STÓŁ sosnowy drewniany 90x55 KUCHNIA JADALNIA BAR (6541607857)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
159,90 zł
z 999 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 39,00 zł
  • Przesyłka kurierska 39,90 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 46,40 zł
  • lokalizacja: Sosnowiec
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • materiał: drewno
  • kształt blatu: prostokątny
  • krzesła w zestawie : brak
  • szerokość mebla: 55.00 [cm]
  • wysokość mebla: 75.00 [cm]
  • głębokość mebla: 90.00 [cm]

mille6 zaprasza na aukcje .... czas na prawdziwe drewno

Potrzebujesz pomocy przy złożeniu zamówienia?

Zadzwoń lub napisz!

+48 509 946 603

miland2000@interia.p­l

Serdecznie witamy na naszej stronie.

Zapraszamy do zakupu następującego produktu:

Nasze produkty
( kliknij aby zobaczyć)

Stoły

Ławy

Taborety

Krzesła

Drzwi

Stolnice Klocki Huśtawki Karnisze Tace Nakastliki Wieszaki Zasłonki
Kontakt

Mapa dojazdowa

FHU MILAND
ul. Wielka 1

41-200 Sosnowiec

kontakt telefoniczny:

509 946 603

od poniedziałku do soboty w

godzinach 8:00 - 18:00

GG: 7925427

miland2000@interia.p­l

Numer konta
94 1140 2004 0000
3502 4498 7058
Regulamin


1. Przeczytaj stronę O MNIE.
2. Kliknij KUP TERAZ.
3. Wypełnij formularz zapłaty i dostawy w aukcji.
4. Wybierz kolor.
5. Wpisz adres wysyłki.
6. Wybierz sposób płatności.

7. Podaj aktualny numer telefonu.
8. Czekaj na potwierdzenie przez nas zamówienia.
9. Potwierdź poprawność.
10. Czekaj na zamówienie.
11. Podamy czas realizacji.
12. Standardowa realizacja 1-20 dni!

Realizację zamówienia rozpoczynamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Czas realizacji zamówienia jest zawsze opisany w aukcji. Jeśli zamówionego towaru nie ma aktualnie na magazynie o terminie realizacji zamówienia poinformujemy niezwłocznie e-mailem.

Kupujący zobowiązuje się do sprawdzenia stanu przedmiotu PRZY ODBIORZE w obecności kuriera.

Do każdej transakcji wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę Vat.
Jeśli ma być wystawiona faktura, to po wylicytowaniu proszę o e-mail z danymi.
Jeśli nie będzie takiej informacji do przesyłki zostanie dołączony paragon.

Koszty wysyłki

KOSZT PRZESYŁKI JEST PODAWANY W OPISIE AUKCJI

********************­********************­**
Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich oraz Poczty Polskiej
W przypadku kompleksowych zakupów istnieje możliwość dowozu towaru na terenie aglomeracji śląskiej.


Odbiór osobisty
: 0 zł

Przy zakupie większych ilości koszt podajemy indywidualnie.


Produkt: STÓŁ DREWNIANY

90 cm x 55 cm x 75 cm

Aktualna

cena:

159,90 zł


Wymiary:
szerokość: 55 cm

długość: 90 cm

wysokość: 75 cm

grubość blatu: 2,5 cm

grubość nóg: 6 cm

Opis produktu:

Stół jest wykonany w całości z litego drewna sosnowego.

Malowany dwukrotnie wysokiej jakości lakierem półmatowym.

Delikatnie zaokrąglone narożniki dodają uroku naszym meblom

oraz przede wszystkim zapewniają bezpieczeństwo użytkownikom.

Solidność wykonania gwarantuje długie użytkowanie.

Jest masywny i bardzo stabilny.

Pięknie prezentuje się w każdej kuchni, jadalni czy salonie.

Idealnie sprawdza się również w barach, restauracjach czy hotelach.

Stół jest dostarczany w całości. Dokręcamy tylko nogi.

DOPŁATA za kolor inny niż sosna: +10,00 zł;

DOPŁATA za wersję z szufladą: +30,00 zł

Istnieje możliwość zamówienia innych wymiarów blatu lub innej wysokości.

PRODUKT wykonywane na zamówienie w terminie 5 - 20 dni

Wybrane kolory dostępne od ręki. Wysyłka w 24h.

KOLORY:

sosna olcha

kalwados dąb

brąz

Koszt przesyłki 1 szt:

KURIER:

przedpłata na konto: 39,90 zł

pobranie: 46,40 zł

1. Proszę o podawanie adresu do wysyłki (jeśli ma być inny niż w Allegro) w ciągu 1 godziny po zalicytowaniu.
2. W tytule przelewu proszę podawać: nick i rodzaj przesyłki: kurierska, ekonomiczna lub priorytet.

Na pozostałych aukcjach znajdują się krzesła i taborety pasujące do naszych stołów:
K oniecznie zobacz nasze pozostałe aukcje:

karnisze drewniane, drzwi harmonijkowe, ryczki, taborety, krzesła, stoły,
zasłonki z koralików drewnianych, klocki edukacyjne drewniane,
chlebaki duże i małe, szafki nocne, tace, stojaki na wino;

!!!!ZAPRASZAMY!!!!


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 94 1140 2004 0000 3502 4498 7058
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 39,90 zł
kolejna sztuka: 39,90 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 39,00 zł
kolejna sztuka: 39,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 46,40 zł
kolejna sztuka: 46,40 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Aukcja firmy FHU Miland ul. Wielka 1 , 41-205 Sosnowiec NIP: 644-252-86-52, Regon: 276836470 Adres na potrzeby korespondencji, reklamacji i zwrotów: FHU Miland ul. Wielka 1 , 41-200 Sosnowiec tel. 509946603, e-mail: miland2000@interia.plRachunek bankowy: mBank 94 1140 2004 0000 3502 4498 7058Rodzaje, koszty i terminy dostawy znajdują się w zakładce „Dostawa i płatność”.Wysłanie zamówionego produktu ma miejsce w ciągu 24h od dokonania zakupu (w przypadku dostaw płatnych za pobraniem) lub zaksięgowania wpłaty (dla zamówień płatnych za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych). Jeżeli towar jest wykonywany na zamówienie, wówczas Kupujący o terminie dostawy jest informowany drogą e-mail lub telefonicznie.Zgodnie z (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83) fotografie zamieszczone na aukcjach mille6 są chronione prawem autorskim. Kolory mogą odbiegać od rzeczywistych. Ich kopiowanie, modyfikacja, wprowadzanie do obrotu, publikacja, dystrybucja w celach komercyjnych jest zabroniona.

kontakt

  • 509946603
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny. Koszt usługi transportowej świadczonej przez przewoźnika pokrywa klient. Zwracamy pieniądze tylko i wyłącznie za towar bez kosztów wysyłki. Art. 34. pkt.2 "Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów."Konsumentowi jednak, zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy: a) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; e) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; f) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; g) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy; h) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim bądź skorzystać z naszego formularza odstąpienia od umowy ( link do pobrania: Formularz odstąpienia od umowy)Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt.Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez konsumenta zwrócimy wszystkie dokonane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, ale jeżeli konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas, to nie zwrócimy konsumentowi dodatkowych kosztów (zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego).Świadczymy usługi i sprzedajemy rzeczy wolne od wad fizycznych i prawnych.Ponosimy odpowiedzialność wobec konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). Pismo określające żądanie: obniżenia ceny, odstąpienia od umowy, wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady należy przesłać na nasz adres. Odpowiemy na nie jak najszybciej, nie później niż w 14 dni.Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: FHU Miland, ul. Wielka 1, 41-205 Sosnowiec. FHU Miland zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. 2. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane. 3. Firma FHU Miland zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości. 4. Zamówiony towar powinien zostać dostarczony na terenie RP pod adres punktu odbioru wskazany przez Klienta w terminie do 7 dni od daty zaksięgowania zapłaty za wylicytowany przedmiot, jeśli nie jest to przedmiot wykonywany na zamówienie, lub termin oczekiwania na jego realizację jest wyszczególniony w aukcji jako dłuższy niż zwyczajowo. 5. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, klient zostanie o tym poinformowany w ciągu 48 godzin. 6. Nie jest możliwy zwrot towaru wykonanego na zamówienie, wykonanego wyłącznie na zlecenie Kupującego, co jest zgodne z Art.10 ust.3 pkt 4 i 5. Powodem jest brak możliwości dalszej odsprzedaży towaru, przez jego indywidualne cechy lub gabaryty powstałe w wyniku zamówienia nietypowego. 7. Zamówienie zostaje skierowane do realizacji w momencie pojawienia się wpłaty na koncie FHU Miland. Oferta ważna tylko na terenie Polski. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o skontaktowanie się z Działem Handlowym. 9. Firma FHU Miland zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. Dane osobowe podawane podczas zakupów są przetwarzane tylko i wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia.

reklamacje

Reklamacje, wymiany, zwroty Reklamacje uszkodzeń powstałych w wyniku transportu. Klient zobowiązany jest w każdym przypadku do sprawdzenia zawartości i stanu przesyłki po jej otrzymaniu od kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy niezwłocznie spisać w obecności kuriera protokół szkody. Wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki przyjmujemy tylko i wyłącznie wraz z załączonym protokołem firmy spedycyjnej spisanym w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę. Prosimy o sprawdzanie zawartości w obecności pracownika spedycji, nawet jeśli przesyłka wygląda na nieuszkodzoną. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest "protokół szkody" spisany w obecności kuriera. Reklamacje zgłaszane bez protokołu nie będą rozpatrywane. art. 76 Prawa przewozowego: Prawo przewozowe w art. 76 określa dochodzenie roszczeń w następujący sposób: „Przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego,2) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika,3) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika, 4) szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem”.Podstawa prawna:- Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964 r. Nr 16 poz. 93 ze zm.);- Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz.U. z 2000 r. nr 50, poz. 601 ze zm.). Firma FHU Miland NIE ODPOWIADA za uszkodzenia mechaniczne przedmiotów powstałe w trakcie transportu. Nie odpowiadamy również za nieterminowość w dostarczeniu przesyłek przez firmy transportowe lub też za ich zagubienie. Reklamacje w takich przypadkach należy składać bezpośrednio w oddziale firmy kurierskiej. Jednak w każdym przypadku staramy się pomóc naszym Klientom, których towar został uszkodzony lub zagubiony w trakcie transportu. Prosimy o bezzwłoczny kontakt z nami (telefon, email) - angażujemy się bezpośrednio w proces reklamacyjny. Jednak proszę W ŻADNYM RAZIE NIE ODSYŁAĆ NAM USZKODZONEGO TOWARU - uszkodzenie musi być zgłaszane w siedzibie odbiorcy paczki, najlepiej bezpośrednio kurierowi przy jej odbiorze. Zwracamy uwagę, że w innych przypadkach firmy kurierskie Z ZASADY NIE UZNAJĄ reklamacji uszkodzeń powstałych w trakcie transportu. Jeżeli stwierdzą Państwo uszkodzenie mechaniczne paczki (zewnętrzne) lub towaru znajdującego się w paczce, prosimy: * W miarę możliwości - natychmiast poinformować kuriera dostarczającego paczkę o uszkodzeniu jej zawartości. * Jak najszybciej poinformować naszą firmę (telefonicznie) o zaistniałym uszkodzeniu - włączając nas w ten sposób w całość procesu reklamacyjnego. * Sporządzić dokumentację uszkodzeń zarówno towaru jak i zewnętrznego opakowania paczki (najlepiej fotograficzną - aparatem cyfrowym - o ile dysponują Państwo odpowiednimi środkami technicznymi).