Stolik RTV KARO 11! INTERIORMEBLE! (6910933856)

12 dni do końca
cena kup teraz
342,00 zł
z 10 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ : stojąca
Stolik RTV
'KARO 11'
342 zł


Opis

Szafka pod telewizor KARO 11 składa się z dwóch szafek oraz otwartych półek pośrodku.
Seria KARO łączy w sobie wygląd klasyczny z nowoczesnym. Dzięki szerokiemu asortymentowi każdy klient indywidualnie może skomponować własny zestaw.
Dane techniczne

Meble z serii KARO wykonane są z wysokiej jakości płyty laminowanej.
Stolik RTV KARO 11 :
Wysokość : 58,5 cm
Szerokość : 157 cm
Głębokość : 45 cm
Dostępne wybarwienia :

Meble zapakowane w paczkach z instrukcją i okuciami do samodzielnego montażu.


INNE MEBLE Z SERII KARO :



Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REALrKuZ/K+Pk­oiHlP12k/ahVy6O+wQrZ­mYlt7lf/ljOg7LH8s5Zv­MzMFXpMRwlNc0MYt/aLc­NANWU[/DANE_EU]
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u interiormeble za co najmniej 3 500 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Koszt przesyłki uzależniony jest od gabarytu produktu (50-150 zł), w momencie zakupu obliczany jest indywidualnie. Prosimy o kontakt celem określenia kosztów.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Intertel Arkadiusz Olejniczak
os. 700-lecia 8/40
63-600 Kępno
NIP: 619-137-78-35
REGON: 251567620

kontakt

  • 608-710-400
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 22:00 oraz soboty 9:00 - 15:00

pozostałe informacje

UWAGA! UWAGA! UWAGA! UWAGA! UWAGA! W okresach przedświątecznych z uwagi na wzmożony ruch bardzo prosimy o każdorazowe ustalanie dostępności przed dokonaniem zakupu. Termin realizacji podany na aukcji może ulec przedłużeniu. PRZEPRASZAMY!Ustalanie dostępności drogą mailową: interiormeble@gmail.com lub tel. 608-710-400

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Intertel
Wrocławska 91e
63-640 Bralin
PL
Dodatkowe informacje

Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy) oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego". Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
Intertel
Wrocławska 91e
63-640 Bralin
PL
Dodatkowe informacje

4.1 Reklamację prosimy zgłaszać na adres: ul. Wrocławska 91a, 63-640 Bralin lub na maila: interiormeble@gmail.com 4.2 W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy określić, czy reklamacja opiera się na podstawie Ustawy konsumenckiej, czy na podstawie rękojmi, czy korzystając z gwarancji, a ponadto prosimy o opisanie: - zgłoszenie wady (usterki), - roszczenie, - dane, na które ma zostać wysłana odpowiedź (oczywiście jeżeli klient chce zachować formę wysyłkową); 4.3 Do każdej reklamacji ustosunkujemy się w terminie 14 dni; 4.4 Gwarancją są objęte te oferty, w których treści sprzedawca wyraźnie zaznaczył iż dana oferta jest objętą gwarancją, co nie ma wpływu (nie ogranicza) na pozostałe prawa każdego klienta.