STÓŁ BIURKO W STYLU INDUSTRIALNYM (6482744251)

zakończona
550,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 180,00 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: Poznań
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 30.00 [kg]
  • kolor mebla: brzoza
  • kształt blatu: prostokątny
  • szerokość mebla: 75.00 [cm]
  • wysokość mebla: 76.00 [cm]
  • głębokość mebla: 150.00 [cm]
  • styl: industrialny
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 16.00
telefon
793 226 843
email
home&office@gmai­l.com
godziny otwarcia
Pon - Pt 8 - 16
adres

Monika Piotrowska
os. Jagiellońskie 56/4
61-238 Poznań

Przedmioty wysyłamy
do 48 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy

Przyjmujemy płatności

na konto:

29 1140 2004 0000 3802 7637 0006

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Możliwość zwrotu lub wymiany towaru do 14 dni.

Po zakupie kilku rzeczy proszę o kontakt e-mailowy, celem weryfikacji kosztów przesyłki.

STÓŁ/ BIURKO W STYLU INDUSTRIALNYM

Świetnie wpisuje się w nowoczesne, wykończone w stylu industrialnym wnętrza mieszkań, restauracji czy też biur.

WYMIARY:

WYSOKOŚĆ: 76 cm

DŁUGOŚĆ: 150 cm

SZEROKOŚĆ: 75 cm

GRUBOŚĆ BLATU: 5cm

Blat: płyta pilśniowa, okleina sosnowa, bezbarwny lakier akrylowy

Rama stalowa, lakierowana na czarno.

STÓŁ NIE JEST SKŁADANY.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u home8office za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 29 1140 2004 0000 3802 7637 0006
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 180,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Firma Home&Office zajmuje się sprzedażą produktów znanych producentów i centrów handlowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić najlepsze warunki zakupowe oraz najwyższą jakość towaru. Jeżeli zainteresują Cię nasze produkty do dalszej odsprzedaży, wyślij nam zapytanie na adres e-mail: home8office@gmail.com

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Każdy klient ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży i zwrotu towaru w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Koszty odesłania towaru do sprzedającego ponosi kupujący. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez naszą firmę przesyłki z reklamowanym towarem. Zwroty towaru bądź reklamacje będą uwzględniane jedynie z dołączonym do przesyłki dowodem zakupu.

reklamacje

REKLAMACJA lub ZWROT TOWARU Każdy klient ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży i zwrotu towaru w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Koszty odesłania towaru do sprzedającego ponosi kupujący. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez naszą firmę przesyłki z reklamowanym towarem. Zwroty towaru bądź reklamacje będą uwzględniane jedynie z dołączonym do przesyłki dowodem zakupu. Jeżeli reklamacja dotycząca niezgodności towaru z umową zostanie uznana, na sprzedającym ciąży obowiązek zwrotu kosztów przesłania towaru - zawsze jest to koszt najtańszego sposobu dostarczenia towaru. W wypadku, gdy reklamacja zostanie odrzucona – koszty wysyłki pokrywa kupujący. Do przesyłek reklamacyjnych prosimy dołączać notatkę z loginem z Allegro oraz krótkim opisem usterki. Zwroty pieniędzy za towar w przypadku uznania zasadności reklamacji są realizowane w terminie do 14 dni. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do naszej firmy za pobraniem. Przesyłkę z reklamowanym towarem należy nadać jako list polecony ekonomiczny. Adres do wysyłki reklamowanego towaru – punkt sprzedaży: Home&OfficeMonika Piotrowskaos. Jagiellońskie 56/461-238 Poznań

pozostałe informacje

DZIĘKUJEMY ZA ZAINTERESOWANIE NASZĄ OFERTĄ Zajmujemy się sprzedażą detaliczną sprzedażą produktów użytku domowego i biurowego. Sprzedajemy towar tylko i wyłącznie nowy. Kupując na naszych aukcjach, mają Państwo pewność, gwarancje i bezpieczeństwo transakcji na wysokim poziomie. REGULAMIN I ZASADY OGÓLNE 1. Towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty w ciągu 24 godzin. W uzasadnionych przypadkach czas ten może się nieznacznie przedłużyć do 48 h. 2. Na maile staramy się odpowiadać najszybciej jak to możliwe. 3. Pieniądze proszę wpłacać na niżej podany nr konta, a w tytule przelewu proszę podać tylko i wyłącznie swój nick z allegro (nazwa użytkownika) lub poprzez PayU. 4. Komentarze wystawiamy zawsze po wcześniejszym otrzymaniu opinii od kupującego. 5. W przypadku chęci otrzymania Faktury VAT, należy zamieścić taką informację w Formularzu Dostawy Allegro bądź poinformować nas o tym mailowo. 6. Jeżeli nie otrzymamy wpłaty za zakupione przedmioty w ciągu 10 dni od dnia zakupu mamy prawo do dalszej odsprzedaży zakupionego towaru. 8. Kupując akceptujesz informacje zawarte w treści opisu produktu oraz na stronie o mnie. 9. Nie odpowiadamy na sms-y. 10. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do naszej firmy za pobraniem. GWARANCJA Firma nie odpowiada za szkody spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub stosowaniem towaru wbrew jego przeznaczeniu. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych towaru i wywołania w nim wad oraz jakichkolwiek wad powstałych poprzez wykonywanie napraw przez osoby nieupoważnione w tym przez nabywcę. INFORMACJE O WYSYŁCE PRZESYŁEK : PRZESYŁKI POCZTOWE * Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. * Po dokonaniu zakupów prosimy o informacje z wyborem rodzaju przesyłki w formularzu allegro lub w mailu podpisanym swoim nickiem z allegro. * Koszt wysyłki podany na aukcji dotyczy 1szt. towaru - każda kolejna sztuka towaru w przesyłce - dopłata zgodnie z cennikiem dostawy podanym w zakładce "Dostawa i płatność" na każdej aukcji allegro. * Przy zakupach na kilku aukcjach podstawowym jest najwyższy koszt wysyłki do którego należy doliczyć dopłaty za kolejne sztuki towaru w przesyłce. *Przy zakupie powyżej 4-5 szt. towaru zapytaj o koszt przesyłki - zostanie on indywidualnie wyliczony w zależności od wagi oraz gabarytu towaru. * Listy zwykłe ekonomiczne nadawane są bez żadnego potwierdzenia, nie są rejestrowane przez Pocztę Polską - brak numerów nadawczych. * Reklamacja listów zwykłych ekonomicznych nie jest możliwa podczas uszkodzenia lub zaginięcia towaru. * Klient na własną odpowiedzialność wybiera taki rodzaj przesyłki. * Sugerujemy wysyłkę listami poleconymi, kurierem lub z dostawą do paczkomatu. PRZESYŁKA KURIERSKA - 19,00zł * Niezależnie od ilości zakupionego towaru koszt przesyłki kurierskiej jest stały do 30kg i wynosi 19,00 zł przy wpłacie na konto. * Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD * Koszt wysyłki kurierskiej jest stały niezależnie od ilości zakupionego towaru - dotyczy przesyłki do 30kg. * Po zakupie kilku rzeczy proszę o kontakt e-mailowy, celem weryfikacji kosztów przesyłki. WAŻNA INFORMACJA * Jeżeli zakupiony towar zostanie dostarczony przez kuriera, proszę sprawdzić zawartość przesyłki w jego obecności. * W razie jakichkolwiek uszkodzeń proszę sporządzić protokół szkody na druku dostępnym u kuriera. * Wszelkie reklamacje z tytułu uszkodzeń uwzględniamy jedynie z dołączonym protokołem szkody. * Nie ponosimy odpowiedzialności za działanie przewoźników dlatego tak ważne jest otwarcie przesyłki przy odbiorze. PŁATNOŚĆ: mBank Nr konta 29 1140 2004 0000 3802 7637 0006 lub opcja wpłaty przez Allegro PayU KONTAKT Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania proszę o kontakt: e-mail: home8office@gmail.com lub pod numerem tel. 798-226-843 Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania. Godziny pracy: * od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 16.00 * w soboty, niedziele oraz święta firma zamknięta.