STÓŁ OKRĄGŁY BIAŁY DREWNIANY STOŁY AZORINHOME (6851684126)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 32,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 37,00 zł
  • lokalizacja: Lubartów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • liczba krzeseł w zestawie: 1
  • rodzaj nóg: krzyżak
  • głębokość mebla (cm): 80 [cm]
  • szerokość mebla (cm): 80 [cm]
  • wysokość mebla (cm): 75 [cm]
  • waga (z opakowaniem): 10 [kg]

ZAPRASZAMY DO ZAKUPU

OKRĄGŁEGO STOŁU W KOLORZE BIAŁYM

Stół wykonany jest z płyty mdf
nogi z drewna jasnego bukowego.

Stół do samodzielnego montażu – nogi złożone,

trzeba tylko przykręcić 4 śruby do blatu.

WYMIARY:
80 x 80 x 74

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 46 2490 0005 0000 4520 8880 8511
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 32,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska pobraniowa 37,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

AzorinHome A&M sp. z o.o.
Wólka Rokicka Kolonia 41A
21-100 Lubartów
NIP: 714-204-66-65
REGON: 364642044
KRS: 0000621437

reklamacje

Przy odbiorze paczek należy sprawdzić stan przesyłki, mimo iż paczka nie zawiera śladów uszkodzenia. W przypadku uszkodzenia konieczne jest spisanie protokołu szkody z kurierem w dniu odbioru przesyłki, na podstawie którego są rozpatrywane reklamacje. W przypadku braku protokołu z dnia odbioru reklamacje nie są uwzględniane. Protokoły spisane dzień po odbiorze sa nie uwzględniane przez firmy kurierskie, na odbiorcy spoczywa udowodnienie że szkoda powstawała z winy doręczyciela: punkt z regulaminu firmy kurierskiej: pkt XII ust. 1 Roszczenia z tytułu nienależytego wykonania umowy oświadczenie Usługi wygasają wskutek przyjęcia Paczki bez zastrzeżeń. Nie dotyczy to roszczeń z tytułu niewidocznych w chwili wydania ubytków lub uszkodzeń Paczki, zgłoszonych DPD Poland przez Odbiorcę (lub Nadawcę w przypadku zwrotu Paczki), na piśmie, nie później niż w ciągu 7 (siedmiu) dni od dnia przyjęcia Paczki, pod warunkiem jednak, że Klient udowodni, że do szkody doszło w czasie od przyjęcia Paczki do przemieszczania do chwili jej wydania. ZGODNIE Z TYM POSTANOWIENIEM NASZA FIRMA RÓWNIEŻ NIE UZNAJE REKLAMACJI SPISANYCH PO DNIU ODBIORU CHYBA, ŻE KLIENT UDOWODNI IŻ SZKODA BYŁA WYRZĄDZONA Z NASZEJ WINY. Zgłoszenia wad towaru trzeba zgłosić nie później niż 7 dni od dostarczenia przesyłki ( po upływie tego czasu reklamacje nie będą uwzględniane) W przypadku uznania reklamacji, sprzedający ponosi koszty wysyłki nowego towaru. Reklamacja, uznana za bezzasadną, nie stanowi podstawy do zwrotu kosztów poniesionych przez Klienta. Zdjęcia produktów i kolory, przedstawione na stronie sklepu, mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych. Nie jest to uznawane za wadę fabryczną. Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis wady, rachunek bądź dowód zakupu. Odsyłany towar powinien być zapakowany jak w momencie jego odebrania, w przeciwnym wypadku kosztami wynikającymi z jego uszkodzenia w czasie transportu, obciążony zostaje Klient.

pozostałe informacje

Dostawa Towaru odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich oraz Poczty Polskiej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Dostawa Towaru za granicę jest możliwa jedynie po uprzednim uzgodnieniu ze Sprzedawcą. Koszt dostarczenia przesyłki pokrywa Kupujący. Koszt dostawy zawiera koszt przesyłki + koszt pakowania. Na zapłatę za zakupiony towar na naszych aukcjach czekamy max 7 dni od dnia zakupu. Po upływie wyznaczonego terminu transakcja zostaje anulowana. Koszty dostawy Pocztą Polską uzależnione są od wagi produktów. Koszt transportu podawany jest podczas realizacji zamówienia. Istnieje możliwość odbioru osobistego. O chęci odbioru osobistego Klient powinien poinformować przy składaniu zamówienia w opisie dodatkowym lub telefonicznie. Przy większej ilości zamówionych produktów - koszt przesyłki może ulec zmianie. Kupujący zostanie powiadomiony o tym mailem. Przesyłki są zawsze dobrze zabezpieczone. W przypadku rezygnacji z zamówienia ubiegamy się u Allegro o zwrot naliczonej prowizji. Biorąc udział w moich aukcjach akceptujesz powyższy regulamin.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
AZORINHOME A&M SP Z OO
WÓLKA ROKICKA KOL 41A
21-100 LUBARTÓW
PL
Dodatkowe informacje

  1.  Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 
  2. Koszt zwrotu towaru przy odstąpieniu od umowy ponosi kupujący. W przypadku gdy do klienta dotrze towar uszkodzony podstawą odstąpienia od umowy jest protokół szkody spisany z kurierem przesłany do firmy mailem lub w formie papierowej. 
  3. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. 
  4. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. 
  5. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.