Stół chłodniczy sałatkowy 2-drzwi STALGAST PROMO (6912022679)

20 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
3 589,86 zł
z 30 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
  • lokalizacja: Kraków, ul. Wincentego Danka 8/LU7, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

Stół chłodniczy sałatkowy 2-drzwiowy STALGAST

(kod 842222)

  • wymuszony obieg powietrza
  • automatyczne odszranianie
  • deska do krojenia z polietylenu
  • zaokrąglona szyba frontowa
  • agregat na dole
  • elektroniczny sterownik z wyświetlaczem temperatury
  • automatyczne odparowanie skroplin
  • samodomykające się drzwi
  • izolacja z pianki poliuretanowej 35 mm
  • komora w standardzie GN 1/1
  • pojemność 10 x GN 1/4 (max. 150 mm)
  • bez pojemników GN w standardzie
  • 2 ruszty z prowadnicami w komplecie
  • czynnik roboczy R134a 150g
  • marka: Stalgast
  • kod: 842222

Dokumenty do pobrania:

Parametry
Atest do gastronomii: Tak
Głębokość - D: 700mm
Ilość drzwi: 2szt
Karta gwarancyjna: tak
Marka: Stalgast
Moc elektryczna: 0.23kW
Napięcie - U: 230V
Pojemność - V: 240l
Szerokość - W: 900mm
Temperatura max.: 8°C
Temperatura min.: 2°C
Wysokość - H: 1300mm


MASZ DODATKOWE PYTANIA? CHĘTNIE ODPOWIEMY:

(12) 307 11 81 | SKLEP@GASTROPROFIT.P­L


MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY W NASZYM SALONIE SPRZEDAŻY:

UL. WINCENTEGO DANKA 8/LU7, 31-229 KRAKÓW

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!

lub skorzystaj z formularza kontaktowego
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00

Kup ten produkt na raty lub skorzystaj z leasingu!

FINANSOWANIE DLA KLIENTÓW - RATY

FINANSOWANIE DLA KLIENTÓW - LEASING



Popularne produkty z naszej oferty:

Odbiory osobiste:


Wystawiono z oprogramowania
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 68116022020000000105598048
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

GASTROPROFIT
Wincentego Danka 8/LU7
31-229 Kraków
NIP: 677-224-72-58
REGON: 120620824

Zajmujemy się kompleksowym wyposażeniem obiektów gastronomicznych. W swojej ofercie posiadamy urządzenia i akcesoria wiodących marek. Dzięki 10-letniemu doświadczeniu zapewniamy fachowe doradztwo. Oferujemy atrakcyjne ceny na cały asortyment oraz szybką realizację zamówień.


Zapraszamy do kontaktu:

  • tel: (12) 307 11 81
  • e-mail: sklep@gastroprofit.pl

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Sklep stacjonarny:

GASTROPROFIT

ul. Wincentego Danka 8/U7

31-229 Kraków

(12) 307 11 81

sklep@gastroprofit.pl

pn-pt 8-17


Dostawa:

Wysyłka następuje po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie lub po otrzymaniu informacji o wyborze przesyłki za pobraniem. Przesyłka powinna dotrzeć w ciągu 1-3 dni roboczych (nie dotyczy mebli nierdzewnych). 

Jeśli dostawa się przedłuża, prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia sprawy. Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. W razie stwierdzenia uszkodzeń lub braków, należy spisać z kurierem protokół szkody i jak najszybciej poinformować nas o zaistniałej sytuacji. Jeśli z jakiegoś powodu wysyłka zamówienia nie może nastąpić w podanym na aukcji terminie, niezwłocznie informujemy o tym fakcie.


Faktury:

Do każdego produktu zakupionego na naszych aukcjach wystawiamy paragon, a na życzenie fakturę VAT 23%. Dowód zakupu wysyłamy z towarem lub pocztą.


Meble nierdzewne:

Wszystkie meble nierdzewne z naszej oferty są produkowane na zamówienie. Czas realizacji standardowego zamówienia to około 10 dni. W przypadku większych zamówień oraz w okresach świątecznych czas ten może ulec wydłużeniu. Opcja za pobraniem wymaga zaliczki 20% wartości zamówienia (pozostała część płatna przy odbiorze).


Opisy produktów:

Dokładamy starań, aby opisy na naszych aukcjach były szczegółowe i możliwie najlepiej charakteryzowały sprzedawany przedmiot. Wymiary produktów podajemy według parametrów: szerokość x głębokość x wysokość. W przypadku ofert z produktami tworzonymi na indywidualne zamówienie (w szczególności meblami ze stali nierdzewnej), zdjęcia mają charakter wzoru i mogą przedstawiać produkty o innych wymiarach. W razie jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt. Producenci sprzętu zastrzegają prawo do zmiany specyfikacji technicznej, a także zdjęć i opisów produktów. Zdjęcia mogą przedstawiać wygląd produktu z opcjonalnym wyposażeniem.


Anulowanie zamówienia:

Konsument może anulować zamówienie drogą e-mailową. Anulowaniu nie podlega zamówienie, które zostało już wysłane lub którego przedmiotem są meble ze stali nierdzewnej.


Ochrona danych osobowych:

Dane osobowe Klienta podlegają ochronie zgodnie z postanowieniami Ustawy o ochronie danych osobowych z dn. 29 sierpnia 1997 r., Dz. U. nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami.


Postanowienia końcowe:

Sporne sytuacje staramy się rozwiązać polubownie, dlatego jeśli mają Państwo jakiś problem związany z transakcją, prosimy o kontakt. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego. Wszelkie spory w przypadku Konsumenta będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Wszelkie spory w przypadku Klienta nie będącego jednocześnie Konsumentem będą rozstrzygane przez sąd w właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
GASTROPROFIT
ul. Wincentego Danka 8/LU7
31-229 Kraków
PL
Dodatkowe informacje

Możliwość zgłoszenia odstąpienia na adres mailowy: reklamacje@gastroprofit.pl lub w formie pisemnej na wskazany poniżej adres do zwrotu towaru.


adres do zwrotu:

GASTROPROFIT

ul. Wincentego Danka 8/LU7

31-229 Kraków

(12) 307 11 81


Uprawnienie ustawowo przysługujące wyłącznie Konsumentom.


Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm. ), Konsument (osoba w rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego) ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Przepis ten nie obowiązuje w przypadku części zamiennych, których nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych oraz gdy towar jest tworzony na  indywidualne zamówienie (w szczególności meble ze stali nierdzewnej). W ww. przypadkach zwroty nie będą przyjmowane przez Sprzedawcę. Po odstąpieniu od umowy, Konsument otrzyma od Sprzedawcy zwrot pieniędzy za towar i jego dostawę (do kwoty najtańszej opcji przesyłki dostępnej dla danego towaru). 


W przypadku nieodebrania towaru Konsument ponosi koszty odesłania towaru do Sprzedawcy oraz jest zobowiązany do dokonania względem Sprzedawcy kompensaty, jednakże do wartości najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia towaru oraz pokrycia kosztu magazynowania towaru według cennika: 24,60 zł brutto/doba do czasu jego odebrania i opłacenia należnej opłaty za towar. W razie nie odebrania przez Konsumenta towaru przechowywanego w magazynie pierwsze wezwanie do zapłaty kosztów, o których mowa powyżej, zostanie wysłane po upływie 14 dni magazynowania towaru. Powyższe nie ma zastosowania w przypadku nieodebrania bądź odmowy odebrania przez Konsumenta przesyłki wysłanej za pobraniem.


W przypadku nieodebrania bądź odmowy odebrania przez Konsumenta towaru wysłanego za pobraniem, Konsument ponosi całkowity koszt wysłania towaru do niego oraz jego odesłania do Sprzedawcy. Dodatkowo w sytuacji, gdy przesyłka za pobraniem będzie magazynowana, Konsument zobowiązany jest także do pokrycia kosztu magazynowania towaru zgodnie z cennikiem: 24,60 brutto/doba.  


Zwrot pełnowartościowego towaru przez Przedsiębiorców.

W wyjątkowych sytuacjach, za zgodą Sprzedawcy i na warunkach indywidualnie przez niego określonych, w terminie 3 dni od daty wysłania towaru dopuszczalna jest możliwość zwrotu towaru przez Przedsiębiorcę. W takim przypadku Przedsiębiorca jest zobowiązany do pokrycia opłaty logistycznej w wysokości 15% ceny katalogowej netto zwracanego towaru z dnia sprzedaży oraz kosztu dostarczenia towaru, o którym mowa powyżej, na własny koszt i ryzyko do magazynu wskazanego przez Sprzedawcę. Zwrot pieniędzy za towar, pomniejszony o opłatę logistyczną oraz koszt przesyłki do Klienta, odbywa się na wskazany rachunek bankowy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
GASTROPROFIT
ul. Wincentego Danka 8/LU7
31-229 Kraków
PL
Dodatkowe informacje

Uprawienia z tytułu rękojmi przysługują Konsumentom. 

W przypadku Przedsiębiorców odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona.


Adres mailowy do zgłoszenia reklamacji: reklamacje@gastroprofit.pl


Zgłoszenie powinno zawierać:

  • imię i nazwisko zgłaszającego reklamację oraz adres (w tym adres pod który towar ma zostać odesłany po naprawie)
  • skan dowolnego dowodu zakupu  
  • przedmiot reklamacji (marka/kod towaru)
  • opis wady


W zależności od produktu:

a) wysyłamy serwis pod adres nabywcy (towary wielkogabarytowe)

b) wysyłamy części zamienne (wadliwe należy odesłać pod wskazany przez Sprzedawcę adres w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z nowymi częściami)

c) towar odpowiednio zabezpieczony i opakowany należy odesłać do wskazanego przez Sprzedawcę serwisu (w przypadku uznanej reklamacji Sprzedawca zwraca koszt najtańszej przesyłki zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej z dnia wysyłki).


Prawidłowo złożona reklamacja z tytułu rękojmi jest rozpatrywana w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania. 

Sprzedawca każdorazowo wskazuje adres serwisu odpowiedniego dla reklamowanego produktu. 

Prosimy o niewysyłanie paczek bez wcześniejszego uzgodnienia ze Sprzedawcą.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 12 miesięcy

Dodatkowe informacje

Uprawnienie przysługujące Konsumentom i Przedsiębiorcom.


Towary objęte są 12-miesięcznym okresem ochrony gwarancyjnej.  

Powyższe nie dotyczy towarów firmy Potis objętych 6-miesięcznym okresem ochrony gwarancyjnej.


Potwierdzeniem uprawień z tytułu gwarancji jest numer dokumentu zakupu (faktura VAT lub paragon). 


Adres mailowy do zgłoszenia reklamacji: reklamacje@gastroprofit.pl


Zgłoszenie powinno zawierać:

  • nazwę firmy lub imię i nazwisko zgłaszającego reklamację oraz adres (w tym adres pod który towar ma zostać odesłany po naprawie)
  • skan dokumentu zakupu (paragon, faktura VAT)
  • przedmiot reklamacji (marka/kod towaru)
  • opis wady


W zależności od produktu:

a) wysyłamy serwis pod adres nabywcy (towary wielkogabarytowe)

b) wysyłamy części zamienne (wadliwe należy odesłać na swój koszt pod wskazany przez Sprzedawcę adres w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z nowymi częściami)

c) towar należy odesłać na własny koszt i ryzyko do wskazanego przez Sprzedawcę serwisu  


Prawidłowo złożona reklamacja jest rozpatrywana w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania. 

Prosimy o niewysyłanie paczek bez wcześniejszego uzgodnienia ze Sprzedawcą.


Gwarancją nie są objęte elementy eksploatacyjne, w szczególności takie jak uszczelki, żarówki oraz wszelkie inne elementy ulegające naturalnemu zużyciu, w tym także części zamienne elektryczne i gazowe.