Srebrny Smartfon APPLE iPhone 7 256GB (6541547103)

zakończona
4 399,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
  • lokalizacja: Złotów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • pamięć: 256 GB
  • pamięć RAM (MB): 2048.00
  • liczba rdzeni procesora: czterordzeniowy
  • dostawa z Polski: tak
  • stan: nowy
  • kolor: srebrny
  • blokada simlock: brak blokady
  • budowa: standardowa
  • gwarancja: producenta
  • system operacyjny: iOS
  • rozdzielczość aparatu (Mpx): 12.00
  • wielkość wyświetlacza: 4,6 - 5 cali
  • komunikacja: bluetooth, wi-Fi, LTE
  • transmisja danych: GPRS, EDGE, HSDPA, LTE
  • informacje dodatkowe: przeglądarka WWW, e-mail, ekran dotykowy, moduł NFC

99% klientów
poleca Electropl

97% klientów
poleca Electropl

99.5% pozytywnych
opinii na Allegro

Smartfon APPLE iPhone 7 256GB Srebrny


+ Dostawa do Paczkomatu GRATiS!

  • Przekątna ekranu [cal] 4.7
  • System operacyjny iOS
  • Pamięć RAM 2 GB
  • Liczba rdzeni procesora Czterordzeniowy
  • Pamięć wbudowana 256
  • Index 861332
Pełna specyfikacja produktu

Opis produktu


iPhone 7 radykalnie udoskonala kluczowe elementy iPhone’a. Przynosi nowe, zaawansowane aparaty do zdjęć i wideo. Największą moc i najwydajniejszą baterię w historii tego urządzenia. Głośniki stereo hipnotyzujące fantastycznym dźwiękiem. Najjaśniejszy i wyświetlający najszerszą gamę kolorów ekran. Odporność na wodę i zachlapania.1 Oraz imponujący wygląd, na który zasługuje coś tak potężnego. Oto on. iPhone 7.

Konstrukcja

Odważny dizajn. Wody się nie boi.

Nowe kolory:
czerń i onyks2

Odporność na wodę i zachlapania1

Nowy przycisk Początek

Aparat iPhone'a 7

Nowy aparat. Obiektywnie cudo

12MP

Aparat

Optyczna stabilizacja obrazu

7MP

Aparat FaceTime HD

Flesz True Tone z 4 diodami LED

Aparaty iPhone'a 7 Plus

Oba pracują na jedno zdjęcie.

12MP

Obiektyw szerokokątny i teleobiektyw

Optyczny zoom 2x Cyfrowy zoom do 10x

Wyświetlacz Retina HD

Najjaśniejszy i najbarwniejszy wyświetlacz iPhone'a.

Szeroka gama kolorów

25%

jaśniejszy

3D Touch

Czip A10 Fusion

Żaden smartfon nie miał tak mocnego czipa.

2X

szybszy niż iPhone 6

Wydajniejsza niż kiedykolwiek bateria

Audio

iPhone w stereo.

Nowy, stereofoniczny system audio

2X

głośniejszy dźwięk w porównaniu z iPhonem 6s

EarPods ze złączem Lightning

WiFi + Cellular

Szybsze połączenia 4G LTE i najlepszy roaming.3

450 Mb/s

3x szybsze 4G LTE niż w telefonie iPhone 6

Do 25 pasm

Odbieranie połączeń z WhatsApp i innych aplikacji firm trzecich

Oprogramowanie

iOS 10. Dzięki niemu tylko iPhone to iPhone.

Specyfikacja techniczna

Zasilanie

Maksymalny czas rozmów [h] 14
Pojemność akumulatora [mAh] 1960
Maksymalny czas czuwania [h] 240
Rodzaj akumulatora Litowo - polimerowy
Zintegrowany akumulator Tak

Komunikacja

Bluetooth tak
E-mail Tak
EDGE Tak
GPRS Tak
HSDPA Tak
HSPA+ Tak
HSUPA Tak
LTE Tak
MMS Tak
SMS Tak
Standard Bluetooth 4.2
Standard Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac
Wi-Fi Tak

Wyświetlacz

Przekątna ekranu [cal] 4.7
Ilość kolorów ekranu 16 mln
Rozdzielczość ekranu 750 x 1334
Technologia ekranu IPS

Parametry

Gwarancja 24 miesiące
Kolor obudowy Srebrny
Wyposażenie Ładowarka,EarPods ze złączem Lightning,Przejściów­ka ze złącza Lightning na gniazdo słuchawkowe 3.5 mm,Przewód ze złącza Lightning na USB
Załączona dokumentacja Instrukcja obsługi w języku polskim

Techniczne

Czytnik kart pamięci Nie
Dual SIM Nie
NFC Tak
Ekran dotykowy Tak
Maksymalna pojemność karty pamięci [GB] Nie dotyczy
Micro SIM Nie
Mini SIM Nie
Nano SIM Tak
Pyłoszczelność Tak
Standard pyłoszczelności / woodpornosci IP67
Wyjście słuchawkowe nie
Model procesora A10 Fusion + koprocesor M10
Pamięć wbudowana 256
Typ złącza USB Złącze Lightning
Liczba rdzeni procesora Czterordzeniowy
Pamięć RAM 2 GB
Wodoodporność Tak
Zwiększona wytrzymałość Nie
ANT+ Nie

Oprogramowanie

System operacyjny iOS
Wersja systemu operacyjnego iOS 10

Multimedia

Odtwarzacz audio Tak
Odtwarzacz wideo Tak
Radio FM Nie

Fizyczne

Waga [g] 138
Szerokość [mm] 67.1
Wysokość [mm] 138.3
Grubość [mm] 7.1

Nawigacja

Odbiornik GPS Tak
System nawigacyjny GPS,A-GPS,GLONASS

Funkcje

Alarm (budzik) Tak
Dyktafon tak
Funkcje dodatkowe Czujnik światła,Barometr,Prz­yspieszeniomierz,Żyr­oskop,Czujnik zbliżeniowy,Czytnik linii papilarnych w przycisku Początek
Kalendarz Tak
Kalkulator Tak
Tryb głośnomówiący tak
Wibracje Tak

Aparat

Funkcje aparatu Wykrywanie twarzy,Panorama,Nagr­ywanie wideo w rozdzielczości Ultra HD 4K,Hybrydowy filtr IR,Osłona obiektywu ze szkła szafirowego,Optyczna stabilizacja obrazu,Matryca BSI,Jasność obiektywu f/1.8,Flesz True Tone z 4 diodami LED
Lampa LED Tak
Rozdzielczość aparatu fotograficznego tylnego [Mpx] 12.0
Aparat fotograficzny przedni Tak
Aparat fotograficzny tylny Tak
Rozdzielczość aparatu fotograficznego przedniego [Mpix] 7

Dlaczego warto kupować u nas

Najkrótszy czas
dostawy

W ELECTROpl od lat nieustannie budujemy nowe standardy w rozwiązaniach logistycznych. Dysponujemy ponad 25 000 m2 powierzchni magazynowej, za pośrednictwem wielu firm kurierskich zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy w niespełna
24 godziny.

Najwięcej
pozytywnyc­h opinii

Naszą pracę oceniły już dziesiątki tysięcy klientów, dzięki którym ELECTROpl stało się liderem pozytywnych opinii w Internecie.

Sprzęty z polskiej
dystrybucji

ELECTROpl oferuje 30000 modeli produktów
najpopular­niejszych producentów w atrakcyjnych
cenach pochodzących tylko i wyłącznie z polskiej linii dystrybucji .

Najwyższa jakość
obsługi

. Zespół ELECTROpl liczy obecnie 93 pracowników z wieloletnim doświadczeniem w handlu artykułami RTV, AGD, FOTO, komputerami oraz multimediami. Nasi konsultanci posiadają szczegółową wiedzę na temat oferowanych przez nas produktów, dzięki czemu jesteśmy zawsze gotowi doradzić wybór najbardziej optymalnego zakupu.

Ponad milion
zadowolonych klientów

Już po pięciu latach działalności, zrealizowaliśmy milionowe zamówienie i tym samym staliśmy się jednym z największych sklepów internetowych w Polsce. To dzięki zaufaniu naszych Klientów udało nam się osiągnąć ten sukces. Dziękujemy!

Dostawa

Dostawa - szybko, pewnie i tylko z najlepszymi

Kurierzy mają obowiązek wniesienia do mieszkania sprzętu o wadze nie przekraczającej 30 kg - waga gabarytowa. (nie dotyczy zamówień z wykupioną dodatkowo usługą wniesienia przesyłki do mieszkania). Zapytaj o wspólne koszty wysyłki, jeśli kupisz 2 lub więcej sprzętów: allegro@electro.pl

Kontakt

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

poniedziałek - piątek: 8:00 - 20:00 sobota: 10:00 - 18:00
niedziela: 10:00 - 18:00

801 080 167
22 122 32 00
allegro@electro.pl
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Właścicielem konta ELECTROpl i Sprzedającym jest TERG S.A. z siedzibą w Złotowie, przy ul. Za Dworcem 1d, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym – Rejestrze Przedsiębiorców pod nr KRS0000427063 Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Spółka posiada kapitał zakładowy w wysokości 38 062 500 zł, NIP Nr 767-10-04-218 Regon 570217011

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź 2 Magazyn Reklamacji (brama „C”)
Niciarniana 54
92-320 Łódź
Polska
 
Odstąpienie od umowy Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres: reklamacje@electro.pl Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas kiedy koszt odesłania jest wyższy niż zwykła paczka pocztowa. Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź 2 Magazyn Reklamacji (brama „C”), ul. Niciarniana 54, 92-320 Łódź. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

reklamacje

Rękojmia Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: a) Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) Żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Towaru pokrywa Sprzedawca. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy, jak również w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza zamieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: www.electro.pl/reklamacjezglos.html Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. Klient ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, na podstawie której Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania wiadomości elektronicznej. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres reklamacje@electro.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi. Gwarancja Każdy zakupiony w ELECTROpl towar jest fabrycznie nowy. Towary sprzedawane przez ELECTROpl mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji prezentowana jest na aukcji.

pozostałe informacje

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/