STELAŻ DO HAMAKA DREWNIANY WOLNOSTOJĄCY LEJZI (6541236602)

zakończona
339,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Iława
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 17.00 [kg]
  • materiał wykonania: tkanina
  • materiał stelażu: drewno
  • kolor: wielokolorowy
  • długość (dłuższy bok) w cm: 426
  • szerokość (krótszy bok) w cm: 142
  • wytrzymałość w kg: 130
Kontakt z nami
4IQ Group Sp. z o.o.
ul. Ostródzka 54
14-200 Iława
NIP 744-181-07-95
e-mail: kontakt@4iq.com.pl
tel.:
89 648 60 85

Marek Bojanowski
e-mail: marek@4iq.com.pl
tel. kom.: +48 533 434 540

Ania Czubińska
e-mail: ania@4iq.com.pl
tel. kom.: +48 602 725 487

Maja Kędzierska
e-mail: majak@4iq.com.pl
tel. kom.: +48 604 105 019

Godziny działania sklepu:
Pn - Pt: 8:00 - 16:00
Więcej informacji?
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
STELAŻ DO HAMAKA "Lejzi"
339.00 PLN

Najlepszą formą wypoczynku jest "lenistwo" na świeżym powietrzu. Znamy wiele sposobów na tego rodzaju relaks zaczynając od koców na które wchodzi wszystko co ma nóżki po niewygodne, składające się w najmniej oczekiwanym momencie leżaki.

By zapewnić Państwu 100% "bujanie" w obłokach, bez ciągłych niespodzianek oferujemy hamaki wolno stojące "LEJZI". Ich działanie odprężające zostało przetestowane i potwierdzone przez naszą kadrę :)

Pomijając fantastyczny efekt wizualny złożonego hamaka charakteryzuje go fantazyjna, drewniana konstrukcja w postaci świerkowych klejonych na nowoczesnych prasach łuków Konstrukcja jest stabilna, zabezpieczona ciśnieniowo (impregnowana), gwarantująca bezpieczeństwo i wygodę użytkowania. Drewno można pomalować dowolnymi środkami przeznaczonymi do drewna na zewnątrz.

Odpowiadając na bardzo często pojawiające się pytanie informujemy, że produkt jest 100% polski.


UWAGA!
ZDJĘCIE PRZEDSTAWIA STELAŻ JUŻ POMALOWANY.
ORYGINALNIE WYSYŁANY JEST W STANIE ZAIMPREGNOWANYM, KOLOR ZIELONKAWY PO IMPREGNACJI.

Gwarancja: 24 miesiące

W ofercie KOMPLETNY HAMAK Z PŁÓTNEM - na innej aukcji

Parametry techniczne
Materiał: Świerk / impregnowany ciśnieniowo
Wilgotno­ść: 14-16%
Wymiary po rozłożeniu: 367 x 106 x 119 cm

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

(c) 4IQ Group - Wszystkie prawa zastrzeżone.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 51105017641000009030370986
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Firma "4iq Group" mimo że samodzielną działalność rozpoczęła w 2014 roku, doświadczenie na rynku zdobywa już od kilkunastu lat. Od pierwszego dnia działalności firma sukcesywnie zdobywała popularność i sympatię Klientów, by w dniu dzisiejszym cieszyć się zaufaniem tysięcy zadowolonych nabywców. "4iq Group" prowadzi sprzedaż swych produktów dla Klientów zarówno detalicznych jak i firm. Zdecydowanym atutem jest wysoko rozwinięta sprzedaż internetowa oraz dynamicznie rozwijająca się działalność eksportowa. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Pozdrawiamy Zespół 4iq

kontakt

  • 604105019
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz: 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
IX. ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROT TOWARU) 1. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą w nieprzekraczalnym terminie 14 dni bez podania przyczyny. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie Sprzedawcy oświadczenia przed jego upływem. 2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć w następujący sposób: a) w formie elektronicznej na adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@4iq.com.pl b) drogą korespondencyjną na adres Sprzedawcy: 4IQ Group sp. z o.o., ul. Ostródzka 54, 14-200 Iława c) osobiście w siedzibie Sprzedawcy: 4IQ Group sp. z o.o., ul. Ostródzka 54, 14-200 Iława. 3. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy również przy pomocy formularza. Wzór formularza dostępny jest na końcu regulaminu. 4. Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy w formie elektronicznej do Klienta zostanie niezwłocznie wygenerowany e-mail potwierdzający otrzymanie przez Sprzedawcę oświadczenia. 5. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Jeżeli zamówienie dotyczy wielu Towarów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach termin do odstąpienia liczony jest od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części. 6. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, wynikające z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia Towaru do Sprzedawcy. 7. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru. Jednak jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie internetowym www.4iq.com.pl, Sprzedawca nie ma obowiązku zwracania Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 9. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy, lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania wskazanego wyżej terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem na adres Sprzedawcy: 4IQ Group Sp. z o.o., ul. Ostródzka 54, 14-200 Iława. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania. 10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, b) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Do standardowych produktów należą: - schody strychowe typowe w wymiarach: 100x60,100x70, 90x60, 90x70, 110x60, 110x70, 112x60, 112x70, 120x60, 120x70, 130x60, 130x70. - skrzydła drzwiowe: * 80 pełne, zamek klucz, bez podcięć i wentylacji * 80 pokojowe(całkowicie szklone), zamek klucz, bez podcięć i wentylacji * 70 WC (1 szyba, bądź 1 miejsce na szklenie), z zamkiem WC, bez podcięć i wentylacji - ościeżnice sęczne i bezsęczne 90x40 stałe prawe lub lewe - listwy maskujące, schody młynarskie, modułowe, domki, klamki Produkcja towarów inne niz typowe - pod zindywidualizowane zamówienie - jest traktowane jako zamówienie niestandardowe. c) w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji; prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów. 11. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. 12. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

IX. REKLAMACJE 1. Sprzedawca odpowiada względem Kupującego za wady fizyczne i prawne rzeczy. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określone są ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny. 2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za sprzedane towary, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. Odpowiedzialność Sprzedawcy za wady fizyczne Towaru dotyczy tych wad, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w Towarze w tej samej chwili. 3. Reklamację można złożyć w następujący sposób: a) pisemnie na adres Sprzedawcy: 4IQ Group sp. z o.o., ul. Ostródzka 54, 14-200 Iława b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail na adres: kontakt@4iq.com.pl c) osobiście w siedzibie Sprzedawcy: 4IQ Group sp. z o.o., ul. Ostródzka 54, 14-200 Iława 4. Reklamacja powinna zawierać: a) imię i nazwisko Konsumenta, b) nazwę Towaru oraz datę zakupu, c) datę wystąpienia wady, d) opis i rodzaj dostrzeżonej wady, e) żądanie Konsumenta związane z doprowadzeniem Towaru do stanu zgodności z Umową sprzedaży. 5. Sprzedawca odpowiada względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar jest niezgodny z umową sprzedaży, w szczególności, jeżeli: a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, b) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór, c) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, d) został kupującemu wydany w stanie niezupełnym, e) został nieprawidłowo zamontowany i uruchomiony, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Klienta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od sprzedawcy f) stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej g) ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Towarem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu 6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wadę Towaru, jeżeli wada była wiadoma Klientowi w chwili wydania Towaru. Powyższe postanowienie nie dotyczy Klientów będących Konsumentami. 7. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może żądać obniżenia ceny albo odstąpić od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Niezależnie od wymienionych wyżej uprawnień Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. 8. Sprzedawca może nie uwzględnić roszczenia Klienta jeżeli: a) wymiana albo usunięcie wady (doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej) w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe b) w porównaniu z drugim z możliwych sposobów doprowadzenie do zgodności z mową wymagałoby nadmiernych kosztów c) Klientem jest przedsiębiorca i koszty wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. 9. Jeżeli Klient zgłaszający reklamację jest Konsumentem przysługuje mu nadto roszczenie wymiany rzeczy na wolną od wad w przypadku, gdy Sprzedawca zaproponował usunięcie wady albo żądanie usunięcia wady zamiast zaproponowanej przez Sprzedawcę wymiany na rzecz wolną od wad. Sprzedawca może nie uwzględnić żądań Konsumenta, jeżeli wybrany przez niego sposób doprowadzenia Towaru do zgodności z umową jest niemożliwy do zrealizowania albo wymagałby nadmiernych kosztów w porównaniu z wyborem Sprzedawcy. 10. W celu usprawnienia procesu reklamacji zaleca się uprzedni kontakt ze Sprzedawcą pod adresem kontakt@4iq.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem 89 648 60 85, 604 105 019 lub 602 725 487. 11. Sprzedawca ustosunkuje się do żądań Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania żądania Klienta. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkował się do żądania Klienta będącego Konsumentem w podanym wyżej terminie, żądanie Konsumenta uważa się za uzasadnione. 12. Klient obowiązany jest dostarczyć wadliwy Towar do miejsca określonego w umowie, a w przypadku jego braku, do miejsca, w którym Towar został Klientowi wydany. Jeżeli jednak dostarczenie Towaru przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient jest zobowiązany udostępnić Sprzedawcy wadliwy Towar w miejscu, w którym się obecnie znajduje. 13. Sprzedawca dokona wymiany rzeczy lub usunięcia wady w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Wszelkie koszty związane z reklamacją, w tym koszty dostarczenia wadliwego Towaru ponosi Sprzedawca. 14. Towar podlegający reklamacji należy odesłać lub dostarczyć osobiście na adres Sprzedawcy: 4IQ Group sp. o.o., ul. Ostródzka 54, 14-200 Iława. 15. Klient ma prawo realizować uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 15. Ograniczenia i wyłączenia gwarancji. Drewno jako surowiec jest jednym z piękniejszych. Jest także ekologiczne. Jednakże ma również swoje specyficzne cechy. Są to cechy, które powstają w sposób naturalny, a zatem nie mogą stanowić podstaw do reklamacji. Oto kilka naturalnych wad drewna, które nie są objęte gwarancją: a) Każdy element drewna jest unikalny i niejednorodny. Między innymi, mogą na nim występować zdrowe sęki. Jeśli zaś chodzi o meble ogrodowe, nie podlegają one ograniczeniom zarówno jeśli chodzi o ilość jak i wielkość. b) Specyfiką drewna iglastego, takiego jak sosna czy świerk, są wycieki żywiczne widoczne bądź natychmiast bądź po pewnym czasie użytkowania czy przechowywania. Wycieki łatwo usuniemy za pomocą terpentyny bądź innych delikatnych rozpuszczalników. Można je także usunąć mechanicznie np. za pomocą noża. c) Na produktach impregnowanych ciśnieniowo może pojawić się nalot w kolorze zielonkawym, który jest wynikiem reakcji impregnatu z żywicą. Takie wykwity solne są łatwe do usunięcia np. za pomocą szmatki bądź gąbki. Bez trudu pokryje je także farba do drewna. d) Olbrzymim walorem drewna są różnice w zabarwieniu i odcieniach. Dodatkowo, zmianę koloru drewna może spowodować także impregnacja ciśnieniowa oraz warunki atmosferyczne. e) Kolejną cechą drewna mającą wpływ na jego wygląd są plamy pleśniowe oraz niebieskie plamy grzybiczne. Naloty te wiążą się z wilgotnością drewna szczególnie impregnowanego. Grzyby nie są groźne dla drewna ani nie wpływają na jego wytrzymałość. f) Dozwoloną cechą drewna są także szorstkości i nierówności powstające w wyniku obróbki drewna. g) Na właściwości drewna nie wpływają także negatywnie rysy, pęknięcia czy kurczenie bądź pęcznienie. Zjawiska te mogą powstawać pod wpływem sposobu montażu, wilgotności, zmian atmosferycznych czy też wysychania. Żadna z tych cech nie wpływa niekorzystnie na trwałość i wytrzymałość drewna ani też w żaden sposób nie wpływa negatywnie na jego właściwości użytkowe.