STOLIK EDUKACYJNY, MUZYCZNY POCIĄG, W JĘZYKU PL. (6912231338)

zakończona
189,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 26,00 zł
  • lokalizacja: Starachowice, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • bohater: inny
  • marka: inna
  • wiek dziecka: 12 m +
  • materiał: plastik
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

opis

STOLIK EDUKACYJNY
MUZYCZNY POCIĄG W POLSKIEJ WERSJI JĘZYKOWEJ

- kolorowy, edukacyjny stolik dla najmłodszych w polskiej wersji językowej

- stolik podzielony jest na kilka interaktywnych części

- ruchoma gąsienica: przesuń ją do jabłuszka, aby zobaczyć jaka długa urośnie

- stacja kolejowa: wajcha uruchamia pociąg z króliczkiem, usłyszymy dźwięki wydawane przez pociąg, komunikaty z peronu oraz klakson. Na wycieczkę zaprasza nas miły głos.

- autko: uruchom autko z misiem za pomocą obrotowej kierownicy

- pianinko: wciskając kolejno klawisze usłyszymy wesołe melodie i dźwięki, nauczymy się gamy, kolorów oraz cyferek. Zabawka gra najpiękniejsze polskie piosenki dla dzieci: "Jedzie pociąg z daleka", "Panie Janie", "My jesteśmy krasnoludki". Poszczególne funkcje pianinka zmienia się wciskając wesołą główkę

- ruchome, kolorowe koła zębate

- uchwyty z kolorowymi klockami o różnej fakturze - do przesuwania

- labirynt z ponumerowanymi klockami - do przesuwania

- każdy element zabawki jest ruchomy, dźwiękowy lub świecący

- dwustopniowa regulacja głośności

- zabawka rozwija zmysły oraz zdolności manualne najmłodszych dzieci

- stolik służyć może jako panel edukacyjny

- produkt wyposażony w stabilne nogi oraz zaokrąglone krawędzie, wykonany z solidnych materiałów

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
26,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Joanna Michalska
Pogodna 26
27-200 Starachowice
Dodatkowe informacje

 

Reklamacje i odstąpienie od umowy (zwroty) w stosunkach z KLIENTAMI nie  będącymi KONSUMENTAMI (dotyczy przedsiębiorców).  

Niniejszy punkt Regulaminu stosuje się wyłącznie w stosunkach z  Kupującymi nie będącymi KONSUMENTAMI.  

Regulacje  dotyczące zasad rękojmi za wady oraz gwarancji jakości w  umowach z  przedsiębiorcami przyjmowane są wprost w brzmieniu przyjętym w  kodeksie  cywilnym art.556-581.   

Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem  KONSUMENTA.  

SPRZEDAWCA informuje, że w przypadku PRODUKTÓW objętych także gwarancją   uprawnienia kupującego i obowiązki gwaranta z tego tytułu są określone i   należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE   GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany PRODUKT jest  uprawnieniem  dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza  uprawnień  KONSUMENTA z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu  przepisów o  rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 577 Kodeksu  Cywilnego). Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu  rękojmi, jeżeli  KONSUMENT wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. W  przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU z   umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji. W celu   zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby KONSUMENT wypełnił protokół   reklamacyjny (Druk Reklamacyjny.doc), lub w innej formie opisał   podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał   zgłoszenie drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres do   korespondencji SPRZEDAWCY podany w nagłówku. Wadliwy PRODUKT - w  uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ - jeżeli będzie to możliwe  i celowe -  KONSUMENT, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi,  będzie  zobowiązany na koszt SPRZEDAWCY dostarczyć rzecz do miejsca  oznaczonego  w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w  umowie - do  miejsca, w którym rzecz została wydana KONSUMENTOWI. Jeżeli  ze względu  na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie  rzeczy przez  KLIENTA byłoby nadmiernie utrudnione, KLIENT obowiązany  jest udostępnić  rzecz SPRZEDAWCY w  miejscu, w którym rzecz się znajduje. Jeżeli rzecz  sprzedana ma wadę, KLIENT może złożyć oświadczenie  zwnioskiem o  obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba że  SPRZEDAWCA  niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego  wymieni  rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to  nie ma  zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana  przez  SPRZEDAWCĘ albo SPRZEDAWCA nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany   rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli kupującym jest  KONSUMENT, może zamiast zaproponowanego przez  sprzedawcę usunięcia wady  żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo  zamiast wymiany rzeczy żądać  usunięcia wady, chyba że doprowadzenie  rzeczy do zgodności z umową w  sposób wybrany przez kupującego jest  niemożliwe albo wymagałoby  nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem  proponowanym przez  sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów  uwzględnia się wartość  rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie  stwierdzonej wady, a także  bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie  narażałby kupującego inny  sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna  pozostawać w takiej  proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej  wartość rzeczy z wadą  pozostaje do  wartości rzeczy bez wady. Kupujący nie może odstąpić od  umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę,  kupujący może żądać wymiany rzeczy na  wolną od wad albo usunięcia wady.  SPRZEDAWCA jest obowiązany wymienić  rzecz wadliwą na wolną od wad lub  usunąć wadę w rozsądnym czasie bez  nadmiernych niedogodności dla  kupującego. Sprzedawca może  odmówić zadośćuczynienia żądaniu  kupującego, jeżeli doprowadzenie do  zgodności z umową rzeczy wadliwej w  sposób wybrany przez kupującego jest  niemożliwe albo w porównaniu z  drugim możliwym sposobem doprowadzenia  do zgodności z umową wymagałoby  nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym  jest przedsiębiorca,sprzedawca  może odmówić wymiany rzeczy na wolną od  wad lub usunięcia wady także  wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu  obowiązkowi przewyższają cenę  rzeczy sprzedanej. SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki.  Nie później niż w  ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania  zgłoszenia reklamacji i  poinformuje w tym czasie drogą pisemną lub  elektroniczną KONSUMENTA o  stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie  reklamacji w tym czasie bez  odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem  reklamacji. Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KONSUMENTOWI   koszty związane z reklamacją a poniesione przez KONSUMENTA. SPRZEDAWCA   przekaże należną kwotę KONSUMENTOWI na rachunek bankowy lub przekazem   pocztowym. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub  wymianą   towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny  koszt. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Joanna Michalska
Pogodna 26
27-200 Starachowice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Prawo do odstąpienia od umowy (ZWROT TOWARU) w przypadku sprzedaży na odległość z udziałem KONSUMENTA.   

Zgodnie  z art 27. ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) KONSUMENT  zawierając umowę na odległość - ma prawo odstąpić od umowy bez podania  przyczyny - w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w  posiadanie PRODUKTU (jeżeli produkt składa się z wiele rzeczy,  które są  dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin rozpoczyna się od  objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, jeżeli umowa  polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony - od  objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów - lub w przypadku usług lub  umowy o innym charakterze - 14 dni od dnia zawarcia umowy, jednak jeżeli  kupującym jest KONSUMENT, za wydanie kupującemu rzeczy sprzedanej uważa  się jej powierzenie przez SPRZEDAWCĘ przewoźnikowi, gdy SPRZEDAWCA nie  miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego. W przypadku  odstąpienia od umowy KONSUMENTOWI przysługuje zwrot poniesionych  kosztów. Jeżeli w czasie zawierania umowy KONSUMENT wybrał sposób  dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany  przez  SPRZEDAWCĘ - SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KONSUMENTOWI  poniesionych przez niego dodatkowych kosztów przewyższających najtańszy  sposób. Warunkiem dotrzymania terminu jest w tym czasie złożenie  SPRZEDAWCY oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Ważne jest również  oświadczenie przesłane drogą elektroniczną – można skorzystać z gotowego  formularza ( Oświadczenie o odstąpieniu od umowy.doc.). W przypadku  złożenia oświadczenia w formie elektronicznej SPRZEDAWCA niezwłocznie  prześle KONSUMENTOWI na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania  oświadczenia o odstąpieniu od umowy.  

Po przesłaniu  oświadczenia KONSUMENT jest zobowiązany w terminie 14 dni kalendarzowych  (liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy)  odesłać na adres do KORESPONDENCJI podany w danych SPRZEDAWCY - chyba że  SPRZEDAWCA zaproponował, że sam odbierze PRODUKT. O dochowaniu terminu  decyduje data nadania przesyłki.  

KONSUMENT ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem  korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia  charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.  

SPRZEDAWCA w  terminie 14 dni kalendarzowych zwróci dokonane przez niego płatności, w  tym koszty dostarczenia rzeczy od SPRZEDAWCY do KONSUMENTA. SPRZEDAWCA  może się jednak wstrzymać z dokonaniem zwrotu płatności do chwili  otrzymania zwrotnego rzeczy lub dostarczenia przez  konsumenta dowodu  jej odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.  SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu  zapłaty, jakiego użył KONSUMENT, chyba że KONSUMENT wyraźnie zgodził  się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże  się dla niego z żadnymi  dodatkowymi kosztami.  

Bezpośrednie koszty zwrotu PRODUKTU do SPRZEDAWCY ponosi KONSUMENT (KLIENT).  

Produkty  oferowane na aukcji są w większości wykonywane ręcznie w/g wzoru  wybranego i zaakceptowanego przez klienta. Kupujący nie może odstąpić od  umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub  służąca zaspokojeniu  zindywidualizowanych potrzeb.  

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje KONSUMENTOWI również w wypadkach wymienionych w załączniku.  

SPRZEDAWCA  nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem.  Przesyłka zwrotna  powinna być odpowiednio zabezpieczona przed  uszkodzeniem w transporcie.