

Wysyłka w ciągu 2 dni roboczych po złożeniu zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. W dniu wysyłki informujemy sms-em , w którym podajemy informację o wysyłce i numerze listu.

Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera , i w przypadku uszkodzeń o sporządzenie protokołu szkody , który kurier ma ze sobą oraz o niezwłoczony kontakt z Nami

Formularz zwrotu | Formularz wymiany
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 56 1140 2004 0000 3202 7437 6367
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 39,00 zł
kolejna sztuka: 39,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 49,00 zł
kolejna sztuka: 49,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

VIVALDI MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOM
Dluga 1
38-400 Krosno
NIP: 684-264-66-22
REGON: 367675475
KRS: 0000685169

VIVALDI MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA W KROŚNIE ul. Długa 1,  38-400 Krosno NIP: 6842646622

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Właścicielem konta Vivaldi24 jest firma:

VIVALDI MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA W KROŚNIE

ul. Długa 1,  38-400 Krosno

NIP: 6842646622

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sprzedaż prowadzona jest przez konto na aukcjach  internetowych Allegro: Vivaldi24.

2. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane w celach  

identyfikacyjnych  i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi

odpowiednich właścicieli.

3. Wszystkie ceny są cenami brutto i podawane są w złotych polskich.

4. Klient pokrywa wszelkie koszty związane z dostawą zakupionego towaru.

5. Dokonanie zakupów w powyższej aukcji oznacza akceptację niniejszego  regulaminu.

6. Prawem właściwym zamówienia (umowy) jest prawo polskie.

7. Właściciel konta Vivaldi24 zastrzega sobie prawo do zmiany cen,  

wprowadzania  i usuwania produktów, przeprowadzania oraz do odwoływania

  akcji promocyjnych na łamach strony. Zmiany nie dotyczą zamówień

będących w  trakcie realizacji.

I. ZAMÓWIENIA W SKLEPIE

1. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem serwisu  Allegro.

2. Po zakupie przedmiotu Klient automatycznie otrzymuje e-mail potwierdzający  zakup.

3. Wpłata na konto bankowe należnej kwoty za zamawiany towar jest  

równoznaczna  z akceptacją przez Klienta wszystkich warunków transakcji

  kupna - sprzedaży.

4. W razie wystąpienia jakichkolwiek

wątpliwości   odnośnie złożonego przez Klienta zamówienia istnieje

możliwość   dodatkowych kontaktów telefonicznych lub mailowych z

Klientem.

II. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1. Warunkiem wysłania towaru do Klienta jest  

wybór opcji  dostawy a w przypadku przedpłaty uregulowanie przez Klienta

   całej należności za zamówienie oraz uzgodnienie z nim daty wysyłki

towaru.

2. Czas realizacji jest zgodny z podanym w aukcji allegro.

  Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji

zamówienia.

III. PŁATNOŚCI

1. Na aukcji przyjęte są dwie formy płatności:

a) przedpłata na konto bankowe sprzedawcy lub za pośrednictwem PayU,

b) za pobraniem.

2. Podstawową formą płatności jest przedpłata. Może ona  wystąpić w

dwóch opcjach: płatności mogą być dokonane przelewem na konto  bankowe

sprzedawcy lub wpłatą gotówkową przy odbiorze zakupionego towaru w  

siedzibie firmy.

3. Każde zrealizowane Zamówienie jest  

dokumentowane rachunkiem, który razem z  towarem lub listem pocztowym są

   wysyłane do Klienta na adres pocztowy wskazany w zamówieniu.

IV. DOSTAWA I KOSZTY WYSYŁKI

1. Koszt transportu Klient ma podany na aukcji Allegro.

2. Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firmy zewnętrznej, a o  

terminie  wysyłki Klient jest informowany. Na życzenie Klienta

zrealizujemy zamówienie w kilku osobnych dostawach, jednak  wiązać się

  to może z naliczeniem Klientowi wyższych kosztów transportu.

3. Klient ma możliwość osobistego bezpłatnego odbioru zamówionego towaru, po  uprzednim ustaleniu terminu ze sprzedającym.

3. Meble dostarczane są w paczkach, do samodzielnego montażu.

4. Koszty dostawy nie obejmują usługi wniesienia mebli do mieszkania i

  ich montażu. Kurierzy mają obowiązek wnoszenia przesyłek tylko o

wadze   do 31,5 kg.

5. Jeśli przesyłka dostarczona przez firmę

spedycyjną   jest naruszona, Klient proszony jest rozpakować ją w

obecności kuriera   i w razie braku lub uszkodzenia towaru spisać z nim

protokół szkody.

6. Potwierdzając odbiór Klient uzyskuje prawo

własności towaru.   Jednocześnie przechodzi na niego wszelkie ryzyko

związane z posiadaniem   i użytkowaniem towaru.

7. Podczas odbioru

Klient jest uprawiony   do sprawdzenia zgodności ilościowej z

zamówieniem oraz kontroli czy   towar nie posiada uszkodzeń

mechanicznych  powstałych w czasie transportu. Klient uprawniony jest

dokonać kontroli w  obecności osoby dostarczającej zamówiony produkt

(kuriera lub pracownika  sklepu).

8. W przypadku stwierdzenia, iż

otrzymany towar posiada braki ilościowe   akcesoriów montażowych lub

elementów mebli, albo też został   mechanicznie uszkodzony, Klient jest

uprawniony do sporządzenia   protokołu szkody (ważne, żeby nastąpiło

to w dniu dostawy), oraz   niezwłoczne poinformować sprzedawcę, w celu

jak najszybszego   rozwiązania problemu.

V. ZWROTY

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o  

ochronie  niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za

szkodę   wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Klient może odstąpić

od umowy   sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu dziesięciu dni od

daty   odebrania towaru.

2. Chcąc odstąpić od umowy Klient powinien

w   oznaczonym terminie wysłać do sprzedawcy oświadczenie listem

poleconym   na adres: ul. Sikorskiego 75, 38-460 Jedlicze lub e-mailem

za   potwierdzeniem odbioru na adres: wwojnar@poczta.fm.

3. Towar ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna  w granicach zwykłego zarządu.

4. Klient pokrywa koszt odesłania towaru, a także ponosi odpowiedzialność za  uszkodzenia powstałe w czasie transportu.

5. Klient zobowiązany do zwrotu towaru na adres siedziby firmy, tj: ul.  Sikorskiego 75, 38-460 Jedlicze.

VI. REKLAMACJE

1. Wszystkie produkty dostępne na aukcji objęte

  są gwarancją komercjalną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia

27.07.2002 r. o szczególnych  warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o

zmianie kodeksu cywilnego /Dz. U.  2002 r., nr 141, poz. 1176 z późn.

zm./; treść oraz warunki gwarancji  określa dokument gwarancyjny,

którego treść została zamieszczona na stronie  Sklepu. Reklamacje

należy zgłaszać w sposób określony w dokumencie  gwarancyjnym.

2.  

Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień  

kupującego  wynikających z niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową

/ustawa z dnia  27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży

konsumenckiej oraz o zmianie  kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002 r., nr 141,

   poz. 1176 ze zm.)/.

3. W razie utraty karty gwarancyjnej

Klientowi   przysługuje prawo do zastępczej karty gwarancyjnej.

Zastępcza karta   gwarancyjna będzie wysłana do Klienta za

pośrednictwem poczty e-mail   lub listem poleconym.

4. Produkty wysyłane poza granice Polski podlegają gwarancji na terenie Polski.

5. Chcąc zgłosić roszczenie reklamacyjne Klient powinien wysłać do  

sprzedawcy  zgłoszenie reklamacyjne listem poleconym na adres siedziby

firmy VIVALDI  Waldemar Wojnar lub e-mailem za potwierdzeniem odbioru

na   adres: wwojnar@poczta.fm.

6. Przesyłki wysyłane na koszt sprzedającego nie będą odbierane.

VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Dane osobowe Kupującego chronione zgodnie z  

ustawą o  danych osobowych nie są przekazywane, odsprzedawane ani

użyczane innym osobom  lub instytucjom. Konieczne są do wywiązania się z

   umowy kupna – sprzedaży towarów i usług.

2. Dostęp do danych osobowych Klientów posiada jedynie sprzedawca.

3. Logo, teksty oraz niektóre grafiki publikowane na aukcjach i  

serwisach  ogłoszeniowych są własnością firmy VIVALDI Waldemar Wojnar.

Wszelkie próby  kopiowania i wykorzystywania, bez pisemnej zgody

właściciela są wykroczeniem  prawnym, zgodnie z art. 1. ust. 1 Ustawy z

  dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych

("Przedmiotem prawa autorskiego jest każdy  przejaw działalności

twórczej o indywidualnym charakterze, ustalony w  jakiejkolwiek postaci,

   niezależnie od wartości, przeznaczenia i sposobu wyrażenia (utwór)"

  oraz art.1.ust.4 tejże Ustawy ("Ochrona przysługuje twórcy

niezależnie   od spełnienia jakichkolwiek formalności").

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem  obowiązują przepisy:

- Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za  szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny,

- Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o mianie Kodeksu  cywilnego,

- Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.

3. Zakup produktów na naszych aukcjach jest równoznaczne z akceptacją  niniejszego regulaminu

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Vivaldi Meble
Długa 1
38-400 Krosno
PL
Dodatkowe informacje

ZWROTY 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Klient może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu dziesięciu dni od daty odebrania towaru. 2. Chcąc odstąpić od umowy Klient powinien w oznaczonym terminie wysłać do sprzedawcy oświadczenie listem poleconym na adres: ul. Sikorskiego 75, 38-460 Jedlicze lub e-mailem za potwierdzeniem odbioru na adres: wwojnar@poczta.fm. 3. Towar ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. 4. Klient pokrywa koszt odesłania towaru, a także ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w czasie transportu. 5. Klient zobowiązany do zwrotu towaru na adres siedziby firmy, tj: ul. Sikorskiego 75, 38-460 Jedlicze.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Vivaldi Meble
Długa 1A
38-400 Krosno
PL
Dodatkowe informacje

REKLAMACJE 1. Wszystkie produkty dostępne na aukcji objęte są gwarancją komercjalną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego /Dz. U. 2002 r., nr 141, poz. 1176 z późn. zm./; treść oraz warunki gwarancji określa dokument gwarancyjny, którego treść została zamieszczona na stronie Sklepu. Reklamacje należy zgłaszać w sposób określony w dokumencie gwarancyjnym. 2. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową /ustawa z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002 r., nr 141, poz. 1176 ze zm.)/. 3. W razie utraty karty gwarancyjnej Klientowi przysługuje prawo do zastępczej karty gwarancyjnej. Zastępcza karta gwarancyjna będzie wysłana do Klienta za pośrednictwem poczty e-mail lub listem poleconym. 4. Produkty wysyłane poza granice Polski podlegają gwarancji na terenie Polski. 5. Chcąc zgłosić roszczenie reklamacyjne Klient powinien wysłać do sprzedawcy zgłoszenie reklamacyjne listem poleconym na adres siedziby firmy VIVALDI Waldemar Wojnar lub e-mailem za potwierdzeniem odbioru na adres: wwojnar@poczta.fm. 6. Przesyłki wysyłane na koszt sprzedającego nie będą odbierane.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące