Standy pod kolumny Rogoz Audio 4QB80 na wymiar (6541074990)

zakończona
2 200,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 78,00 zł
  • lokalizacja: Katowice
  • czas wysyłki: do 10 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 70.00 [kg]

ANTYWIBRACYJNE STANDY GŁOŚNIKOWE ROGOZ AUDIO

4QB80

Na wymiar


Cena: 2 200,00 PLN

Podstawy czteropodporowe, o indywidualnie dopasowywanych wymiarach.

Standy składają się z grubościennych nóg wykonanych ze stali węglowej S235JR (stosowanej do konstrukcji nośnych poddawanych dużym obciążeniom dynamicznym - np. w dźwigach) połączonych dwiema technikami (TIG oraz wytłumiające klejenie) z grubymi blatami wykonanymi z ośmiomilimetrowej stali stopowej o podwyższonej wytrzymałości S355. Zakręcane otwory M20 umożliwiają wypełnienie wnętrza nóg balastem (piaskiem kwarcowym, śrutem, konglomeratem).


NA ŻYCZENIE KLIENTA ZMIENIAMY WYMIAR I KOLOR
(wystawiona zostanie osobna aukcja).
OPIS TECHNICZNY
kolor - czarny (mat, drobna struktura);
wysokość - 650 mm;
waga jednego standu bez balastu - ok. 25 kg (ok. 50 kg para), z balastem - 40 kg (ok. 80 kg para);
nogi - 4 grubościenne profile stalowe 80/80 mm;
blat górny - płyta stalowa 180 szer. x 240 gł. x 8 mm wys.;
blat dolny - płyta stalowa 180 szer. x 240 gł. x 8 mm wys.;
maksymalne obciążenie pojedynczego standu - 300 kg;
zalecana waga kolumny głośnikowej - do 130 kg;
maksymalne obciążenie pojedynczego standu - 300 kg;

NA ŻYCZENIE KLIENTA ZMIENIAMY WYMIAR I KOLOR.

W ZESTAWIE:
para standów; do każdego standu:
4 śruby do zamknięcia otworów balastowych (możliwość wsypania piasku kwarcowego);
3 miękkie podkładki antywibracyjne blatu górnego;
4 stożki antywibracyjne blatu dolnego;

4 talerzyki separujące i chroniące podłogę

STANDY-KATALOG Z WYMIAROWANIEM do pobrania >>

STANDY POD HARBETHY-KATALOG Z WYMIAROWANIEM do pobrania >>



Rogoz Audio poleca produkowane na wymiar meble audio: stoliki, standy i platformy antywibracyjne, ustroje akustyczne, a także okablowanie sygnałowe i głośnikowe. Ofertę kierujemy przede wszystkim do audiofili i melomanów, profesjonalistów branży muzycznej oraz wszystkich ceniących wysoką jakość reprodukcji dźwięku i eleganckie wzornictwo.

Cechą naszej firmy jest elastyczność działania – w ramach regularnej ceny można dokonać pewnych modyfikacji. Każdy mebel wykonywany jest więc na indywidualne zamówienie. Możecie zatem Państwo dobrać np. rodzaj blatu stołu, a także odpowiadające Wam rozwiązania konstrukcyjne. Dzięki temu meble będą dostosowane do rozmiarów zestawu odsłuchowego, a ich wykończenie do wystroju wnętrza, w którym się znajdą, i gustu Klienta.

Naszym głównym celem jest tworzenie produktów zapewniających uzyskanie idealnych warunków odsłuchowych tak, aby każdy system osiągnął maksimum swoich możliwości i cieszył właścicieli najwyższą jakością dźwięku.

Produkty Rogoz Audio docenili już profesjonaliści branży audio oraz Klienci indywidualni. O pozytywnym wpływie mebli Rogoz Audio na dźwięk świadczą wyniki testów odsłuchowych (,,Audio Video”, nr 7-8/2013; ,,6moons”, nr 8/2013; ,,Hi-Fi Choice”, nr 03/2013; „Hi-Fi Choice” 7-8/2010; „Audio” 9/2010; „High Fidelity" 89/2011; „Hi-Fi Choice” 6/2010 – testowany stolik uzyskał najwyższe oceny we wszystkich kategoriach: dźwięk, możliwości, budowa, jakość/cena i tytuł najlepszego zakupu).

Podsumowując nasze spotkanie z produktami Rogoz Audio, musimy powiedzieć, że naocznie czy może raczej ,,nausznie” przekonaliśmy się o tym, co wydaje się oczywiste,a jest często ignorowane przez miłośników muzyki. Czasami zamiast inwestować bez końca w coraz droższe wzmacniacze, źródła czy kable, warto zadbać o solidną podstawę pod swój sprzęt oraz o akustykę pokoju. […] Taka inwestycja po pierwsze pozostaje na długie lata, niezależnie od zmian w systemie, a po drugie daje pewność, że sprzęt (nawet ten ciężki) jest bezpieczny. No i w końcu eliminuje jedną z wątpliwości, dlaczego coś nie gra tak dobrze, jak w salonie, u kolegi etc. – na pewno nie będzie już winna akustyka pokoju czy też stolik przenoszący drgania z podłogi.

(„Hi-Fi Choice” 7-8/2010)

PRASA

PLATFORMA ANTYWIBRACYJNA 3RP1/BBS ROGOZ AUDIO

Nagroda GOLDEN ANALOG 2015 magazynu HIFI PHILOSOPHY. Wyróżnienie przyznawane wyrobom, które oferują nadzwyczajną jakość w swoim przedziale cenowym, a tym samym podnoszą standardy produktów w danym segmencie HiFi lub High End

PLATFORMA ANTYWIBRACYJNA ROGOZ AUDIO 3T1/BBS POD KABLE GŁOŚNIKOWE, SYGNAŁOWE I ZASILAJĄCE

Podstawki powodują, że brzmienie pogłębia się i szlachetnieje. Myślę, że chodzi o znacznie lepsze reprodukowanie niewielkich sygnałów odpowiedzialnych za atak i wykończenie dźwięku, jak również o otoczenie akustyczne (najbliższe) instrumentów. Słychać to jak dodanie do brzmienia perspektywy i życia. To pierwsze to zasługa lepszego nasycenia drobnymi szczegółami. Brzmienie wydaje się głębsze i nieco cięższe. Dociążenie to nie wynika jednak z dodania basu, a z większej naturalności brzmienia. Bardzo podobne efekty otrzymujemy, kiedy urządzenie ma niskie zniekształcenia.

PLATFORMA ANTYWIBRACYJNA ROGOZ AUDIO 3T1/BBS POD KABLE GŁOŚNIKOWE, SYGNAŁOWE I ZASILAJĄCE

The stabilizers make sound become deeper and more gentle. I think that it is about much better reproduction of small signals responsible for the attack and sound finish, as well as about the acoustic surroundings closest to the instruments. It can be heard as an addition of perspective and life to the sound. The former results from better saturation with little details. The sound seems deeper and a bit heavier. However, the effect of weighing down does not result from adding bass, but from greater naturalness of sound. We obtain very similar effects when a device is characterized by low distortion.

STOLIK ANTYWIBRACYJNY ROGOZ AUDIO 4SPB3N/BBS

Po chwili zrozumieliśmy, że po prostu mamy do czynienia z większą szlachetnością wybrzmień, które nie są tak szybko ucinane. Muzyka stała się płynniejsza, barwna i co wydaje się sprzeczne, jeszcze bardziej szczegółowa. Poza pozytywnymi zmianami w barwie, również scena muzyczna zyskała na wielkości. Precyzja osadzenia muzyków w przestrzeni pozostała na zbliżonym poziomie, jednak dookoła nich pojawiło się jeszcze więcej powietrza.

PLATFORMA ANTYWIBRACYJNA ROGOZ-AUDIO 3RP1/BBS

Tak więc test dla platformy Rogoz Audio 3RP1/BBS w obie strony wypadł spektakularnie. Nie jakoś tam, nie z podciąganiem za uszy i recenzencką pobłażliwością, tylko celująco. Z ręką na sercu przyznaję, że tego się nie spodziewałem. Nic nie mam więcej do powiedzenia ponad to, że jestem cały za platformą. Za tą Rogoz. Z mojej strony pozostają już tylko pertraktacje, bo może zechcą żeby chociaż czas jakiś jeszcze się promowała. Pewnie nie, ale pozostaje być głupcem i mieć nadzieję.

("HiFi Philosophy", 10/03/2015)

Rogoz Audio 3RP1/BBS Isolation Board

(Positive Feedback, No. 125 November/December 2014)

PLATFORMA ANTYWIBRACYJNA ROGOZ-AUDIO 3RP1/BBS

NAGRODY HIGH FIDELITY (BEST PRODUCT 2014 oraz RED FINGERPRINT)

Platforma została odznaczona prestiżową nagrodą RED Fingerprint, która przyznawana jest wyłącznie wyjątkowym produktom.

RED Fingerprint to wyróżnienie przyznawane w ciągu roku produktom, które zrobiły szczególnie duże wrażenie na recenzencie. O ile nagrody Best Sound przyznawane są przez całą redakcje, o tyle RED Fingerprint to osobiste wyróżnienie recenzenta, wskazujące nie tylko na wysoką jakość produktu (choć to podstawa), ale i na osobiste przeżycie spotkania z nim. Nagrody nie są częste i jedna przypada na piętnaście testów. Oznaczona jest specjalnym znakiem, w postaci czerwonego odcisku kciuka, linii papilarnych, wskazujących na to, że dany produkt ma "imprimatur" recenzenta "High Fidelity".

To pierwsza platforma antywibracyjna, może poza Finite Elemente Pagode Edition HD-09, której barwa była gęstsza, a punkt ciężkości ustawiony niżej niż w pneumatycznej podstawie z Japonii, która jest moją referencją. Inne, nawet najlepsze, podnosiły brzmienie, mniej lub bardziej odchudzając środek pasma. Jeśli konstrukcja była wysokiej próby, dawało to określone korzyści, jak poprawę selektywności, mocniejszy atak, a przez to lepsze otwarcie dźwięku, podkreślenie dynamiki. To wszystko dobre rzeczy. Za każdym razem miałem jednak poczucie niedosytu. Szybko mijało, zastąpione ciekawością i szacunkiem dla konstruktorów. Ale pamiętałem o nim. Tym razem do szacunku doszło jednak poczucie „spełnienia”. Jakbym wypatrzył w zwoju wodorostów na plaży dużą grudkę bursztynu emanującą ciepłym światłem.

("High Fidelity", nr 125/2014)

STOLIK ANTYWIBRACYJNY ROGOZ-AUDIO 3RP3/BBS

W dźwięku było więcej energii, znakomicie kontrolowanej, zogniskowanej we właściwych elementach. Poprawiła się szybkość ataku, uderzenie, dynamika. Bas stał się nieco bardziej konturowy, jakby czystszy, co z kolei prowadziło do jego lepszego zróżnicowania. Innym elementem, świadczącym o tym, że stolik znakomicie spełniał swoje zadanie, była dalsza poprawa w zakresie tzw. czarnego tła. [...] Kolejna zmianę zarejestrowałem w aspekcie przestrzenności prezentacji oraz trójwymiarowości źródeł pozornych. Podobnie jak w pozostałych kwestiach, tak i co do tych nie miałem do tej pory żadnych zastrzeżeń i wydawało mi się, że wiele w tym zakresie zrobić się już nie da. A jednak poprawa była zauważalna - nawet bardziej w kwestii precyzyjniejszego umiejscawiania każdego ze źródeł dźwięku na scenie i jego namacalności, lepszej definicji w sensie obrysu i wymiarów niż znaczącej zmiany wielkości sceny, choć i ta wydawała się nieco głębsza.

("Hi-Fi Choice", nr 05/2014)

STOLIK ANTYWIBRACYJNY ROGOZ-AUDIO 4SPB3/BBS

Niezależnie od poziomu głośności, stolik ma bardzo duży wpływ na stereofonię, która nagle staje się ekstremalnie dokładna. [...] Najbardziej spektakularny efekt zostaje osiągnięty na basie. [...] Przywołany dźwięk pioruna to przykład pozamuzyczny, jednakże aby realnie odtworzyć brzmienie perkusji, potrzeba właśnie dużej szybkości, bo jest to dźwięk typowo transjentowy i właśnie taką transjentowość dźwięków stolik Rogoz bardzo wydatnie poprawia. [...] Stolik Rogoz Audio zapewnia nieoczekiwanie dużą poprawę jakości brzmienia systemu.

("Audio Video" 7-8/2013)

STOLIK ANTYWIBRACYJNY ROGOZ AUDIO 4SM3 MODUŁOWY

System brzmi klarowniej, dźwięk jest lepiej poukładany, bardziej sfokusowany,
a każdy z tych elementów przyczynia się do efektu finalnego w postaci bardziej prawdziwej, przekonującej prezentacji.

("Hi-Fi Choice", nr 03/2013)

STOLIK ANTYWIBRACYJNY ROGOZ AUDIO 4SB2N

Znakomity produkt na długie lata, który nie ustępuje droższym, zagranicznym konstrukcjom. Świetny wygląd, solidna konstrukcjai pozytywny wpływ na dźwięk.

("Hi-Fi Choice", nr 06/2010)

PLATFORMA ANTYWIBRACYJNA ROGOZ-AUDIO SMO40 FORNIR NATURALNY

Zdecydowanie pozytywny wpływ na dźwięk, bardzo elegancki wygląd, może być wręcz ozdobą pomieszczenia odsłuchowego.

("Hi-Fi Choice", nr 07/2010)

STANDY GŁOŚNIKOWE ROGOZ-AUDIO 4QB80

Niskie tony w ogóle można nazwać największym beneficjentem stawiania monitorów na stadach Rogoz Audio 4QB80, bowiem otrzymują one większą masę, potęgę i wyraźniejszy wymiar. Są bardziej solidne, szybsze, a także lepiej określone – schodzą niżej oraz głębiej.

("Stereo i kolorowo", 31 sierpnia 2014)

4SG50/BBS

What improved in particular was the sound energy. Perhaps that is why I had an impression of abundance of everything – both high and low frequencies, mass and space. The sound grew and became more refined.

("6moons.com”, August 2013)

PLATFORMA ANTYWIBRACYJNA ROGOZ-AUDIO 4SG50/BBS

Poprawiła się przede wszystkim energetyczność dźwięku. Zapewne to dlatego miałem wrażenie obfitości wszystkiego – i góry, i dołu, i masy, i przestrzeni. Dźwięk urósł i zrobił się bardziej wyrafinowany.

("High Fidelity”, nr 111/2013)

PLATFORMA ANTYWIBRACYJNA ROGOZ-AUDIO CPPB16 Z UZIEMIENIEM

Wraz z CPPB16 brzmienie nie jest ocieplane, nie ma też wrażenia wycofania góry. Znacząco poprawia się za to jej rozdzielczość. Po przeniesieniu odtwarzacza, a potem wzmacniacza z płyty marmurowej na stalową płytę Rogoz Audio, od razu przybywa detali, dźwięk jest żywszy i bardziej otwarty. Wibrafon i blachy z płyty The Modern Jazz Quartet zapierały dech w piersiach rozmachem i uderzeniem.

("Audio", 9/2010)

PLATFORMA ANTYWIBRACYJNA ROGOZ-AUDIO 3SG40

Półka Rogoz Audio przywraca całości właściwe tempo, proporcje, barwę – i to nie „trochę”, ale naprawdę znacząco.

("High Fidelity", nr 89/2011)

Kontakt

ROGOZ AUDIO

NIP 634-180-05-84
REGON 240600688

januszrogoz@yahoo.pl
office@rogoz-audio.c­om

tel. 504 080 690
(w godz.: pn-pt. 10.00-17.00; sob. 10.00-15.00)
fax (32) 205 34 12

Adres korespondencyjny:

ROGOZ AUDIO, ul. Gliwicka 51, 40-853 Katowice

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 93105012141000002315172706
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 78,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 11 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 10 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 10 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Cena dotyczy kompletu 2 standów.
Opcje dostawy: odbiór osobisty w Katowicach (0 zł), dowóz transportem firmowym do Krakowa lub w promieniu 15 km od Katowic (60 zł), wysyłka kurierska(78 zł).
Wystawiam faktury VAT