Śruba montażu przerzutki tył do ramy (7112791961)

10 dni do końca
cena kup teraz
2,50 zł
z 50 sztuk
Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • List polecony ekonomiczny 7,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy od 400 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Zielona Góra, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • ilość rzędów: 8
  • rodzaj mocowania: śruba
  • długość wózka: sGS (długi)
  • pojemność przerzutki: 35-41
  • dedykowany/a do: cross-country, kolarstwo górskie, street/ ulica, trekking, pozostałe
  • płeć: kobieta, mężczyzna, dziewczynka, chłopiec, nie dotyczy

opis

Śruba przerzutki tył

Na tej aukcji kupisz śrubę przeznaczoną do montażu przerzutek tylnych do ramy wykonaną ze stali.

Wymiary śruby:

- wysokość: 16,5 mm

- średnica gwintu: 10 mm

- długość gwintu: 7,5 mm

- średnica łebka: 15 mm

Dostawa i płatność
od 7,20 zł

Lokalizacja: Zielona Góra, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Pinio_zg za co najmniej 400.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
5 dni roboczych
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
20,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
3 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
9,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
7,50 zł
kolejna sztuka
7,50 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
5 dni roboczych
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
28,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
28,00 zł
kolejna sztuka
25,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
28,00 zł
kolejna sztuka
25,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
4 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
2 dni robocze
Dodatkowe informacje

Wysyłka za granicę jest realizowana po ustaleniu kosztów transportu z kupującym. Wysyłka za granicę odbywa się tylko i wyłącznie w systemie płatności przedpłata na konto.

Punkty odbioru

F.H.U. OpenAir - Mrowisko
Al. Wojska Polskiego 86
65-762 Zielona Góra
woj. lubuskie
tel.: 794382440

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

productenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

VIII Gwarancja


1. Produkty sprzedawane za pośrednictwem konta Pinio_zg mogą być objęte gwarancją Importera

lub Producenta obowiązującą na teremie Polski.


2. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są przedstawione w druku gwarancji wystawionej

przez gwaranta, przedstawiane również na żądanie.


3. Klient ma prawo reklamować wadliwy produkt stosując do tego opisane w druku gwarancyjnym

zalecenia, a w szczególności przesyłając zdjęcia oraz dokładny opis Towaru, wobec którego

prowadzone ma być postępowanie gwarancyjne.


4. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową na podstawie Rękojmi.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

F.H.U. OpenAir
Al. Wojska Polskiego 86
65-762 Zielona Góra
Dodatkowe informacje

1. W przypadku umów zawieranych z Konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego,

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 i

kolejnych Kodeksu cywilnego za wady fizyczne lub prawne ( rękojmia).

2. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed

upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem

świadczenia sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy

Konsumentowi.

3. Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad

przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak nie wcześniej niż

przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem

sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.

4. W przypadku gdy określony przez Sprzedawcę lub producenta termin przydatności rzeczy do

użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi,

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem

tego terminu.

5. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z Umową. W szczególności rzecz

sprzedana jest niezgodna z Umową jeżeli:

a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć, ze względu na cel w Umowie

oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

b) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Kupującego, w tym

przedstawiając próbkę lub wzór;

c) nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy,

a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

d) została Kupującemu wydana w stanie niezupełnym

6. Na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego

przedstawiciela, osoby, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności

gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie rzeczy sprzedanej w swojej nazwy, znaku

towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent.

7. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności określonej w pkt 5c wyłącznie w sytuacji gdy:

a) udowodni, że zapewnień tych nie znał lub oceniając rozsądnie nie mógł znać;

b) wykaże, że zapewnienia nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta;

c) treść zapewnień została sprostowana przed zawarciem Umowy ze Sprzedawcą

8. Rzecz sprzedana ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jej zamontowania i

uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za

którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Kupującego, który postąpił według

instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy.

9. W przypadku Umowy z Konsumentem, jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem

roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia

niebezpieczeństwa na Konsumenta. W sytuacji stwierdzenia wady po upływie roku od momentu

wydania rzeczy obowiązek wykazania, że wada istniała w produkcie w momencie zakupu

spoczywa na Konsumencie.

10. Konsument, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:

a) złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;

b) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy;

c) żądać wymiany produktu na wolny od wad;

d) żądać usunięcia wady

11. Konsument, nie może odstąpić od Umowy jeżeli wada jest nieistotna.

12. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy

dostarczyć rzecz wadliwą na Adres Reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub

sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione,

Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się

znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedawcę Konsument jest upoważniony do

odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedawcy.

13. Sprzedawca prosi, aby w celu ułatwienia procesu reklamacyjnego dołączyć opis niezgodności

towaru z Umową.

14. Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do zgłoszenia Konsumenta. W

przeciwnym razie uważa się, że Sprzedawca uznał oświadczenie lub żądanie Konsumenta za

uzasadnione.

15. Sprzedawca, w przypadku żądania Konsumenta określonego w pkt. 10 a lub b może wymienić

rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunąć, pod warunkiem, że nastąpi to niezwłocznie i

bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

16. Jeżeli jednak, rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie

uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie

przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

17. Konsument może, zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany

rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie

rzeczy do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe lub

wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez

Sprzedawcę, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy

wolnej od wad, rodzaj oraz znaczenie stwierdzonej wady jak również zwraca się uwagę na

niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia roszczenia.

18. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądania Konsumenta jeżeli doprowadzenie do

zgodności z Umową, rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe

albo w porównaniu z drugim, możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności rzeczy z

Umową wymaga nadmiernych kosztów.

19. W przypadku obniżenia ceny, obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny

wynikającej z Umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.

20. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w

rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

21. W sytuacji, gdy rzecz wadliwa została zamontowana, Konsument może żądać od Sprzedawcy

demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięcia

wady. W razie niewykonania ego obowiązku przez Sprzedawcę, Konsument jest upoważniony

do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedawcy.

22. Sprzedawca może odmówić demontażu oraz ponownego zamontowania jeżeli koszt tych

czynności przewyższa cenę rzeczy sprzedanej.

23. Konsument, w przypadku opisanym powyżej może żądać od Sprzedawcy demontażu i

ponownego zamontowania, jednakże jest zobowiązany ponieść część kosztów związanych z tym

w wartości przewyższającej cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedawcy zapłaty

części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej.

24. W przypadku umów zawieranych z Klientami nie będącymi jednocześnie konsumentami w

rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego,

odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.

25. Zgodnie z terminami wskazanymi w pkt 2, 3 oraz 4 niniejszego działu Regulaminu Konsument

może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od mowy albo obniżeniu ceny z powodu wady

fizycznej rzeczy sprzedanej, a jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub

usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy albo obniżeniu

ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia

wady.

26. W przypadku dochodzenia przed sądem, sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu

rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przewidzianych Ustawą, przysługujących

Konsumentowi z tego tytułu ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia

postępowania w tej sprawie. Odpowiednio zasady te stosuje się również do postępowania

mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi,

przysługujących Konsumentowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody

zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia prowadzonej mediacji.

27. Bieg terminu do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej

rozpoczyna się od dnia w którym Konsument dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli

Konsument dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa podmiotu trzeciego –

od dnia w którym orzeczenie lub inna decyzja organu wydana w sporze z podmiotem trzecim

stała się prawomocna.

28. Jeżeli z powodu wady rzeczy sprzedanej Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od

Umowy albo obniżeniu ceny, może od żądać naprawienia szkody którą poniósł przez to, że

zawarł Umowę nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za

które Sprzedawca nie ponowi odpowiedzialności a w szczególności może żądać zwrotu kosztów

zawarcia Umowy, kosztów odebrania, przewodu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu

dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim odniósł z nich korzyści a nie otrzymał ich

zwrotu od osoby trzeciej oraz kosztów procesy.

29. Powyższe nie uchybia przepisom powszechnie obowiązującym o obowiązku naprawienia szkody

na zasadach ogólnych.

30. W przypadku zatajenia wady przez Sprzedawcę upływ terminu nie wyłącza uprawnień z tytułu

rękojmi.

31. Adresem reklamacyjnym jest: F.H.U. OpenAir, Al. Wojska Polskiego 86, 65-762 Zielona Góra

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

F.H.U. OpenAir
Al. Wojska Polskiego 86
65-762 Zielona Góra

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

VI Odstąpienie od umowy – zwroty towarów

1) Konsument, na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość,

może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów

określonych w art. 33, 34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta, składając stosowne oświadczenie

na piśmie w terminie czternastu dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. Do zachowania tego

terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą

elektroniczną na adres: info@planetaoczu.pl bądź też listownie na adres:

                                                            F.H.U. OpenAir KAROL SZUSZKIEWICZ

                                                                      ul. Al. Wojska Polskiego 86

                                                                           65-762 Zielona Góra


2) Oświadczenie może zostać złożone na formularzu który stanowi Załącznik do niniejszego

Regulaminu i które zostało wysłane do Konsumenta wraz z produktem, dostępnym również pod

adresem www.planetaoczu.pl/regulamin/allegro lub w innej formie, zgodnie z ustawą o prawach

Konsumenta.


3) Wraz z oświadczeniem, o którym mowa w punkcie 1, Klienta prosi się również o przesłanie

informacji o aktualnym numerze konta, na który należy dokonać zwrotu należności.


4) Sprzedawca potwierdza Konsumentowi niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od

umowy jego otrzymanie. Potwierdzenie takie wysyłane jest na adres e-mail, podany przy

Zamówieniu lub wskazany jako kontaktowy na złożonym oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.


5) W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą.


6) Konsument ma obowiązek zwrócić produkt lub produkty niezwłocznie, nie później niż 14 dni od

dnia, w którym odstąpił od Umowy.


7) Konsument zwraca przedmiot lub przedmioty Umowy od której odstąpił na własne ryzyko oraz koszt.


8) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu lub produktów będących

przedmiotem Umowy, następujące po korzystaniu z produktu lub produktów w sposób wykraczający

poza zwykły zarząd produktem, w celu stwierdzenia cech, funkcjonalności oraz charakteru produktu.


9) Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o

odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego

płatności, w tym koszt dostarczenia produktu z zastrzeżeniem, że:

      a) Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego

użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który

nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami;

      b) w przypadku wybrania przez Konsumenta sposobu dostarczenia produktu inny niż najtańszy

zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany

do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;

      c) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem

korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i

funkcjonalności o czym mowa w pkt. 8 powyżej;


10) Konsument, w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość na usługi rozpoczęte za

zgodą Konsumenta przed upływem terminu odstąpienia od Umowy, ma obowiązek zapłaty za

świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy.


11) Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem

uzgodnionej w Umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne,

podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.


12) Konsument nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku

materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do

odstąpienia od Umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu terminu prawa

odstąpienia od Umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył

potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta.


13) Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili

otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w

zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


14) Wraz z odstąpieniem od Umowy zawartej na odległość wygasają powiązane z nią umowy

dodatkowe zawarte ze Sprzedawcą lub innymi podmiotami, z którymi się on porozumiewał.

Sprzedawca informuje Kupującego o wygaśnięciu umów dodatkowych niezwłocznie, po otrzymaniu

oświadczenia odstąpienia od Umowy zawartej na odległość.


15) Konsumentowi, zgodnie z art. 39 Ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje prawo do

odstąpienia od Umowy w przypadkach:

      a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą

Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu

świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od Umowy

      b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi

Sprzedawca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia

od Umowy;

       c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wegług

specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

      d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki

termin przydatności do użycia;

      e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu,

której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze

względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

      f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój

charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

      g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy

zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po 30 dni i których

wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

      h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te,

których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne

do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo do odstąpienia od Umowy przysługuje

Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

      i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy

komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte

po dostarczeniu;

      j) o dostarczenie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

      k) zawartej na drodze aukcji publicznej;

      l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu

rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami

rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w Umowie oznaczono dzień lub okres

świadczenia usługi;

      m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie

świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do

odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa

odstąpienia od Umowy;

      n) jeżeli Produkt został zakupiony na aukcji typu „Licytacja”.


Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu nie

będącemu jednocześnie Konsumentem, a więc w myśl art. 431 Kodeksu Cywilnego będącego

przedsiębiorcą.

O sprzedającym
Pinio_zg
99,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

326

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 794382440
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Dokumenty do pobrania Regulamin: http://planetaoczu.pl/allegro/regulaminy/regulamin%20allegro%20pinio_zg.pdf Protokół reklamacyjny: http://planetaoczu.pl/allegro/regulaminy/protok%C3%B3%C5%82%20reklamacyjny.pdf Odstąpienie od umowy: http://planetaoczu.pl/allegro/regulaminy/o%C5%9Bwiadczenie%20o%20odst%C4%85pieniu%20od%20umowy%20-%20konsumenci.pdf Wzór do wypełnienia formularza odstąpienia od umowy: http://planetaoczu.pl/allegro/regulaminy/wz%C3%B3r%20do%20wype%C5%82nienia%20formularza%20dla%20klienta.pdf
Numer oferty:7112791961
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii