ST5 STATYW FOTO TRIPOD TRÓJNÓG 2 POZIOMICE 180CM (6784719083)

zakończona
69,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 11,90 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,90 zł
  • lokalizacja: Białystok
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
Infolinia: +48 516 591 663 E-mail: sklep@centerdi.pl GG: 51576774 Skype: centerdi.pl Facebook: centerdi
Oferowany produkt
GORĄCO POLECAMY !
NAJTANIEJ NA ALLEGRO !
ST5 STATYW FOTO TRIPOD TRÓJNÓG 2 POZIOMICE 180CM
  • Fabrycznie nowy, wysokiej jakości statyw AT-6860
  • Statyw wykonany z wysokiej klasy aluminium zapewniającego dużą sztywność konstrukcji oraz estetyczny wygląd.
  • Statyw posiada wygodny uchwyt ułatwiający przenoszenie, haczyk u dołu i profesjonalne, samoustawiające sie stopki nóżek zapewniające stabilne ustawienie statywu
  • Głowica ruchoma w 3 kierunkach - umożliwia wykonywanie zdjęć w różnych płaszczyznach
  • Dwie poziomice : podłużna w głowicy umożliwia dokładne wypoziomowanie znajdującego się na niej aparatu oraz okrągła w korpusie umożliwia ustawienie statywu idealnie w pionie
  • Uniwersalny gwint 1 / 4 pasuje do wszystkich modeli kamer oraz aparatów
  • Łatwo odpinana góra głowicy umożliwia szybkie montowanie aparatu na statywie
  • Dwu-segmentowe, niezależnie regulowane nogi posiadające łatwe w użyciu zatrzaski blokujące
  • Statyw zapakowany jest w czarny pokrowiec z regulowanym paskiem

Parametry:

  • Maksymalna długość: 195cm
  • Wysokość pracy (monopod): 180cm
  • Wysokość pracy (tripod): 170cm
  • Minimalna wysokość pracy: 65cm
  • Długość po złożeniu: 68cm
  • Maksymalny udźwig 10kg
  • Waga: ~1,2kg
  • Kolor: srebrny
Gwarancja: 12 miesięcy. Tylko na naszej aukcji!
Najwyższa jakość za najlepszą cenę tylko u BEZPOŚREDNIEGO IMPORTERA!
Towar dostępny od ręki! Nie sprzedajemy wirtualnych produktów.
Gwarantujemy 100% satysfakcji!
KUP TERAZ
Galeria
Dlaczego Centerdi.pl?
Bezpieczna i szybka dostawa
Odbiory osobiste
Pamiętaj !
Zamawiając towar za pobraniem lub płacąc przez PayU do godz. 13:30 JUŻ JUTRO możesz mieć go w domu.
Zapraszamy na nasze pozostałe aukcje!
Produkty polecane
ADRES FIRMY

APTEL Adam Pawlak sp.j.
ul. Produkcyjna 106B
15-680 Białystok

GODZINY OTWARCIA

Odbiory od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 - 14:00
Nr konta: (mBank)
03 1140 1775 0000 2539 2200 1008 PayU Gotówka (odbiór osobisty)
Wszystkie towary wysyłamy firmą kurierską DPD

lub poprzez Paczkomaty

GOSPODARKA ODPADAMI
1. Firma APTEL Adam Pawlak. sp.j. nieodpłatnie przyjmuje zużyte baterie/akumulatorki. Klienci firmy, chcący skorzystać z tej możliwości, proszeni są o odsyłanie zużytych baterii na adres: APTEL Adam Pawlak sp.j. (z dopiskiem "ZWROT ZUŻYTYCH BATERII") ul. Produkcyjna 106B, 15-680 Białystok.
2. Koszty przesyłki starych baterii/akumulatorków ponosi klient.

Aktualne koszty wysyłki znajdziesz zawsze na górze aukcji.
Przesyłki pobraniowe potwierdzone do godz. 13.30 wysyłamy jeszcze tego samego dnia! Przesyłki zapłacone z góry wysyłamy w ciągu 24h od daty księgowania przelewu na naszym koncie.
Towar na tej aukcji jest objęty przez 12 miesięcy gwarancją, która zapewni Państwu bezpieczeństwo przy zakupie towaru, oraz komfortowe jego użytkowanie.
Wystawiamy paragony!
Na życzenie Faktura VAT!
W przypadku gdy otrzymany przedmiot nie spełnia oczekiwań kupującego, istnieje możliwość odstąpienia od umowy KUPNA-SPRZEDAŻY zawartej na odległość w terminie do 14 dni od momentu odebrania przesyłki

Wszelkie zdjęcia, logo i opisy należą do firmy APTEL. Kopiowanie zabronione.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 03 1140 1775 0000 2539 2200 1008
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 11,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

APTEL Adam Pawlak sp. j.
Produkcyjna 106B
15-680 Białystok
NIP: 966-208-65-19
REGON: 200731039
KRS: 0000435264
Firma APTEL jest bezpośrednim importerem akcesoriów AGD, GSM, foto, komputerowych, elektronicznych, nawigacji GPS i innych. Na rynku istniejemy od ponad dziesięciu lat. Naszym celem jest dostarczanie klientom najwyższej jakości produktów po jak najniższych cenach, pewnie i bezpiecznie, wciąż poszerzając dostępny asortyment. Na chwilę obecną zaopatrujemy wiele hurtowni i sklepów z całej Polski, jak również klientów z całej Europy. Pamiętaj! - Twoja satysfakcja jest naszym nadrzędnym celem. Ważne: Nie wysyłamy paczek za granicę. Nie ma możliwości zakupu produktów z naszych aukcji telefonicznie (jedyną możliwością jest zakup przez system Allegro).

kontakt

  • 516 591 663
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00 - 14:00
  • sklep@centerdi.pl
    Dział Handlowy odpisuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30
  • reklamacje@centerdi.pl
    Dział Reklamacji odpisuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
APTEL Adam Pawlak sp. j.
Produkcyjna 106B
15-680 Białystok
 
Formularz odstąpienia od umowy: http://centerdi.iai-shop.com/data/include/cms/odstapienie_od_umowy_na_Allegro.pdf REGULAMIN: § 6 Odstąpienie od Umowy sprzedaży 1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. 3. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. 4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 5. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 9. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 10. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 12. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

reklamacje

Miejsce i sposoby składania reklamacji: 1. Pisemnie na adres: ul. Produkcyjna 106 B; 15-680 Białystok 2. Mailowo na adres: reklamacje@centerdi.pl 3. Telefonicznie pod numerem: 698 654 020 w godzinach 12:00:14:00 (opłata jak za połączenie standardowe - wg. cennika właściwego operatora) 4. W systemie RMA (System Reklamacji Zewnętrznych) dostępnym pod adresem http://centerdi.pl/rma Zalecamy zawsze korzystać z naszego systemu, reklamacje złożone przez system rozpatrywane są najszybciej. Ponadto klient w każdej chwili może sprawdzić jaki status posiada złożona przez niego reklamacja. Kupujący wykonujący uprawnienia z gwarancji powinien dostarczyć Towar do miejsca prowadzenia działalności przez Sprzedającego: Dział Serwisu Centerdi - RMA nr........ (tutaj podaj numer reklamacji złożonej w systemie RMA) Aptel Adam Pawlak Sp.j ul. Produkcyjna 106B 15-680 Białystok Składając reklamację zalecamy dołączyć do wysyłanej paczki wypełniony formularz reklamacyjny do pobrania ze strony: http://centerdi.iai-shop.com/data/include/cms/Formularz_reklamacyjny.pdf Staranne wypełnienie formularza ułatwi i przyspieszy ustosunkowanie się do reklamacji. REGULAMIN § 4 Rękojmia 1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania Towaru Klientowi. 5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. 6. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. 7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. 9. Sprzedawca umożliwia Klientowi będącemu Konsumentem, skorzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Białymstoku, ul. Żelazna 9, lok. 1 U, 15-297 Białystok, http://www.bialystok.wiih.gov.pl. § 5 Gwarancja 1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora. 2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu.

pozostałe informacje

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO 1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Aptel Adam Pawlak Spółka jawna z siedzibą w Białymstoku, za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”), działającego pod nazwą użytkownika: Centerdi_pl § 1 Definicje 1. Allegro - oznacza Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu pod numerem KRS 0000268796. 2. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 3. Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu. 4. Dostawca - oznacza firmę kurierską, z którą współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów. 5. Klient - oznacza podmiot, z którym zgodnie z Regulaminem może być zawarta Umowa sprzedaży. 6. Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 7. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 8. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin. 9. Sprzedawca - oznacza Aptel Adam Pawlak Spółka jawna z siedzibą w Białymstoku (15-680), ul. Produkcyjna 106B, NIP: 9662086519, REGON: 200731039, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000435264; e-mail: sklep@centerdi.pl, będącą jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego. 10. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi sprzedaż pod nazwą użytkownika Centerdi_pl, działające w domenie allegro.pl. 11. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży. 12. Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci. 13. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą. § 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego 1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie stoją w sprzeczności z regulaminami Allegro, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na stronach Sklepu Internetowego zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem. 2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy. 3. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku do Klienta. § 3 Płatność i realizacja zamówień 1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy); b) karta płatnicza lub przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności); c) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia). 2. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad. 4. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia. 5. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z §3 ust. 1 Regulaminu. 6. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „za pobraniem”. 7. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia. 8. Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu. 9. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary. 10. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy. § 7 Postanowienia końcowe 1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Allegro. 2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 3. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. 4. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy. 5. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. 6. Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php. Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). 7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 10.01.2017 r.