Statyw gitarowy Athletic GIT-43U na 3 gitary W-wa (6541100073)

zakończona
99,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 9,95 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 9,95 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
kod produktu: GIT-43U

Statyw gitarowy Athletic GIT-43U na 3 gitary

Stabilny, uniwersalny statyw gitarowy ATHLETIC GIT-43U na 3 gitary akustyczne lub elektryczne. Wykończony miękkim tworzywem zabezpieczającym przed uszkodzeniem instrumentu.

Specyfikacja techniczna:

  • Waga statywu: 3,60kg
  • Materiał: stal
  • Rozstaw nóg: 290mm
  • Wysokość: 370mm
  • Kolor: czarny
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 9,95 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 9,95 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Ten sklep oferuje błyskawiczną wysyłkę kurierem i ponadprzeciętną dostępność produktów w magazynie. Przesyłki wysyłane są firmami DPD i Siódemka. Sklep umożliwia również odbiór osobisty w Warszawie - w największym w tym mieście sklepie stacjonarnym SOUND LIGHT DJ & MUSIC MEGASTORE - u zbiegu al. Jerozolimskich i ul. Popularnej. Na miejscu znajduje się ekspozycja, duży showroom oraz bezpłatny i obszerny parking dla Klientów. Sklep Megastore jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 30 dni

adres do zwrotu:
Sklep muzyczny Music99
ul. Pryzmaty 30
02-226 Warszawa
Polska
 
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta kupujący zachowuje prawo do zwrotu towaru w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. W świetle ustawy konsumentem jest osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Dokonując zakupu na fakturę VAT, Kupujący wprowadza domniemanie, że zakup związany jest bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową i nie korzysta z uprawnień przysługujących konsumentowi. Oznacza to, że nie przyjmujemy zwrotów zakupów dokonanych na fakturę. Firma M99 wydłuża możliwość zwrotu w ten sposób, iż Kupujący ma możliwość jego dokonania - bez podania przyczyny - w przeciągu 30 dni od daty otrzymania towaru. Warunki zwrotu w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania sprzętu regulowane są przez odpowiednie przepisy prawa. Uprawnienie do dokonania zwrotu towaru po upływie 14 dnia od daty otrzymania towaru nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych związanych z zakupionym towarem, które ulegają zużyciu, takich jak np. żarówki, świetlówki czy płyny eksploatacyjne do wytwornic . W przypadku gdyby Kupujący chciał zwrócić towar po upływie ustawowego terminu, jednakże przed upływem regulaminowego okresu 30 dni, zwrot musi zostać dokonany zgodnie z zasadami ustalonymi przez firmę M99, które są następujące: - Towar jest pełnowartościowy, nie ma wad i jest zgodny z umową; - Towar musi posiadać wszystkie elementy i akcesoria, które zostały wraz z nim wydane Kupującemu, również te oznaczone jaki 'gratisowe'; - Zakup został dokonany przez Konsumenta i nie był związany z prowadzoną przez Kupującego działalnością gospodarczą. - Zwracany towar musi zostać dostarczony do sklepu stacjonarnego M99 lub nadany za pośrednictwem firmy pocztowej lub kurierskiej najpóźniej 30 dnia od momentu otrzymania go przez Kupującego. W sytuacji, gdy Kupujący dokonuje zwrotu bez podania przyczyny, koszty związane ze zwrotem produktu (odpowiednie zabezpieczenie, przesyłka lub dostarczenie go w inny sposób do sklepu stacjonarnego sprzedającego) ponosi Kupujący. Firma M99 zwraca całość wpłaconej przez Kupującego za zwracany towar kwoty, z zastrzeżeniem możliwości obniżenia wartości zwrotu w sytuacji, w której zwracany towar nie spełnia wymogów zwrotu - zgodnie z obowiązującą Ustawą z dn. 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. DODATKOWA INSTRUKCJA UŁATWIAJĄCA DOKONANIE ZWROTU: Kupujący proszony jest by do odsyłanego towaru dołączył dowód sprzedaży, pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (formularz zwrotu towaru Kupujący otrzyma w pozakupowej wiadomości e-mail) oraz wszystkie dane potrzebne spółce M99 Sp. z o.o. Sp. k. do zwrotu należności (w szczególności numer konta bankowego, na które ma być wykonany zwrot). Zwrotu towaru można także dokonać osobiście w sklepie stacjonarnym Music99 (Pryzmaty 30, 02-226 Warszawa), przynosząc zwracany towar oraz dowód zakupu osobiście. W przypadku zwrotu towaru drogą wysyłkową, Kupujący proszony jest o staranne zapakowanie towaru i dopełnienie wszelkich formalności związanych z zabezpieczeniem i ew. ubezpieczeniem przesyłki. Spółka M99 Sp. z o.o. Sp. k. zobowiązuje się przelać środki za towar na wskazane przez Kupującego konto bankowe w możliwie krótkim czasie po otrzymaniu i dokonaniu sprawdzenia towaru. W sytuacji gdy odsyłany towar nie spełnia wymogów zwrotu (np. jest uszkodzony, nosi ślady używania, jest niekompletny), spółka M99 Sp. z o.o. Sp. k. podejmie decyzję co do dalszych działań zgodnie z obowiązującym prawem, a o swojej decyzji niezwłocznie zawiadomi Kupującego. W sytuacji gdyby Kupujący nie był w stanie przedstawić dowodu zakupu towaru (np. z powodu zgubienia), może zostać poproszony o udokumentowanie w inny sposób faktu zakupu (e-mail, potwierdzenie przelewu, etc.) oraz o napisanie odpowiedniego oświadczenia.

reklamacje

Sprzedawane w sklepie towary - jeśli nie napisano inaczej - są fabrycznie nowe i oryginalnie zapakowane. M99 Sp. z o.o. Sp.k udziela wydłużonej 36-miesięcznej gwarancji na towary zakupione w sklepie. 36-miesięczna gwarancja obejmuje wszystkie sprzedawane produkty z wyłączeniem produktów eksploatacyjnych, takich jak żarówki, świetlówki, płyny eksploatacyjne do wytwornic oraz sprzętu sprzedawanego jako poekspozycyjny lub używany. Udzielana przez M99 (jako gwaranta) gwarancja nie wyklucza możliwości dochodzenia przez Kupującego roszczeń z tytułu niezgodności rzeczy z umową (rękojmi), regulowanej przez odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego. Na niektóre produkty Klienci otrzymują również osobną gwarancję producenta lub dystrybutora, której zasady regulowane są w Karcie Gwarancyjnej danego produktu. Rodzaj i długość gwarancji może się różnić w zależności od producenta i rodzaju produktu. Kupujący może każdorazowo - przed i po zakupie - zażądać informacji nt. konkretnego typu gwarancji producenta/dystrybutora dotyczącej danego produktu. Kupujący nie jest w żaden sposób ograniczony przez firmę M99 w kwestii decyzji czy i z której formy gwarancji/rękojmii będzie korzystać przy ew. dochodzeniu swoich roszczeń.

pozostałe informacje

Sprzedającym na kontach Allegro 'Sprzet-Imprezowy' oraz 'LSpro_pl' (zwanym dalej w niniejszym regulaminie 'sklepem') jest spółka M99 Sp. z o.o. Spółka komandytowa, Aleja Wilanowska 97K, 02-765 Warszawa, NIP: 522-305-38-81, REGON: 363717171, KRS 0000601618, zwana dalej w skrócie 'Spółką M99'. Spółka M99 prowadzi sprzedaż towarów na podstawie zamówień składanych m.in. przez serwis Allegro.pl. Zamówienia obsługiwane są przez jeden system transakcyjny, obsługiwany od strony technicznej przez firmę IAI S.A. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w przypadku: zamówień płatnych przy odbiorze - po tym, jak do Sklepu Music99 dotrze: zamówienie z systemu transakcyjnego serwisu Allegro.pl zamówień płatnych przelewem lub inną formą przedpłaty – w chwili wpływu należności na rachunek bankowy lub na konto sprzedawcy w systemie szybkich płatności PayU; Sprzedawca co do zasady nie realizuje zamówień na podstawie dokumentu potwierdzenia przelewu - w momencie, gdy środki nie wpłynęły jeszcze na konto bankowe firmy. Numer rachunku bankowego spółki M99 Sp. z o.o. Sp. k. znajduje się na informacyjnej stronie 'o mnie' w serwisie Allegro.pl. Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje go także w liście elektronicznym - potwierdzającym złożenie zamówienia. Do każdego zakupu sklep Music99 wystawia dowód sprzedaży w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT. Domyślnym potwierdzeniem zakupu jest paragon fiskalny. Faktury VAT wystawiane są na życzenie nabywcy po otrzymaniu od niego niezbędnych do wystawienia faktury danych. W przypadku stwierdzenia przez Klienta braku dokumentu sprzedaży w przesyłce z towarem, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt obsłudze sklepu - poprzez e-mail lub telefonicznie - w celu uzyskania kopii/duplikatu ww. dokumentu, stanowiącego jednocześnie dowód zawarcia umowy sprzedaży. Wszystkie podane w serwisie Allegro ceny wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Umowa sprzedaży zawierana jest między Kupującym a spółką Music99, występującą w roli Sprzedawcy. Za moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży w sklepie przyjmuje się moment potwierdzenia przez obsługę sklepu poprawności zamówienia i przyjęcie go do realizacji. Poprzez poprawność zamówienia należy rozumieć jego kompletność, dostępność produktów w zamówieniu, ceny produktów, poprawnie naliczone przez system elektroniczny koszty wysyłki/dostawy oraz poprawne dane adresowe podmiotu składającego zamówienie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez spółkę M99 Sp. z o.o. Sp. k. danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Pz.U.N 133 poz. 883. Spółka M99 Sp. z o.o. Sp. k., jako operator danych osobowych klientów, nie przekazuje ani nie udostępnia ich podmiotom trzecim. Kupującemu przysługuje każdorazowo prawo wglądu, edycji oraz usunięcia jego danych osobowych z bazy danych. Składając zamówienie Kupujący akceptuje niniejszy regulamin. Wszystkie kwestie niezawarte w regulaminie są regulowane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawa. WYSYŁKA TOWARU I FORMY PŁATNOŚCI Zamówiony towar dostarczany jest za pomocą firmy kurierskiej (DHL lub DPD), za pośrednictwem Poczty Polskiej (przesyłki rejestrowane), poprzez Paczkomaty (firma InPost) lub własnym transportem. Kupujący każdorazowo może wybrać formę dostawy dla swojego zamówienia zgodnie z ofertą przedstawioną na aukcji Allegro.pl. W sytuacji gdyby dana forma dostawy była dla danego zamówienia niedostępna (np. ze względu na gabaryty lub wagę), Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. M99 Sp. z o.o. Sp. k. umożliwia odbiór osobisty zamówienia w sklepie Music99 (Pryzmaty 30, 02-226 Warszawa) w Warszawie - po potwierdzeniu przez obsługę jego kompletności i dostępności magazynowej. Kupujący wybiera sposób dostawy i pokrywa jej koszt, chyba, że strony umówią się inaczej. Podany koszt wysyłki w aukcjach dotyczy dostawy na terenie Polski. W przypadku wysyłki za granicę prosimy o kontakt w celu wyliczenia indywidualnego kosztu przesyłki. Czas realizacji zamówienia widoczny na na aukcjach Allegro podany został orientacyjnie, a sklep Music99 dokłada wszelkich starań by tego terminu dotrzymać. W niektórych okresach (np. przed Świętami Bożego Narodzenia) ze względu na ogromny przyrost liczby wysyłanych przesyłek, czas realizacji może się wydłużyć ponad podany orientacyjnie termin. Maksymalny czas realizacji zamówienia jest regulowany przez prawo i wynosi 30 dni od jego złożenia. Przesyłki kurierskie są ubezpieczone na wypadek ew. uszkodzenia lub zaginięcia. Kupujący proszony jest o sprawdzenie zgodności zawartości z zamówieniem możliwie szybko. Wszelkie niezgodności towaru z umową bądź zgłoszenia dotyczące niekompletności towaru Kupujący powinien zgłosić sklepowi natychmiast po ich zauważeniu. Kupujący ma możliwość i powinien sprawdzić zewnętrzny stan paczki (dotyczy przesyłki kurierskiej) w obecności kuriera pod kątem ew. uszkodzeń w transporcie. W przypadku uszkodzenia przesyłki zalecamy je zgłosić kurierowi dostarczającemu przesyłkę i zażądać od niego wystawienia tzw. protokołu szkody, dokumentującego faktyczny stan doręczonej przesyłki. Poprawnie i rzetelnie spisany protokół szkody jest podstawą do reklamacji przez spółkę M99 Sp. z o.o. Sp. k. uszkodzenia towaru w transporcie względem firmy kurierskiej. Oryginał dokumentu (protokół szkody) prosimy wysłać skanem (e-mail) lub listownie na adres spółki M99 Sp. z o.o. Sp. k., uprzednio zrobiwszy sobie kserokopię. Maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji jest określony przez regulamin firmy kurierskiej. Przy pozytywnym rozpatrzonej reklamacji dot. uszkodzenia w transporcie i braku identycznego towaru na wymianę, spółka M99 zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy i pełnego zwrotu pieniędzy wpłaconych za zakupiony towar. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, nowy produkt zostanie wysłany na adres Kupujący. Na życzenie Kupującego spółka M99 Sp. z o.o. Sp. k. może zrzec się na jego rzecz prawa do dochodzenia roszczeń od firmy kurierskiej. W takiej sytuacji rozstrzygnięcie dotyczące rozpatrzenia reklamacji przebiega na linii Kupujący-Firma Kurierska bez udziału spółki M99 Sp. z o. o. Sp. k.. W przypadku ewidentnego uszkodzenia przesyłki w transporcie Kupujący ma prawo i możliwość odmówić jej przyjęcia. Taką sytuację należy natychmiast zgłosić spółce M99 Sp. z o.o. Sp. k., która dokona wszelkich formalności związanych z powrotem przesyłki do Nadawcy i niezwłocznie nada nową przesyłkę do Kupującego. 4. Dostawa towaru odbywa się w sposób wybrany przez Kupującego i określony w zamówieniu (dostawa lub odbiór osobisty). Ceny różnych opcji dostawy (przesyłka kurierska / pocztowa / kurierska pobraniowa / pocztowa pobraniowa) podane są przy wyborze sposobu dostawy, jak również wskazane zostaną w e-mailu potwierdzającym zamówienie. Odbiór osobisty jest zawsze darmowy. Czas doręczenia przesyłki przez firmę kurierską i/lub Pocztę Polską określony jest w regulaminach tych przewoźników. Przeciętny orientacyjny czas doręczenia przesyłki kurierskiej na terenie kraju to 1 dzień roboczy. Przeciętny czas doręczenia przesyłki priorytetowej Poczty Polskiej na terenie kraju to 1-2 dni robocze. Terminy te mogą wydłużać się w okresie dużego obłożenia przewoźników, np. w okresie poprzedzającym Święta Bożego Narodzenia. W przypadku znaczącego wydłużenia się czasu wysyłki (wykraczającego poza dopuszczalny czas dostawy przewidziany w regulaminie przewoźnika), na życzenie Kupującego możliwe jest dochodzenie zwrotu kosztu wysyłki od firmy kurierskiej przez spółkę M99 Sp. z o.o. Sp. k. na rzecz Kupującego. Koszty wysyłki poza granice Polski, ustalane są indywidualnie dla każdego zamówienia.