STOLIK KAWOWY C375 130x70x43cm STAL SZKŁO BIAŁY (6860509840)

zakończona
3 049,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
  • lokalizacja: KATOWICE
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • materiał: metal
  • kształt blatu: prostokątny
  • kolor mebla: metal

e-mail:
euro_home@interia.p­l


tel.:
+48 534 631 488

Towar wysyłamy najpóźniej w następnym dniu roboczym po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Wysyłka ZA POBRANIEM realizowana jest najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu informacji potwierdzającej zakup.

Towar jest starannie zabezpieczony, aby dotarł do Państwa w nienaruszonym stanie.

Przy wysyłce luster stosujemy podwójne opakowania co pozwala im docierać bez uszkodzeń.

Przesyłki wysyłamy firmą kurierską.

WAŻNE
Zmianę adresu (jeżeli adres do wysyłki jest inny niż podany w ALLEGRO) należy przesłać niezwłocznie po zakończeniu aukcji!!!


Przelew (priorytet) - 0zł

Pobranie (priorytet) - 0zł

Odbiór osobisty w Katowicach po uprzednim umówieniu się.


Za pobraniem

Wpłata na konto

Bank zachodni BZWBK S.A
76 1090 2008 0000 0001 1206 4669

Witam i zapraszam na nasze aukcje.
e-eurohome.pl
Nasza firma zajmuje się importem luster, mebli oraz dekoracji
Przedmiotem tej aukcji jest stolik kawowy
C375

Wymiary
szerokość (cm) 130
głębokość (cm) 70
wysokość (cm) 43

Stolik wykonany jest ze stali nierdzewnej, blat z białego, hartowanego szkła.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

EURO-HOME
WILCZEWSKIEGO 11A
40-673 KATOWICE
NIP: 954-144-02-29
REGON: 363243098

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Euro-Home
Kolejowa 19 bud. 1305
40-601 Katowice
Polska
 
Prawo odstąpienia od umowy: Zgodnie z Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, mogą Państwo zrezygnować z dokonanego zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki w ramach odstąpienia od umowy. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy, należy złożyć stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: euro_home@interia.pl lub listownie na adres: Euro-home, ul. Kolejowa 19 bud. 1305, 40-601 Katowice. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, dostępnego pod adresem: http://e-eurohome.pl/formularz.pdf Przesyłkę należy nadać na adres Euro-home, ul. Kolejowa 19 bud. 1305, 40-601 Katowice. Nie odbieramy przesyłek wysłanych na koszt odbiorcy lub za pobraniem. Zwrot pieniędzy będzie dokonywany na podany przez Państwa numer konta bankowego niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego towaru. Koszty przesyłki zwrotnej w przypadku błędnej realizacji zamówienia przez Euro-home pokrywa sprzedawca. W innym wypadku pokrywa kupujący.

reklamacje

Opis procedury reklamacji: Kupującemu przysługuje prawo do reklamacji zakupionego towaru posiadającego wady. W takim przypadku prosimy o kontakt na nasz adres mailowy w celu uzgodnienia szczegółów. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia Państwa reklamacji towar zostanie wymieniony na wolny od wad, a koszty wysyłki towaru do reklamacji zwrócone na podany przez Państwa numer konta bankowego. Jeżeli wymiana towaru nie będzie możliwa (na przykład z powodu wyczerpania towaru), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszej ofercie produkty lub zwrócimy Państwu pieniądze.