Star Wars Force Unleashed Ultimate Sith Ed. PS3 (6910877548)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
59,00 zł
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,50 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • lokalizacja: Luboń, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • granice wiekowe: dla dorosłych
  • wersja: pudełkowa
  • wersja językowa gry: angielska

Star Wars Force Unleashed Ultimate Sith Edition PS3

Wersja językowa: Angielska

Wersja opakowania: Angielska

Gra używana

Stan: bardzo dobry

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Pocztex Kurier48 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Paczkomaty 24/7 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Gamedot Sp. z o.o.
ul. Żabikowska 66
62-030 Luboń
NIP: 699-195-40-27
REGON: 302074269
KRS: 0000421155

kontakt

  • 570578573
    Infolinia czynna od poniedziałku do soboty 10:00 - 21:00 oraz niedziele od 10:00 - 19:00.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Gamedot Sp. z o.o.
ul. Żabikowska 66
62-030 Luboń
PL
Dodatkowe informacje

 1. Klienci będący konsumentami mogą odstąpić od umowy bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni, z wyjątkiem gdy:

a) przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, gdy konsument wybrał sposób dostarczania rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczania oferowany przez przedsiębiorcę,

b) konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

a) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązanym do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:

- obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,

- polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej rzeczy

b) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach:

a) umów, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

b) umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

c) umów o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

d) umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;

umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

4. Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które można złożyć w dowolnej formie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem pocztą na adres: Gamedot sp. z o.o., ul. Żabikowska 66, 62-030 Luboń lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@gamedot.pl.

5. Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu przez Konsumenta od umowy, Gamedot niezwłocznie potwierdzi jego otrzymanie za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres za pośrednictwem którego oświadczenie zostało wysłane.

6. Konsument wraz z odstąpieniem od umowy ma obowiązek niezwłocznie zwrócić towar Gamedot, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy Z uwagi na bezpieczeństwo zalecany jest zwrot towarów w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.

7. Zwracany towar Klient powinien dostarczyć towar paczką ekonomiczną na adres: Gamedot sp. z o.o., ul. Żabikowska 66, 62-030 Luboń.

8. Gamedot nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

9. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

11. Gamedot dokonuje zwrotu wszystkich dokonanych przez Konsumenta płatności (cena towaru oraz koszt dostarczenia rzeczy) w ciągu 14 (czternastu) dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zgodnie z zasadami opisanymi w Dziale Pozostałe informacje.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Gamedot Sp. z o.o.
ul. Żabikowska 66
62-030 Luboń
PL
Dodatkowe informacje

 

1. Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są zazwyczaj w instrukcjach obsługi danego produktu. 

2. Gamedot jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli zakupiony produkt ma wadę fizyczną lub prawną. 

3. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: 

a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; 

b) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Gamedot przy zawarciu umowy, a Gamedot nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; 

c) została Klientowi wydana w stanie niezupełnym. 

4. Gamedot jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów, które istniały w chwili wydania Klientowi lub wynikły z przyczyny tkwiącej w produkcie w tej samej chwili. 

5. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Konsumentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Gamedot w ciągu 2 lat od daty wydania mu towaru, o ile w przypadku Konsumenta, w terminie roku od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi Gamedot o stwierdzonej niezgodności. 

6. Klient może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, gdy wada produktu jest istotna, chyba że Gamedot niezwłocznie wymieni wadliwy produkt na wolny od wad albo wadę usunie. 

7. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Gamedot usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Gamedot. 

8. Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. 

9. Gamedot w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 

10. Klient powinien dostarczyć produkt paczką ekonomiczną na adres: Gamedot sp. z o.o., ul. Żabikowska 66, 62-030 Luboń. 

11. Aby przyspieszyć proces reklamacji do odsyłanego towaru zaleca się dołączyć dowód zakupu, krótki opis wady oraz adres zwrotny. 

12. Wyjątek w procedurze reklamacji stanowią gry komputerowe i programy multimedialne posiadające elektroniczny klucz aktywacyjny. Aby dokonać reklamacji tego typu produktu, należy skontaktować się z jego producentem (dystrybutorem), który zobowiązany jest wysłać do Klienta drogą elektroniczną informację o przyczynach usterki. Wydrukowana wiadomość razem z towarem stanowią podstawę do uznania reklamacji, zwrotu pieniędzy lub wymiany produktu na pełnowartościowy. 

13. Gamedot po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczka ekonomiczna), Gamedot zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zgodnie z procedurą opisaną w Dziale Pozostałe Informacje.