Środek Płyn do czyszczenia markizy Namiotu Yachtic (6912072376)

4 monety
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
57,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
  • lokalizacja: Bieruń, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
Kontakt
P.H.U. Turismus Michał Klaja
ul. Żywiczna 4
43-155 Bieruń
NIP: 646-287-57-01

Numer konta PKO BP:
86 1020 2528 0000 0902 0336 0575

Nr. Tel: 728-900-135
Mail: info@turismus.pl

Witamy wszystkich odwiedzających aukcje firmy Turismus

Przedmiotem aukcji jest:

Środek Płyn do czyszczenia markizy Namiotu Yachticon

Środek Płyn do czyszczenia markizy Namiotu Yachticon

- wysokiej jakości środek czyszczący
- niemiecka technologia
- łatwa aplikacja.

Yachtico­n Markizen Reingiger – Najwyższej jakości środek, czyszczący i zabezpieczający. Usuwa takie rodzaje brudu z markiz i namiotów jak tłuszcz, lekkie przebarwienia, pozostałości po liściach, zacieki.
Pojemność; 1000 ml

art.nr. KL95785

Zobacz nasze pozostałe aukcje:
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 86 1020 2528 0000 0902 0336 0575
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

P.H.U. Turismus Michał Klaja
Żywiczna 4
43-155 Bieruń
NIP: 646-287-57-01
REGON: 243308942

kontakt

  • 728900135
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00-17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
P.H.U. Turismus Michał Klaja
Żywiczna 4
43-155 Bieruń
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem: info@turismus.pl lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail kupującego,datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.