STOJAK PODSTAWKA UCHWYT DO TELEFONU SMARTFONA (6483344304)

13 dni do końca
cena kup teraz
3,69 zł
z 1000 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • List polecony ekonomiczny 9,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: Gdańsk
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.01 [kg]

STUDIO AMA Alicja Makarewicz

ul Hermesa 50/7, 80-299 Gdańsk

kom. 609 300 538,

512 156 933,

tel. 58 354 34 20 (9.00 - 17.00)

e-mail: studioama@gmail.com (zamówienia, projekty)

biuro@studioama.com (faktury, płatności)

NIP - 542 158 50 29,

Regon - 052136680

REALIZAUJEMY PŁATNOŚCI ZA POMOCĄ:

PRZELEW PRZEDPŁATA

PŁATNOŚC ALLEGRO

GOTÓWKA

ZA POBRANIEM

Zamówienia realizuje firma STUDIO AMA ul. Flory 12, 80-299 Gdańsk. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wymaganych danych, oraz numerów telefonów umożliwiającego ewentualną weryfikację rzetelności złozonego zamówienia. Zamówiony towar dostrczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub jesli jest taka możliwośc pocztą. Fakturę VAT wysyłamy mailem lub na życzenie klienta pocztą. za zakupy można zapłacić w następującej formie: gótówk, wpłata na konto, przez płatności Allegro lub za pobraniem przy odbiorze. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania. W przypadku braku towaru w magazynie klient zostanie poinformowany o związanym z tym wydłużeniu czasu realizacji zamówienia, w takim przypadku klient ma prawo do rezygnacji z zakupu. W uzasadnionych przypadkach sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty. Warunki realizacji zamówień nietypowych i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo ustalane z klentem indywidualnie. Pliki komputerowe niezbedne do realizacji zlecenia należy przygotować zgodnie ze specyfikacją techniczną podaną w ofercie. Zlecenia zawierające pliki uszkodzone, czyli nie otwierające się, nie dające się zaimportować, zapisane w nieobsługiwanym formacie lub zawirusowane są usuwane, a Studio Ama informuje klienta o tym fakcie w formie e-maila niezwłocznie po wykryciu, jednak nie poźniej niż w dniu realizacji zamówienia. Studio Ama może pobrać dodatkową opłatę za przygotowanie w przypadku, gdy do zamówień zostaną dołączone pliki w innym niż zalecany formacie. Terminy realizacji zamówień podawane są w dniach roboczych. Przez dzień roboczy rozumie się każdy dzień za wyjątkiem sobót, niedziel, świąt oraz innych dni wolnych od pracy. Dla zamówień złożonych do godziny 10.00 okres realizacji liczy się w pełnych dniach roboczych od chwili złożenia zamówienia, w pozostałych przypadkach od godziny 8.00 nastepnego dnia roboczego. Czar dostarczenia przesyłki przez kuriera określa regulamin firmy kurierskiej. Terminy realizacji zamówień lub jednego ze zleceń występujących w zamówieniu moga być niedotrzymane ze strony Studio Ama w przypadku wystąpienia siły wyższej (np: awaria). W takim przypadku klient jest o tym fakcie informowany najpóźniej w dniu maksymalnego terminu realizacji. Prace w formie pliku elektronicznego drukowane są w postaci w jakiej zostały dostarczone przez klienta. Studio Ama nie ma obowiązku sprawdzania oraz wprowadzania poprawek i modyfikacji dostarczoych plików. Studio Ama gwarantuje jakośc określoną w specyfikacjach produktu jednak nie odpowiada za wszelkie rozbieżności pomiędzy oczekiwaniami klienta a faktycznym wydrukiem. Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłek w transporcie muszą być zgłoszone w momencie odbioru towaru. Odbiorca zobowiązany jest sporządzić protokół reklamacyjny z udziałem firmy spedycyjnej i niezwłocznie powiadomić o tym pisemnie Studio Ama. Reklamacje nie spełniające podanej procedury nie będą uwzględniane. Reklamacje dotyczące jakości usług lub produktów mogą być zgłaszane najpóźniej w terminie 14 dni od chwili ich odbioru. Nalezy przesłać je w postaci pisemnego protokołu. Termin 14 dni nie obowiązuje w przypadku reklamacji gwarantowanej trwałości pruduktu lub usługi. Koszt przesyłki w przypadku uznania reklamacji pokrywa Studio Ama. Reklamacje dotyczące jakości druku w przypadku jesli nie zostanie przesłane 100% reklamowanego nakładu będą rozpatrywane negatywnie. Wciągu 7 dni roboczych od otrzymania reklamowanego nakładu reklamcja zostanie rozpatrzona a pracownik poinformuje klienta o sposobie jej rozwiązania. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji klient poniesie koszty dostarczenia oraz ponownego wysłania reklamowanego towaru.

PRZEDMIOTEM AUKCJI jest

STOJAK/PODSTAWKA

DO TELEFONU lub SMARTFONU

GCS-AP2-R
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u mclaren97 za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 50 1020 5558 1111 1157 8580 0037
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska 16,48 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony priorytetowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,75 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczkomaty 24/7 15,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
CZAS WYSYŁKI JEST ZALEZNY OD ILOŚCI I DOSTĘPNOŚCI TOWARU W MAGAZYNIE, ODBIÓR OSOBISTY PO UPRZEDNIM KONTAKCIE TELEFONICZNYM
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Jesteśmy rodzinną firmą z polskim kapitałem, istniejemy na rynku już od ponad 10 lat.Nasza firma specjalizuje się w: sprzedaży hurtowej i detalicznej artykułów importowanych, druku reklamowym na gadżetach, papierze, plastiku, folii, tkaninach i innych materiałach (sitodruk, tampondruk, grawerowanie, termotransfer, sublimacja, tłoczenie, haft, oraz druk cyfrowy, offsetowy i wielkoformatowy), dystrybucji nośników reklamy i informacji dla firm, sklepów, biur i szkół, projektach reklamowych.

kontakt

  • 609 300 538
    telefon komórkowy czynny od 8 do 20, oddzwaniamy
  • 512 156 933
    telefon komórkowy czynny od 8 do 20, oddzwaniamy
  • 58 354 34 20
    telefon stacjonarny czynny od 9 do 17 w dni powszednie

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zwrot może nastąpić w ciągu 30 DNI KALENDARZOWYCH i dotyczy towaru nieuszkodzonego, bez wyraźnych śladów używania i bez nadruku. Jeśli uszkodzenie nastąpiło w trakcie wysyłki, wyślemy nowy egzemplarz lub zwrócimy Państwu pieniądze. Przy uszkodzeniu przesyłki prosimy o wypełnienie formularza firmy przewozowej. Prosimy również o kontakt mailowy lub telefoniczny w razie jeśli towar nie spełnia Państwa wymagań. Jeśli towar był z Państwa nadrukiem podlega tylko reklamacji ponieważ nie nadaje się do dalszej sprzedaży. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni, a w naszym sklepie nawet 30 DNI KALENDARZOWYCH od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 DNI KALENDARZOWYCH) od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeśli towar zostanie uszkodzony przez klienta lub zostanie zwrócony z wyraźnymi śladami użytkowania możemy nie zwrócić pełnej kwoty ale pomniejszoną o kwotę użytkowania lub zniszczenia.

reklamacje

REKLAMACJE TOWARU BEZ NADRUKU WYMIENIMY NIEZWŁOCZNIE PO OTRZYMANIU INFORMACJI OD KLIENTA LUB ZWRÓCIMY PIENIĄDZE NA KONTO PODANE PRZEZ KLIENTA JEŚLI TOWARU NIE MA W MAGAZYNIE. REKLAMACJE TOWARU Z NADRUKIEM SĄ W REGULAMINIE PONIŻEJ. REGULAMIN ZAMÓWIEŃ Z NADRUKIEM: Zamówienia realizuje firma STUDIO AMA Gdańsk. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wymaganych danych, oraz numerów telefonów umożliwiającego ewentualną weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub jeśli jest taka możliwość pocztą. Fakturę VAT wysyłamy mailem lub na życzenie klienta pocztą. za zakupy można zapłacić w następującej formie: gotówka, wpłata na konto, przez płatności Allegro lub za pobraniem przy odbiorze. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania. W przypadku braku towaru w magazynie klient zostanie poinformowany o związanym z tym wydłużeniu czasu realizacji zamówienia, w takim przypadku klient ma prawo do rezygnacji z zakupu. W uzasadnionych przypadkach sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia. Warunki realizacji zamówień nietypowych i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie. Pliki komputerowe niezbędne do realizacji zlecenia należy przygotować zgodnie ze specyfikacją techniczną podaną w ofercie. Zlecenia zawierające pliki uszkodzone, czyli nie otwierające się, nie dające się zaimportować, zapisane w nieobsługiwanym formacie lub zawirusowane są usuwane, a Studio Ama informuje klienta o tym fakcie w formie e-maila niezwłocznie po wykryciu. Studio Ama może odmówić realizacji zamówienia w przypadku, gdy do zamówień zostaną dołączone pliki w innym niż zalecany formacie. Terminy realizacji zamówień podawane są w dniach roboczych. Przez dzień roboczy rozumie się każdy dzień za wyjątkiem sobót, niedziel, świąt oraz innych dni wolnych od pracy. Dla zamówień złożonych do godziny 9.00 okres realizacji liczy się w pełnych dniach roboczych od chwili złożenia zamówienia, w pozostałych przypadkach od godziny 7.00 następnego dnia roboczego. Czar dostarczenia przesyłki przez kuriera określa regulamin firmy kurierskiej. Terminy realizacji zamówień lub jednego ze zleceń występujących w zamówieniu mogą być niedotrzymane ze strony Studio Ama w przypadku wystąpienia siły wyższej (np: awaria). W takim przypadku klient jest o tym fakcie informowany najpóźniej w dniu maksymalnego terminu realizacji. Prace w formie pliku elektronicznego drukowane są w postaci w jakiej zostały dostarczone przez klienta. Studio Ama nie ma obowiązku sprawdzania oraz wprowadzania poprawek i modyfikacji dostarczonych plików. Studio Ama gwarantuje jakość określoną w specyfikacjach produktu jednak nie odpowiada za wszelkie rozbieżności pomiędzy oczekiwaniami klienta a faktycznym wydrukiem, o ile przed realizacją zlecenia nie został dostarczony zaakceptowany przez klienta wzorzec/odbitka próbna wykonana na maszynie, oprogramowaniu oraz mediach przy użyciu których, ma zostać wykonany właściwy nakład. Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłek w transporcie muszą być zgłoszone w momencie odbioru towaru. Odbiorca zobowiązany jest sporządzić protokół reklamacyjny z udziałem firmy spedycyjnej i niezwłocznie powiadomić o tym pisemnie Studio Ama. Reklamacje nie spełniające podanej procedury nie będą uwzględniane. Reklamacje dotyczące jakości usług lub produktów mogą być zgłaszane najpóźniej w terminie 14 dni od chwili ich odbioru. Należy przesłać je w postaci pisemnego protokołu. Termin 14 dni nie obowiązuje w przypadku reklamacji gwarantowanej trwałości produktu lub usługi. Koszt przesyłki w przypadku uznania reklamacji pokrywa Studio Ama. Reklamacje dotyczące jakości druku w przypadku jeśli nie zostanie przesłane 100% reklamowanego nakładu będą rozpatrywane negatywnie. Wciągu 7 dni roboczych od otrzymania reklamowanego nakładu reklamacja zostanie rozpatrzona a pracownik poinformuje klienta o sposobie jej rozwiązania. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji klient poniesie koszty dostarczenia oraz ponownego wysłania reklamowanego towaru.