Stół S03 BIAŁY WYSOKI POŁYSK ROZKŁADANY 90(290)x90 (6911076283)

zakończona
1 699,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 40,00 zł
  • lokalizacja: Radomsko, Polska
  • czas wysyłki: do 10 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 100 [kg]
  • kolor mebla: biały
  • kolor blatu: biały
  • kształt blatu: kwadratowy
  • materiał: płyta MDF
  • materiał blatu: płyta MDF
  • głębokość mebla (cm): 90 [cm]
  • szerokość mebla (cm): 90 [cm]
  • wysokość mebla (cm): 76 [cm]
  • maksymalna długość rozłożonego stołu (cm): 290 [cm]
  • dłuższy bok (cm): 90 [cm]
  • krótszy bok (cm): 90 [cm]
  • styl: nowoczesny
  • informacje dodatkowe: rozkładany
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 15.00
telefon
(44) 682 48 03
email
jacek@almermeble.pl
godziny otwarcia
Pon - Pt 8 - 15
adres

ALMER MEBLE
Okrajszów 20
97-500 Radomsko

Większość mebli wykonywanych jest na zamówienie, dlatego termin realizacji wynosi od 7 do 10 dni roboczych. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. Paczki wysyłamy firmą kurierską DPD (www.dpd.com.pl)
W dniu wysyłki przesyłamy wiadomość email.
Na życzenie po nadaniu przesyłki możemy wysłać nr listu przewozowego. Dzięki temu można śledzić drogę paczki na stronie www.dpd.com.pl

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr. konta
iPKO: 94 1020 3958 0000 9202 0105 6589

Regulamin dostępny na naszej stronie o mnie.

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z naszym regulaminem. Dokonanie zakupu na naszej aukcji jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

O firmie

ALMER MEBLE to dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo specjalizujące się w produkcji mebli pokojowych, mebli dla dzieci, ław, stołów i ławostołów. O jakości i niezawodności naszych produktów świadczy fakt, iż każdego miesiąca z naszej oferty korzysta kilkuset klientów. W procesie produkcyjnym wykorzystujemy najnowsze technologie dostępne w przemyśle meblarskim.

Pozwala to na osiągnięcie wysokiej jakości oferowanego produktu.


Otrzymaliśmy certyfikat Znak Jakości KID ZONE 2014.

Firma ALMER MEBLE zajęła III miejsce w XVIII edycji konkursu "Pracodawca - organizator pracy bezpiecznej" organizowanego przez Państwową Inspekcję Pracy

Wszystkie nasze produkty znajdziecie na naszych pozostałych aukcjach i kontach: fma-meble oraz almermeble_pl

STÓŁ

Rozkładany

Model S03 o wymiarach 90(+4x50)x90 w.76. Stół występuje tylko i wyłącznie w kolorze BIAŁY AKRYL WYSOKI POŁYSK.

Stoły w innych rozmiarach dostępne na www.almer-meble.pl

Oferujemy Państwu wysokiej jakości stół zaprojektowany z myślą o kompleksowym wykorzystaniu powierzchni małych pokoi. Stół posiada funkcję rozkładania.

WYMIARY

  1. 90cm(+4x50cm)
  2. 90cm
  3. 76cm (wysokość całości)
  4. 68cm (odległość między nogami)

Mebel jest wykonany z płyty MDF AKRYL o grubości 19mm. Blat jest pogrubiony do 38mm. Materiał ten charakteryzuje się zwiększoną odpornością na uszkodzenia mechaniczne, zarysowania, oddziaływanie wysokich temperatur. Krawędzie mebla wykończone są obrzeżem ABS wysoki połysk zabezpieczającym elementy ławy przed uszkodzeniami mechanicznymi. Blat w zależności od ilości zastosowanych w danym momencie wkładek może mieć: 90x90, 140x90, 190x90, 240x90 oraz 290x90. UWAGA: 4 wkłady nie są chowane pod blatem, należy je przechowywać osobno.

Nogi o przekroju 10cm na 10cm wykonane są również z płyty TOP AKRYL. Noga naszego stołu jest nogą masywną pełną o przekroju kwadratu 10x10.

Blat jest rozkładany na prowadnicach kulkowych. Po rozsunięciu blatu należy zainstalować wkładki. Wkładki można instalować w dowolnej ilości od 1 do 4. Prowadnice posiadają dwie niezależne metalowe nogi teleskopowe z regulacją wysokości składane do wewnątrz stołu. Zadaniem nóg teleskopowych jest podparcie konstrukcji stołu w przypadku zainstalowania trzech lub czterech wkładów dzięki temu osiągamy pełną stabilność. Przy jednej lub dwóch wkładach rozkładanie nóg teleskopowych nie jest konieczne.

Montaż stołu nie sprawi nikomu najmniejszego problemu, wystarczy dokręcić śrubami motylkowymi cztery nogi do blatu. Do każdego mebla dołączona jest instrukcja montażu oraz paragon lub na życzenie faktura.

UWAGA: Po rozpakowaniu i zdjęciu folii zabezpieczających stół należy pozostawić na 24 godziny nie czyszcząc go, nie dotykając jego powierzchni żadnymi środkami czyszczącymi ani szmatkami w celu utwardzenia się powierzchni akrylowej.

Zasady użytkowania, konserwacji i montażu ław i stołów do ściągnięcia tutaj: "INSTRUKCJA - ZASADY UŻYTKOWANIA - ławy ławostoły i stoły"

Stół produkujemy w 8 rozmiarach dostępnych na www.almer-meble.pl:

1. 80x80 rozkładany o 4x50cm, czyli maksymalnie do 280x80cm

2. 85x85 rozkładany o 4x50cm, czyli maksymalnie do 285x85cm

3. 90x90 rozkładany o 4x50cm, czyli maksymalnie do 290x90cm

4. 95x95 rozkładany o 4x50cm, czyli maksymalnie do 295x95cm

5. 100x100 rozkładany o 4x50cm, czyli maksymalnie do 300x100cm

6. 80x90 rozkładany o 4x50cm, czyli maksymalnie do 280x90cm

7. 100x80 rozkładany o 4x50cm, czyli maksymalnie do 300x80cm

8. 100x90 rozkładany o 4x50cm, czyli maksymalnie do 300x90cm

Dokonując zakupu w naszym sklepie otrzymują Państwo GRATIS BON HOTELOWY do wykorzystania w hotelu MILENA w Milówce w Beskidzie Żywieckim.

PRODUKUJEMY RÓWNIEŻ MEBLE DLA DZIECI !!!

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 94102039580000920201056589
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 11 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 40,00 zł
kolejna sztuka: 40,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 11 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Firma ALMER Andrzej Mielczarek
Okrajszów 20
97-500 Radomsko
NIP: 772-001-04-67
REGON: 590044227
NIEPOWTARZALNE WZORNICTWO, FUNKCJONALNOŚĆ, ATESTOWANE MATERIAŁY ORAZ INNOWACYJNE TECHNOLOGIE. Specjalizujemy się w produkcji mebli dla dzieci oraz ław, stołów i ławostołów. Każdego miesiąca dostarczamy ponad tysiąc zestawów meblowych bezpośrednio do domów naszych klientów. Dzięki wyeliminowaniu pośrednictwa w sprzedaży otrzymują Państwo zindywidualizowany produkt w konkurencyjnej cenie i w znacznie szybszym czasie prosto z naszego zakładu produkcyjnego. Wszystkie nasze produktu wykonywane są w oparciu o płyty laminowane oraz MDF najwyższej klasie higienicznej E1 pochodzące z fabryk KASTAMONU oraz KRONOSPAN. W produktach są wykorzystywane również atestowane obrzeża ABS i PCV. Firma ALMER MEBLE zajęła III miejsce w XVIII edycji konkursu "Pracodawca - organizator pracy bezpiecznej" organizowanego przez Państwową Inspekcję Pracy. Otrzymaliśmy również certyfikat Znak Jakości KID ZONE 2014.

kontakt

  • 44 6824803
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 15:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Firma ALMER Andrzej Mielczarek
Okrajszów 20
97-500 Radomsko
 
REGULAMIN UDZIAŁU W AUKCJI 1. Czas wysyłki jest podany w opisie każdego z produktów. Sprzedawca nie odpowiada za wydłużenie czasu realizacji, który jest wynikiem działań firmy kurierskiej. W okresach przedświątecznych (30 dni przed i 30 dni po dniu świątecznym) termin wysyłki może zostać wydłużony do 20 dni roboczych. (dni robocze to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych). 2. Po dokonaniu zakupu prosimy o e-mail z wyborem koloru, wymiarów i formą płatności (jeśli takie opcję są do wyboru w opisie przedmiotu). 3. Akceptowane sposoby płatności: wpłata na konto (również PayU) lub za pobraniem. Każdorazowo należy doliczyć koszty transportu. W przypadku zakupu kilku produktów koszty wysyłki zawsze są sumowane (chyba, że w opisie produktu podano inną regułę kalkulowania kosztów wysyłki) 4. W kontaktach e-mail prosimy o podawanie loginu allegro lub nr zamówienia (jeśli został nadany). 5. Do każdego towaru dołączamy paragon. Faktura VAT jest wystawiana tylko i wyłącznie na życzenie po podaniu pełnych danych do faktury. Dokument sprzedaży znajduje się zawsze na zewnętrznej stronie pudełka w kopercie umieszczonej pod listem przewozowym. 6. Jeśli adres do wysyłki jest inny niż w Allegro prosimy o informacje w e-mail. 7. Przesyłki są wysyłane firmą kurierską DPD, K-ex lub DHL tylko na terenie Polski. Przesyłki są dostarczane wyłącznie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 16:00. 8. Przesyłki są dostarczane w systemie "od drzwi do drzwi", czyli kurier nie ma obowiązku wnoszenia paczek do domu lub bloku. UWAGA! Wszystkie przesyłki wysyłane naszym kurierem są objęte ubezpieczeniem na wypadek uszkodzenia w transporcie. Wszystkie meble w naszym magazynie kontrolowane na dwóch etapach przygotowania do wysyłki. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości. Towar wysyłany do Państwa jest nowy, oryginalnie zapakowany w kartonowe SZTYWNE pudła (poniżej na zdjęciu). Nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za przesyłki odbierane z naszego magazynu przez przewoźników zewnętrznych zamawianych indywidualnie przez klienta lub przewożone przez osoby trzecie. 9. Z uwagi na wielkość i gabaryty przesyłki nie można dokładnie określić konkretnego dnia wysyłki mebli. W dniu odbioru przesyłki przez kuriera klient otrzymuje informację drogą email. Nr przesyłek są wysyłane na życzenie klienta. Firma ALMER MEBLE nie odpowiada za opóźnienia wynikające z nieterminowego dostarczenia przesyłki przez kuriera. 10. Kupujący ma PRAWO sprawdzić stan zewnętrzny paczki oraz MEBLA WEWNĄTRZ paczki w chwili doręczenia w obecności kuriera. W przypadku przesyłki za pobraniem paczkę można otworzyć o opłaceniu przesyłki. Po otwarciu pudełka proszę zwrócić szczególną uwagę na stan narożników blatu – stłuczenia powstałe w wyniku uderzeń, oraz na boczne ścianki nogi – pęknięcia powstałe w wyniku wstrząsów lub przygniecenia paczki) . Wszelkie braki i uszkodzenia mechaniczne (złamania, pęknięcia rozerwania itp.) powinny być zgłaszane w ciągu 2 dni od odebrania przesyłki. UWAGA: Nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu produktów odbieranych z naszego magazynu przez przewoźników lub osoby trzecie przysyłane przez kupującego.11. W przypadku uszkodzenia przesyłki (również gdy na opakowaniu nie ma widocznych uszkodzeń) należy powiadomić o tym kuriera, który sporządza protokół reklamacyjny w dniu dostawy. 12. Dokumenty wymagane do zgłoszenia reklamacyjnego wysyłanego na: jacek@almermeble.pl. a. skan lub zdjęcie protokołu szkody sporządzonego przez kuriera, b. skan lub zdjęcie paragonu lub faktury oraz listu przewozowego znajdującego się na pudełku, c. zdjęcie uszkodzonego elementu mebla w zbliżeniu samego uszkodzenia oraz całego uszkodzonego elementu. W przypadku uszkodzenia mechanicznego należy przesłać zdjęcie opakowania. 13. W przypadku uszkodzenia do złożenia reklamacji należy bezwzględnie zachować oryginalne opakowanie i dokumenty przewozowe (naklejone na opakowaniu) w celu przygotowania mebla do zwrotu. Po uszkodzone elementy przysyłany jest kurier. Reklamacja jest rozpatrywana w siedzibie firmy po dotarciu uszkodzonych elementów do siedziby sklepu. 14. Firma ALMER MEBLE nie bierze żadnej odpowiedzialności za uszkodzenia przesyłek, które zostały odebrane z magazynu ALMER MEBLE przez klienta, osobę trzecią lub przewoźnika przysłanego przez klienta. 15. UWAGA: NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW MEBLI WYKONANYCH "na indywidualne zamówienie". a. Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000r "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania mebli. b. Koszty zwrotu ponosi klient. c. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania towaru, a to poprzez złożenie pisemnego „Oświadczenia o odstąpienia od umowy” i wysłanie go listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres: Firma ALMER Andrzej Mielczarek, 97-500 Radomsko, Okrajszów 20 lub na biuro@almermeble.pl d. Zwrot towaru jest możliwy tylko i wyłącznie gdy towar jest towarem standardowy. Standardowe wymiary mebla i standardowy kolor: kasztan wenge lub śliwa wallis + listwa biała (tylko w przypadku L30 i L33), nie był używany, jest zapakowany w oryginalne opakowanie, nie został w żaden sposób zniszczony, nie był montowany. Towar może być zwracany tylko i wyłącznie w oryginalnym opakowaniu. Meble wykonywane "na indywidualne zamówienie" (o zmienionych wymiarach lub/i kolorze) nie podlegają zwrotowi. Sklep wskazuje adres gdzie Klient musi wysłać lub dostarczyć towar.e. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru z Zamówienia. Zwrot ceny nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru, przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta w oświadczeniu. Koszt odesłania towaru ponosi Klient. Podstawą do zwrotu pieniędzy za oddany towar jest odesłanie przez kupującego oryginalnego paragonu lub faktury VAT do siedziby firmy. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. 17. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym jest sąd właściwy dla siedziby przedsiębiorstwa: Firma ALMER Andrzej Mielczarek, 97-500 Radomsko, ul. Okrajszów 20, NIP 772-001-04-67 18. Nie przyjmujemy zamówień telefonicznych. Zamówienia można składać jedynie poprzez system elektroniczny. 19. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271) 20. Udział w aukcji oznacza akceptację powyższego regulaminu. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).

reklamacje

Producent udziela 24 miesięcznej gwarancji od daty wydania mebli kupującemu. GWARANCJA oraz ZASADY UŻYTKOWANIA MEBLI - meble powinny być użytkowane zgodnie z ich przeznaczeniem; - meble należy użytkować w pomieszczeniach suchych, zamkniętych i zabezpieczonych przed szkodliwymi wpływami atmosferycznymi oraz działaniem intensywnych promieni słonecznych; - powierzchnie mebli laminowane i wykończone emaliami należy wycierać delikatnie wilgotną tkaniną, a następnie niezwłocznie wysuszyć miękką i sucha tkaniną; - należy okresowo sprawdzać sztywność zamocowania podnośnika lub/i nóg ławy/stołu. UWAGA: niedopuszczalne jest przesuwanie ciężkich i ostrych przedmiotów po powierzchni mebli, które mogłyby spowodować powstanie zarysowań; UWAGA: meble wykonane są z materiałów drewnianych i drewnopochodnych dlatego kontakt z wodą lub innym płynami szczególnie na krawędziach może spowodować uszkodzenie mebla. Nie podlegają reklamacji rozwarstwienia, spuchnięcia, podniesienia okleiny płyt meblowych na krawędziach powstałe w wyniku kontaktu z płynem lub wilgocią (np.: zalanie wodą, mokre obrusy lub przeciekające wazony stojące na blacie itp) oraz powstałe w wyniku niewłaściwej konserwacji. Regulamin 10. Kupujący ma PRAWO sprawdzić stan zewnętrzny paczki oraz MEBLA WEWNĄTRZ paczki w chwili doręczenia w obecności kuriera. W przypadku przesyłki za pobraniem paczkę można otworzyć o opłaceniu przesyłki. Po otwarciu pudełka proszę zwrócić szczególną uwagę na stan narożników blatu – stłuczenia powstałe w wyniku uderzeń, oraz na boczne ścianki nogi – pęknięcia powstałe w wyniku wstrząsów lub przygniecenia paczki). Wszelkie braki i uszkodzenia mechaniczne (złamania, pęknięcia rozerwania itp.) powinny być zgłaszane w ciągu 2 dni od odebrania przesyłki na adres jacek@almermeble.pl UWAGA: Nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu produktów odbieranych z naszego magazynu przez przewoźników lub osoby trzecie przysyłane przez kupującego.11. W przypadku uszkodzenia przesyłki (również gdy na opakowaniu nie ma widocznych uszkodzeń) należy powiadomić o tym kuriera, który sporządza protokół reklamacyjny w dniu dostawy. 12. Dokumenty wymagane do zgłoszenia reklamacyjnego wysyłanego na: jacek@almermeble.pl. a. skan lub zdjęcie protokołu szkody sporządzonego przez kuriera, b. skan lub zdjęcie paragonu lub faktury oraz listu przewozowego znajdującego się na pudełku, c. zdjęcie uszkodzonego elementu mebla w zbliżeniu samego uszkodzenia oraz całego uszkodzonego elementu. W przypadku uszkodzenia mechanicznego należy przesłać zdjęcie opakowania. 13. W przypadku uszkodzenia do złożenia reklamacji należy bezwzględnie zachować oryginalne opakowanie i dokumenty przewozowe (naklejone na opakowaniu) w celu przygotowania mebla do zwrotu. Po uszkodzone elementy przysyłany jest kurier. Reklamacja jest rozpatrywana w siedzibie firmy po dotarciu uszkodzonych elementów do siedziby sklepu. 14. Firma ALMER MEBLE nie bierze żadnej odpowiedzialności za uszkodzenia przesyłek, które zostały odebrane z magazynu ALMER MEBLE przez klienta, osobę trzecią lub przewoźnika przysłanego przez klienta.