STACJA DOKUJĄCA DELL VENUE 11 PRO + ZASILACZ 45W (6542051612)

zakończona
230,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • rodzaj: pozostałe
  • waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]
  • rodzaj: oryginał
sklep@laptok.com

Głównym celem firmy jest umożliwienie naszym klientom dostępu do najnowszych technologii w przystępnych cenach. Towar importujemy bezpośrednio od producentów z całego świata. Gwarantujemy że sprzedawane przez nas urządzenia są najwyższej jakości oraz w możliwie najniższej cenie.

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST :

NOWA STACJA DOKUJĄCA DELL VENUE 11 PRO TABLET DOCKING STATION W ZESTAWIE Z ORYGINALNYM ZASILACZEM DELL 45W !!!

NAJNOWSZY MODEL STACJI Z USB 3.0 !!!

PASUJE DO WSZYSTKICH TABLETÓW VENUE 11 PRO :
7130, 7139, 7140, 5130

TYLKO U NAS W CENIE 230ZŁ !!! (186zł netto)

230,-


TOWAR ORYGINALNY
NIE ZAMIENNIK

PARAGON LUB
FAKTURA VAT 23%

GWARANCJA
12-MIESIĘCY

GALERIA AUTENTYCZNYCH ZDJĘĆ :

WRÓĆ NA GÓRĘ »

Opis przedmiotu:

Pełne centrum sterowania na Twoim biurku

Opcjonalna stacja dokująca pozwala zamienić tablet firmy Dell w tradycyjny komputer stacjonarny. Jest to urządzenie o wytrzymałej i ergonomicznej konstrukcji wyposażone w cztery porty USB 3.0, które umożliwia szybkie podłączenie dwóch monitorów*, drukarki, kabla sieciowego, a także klawiatury, myszy i odtwarzacza MP3.

*Funkcja wyświetlania obrazu na dwóch monitorach jest dostępna w modelach 7139 i 7130 tabletu Venue 11 Pro.

Złącza w stacji dokującej:

3x USB 2.0

1x HDMI

1x DISPLAY PORT

1x RJ-45 GIGABIT

1x AUDIO out 35mm

1x AC

W KOMPLECIE ZNAJDUJE SIĘ ORYGINALNY ZASILACZ DELL

Zdjęcia przedmiotu:

KONTAKT

WYSYŁKA

Przesyłka kurierska

Kurier DPD


Koszty według cennika dostawy.


Przesyłka pocztowa

Poczta Polska


Koszty według cennika dostawy.

PŁATNOŚĆ

Przelew bankowy

Bank Zachodni WBK


80 1500 1142 1011 4022 4520 0000


Płatności Allegro

PayU

SKLEP STACJONARNY

U nas zakupiony produkt zawsze możesz odebrać osobiście w siedzibie firmy.

F.H. LAPTOK.COM

ul. J. Lea 202A

30-133 Kraków

pon. oraz pt. 07.00 - 15.00, wt. , śro., czw. 11.00-18.00

DLACZEGO MY?

WRÓĆ NA GÓRĘ »

Sprzedajemy wyłącznie towar, który fizycznie posiadamy w naszym magazynie !!!! Nie sprzedajemy wirtualnego towaru !!!

Kupując u Nas masz pewność, że kupujesz w legalnym źródle a większość przesyłek dociera w ciągu 48h od zamówienia !!!

Posiadamy kilkanaście tysięcy pozytywnych komentarzy na Allegro !!! Obsługujemy Klientów indywidualnych oraz Firmy !!!

Niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów za wysyłkę płacisz tylko jeden raz !!!

DODATKOWA INFORMACJA :

WRÓĆ NA GÓRĘ »

Kupujący dokonując zakupów na naszych aukcjach Allegro oświadcza, że zapoznał się z treścią regulaminu aukcji, który znajduje się na stronie "O mnie” .

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 80 1500 1142 1011 4022 4520 0000
    • Bank Zachodni WBK S.A. 67 1090 2053 0000 0001 1642 9369
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 605-122-129
    poniedziałki i piątki (7.00-15.00) oraz wtorek, środa, czwartek (11.00-18.00)

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 15 dni

adres do zwrotu:
 
Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 15 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby Laptok.com (wskazany w stopce poniżej), lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@laptok.com Termin 15-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 15 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 3) zawartej w drodze aukcji publicznej; 4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Formularz odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: Laptok.com ul. Lea 202a 30-133 Kraków Ja ........................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy .................................................. Data zawarcia umowy .................................................. Imię i nazwisko ........................................................... Adres ......................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ..................................

reklamacje

Procedura rozpatrywania reklamacji - Reklamowany towar objęty fabryczną gwarancją producenta należy reklamować bezpośrednio u gwaranta. Można również towar dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby Sprzedającego: Laptok.com, ul. Lea 202a, 30-133 Kraków, tel. 605-122-129 - Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje informację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej. - Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego. - Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych. Ważne - Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu. - Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). - Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu usterki wraz z informacją o okolicznościach jej występowania.

pozostałe informacje

Co sprzedajemy na aukcjach allegro ? Od ponad 10 lat nasza firma specjalizuje się w sprzedaży sprzętu typu outlet. Sprzedajemy outletowe laptopy Dell , Lenovo oraz Panasonic w okazyjnych cenach. Czym się różni outlet od polskiej dystrybucji i jakie są konsekwencje zakupu w zdecydownie niższej cenie niż oferuje polska dystrybucja ? Na każdej aukcji allegro podajemy dokładny czas trwania gwarancji producenta, ramy czasowe gwarancji są określone i nie rozpoczynają się w dniu zakupu laptopa lecz z reguły we wcześniejszym okresie. Sprzęt typu outlet jest serwisowany przez producenta do skutku i nie podlega wymianie na nowy bez względu na ilość napraw. Odbiór osobisty Jeśli chcesz odebrać towar osobiście po wylicytowaniu produktu, skontaktuj się z nami pod numerem: 605-122-129 lub 605-122-128, bądź mailowo na adres: sklep@laptok.com. Zazwyczaj potrzebujemy 24h (od momentu otrzymania informacji) na przetransportowanie towaru z magazynu do naszego punku odbioru towaru na ul. J. Lea 202a w Krakowie. Zaznaczamy, że w przypadku odbioru towaru w Krakowie nie ma możliwości dokonania płatności kartą. Opcja ta dostępna jest wyłącznie za pośrednictwem systemu Płacę z Allegro. Regulamin 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. 2. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet i odbieranego w punkcie stacjonarnym laptok.com, należy zgłaszać bezpośrednio w tym punkcie – zalecamy wcześniejszy kontakt 605-122-129 & 605-122-128. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet i dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, należy odesłać na adres wskazany przez Laptok.com. 3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119). 4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta. 5. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).