Stojak kosz metalowy na drewno roz. M (6542261781)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
110,00 zł
z 99 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • Niemcy 60,00 zł
  • lokalizacja: ZAMARSKI
  • czas wysyłki: do 5 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 10.00 [kg]
  • uszkodzony: nie
F.U.H Marek Bomba
Zamarski
ul. Sadowa 43a
43-419 Hażlach
NIP: 548-131-47-94
Numer konta:
95 1050 1083 1000
0090 4589 4392
©Copyright by e-hamaki.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 6 dni
Niemcy 60,00 zł
kolejna sztuka: 25,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 8-10 dni
Austria 60,00 zł
kolejna sztuka: 25,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 9-11 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 6 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 781-048-899
    Masz pytania? Jesteśmy pod telefonem codziennie od 8:00-21:00 (również weekendy).
  • sklep@e-hamaki.pl
    Zapraszamy również do kontaktu mailowego. Odpisujemy najszybciej jak to możliwe.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Adres do zwrotu: F.U.H Marek Bomba Zamarski ul. Sadowa 43a 43-419 Hażlach Jeżeli chcesz zwrócić zakupiony towar zapoznaj się z niżej opisanymi zasadami: 1. W ciągu 14 dni od otrzymania zakupionego produktu, każdemu klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, składając oświadczenie na piśmie w terminie do 14 dni od dnia otrzymania towaru. Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania. 2. Konsument powinien zwrócić produkt w takim składzie ilościowym i jakościowym, w jakim go otrzymał. Towar powinien być kompletny wraz z instrukcją użytkowania oraz rachunkiem czy fakturą VAT. Zalecane jest, aby zwracany towar był zapakowany w oryginalne opakowanie, chyba że zostało ono uszkodzone. W takim przypadku należy zadbać o to, aby towar był bezpiecznie zapakowany w celu uniknięcia uszkodzeń podczas transportu. Przesyłkę przed nadaniem należy oznaczyć właściwym adresem sprzedającego, do którego towar jest zwracany. 3.Następnie przesyłkę w ciągu kolejnych 14 dni należy nadać na adres: F.U.H Marek Bomba Zamarski ul. Sadowa 43a 43-419 Hażlach W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru.

reklamacje

1. Otrzymując przesyłkę przyjrzyj się dokładnie opakowaniu. Jeżeli pudełko zostało rozdarte, zamoknięte, bądź oklejone taśmą firmy kurierskiej zgłoś to kurierowi i poproś o spisanie protokołu szkody z taką informacją. Najlepiej zawsze otwieraj przesyłkę przy kurierze i sprawdzaj jej zawartość. Spisany protokół ułatwia procedurę reklamacyjną. Zgłoś nam zawsze, jeżeli zawartość przesyłki nie zgadza się z zamawianą. 2. W przypadku uszkodzenia któregoś z elementów produktu, prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny bądź mailowy. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta, należy kierować na adres mailowy: marmet516@gmail.com. Jesteśmy zobowiązani do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.