Sterownik komputer Fiat Doblo 1.6 IAW 5NF.TD NOWY (6483858505)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 999,00 zł
z 10 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Tychy
  • stan: nowy
  • producent części: magneti Marelli
Informacje
Strona O mnie
Inne moje aukcje
Dodaj mnie do ulubionych!
Adres i Kontakt
F.U.H. "KO-CAR"
Krzysztof Kozioł
ul. Sienkiewicza 4
43-100 Tychy

E-mail: kocar@kocar.com.pl

Godziny pracy
pn - pt: od 9 do 17
Regulamin
Gorąco zapraszam wszystkich zainteresowanych do udziału w aukcji. Jeżeli nie jesteś pewien czy licytowany przedmiot odpowiada twoim oczekiwaniom lub jest zgodny z tym którego poszukujesz skontaktuj się ze mną by zasięgnąć więcej informacji. Po zakończeniu aukcji proszę o potwierdzenie wygranej oraz określenie w e-mailu preferowanej opcji wysyłki wraz z potwierdzeniem adresu wysyłki.

Centralka Fiat Doblo IAW 5NF.TD

Przedmiotem licytacji jest:
Nowa centralka zapłonowo wtryskowa do samochodu Fiat Doblo 1.6 16V


/ IAW 5NF.TD/ Nr fabryczny > Fiat: 51759029

Wcześniejsze numery tej centralki to : 55191130

Rok produkcji sterownika: 2016

Centralka jest nowa, co oznacza że jest gotowa do montażu w samochodzie. Dla naszego klienta oznacza

to że zakupioną u nas centralkę może sam we własnym zakresie zamontować w swoim aucie.
Nie ma potrzeby, by te czynność wykonywał warsztat samochodowy, ponieważ można to zrobić w

warunkach domowych.

Centralka dostępna w specjalnej promocyjnej cenie z Fakturą VAT lub paragonem fiskalnym

oraz pisemną kartą gwarancyjną na 12 miesięcy.

Zamów już dziś do 15-ej a centralkę otrzymasz już następnego dnia roboczego z doręczeniem do

domu lub firmy. Cena bardzo atrakcyjna, więc zastanów się przed dokonaniem zakupu centralki

używanej, która jest niewiele tańsza od nowej, a ryzyko poniesienia dodatkowych kosztów w

niedalekiej przyszłości jest blisko 100%-owe. Ponieważ kupując używkę, nawet jeśli po montażu

będzie pracowała poprawnie to w krótkim czasie i ona ulegnie uszkodzeniu.

Powód? Sterowniki te uszkadzają się na wskutek długotrwałego działania wysokich temperatur -

przegrzewania się w wyniku jej pechowego umiejscowienia na bloku silnika - innymi słowy nie ma

wyjątku od reguły, każda używana sztuka zepsuje się wcześniej czy później, dodatkowo należy

pamiętać o tym iż są to sterowniki pochodzące z rozbitych samochodów a zatem ryzyko wzrasta

wykładniczo. Również naprawa tych sterowników to tylko 50 % szans, że uda się ją naprawić.

Pozostałe informacje


Zdjęcia oraz opisy wykorzystane na aukcjach allegro użytkownika "kocar_tychy&qu­ot;
są własnością firmy F.U.H. "KO-CAR" z siedzibą w Tychach. Kopiowanie,
przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub części bez
zgody autora, jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.
Podstawa prawna: Dz.U. 94 nr 24 poz.83, sprost. Dz.U 94 nr 43, poz.170.

Poniżej znajduje się poglądowe zdjęcie oferowanego przedmiotu

Opis aukcji oraz zdjęcia są własnością właściciela Konta. Wszystkie prawa zastrzeżone.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 94 1140 2004 0000 3802 3695 5117
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

W dalszej części znajduje się Regulamin sklepu kocar_tychy obowiązujący od 25.12.2014r. W dziale "pozostałe informacje" znajdziesz regulamin który obowiązywał do dnia 24.12.2014r. ___________________________________________________________________________ Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą: URZĄD MIASTA TYCHY Adres przedsiębiorstwa: F.U.H. KO-CAR KRZYSZTOF KOZIOŁ 43-100 TYCHY ul. SIENKIEWICZA 4 NIP 646-166-68-52 / REGON: 273444691 Adres do reklamacji: F.U.H. KO-CAR KRZYSZTOF KOZIOŁ 43-100 TYCHY ul. SIENKIEWICZA 4

kontakt

  • 327808280
    Czynny od poniedziałku do piątku między 9 a 17
  • 602731630
    Dostępny także poza godzinami funkcjonowania firmy
  • kocar@kocar.com.pl
    Jeżeli zależy ci na czasie oraz szybkim załatwieniu sprawy, zalecamy kontakt drogą telefoniczną.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
F.U.H. KO-CAR KRZYSZTOF KOZIOŁ
SIENKIEWICZA 4
43-100 TYCHY
 
Zwrot towaru 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo od niej odstąpić bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni. 2. W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie czternastu dni . 3. Zwracany towar nie może nosić oznak użytkowania oraz montażu. Zgodnie z ustawą zwracany towar musi być w stanie niezmienionym. Zwrot nie zostanie uznany jeśli zwracany towar będzie nosił ślady montażu, a plomby zabezpieczające zostaną naruszone. 4. Wraz ze zwracanym towarem należy zwrócić dokument potwierdzający zakup towaru.

reklamacje

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kocar@kocar.com.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: kocar@kocar.com.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres F.U.H. KO-CAR KRZYSZTOF KOZIOŁ, ul. SIENKIEWICZA 4 , 43-100 TYCHY Wzór oświadczenie o odstąpieniu od umowy można pobrać pod adresem: www.kocar.com.pl/oswiadczenie.txt Koszt zwrotu rzeczy: 1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru 2. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt odesłania Towaru do wysokości 27zł Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) O świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) Zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) O świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad: Oświadczamy, że zobowiązujemy się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

pozostałe informacje

Regulamin sklepu kocar_tychy który obowiązywał do 24.12.2014r. / nieaktualny Wstęp Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Allegro. Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z regulaminem. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu. Sklep internetowy prowadzony jest przez firmę Ko-Car, z siedzibą w Tychach przy ulicy Sienkiewicza 4, 43-100 Tychy, NIP 646-166-68-52, REGON 273444691, e-mail kocar@kocar.com.pl, nr tel. 602-731-630, Nr konta bankowego: 94 1140 2004 0000 3802 3695 5117 Dane osobowe przekazywane nam przez klientów sklepu, są przetwarzane i wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom. Powierzone nam dane są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa. Postanowienia ogólne 1. Sklep prowadzi sprzedaż oraz naprawę elektroniki samochodowej. 2. Kupujący otrzymuje dowód sprzedaży paragon fiskalny, a na życzenie Kupującego wystawiamy fakturę VAT. 3. Stroną dokonującą zakupów w sklepie internetowym Allegro może być pełnoletnia osoba fizyczna lub przedsiębiorstwo. Sprzedaż 1. W sklepie internetowym dostępne są następujące sposoby składania zamówienia: - poprzez adres e-mail - poprzez kontakt telefoniczny 2. Kupujący przed złożeniem zamówienia zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się z informacjami o oferowanym towarze. Towar posiada specyficzne indywidualne właściwości, stąd sprzedawca nie odpowiada za skutki niedopełnienia przez Kupującego powyższych okoliczności i niewłaściwie dokonanych zakupów. 3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego złożenia zamówienia przez Kupującego. 4. Zawarcie umowy kupna sprzedaży oferowanego towaru następuje z chwilą przyjęcia jej do realizacji przez sprzedawcę, o czym niezwłocznie zostanie powiadomiony Kupujący. 5. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (brutto). Cena nie zawiera kosztów przesyłki. 6. Cena podana przy oferowanym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia. 7. Firma zastrzega sobie prawo zmiany ceny towarów znajdujących się w ofercie sklepu. Płatność za towar 1. W sklepie internetowym można dokonać płatności: przy odbiorze przesyłki (paczka za pobraniem), przelewem na konto bankowe MBank 94 1140 2004 0000 3802 3695 5117, oraz gotówką w przypadku odbioru osobistego w siedzibie firmy. 2. Zamówienie płatne przelewem na konto jest realizowane po zaksięgowaniu kwoty przelewu na koncie firmy lub po przesłaniu drogą elektroniczną potwierdzenia dokonania przelewu. Dostawa towaru 1. Zamówienia w sklepie internetowym realizowane są w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie. 2. Dostawa w opcji za pobraniem jest realizowane są ciągu 24 godzin od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji. 3. Dostawy realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. 4. Koszt przesyłki pokrywa Kupujący. Koszt przesyłki jest uzależniony od wyboru rodzaju przesyłki i formy płatności dokonywanej przez Kupującego. 5. Istnieje możliwość osobistego odbioru towaru w siedzibie firmy. Reklamacja 1. Wszystkie oferowane towary są nowe lub używane, oryginalne. Okres gwarancyjny jest uzależniony od stanu urządzenia 2. Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku: - gdy otrzymany towar jest wadliwy, - gdy otrzymany towar jest niezgodny z zamówieniem. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie przez Kupującego wraz z reklamowanym towarem wypełnionej karty montażowej. 3. Reklamacja rozpatrywana jest najpóźniej w terminie czternastu dni, od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. 4. W przypadku uznania reklamacji towar zostaje naprawiony, lub wymieniony na inny pełnowartościowy. W razie braku możliwości wymiany towaru kupującemu zostanie zwrócona cena zakupu towaru. 5. Nie stanowi podstawy do reklamacji zakup towaru wynikający z błędnej diagnozy dokonanej przez stronę Kupującą. 6. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu. 7. Reklamacji nie podlega towar uszkodzony przez Kupującego, lub osobę której została zlecona usługa montażu. Postanowienia końcowe 1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu sklepu. 2. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w sklepie Allegro i obowiązuje przez czas nieoznaczony. 3. Firma Ko-Car zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Wszelkie zmiany obowiązują z dniem publikacji na stronie sklepu Allegro.