Stalgast Płyta grillowa nastawna ryflowana 800x70 (7016078912)
- Przesyłka kurierska darmowa
- Zakupy od 1 500 zł darmowa dostawa
- lokalizacja: Częstochowa, Polska
- czas wysyłki: 24 godziny
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
Lokalizacja: Częstochowa, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u gastronomico za co najmniej 1500.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy76 1050 1142 1000 0090 7888 7081
Faktura
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Do każdej przesyłki dołączamy fakturę lub paragon (wedle życzenia klienta). Jeżeli potrzebują Państwo fakturę wystarczy zaznaczyć to w formularzu zakupowym Allegro po zakupie aukcji oraz podać dokładne dane do faktury. Faktura/paragon oraz gwarancja zwykle znajduje się wraz z listem przewozowym.
Zakupione na naszych aukcjach przedmioty są objęte gwarancją (okres gwarancyjny opisany niżej w dziale "pozostałe informacje"). Przed wysyłką towaru na reklamację proszę o wcześniejszy kontakt e-mail lub tel. Reklamowany przedmiot należy wysłać na własny koszt.
Serwis nie przyjmuje przesyłek pobraniowych.
Do przedmiotu
należy dołączyć: kopię dowody zakupu, kartę gwarancyjną (jeśli była dostarczona wraz z urządzeniem) i czytelnie wypełniony druk reklamacyjny, który jest dostępny w formie do druku pod adresem:
http://magnum-pro.eu/druki/formularz-reklamacyjny.pdf
Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać wyraźny napis REKLAMACJA. Reklamacja zostaje rozpatrzona w terminie maksymalnie 14 dni roboczych, liczonych od momentu podjęcia przesyłki z reklamowanym towarem. Koszt związany z wysyłką towaru na reklamację ponosi nadawca przesyłki natomiast koszt odesłania towaru (tylko w reklamacjach uznanych za zasadne) po naprawie czy wymianie ponosimy my, jako wysyłający.
W każdym momencie można zasięgnąć informacji dotyczącej przebiegu naprawy, pisząc e-mail lub kontaktując się telefonicznie.
Wszystkie paczki krajowe nadawane za pośrednictwem KURIERA DPD lub UPS są ubezpieczone. W przypadku wystąpienia opóźnień z winy dostawcy staramy się jak najszybciej wyjaśnić przyczyny opóźnienia.
W razie zaginięcia przesyłki w transporcie co zdarza się niezmiernie rzadko, reklamację u dostawcy
przesyłki możemy złożyć po 14 dniach od momentu nadania przesyłki.
Procedura reklamacyjna trwa +- 30 dni roboczych. Po zakończonej przez dostawcę procedurze reklamacyjnej zwracamy wpłaconą należność lub wysyłamy dany przedmiot ponownie.
Przedmioty uszkodzone w trakcie transportu, zdarzenie występujące niezmiernie rzadko, wymieniamy tylko wówczas kiedy zostaje spisany ze strony klienta w obecności kuriera protokół reklamacyjny. Odbiorca który nie dokonał czynności sprawdzenia stanu przedmiotu/ów podczas odbioru przesyłki ma prawo wezwać kuriera w ciągu 7 dni od daty odbioru przesyłki w celu spisania protokołu szkody, w tym przypadku proszę zachować opakowanie towaru i przesyłki oraz wszystkie dokumenty. Należy zwrócić szczególną uwagę na opakowanie, jeżeli jest naruszone należy zaznaczyć to w protokole szkody. Opakowanie może ulec przedziurawieniu, zduszeniu, wgnieceniu, itp.
zmień
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
ZWROT TOWARU
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U. 2014 poz. 827) od umowy można odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru. My wydłużamy ten czas aż do 30 dni!
Przesyłka ze zwracanym towarem powinna zawierać na opakowaniu wyraźny napis ZWROT.
A w pudełku powinien znajdować się uzupełniony formularz odstąpieniu od umowy kupna/sprzedaży. Odstąpienie od umowy możesz wysłać także w formie mailowej na adres magnum-pro@wp.pl.
Przykładowy formularz odstąpienia od umowy znajduje się pod linkiem: http://magnum-pro.eu/druki/formularz-odstapienia-od-umowy-kupna-new.pdf
Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
- w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej;
- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
KOSZT ZWROTU TOWARU W PRZYPADKU ODSTĄPIENIA OD UMOWY
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Kupujący odsyła towar na swój koszt.
MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- skl**@*************** (pokaż)
- 519****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Jesteśmy dystrybutorem wielu firm z branży HORECA. W naszej ofercie znajdziecie Państwo pełne spektrum urządzeń, maszyn i akcesoriów gastronomicznych dla hoteli, restauracji, punktów gastronomicznych a także dla gospodarstw domowych.
Możemy zaproponować Państwu pełną aktualną ofertę takich producentów jak: Stalgast, Hendi, Robot Coupe, Royal Catering, EGAZ, Yato Gastro, Tenzi, Polgast, Ma-Ga, Roller Grill i wielu wielu innych.
Dane firmy
Sklep stacjonarny, magazyn, serwis:
ul. Bugajska 37
42-208 Częstochowa
tel.: +48 519 035 196
Pozostałe informacje
telefon: 519035196
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu