Stabilizator do śmietany SMAK TOFFI 0,5 KG (6483583073)

zakończona
26,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • lokalizacja: Kórnik
  • waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]

Stabilizator do bitej śmietany o smaku toffi.

Zeesan to linia stabilizatorów do bitej śmietany. Szeroki wachlarz ponad 20 smaków pozwala na szybkie przygotowanie różnorodnych kremów śmietanowych do tortów, ciast bankietowych czy deserów. Stabilizatory Zeesan zawierają żelatynę instant, która w odróżnieniu od tradycyjnej żelatyny błyskawicznie rozpuszcza się w zimnej wodzie. Kremy mają jedwabistą konsystencję bez grudek oraz są bardziej odporne na działanie czynników zewnętrznych. Wyroby przygotowane na bazie stabilizatorów Zeesan można zamrażać.

Zalety:

- kremowy naturalny smak kremów śmietanowych

- doskonała konsystencja i struktura

- kremy przygotowane ze stabilizatorami Zeesan można zamrażać

- proste i szybkie przyrządzanie

- można rozpuszczać w wodzie o temp. pokojowej

- dają 10% przyrostu objętości

- podstawowy stabilizator neutralny może być łączony również z pastami smakowymi co daje cukiernikowi jeszcze większy wybór

Zalecenia technologiczne:

- rozpuścić Zeesan w wodzie i pozostawić na 1 minutę

- dodać niesłodzoną bitą śmietanę w dwóch, trzech porcjach

- ostrożnie wymieszać

- nałożyć do przygotowanych produktów lub foremek

- umieścić w lodówce na minimum godzinę

CENA 26 ZŁ ZA 0,5 KG

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
dodatkowe informacje
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 535164340
    od poniedziałku do piątku 10:00 - 15:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta klient, który dokonał transakcji na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni od wydania mu rzeczy, a w przypadku świadczenia usługi - od daty zawarcia umowy (art. 27 i 28). Zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego,jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania posiada wady (fizyczne lub prawne); w przypadku stwierdzenia wady przed upływem roku od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania (art. 556.2). 2. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia lub okradzenia przesyłki w transporcie. Brak protokołu od kuriera uniemożliwia rozpatrzenia reklamacji. 3. Wniosek reklamacyjny musi zawierać udokumentowaną szkodę w postaci zdjęcia lub protokołu od doręczyciela. Reklamacje przyjmowane są mailowo w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. 4. W przypadku nieuzasadnionych reklamacji wszelkie koszty związane z jej obsługą spadają na kupującego. 5. Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni. 6. PAMIĘTAJ - w każdym wypadku i przy każdym produkcie, podstawą gwarancji jest PARAGON (lub faktura).

reklamacje

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta klient, który dokonał transakcji na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni od wydania mu rzeczy, a w przypadku świadczenia usługi - od daty zawarcia umowy (art. 27 i 28). Zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego,jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania posiada wady (fizyczne lub prawne); w przypadku stwierdzenia wady przed upływem roku od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania (art. 556.2). 2. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia lub okradzenia przesyłki w transporcie. Brak protokołu od kuriera uniemożliwia rozpatrzenia reklamacji. 3. Wniosek reklamacyjny musi zawierać udokumentowaną szkodę w postaci zdjęcia lub protokołu od doręczyciela. Reklamacje przyjmowane są mailowo w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. 4. W przypadku nieuzasadnionych reklamacji wszelkie koszty związane z jej obsługą spadają na kupującego. 5. Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni. 6. PAMIĘTAJ - w każdym wypadku i przy każdym produkcie, podstawą gwarancji jest PARAGON (lub faktura).

pozostałe informacje

DO KAŻDEGO PRODUKTU NA ŻYCZENIE KLIENTA DODAJEMY ATEST.