Stół chłodniczy sałatkowy 2-drzwi STALGAST PROMO (6912023312)

20 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
3 589,86 zł
z 30 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
  • lokalizacja: Kraków, ul. Wincentego Danka 8/LU7, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

Stół chłodniczy sałatkowy 2-drzwiowy STALGAST [kod 842222]

  • wymuszony obieg powietrza
  • automatyczne odszranianie
  • deska do krojenia z polietylenu
  • zaokrąglona szyba frontowa
  • agregat na dole
  • elektroniczny sterownik z wyświetlaczem temperatury
  • automatyczne odparowanie skroplin
  • samodomykające się drzwi
  • izolacja z pianki poliuretanowej 35 mm
  • komora w standardzie GN 1/1
  • pojemność 10 x GN 1/4 (max. 150 mm)
  • bez pojemników GN w standardzie
  • 2 ruszty z prowadnicami w komplecie
  • czynnik roboczy R134a 150g
  • marka: Stalgast
  • kod: 842222

Dokumenty do pobrania:

Parametry
Atest do gastronomii: Tak
Głębokość - D: 700mm
Ilość drzwi: 2szt
Karta gwarancyjna: tak
Marka: Stalgast
Moc elektryczna: 0.23kW
Napięcie - U: 230V
Pojemność - V: 240l
Szerokość - W: 900mm
Temperatura max.: 8°C
Temperatura min.: 2°C
Wysokość - H: 1300mm

MASZ DODATKOWE PYTANIA? CHĘTNIE ODPOWIEMY:

(12) 307 11 81 | SKLEP@GASTROPROFIT.P­L


MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY W NASZYM SALONIE SPRZEDAŻY:

UL. WINCENTEGO DANKA 8/LU7, 31-229 KRAKÓW


FAKTURY VAT

Do każdego zamówienia wystawiamy
paragon lub fakturę VAT.


ZWROTY

14 dni na zwrot towaru przez

konsumentów. Szczegóły w regulaminie.


PŁATNOŚCI


PayU, wpłata na konto bankowe,

pobranie, raty, leasing.



LINK DO INTERAKTYWNEJ MAPY

DOSTAWA

Szybka dostawa

na terenie całej Polski.

GWARANCJA

Gwarancja na cały asortyment!
Szczegóły w regulaminie.

ATEST


Oferowane produkty posiadają atest

i są dopuszczone do kontaktu z żywnością.

WAŻNE INFORMACJE

  • Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. W razie uszkodzeń należy spisać protokół szkody z kurierem i poinformować nas o zdarzeniu.
    Dzięki temu możemy złożyć skuteczną reklamację u przewoźnika i wymienić towar na wolny od wad.
  • Przesyłka powinna dojechać w ciągu 1-2 dni roboczych od wysyłki. Jeśli dostawa się przedłuża, prosimy o kontakt w celu ustalenia przyczyny opóźnienia.

Finansowanie dla klientów - raty



Finansowanie dla klientów - leasing




Popularne produkty z naszej oferty:


Wystawiono z oprogramowania
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 68116022020000000105598048
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

GASTROPROFIT
Wincentego Danka 8/LU7
31-229 Kraków
NIP: 677-224-72-58
REGON: 120620824

TELEFON: (12) 307 11 81

E-MAIL: sklep@gastroprofit.pl

Od 10 lat zajmujemy się kompleksowym wyposażeniem obiektów gastronomicznych. Zespół GASTROPROFIT tworzą ludzie dla których praca jest również pasją. Naszym priorytetem są doskonałe relacje z Klientami, dlatego dokładamy starań, by każdy był zadowolony z naszych usług. Działamy na terenie całej Polski. Posiadamy sklep stacjonarny w Krakowie oraz własny serwis.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Dane do przelewów: 

Konto: 68 1160 2202 0000 0001 0559 8048 | GASTROPROFIT | ul. Wincentego Danka 8/LU7 | 31-229 Kraków 

Sklep stacjonarny:  

GASTROPROFIT | ul. Wincentego Danka 8/LU7 | 31-229 Kraków | pon-pt 8-17 

Dostawa:

Wysyłki realizujemy od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt. Przesyłka powinna dotrzeć w ciągu 1 dnia roboczego od nadania (przesyłki paletowe 2 dni robocze). Jeśli dostawa się przedłuża, prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia sprawy i uniknięcia nieporozumień. Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. W razie stwierdzenia uszkodzeń lub braków, należy spisać z kurierem protokół szkody (z uwzlględnieniem informacji o zastosowanych zabezpieczeniach i oznaczeniach ostrzegawczych) i niezwłocznie poinformować nas o zaistniałej sytuacji. Pozwoli to na szybkie zakończenie reklamacji.

Faktury:

Do każdego produktu wystawiamy paragon, a na życzenie fakturę VAT 23%. Dowód zakupu wysyłamy z towarem lub pocztą.

Meble nierdzewne:

Wszystkie meble nierdzewne z naszej oferty są produkowane na zamówienie. Czas realizacji to około 10 dni roboczych. W przypadku większych zamówień oraz w okresach świątecznych czas ten może ulec wydłużeniu. Opcja za pobraniem wymaga zaliczki 20% wartości zamówienia (pozostała część płatna przy odbiorze).

Opisy produktów:

Wymiary produktów podajemy według parametrów: szerokość x głębokość x wysokość. W przypadku ofert z produktami tworzonymi na indywidualne zamówienie (w szczególności meble ze stali nierdzewnej), zdjęcia mają charakter wzoru i mogą przedstawiać produkty o innych wymiarach. W razie jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt.

Ochrona danych osobowych:

Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie GASTROPROFIT Bartłomiej Trenda oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta (imię, nazwisko/ nazwa firmy, adres, numer telefonu, adres mailowy) jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 ze zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. Klienci mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia.

Postanowienia końcowe:

Sporne sytuacje staramy się rozwiązać polubownie, dlatego jeśli mają Państwo jakiś problem związany z transakcją, prosimy o kontakt. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego. Wszelkie spory w przypadku Konsumenta będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Wszelkie spory w przypadku Klienta nie będącego jednocześnie Konsumentem będą rozstrzygane przez sąd w właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
GASTROPROFIT
ul. Wincentego Danka 8/LU7
31-229 Kraków
PL
Dodatkowe informacje

Ważne informacje:

  • Zgłoszenie odstąpienia na prosimy wysłać na adres mailowy reklamacje@gastroprofit.pl lub w formie pisemnej na wskazany poniżej adres do zwrotu towaru
  • Adres do zwrotu: GASTROPROFIT | ul. Wincentego Danka 8/LU7 | 31-229 Kraków | (12) 307 11 81

Uprawnienie ustawowo przysługujące wyłącznie Konsumentom:

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm. ), Konsument (osoba w rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego) ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Przepis ten nie obowiązuje w przypadku części zamiennych, których nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych oraz gdy towar jest tworzony na indywidualne zamówienie (w szczególności meble ze stali nierdzewnej). W ww. przypadkach zwroty nie będą przyjmowane przez Sprzedawcę. Po odstąpieniu od umowy, Konsument otrzyma od Sprzedawcy zwrot pieniędzy za towar i jego dostawę (do kwoty najtańszej opcji przesyłki dostępnej dla danego towaru).

Nieodebranie towaru lub odmowa przyjęcia przesyłki:

W przypadku nieodebrania towaru Konsument ponosi koszty odesłania towaru do Sprzedawcy oraz jest zobowiązany do dokonania względem Sprzedawcy kompensaty, jednakże do wartości najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia towaru oraz pokrycia kosztu magazynowania towaru według cennika (24,60 zł brutto/doba) do czasu jego odebrania i opłacenia należnej opłaty za towar. W razie nieodebrania przez Konsumenta towaru przechowywanego w magazynie, pierwsze wezwanie do zapłaty kosztów, o których mowa powyżej, zostanie wysłane po upływie 14 dni magazynowania towaru. W przypadku nieodebrania bądź odmowy odebrania przez Konsumenta towaru wysłanego za pobraniem, Konsument ponosi całkowity koszt wysłania towaru do niego oraz jego odesłania do Sprzedawcy. Dodatkowo w sytuacji, gdy przesyłka za pobraniem będzie magazynowana, Konsument zobowiązany jest także do pokrycia kosztu magazynowania towaru zgodnie z cennikiem (24,60 brutto/doba).

Zwrot pełnowartościowego towaru przez Przedsiębiorców:

W wyjątkowych sytuacjach, za zgodą Sprzedawcy i na warunkach indywidualnie przez niego określonych, w terminie 3 dni od daty wysłania towaru dopuszczalna jest możliwość zwrotu towaru przez Przedsiębiorcę. W takim przypadku Przedsiębiorca jest zobowiązany do pokrycia opłaty logistycznej w wysokości 15% ceny katalogowej netto zwracanego towaru z dnia sprzedaży oraz kosztu dostarczenia towaru, o którym mowa powyżej, na własny koszt i ryzyko do magazynu wskazanego przez Sprzedawcę. Zwrot pieniędzy za towar, pomniejszony o opłatę logistyczną oraz koszt przesyłki do Klienta, odbywa się na wskazany rachunek bankowy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
GASTROPROFIT
ul. Wincentego Danka 8/LU7
31-229 Kraków
PL
Dodatkowe informacje

Ważne informacje:

  • Adres mailowy do zgłoszenia reklamacji: reklamacje@gastroprofit.pl 
  • Prawidłowo złożona reklamacja z tytułu rękojmi jest rozpatrywana w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania
  • Prosimy o niewysyłanie paczek bez wcześniejszego uzgodnienia ze Sprzedawcą
  • Sprzedawca każdorazowo wskazuje adres serwisu odpowiedniego dla reklamowanego produktu
  • Uprawienia z tytułu rękojmi przysługują Konsumentom (dla Przedsiębiorców rękojmia wyłączona)

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • Imię i nazwisko zgłaszającego reklamację oraz adres (w tym adres pod który towar ma zostać odesłany po naprawie)
  • Skan dowolnego dowodu zakupu 
  • Przedmiot reklamacji (marka/kod towaru)
  • Opis wady

W zależności od produktu:

  • Wysyłamy serwis pod adres nabywcy (towary wielkogabarytowe)
  • Wysyłamy części zamienne (wadliwe należy odesłać pod wskazany przez Sprzedawcę adres w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z nowymi częściami)
  • Towar odpowiednio zabezpieczony i opakowany należy odesłać do wskazanego przez Sprzedawcę serwisu (w przypadku uznanej reklamacji Sprzedawca zwraca koszt najtańszej przesyłki zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej z dnia wysyłki)

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 12 miesięcy

Dodatkowe informacje

Ważne informacje:

  • Adres mailowy do zgłoszenia reklamacji: reklamacje@gastroprofit.pl
  • Prosimy o niewysyłanie paczek bez wcześniejszego uzgodnienia ze Sprzedawcą
  • Prawidłowo złożona reklamacja jest rozpatrywana w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania

Uprawnienie przysługujące Konsumentom i Przedsiębiorcom:

  • Towary objęte są 12-miesięcznym okresem ochrony gwarancyjnej
  • Powyższe nie dotyczy towarów firmy Potis objętych 6-miesięcznym okresem ochrony gwarancyjnej
  • Potwierdzeniem uprawień z tytułu gwarancji jest numer dokumentu zakupu (faktura VAT lub paragon)

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • Nazwę firmy lub imię i nazwisko zgłaszającego reklamację oraz adres (w tym adres pod który towar ma zostać odesłany po naprawie)
  • Skan dokumentu zakupu (paragon, faktura VAT)
  • Przedmiot reklamacji (marka/kod towaru)
  • Opis wady

W zależności od produktu:

  • Wysyłamy serwis pod adres nabywcy (towary wielkogabarytowe)
  • Wysyłamy części zamienne (wadliwe należy odesłać na swój koszt pod wskazany przez Sprzedawcę adres w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z nowymi częściami)
  • Towar należy odesłać na własny koszt i ryzyko do wskazanego przez Sprzedawcę serwisu  

Gwarancją nie są objęte:

  • Elementy eksploatacyjne, w szczególności takie jak uszczelki, żarówki
  • Elementy ulegające naturalnemu zużyciu
  • Części zamienne elektryczne i gazowe