Sterownik turbiny MERCEDES E 220 270 320 CDI (6482647783)

zakończona
179,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Lubań
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: używany
  • producent części: garrett
  • produkt regenerowany: nie
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
  • typ samochodu: samochody osobowe, samochody dostawcze
  • marka samochodu: jeep, mercedes-Benz, inne marki

GWARANCJA 12 MIESIĘCY !!!

(BEZ LIMITU KILOMETRÓW I ROBOCZOGODZIN)

Kontakt:

Turbosprężarki Bocian

ul. Izerska 7

59-800 Lubań

Tel/Fax: 75 641 09 85

601 750 841

E-mail:

kontakt@turbosprezar­ki-bocian.pl

Czynne:

pon.-pt. 9.00 - 17.00

Regeneracja turbosprężarek

Prowadzimy naprawę i regenerację wszelkiego typu turbosprężarek samochodowych. Dla nas najważniejsza jest jakość, dlatego
nie stosujemy tanich zamienników,
a wyłącznie oryginalne części produkowane przez światowych liderów.

Naprawa elektronicznych sterowników HELLA/GARRETT

Jako jedna z nielicznych firm w Polsce, oferujemy naprawę elektronicznych sterowników firmy Hella do turbosprężarek samochodowych. Naprawy sterowników wykonujemy
w oparciu o nowe podzespoły.
Ustawiamy elektroniczne turbiny firmy Garrett przy typowych objawach złej regeneracji (dużo pali, nie ciągnie, wpada w tryb awaryjny). Jeśli Twoja turbina zachowuje się podobnie -
- MOŻEMY CI POMÓC !

Sposób płatności

* PayU

* Przelewem zwykłym

nr konta:

79 2490 0005 0000 45004344 6226

Dokonując przelewu na konto proszę w tytule przelewu wpisać swój login oraz numer aukcji.

* Przesyłka pobraniowa: 30zł

* Odbiór osobisty

Wysyłka

Kurierem POCZTEX24 w ciągu 24h


Regulamin

1. Przed dokonaniem zakupu prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu uniknięcia niepotrzebnych kosztów związanych z odsyłaniem nieprawidłowo dobranych części.


Aukcja dotyczy niekompletnego uszkodzonego elektronicznego sterownika/nastawnik­a turbosprężarki firmy HELLA/GARRETT (spalona elektronika, uszkodzony ślimak i silniczek)

NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH MOŻLIWA JEST NAPRAWA TAKICH STEROWNIKÓW, NAWET PO NIEUDANYCH NAPRAWACH

Objawy uszkodzonego sterownika:

* spadek mocy

* szarpanie, dławienie się silnika

* zapalenie się sprężynki świec żarowych

* uruchomienie przez pojazd trybu awaryjnego

* brak reakcji na pedał gazu

* błędy towarzyszące awarii sterownika: 132-A 132-B

** W wielu przypadkach gdy samochód straci moc i wpadnie

w tryb awaryjny, ponowne uruchomienie silnika może

przyczynić się do tego, że błąd ustąpi i auto

bedzie miało pełną moc - nie na długo !

Takie objawy również mogą świadczyć o awarii

nastawnika/sterownik­a turbosprężarki !

Używamy tylko FABRYCZNIE NOWYCH części zamiennych firmy Johnson !! Naprawione przez nas sterowniki objęte są 12-MIESIĘCZNĄ GWARANCJĄ!

tel. 601 750 841

WAŻNE

Przed przysłaniem sterownika do naprawy należy dokonać następującej diagnostyki w pojeździe:

1. Sprawdzić kierownicę spalin (VTG/VNT) w turbosprężarce,

2. W przypadku samochodów marki MB/Jeep/Chrysler o pojemności 2.8, 3.0, 3.2 CDI /CRD

proszę o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu uniknięcia czasochłonnego diagnozowania przyczyny usterki.

Nasza firma posiada certyfikat renomowanej niemieckiej firmy Turbolader-Pfalz. Nasze doświadczenie bazuje na wieloletnim doświadczeniu na rynku niemieckim. Filozofia naszej firmy jest prosta jak i logiczna:

WIEDZA, UCZCIWOŚĆ i RZETELNOŚĆ ŚWIADCZONYCH USŁUG.

Ogólnym problemem występującym po regeneracji elektronicznie sterowanych turbosprężarek jest utrata mocy lub nawet jej całkowity zanik prowadzący często do trybu awaryjnego silnika. Przyczyną tego nie są z reguły sensory, lecz niewłaściwe wyregulowanie turbosprężarki, które jest ostatnim etapem przy profesjonalnej regeneracji.

Jeśli mają Państwo tego typu problemy, prosimy o kontakt telefoniczny.

Ustawiamy elektronicznie sterowane turbiny firmy Garrett na niemieckim oficjalnie opatentowanym systemie TAC (Turbocharger Adjustment Control).

Więcej informacji pod numerem telefonu: 601 750 841


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 79249000050000450043446226
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wysyłka natychmiast (tego samego dnia) dotyczy zamówień zrealizowanych przed godziną 13
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Firma Turbosprężarki Bocian specjalizuje się w usługach takich jak: naprawa i regeneracja turbosprężarek samochodowych oraz naprawa elektronicznych sterowników turbosprężarek. Zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są 24-miesięczną gwarancją !!! Na naprawione sterowniki dajemy 12 miesięcy gwarancji !!!

kontakt

  • 75 641 09 85
    Kontakt od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy kupna produktu bez podania przyczyny nie później niż w terminie 14 dni od daty doręczenia Klientowi produktu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu należy wysłać na adres siedziby Sprzedawcy (w wersji pisemnej lub elektronicznej). Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi na trwałym nośniku otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu otrzymanej ceny produktu, a Klient zobowiązany jest do zwrotu produktu. Zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia przesłania odstąpienia. W piśmie zawierającym oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu Klient zobowiązany jest wskazać numer rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot uiszczonej przez niego kwoty. Sprzedawca zwróci Klientowi kwotę (cenę produktu oraz koszt wysyłki od Sprzedawcy do Kupującego) niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży i przyjęcia przez sprzedawcę zwracanego produktu. Zgodnie z art. 13 ust. 2 dyrektywy 2011/83 oraz art.33, Dz. U. 2014, poz.827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) jeżeli Kupujący wyraźnie wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańsza domyślna przesyłka oferowana przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów, niż wartość najtańszej oferowanej opcji wysyłki rejestrowanej. Zwroty środków wpłaconych realizowane są bezpłatnie na polski rachunek bankowy Klienta lub na polski rachunek bankowy innej osoby wskazany pisemnie. Zwroty środków w innej postaci są usługą płatną odrębnie. Wartość usługi zostanie potrącona od zwracanej kwoty (np. koszt przekazu pocztowego, przelew na zagraniczny rachunek). Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy) oraz jest odpowiedzialny za zmniejszenie jego wartości wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. W związku z tym prosimy Klientów o właściwe obchodzenie się z produktem oraz jego opakowaniem do momentu podjęcia decyzji o zachowaniu produktu, aby nie zmniejszyć jego wartości rynkowej w przypadku odstąpienia od umowy. Wzór odstąpienia od umowy: Miejscowość, data Imię i nazwisko konsumenta Adres zamieszkania Nazwa użytkownika Nr dokumentu zakupu Data zakupu Nazwa i adres przedsiębiorcy Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa Oświadczam, że zgodnie z art. 27, Dz. U. 2014, poz. 827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta odstępuję od umowy sprzedaży nr . . . . . . . . . . . . . . . . . zawartej dnia . . . . . . . . . . otrzymanej dnia . . . . . . . . . . . . . . . . . na następujące produkty Proszę o zwrot kwoty . . . . . . . . . . . . . zł (słownie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . złotych) na konto nr . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Pouczenie: Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy). Sprzedawca zwróci Klientowi kwotę (cenę produktu oraz koszt wysyłki od Sprzedawcy do Kupującego) niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży i przyjęcia przez sprzedawcę zwracanego produktu. Zgodnie z art.33, Dz. U. 2014, poz.827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta jeżeli Kupujący wyraźnie wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańsza domyślna przesyłka oferowana przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów, niż wartość najtańszej oferowanej opcji wysyłki rejestrowanej. Odpowiadają Państwo za wszelkie zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W związku z tym prosimy Klientów o właściwe obchodzenie się z produktem oraz jego opakowaniem, aby nie zmniejszyć jego wartości rynkowej w przypadku odstąpienia od umowy. podpis Konsumenta (tylko w wersji papierowej) Jeżeli ze względu na swój charakter produkt nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą , Kupujący będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru równym kosztom wysyłki towaru od Sprzedawcy do Kupującego. Sprzedawca zajmie się zleceniem odbioru przesyłki, a Kupujący przygotuje ją do odbioru. Według ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (art.38). Odstąpienie od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku umowy: o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy); w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczania towarów bez wad oraz w odniesieniu do Konsumentów, odpowiada za ich wady na zasadach uregulowanych w art. 556 i n. Kodeksu Cywilnego (rękojmia za wady). W przypadku, gdy Klientem nie jest Konsument: a) odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru jest wyłączona (art. 558 i n Kodeksu Cywilnego); b) odpowiedzialność Sprzedawcy obejmuje wyłącznie szkodę rzeczywistą; c) odpowiedzialność Sprzedawcy ograniczona jest do wartości zamówienia; d) Sprzedawca nie odpowiada za działania i zaniechania osób trzecich, w tym dostawców poczty, usług internetowych itp. 3. Reklamacji nie podlegają: a. przedmioty uszkodzone mechanicznie lub niewłaściwie użytkowane przez Klienta lub osoby trzecie b. naturalne zużycie produktu lub jego części np. baterii, bezpieczników itp. 4. Za szkody wywołane użytkowaniem produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem, nadużycie produktów, bądź użytkowanie niezgodne przepisami prawa odpowiada Klient. 5. W przypadku stwierdzenia domniemanej wady fizycznej w pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy, bądź telefoniczny z działem technicznym naszej firmy. W wielu przypadkach jesteśmy w stanie pomóc Klientowi na odległość. Dzięki kontaktowi z nami szybko zakwalifikujemy zgłoszenie i przedstawimy Państwu dalszą procedurę postępowania. Reklamacje i zwroty: Turbosprężarki Bocian ul. Izerska 7 59-800 Lubań tel. 75 641 09 85 kontakt@turbosprezarki-bocian.pl 6. W przypadku reklamacji uznanej za zasadną Klient otrzyma zwrot poniesionych kosztów odesłania produktu reklamowanego na konto bankowe. Sprzedawca pokrywa koszt odesłania towaru na reklamacje pocztą maksymalnie do wartości 12 zł. Jeżeli Klient odeśle na reklamacje produkt innym droższym sposobem, różnica w poniesionych kosztach leży po stronie Klienta. Jeżeli rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, prosimy o kontakt z Nami w celu uzgodnienia sposobu dostarczenia produktu. Koszt odesłania zasadnej reklamacji do Klienta pokrywa Sprzedawca. W każdej innej sytuacji koszty przesyłek ponosi Klient. 7. W celu złożenia reklamacji najlepiej przedstawić: a. paragon fiskalny lub kopia faktury VAT, a jeżeli nie jest to możliwe inne potwierdzenie zakupu towaru b.towar z opisem usterki oraz żądaniem kupującego (jeżeli jest to produkt mechaniczny, elektryczny najlepiej dołączyć również opis miejsca zamontowania produktu, model pojazdu itp.) c. dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, telefon, adres e-mail) 8. O postępach Państwa zgłoszenia będziemy informować za pośrednictwem wiadomości e-mail. 9. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar z ujawnioną wadą może zostać wymieniony na nowy pełnowartościowy lub naprawiony, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Firma zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inny dostępny w sklepie internetowym towar. Jeżeli ujawniona wada jest nieznacząca do użytkowania produktu Sprzedawca może zaproponować Klientowi obniżenie ceny produktu. 10. Sprzedawca sprzedaje produkty, które Klient może przygotować do użytku oraz zamontować we własnym zakresie, bez potrzeby zlecania montażu/demontażu osobom trzecim. Zlecenie przez Klienta montażu/demontażu osobom trzecim jest jego dobrowolnym wyborem. W związku z tym Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za montaż i demontaż produktów oraz za inne koszty pośrednie jakie zapłacił Klient. 11. W okresie trwania procesu reklamacyjnego Firma nie wydaje produktów zastępczych.