Srebrny pierścionek pr.925 cyrkonia, Rozmiar - 18 (6541505118)

zakończona
50,15 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
Zakupy powyżej 400 zł
  • lokalizacja: Nowy Tomyśl
  • stan: nowe
  • materiał: srebro
  • kamień : cyrkonia
  • typ: wyrób jubilerski


Opis


Kod Produktu Z0604A_B
Rodowany srebrny pierścionek pr.925 cyrkonia
waga ~ 2,4g
rozmiar kamienia 6 x 6 mm
szerokość (elementu z cyrkoniami) - 3mm
Pierścionek wykonany w technologii microsetting


  • Kolor - Czarny
  • Typ kamienia - Cyrkonia
  • Surowiec - Srebro pr.925
  • Powłoka - Rodowanie
  • Cyrkonia - Czarna
  • Typ wykonania - Microsetting

  • Rozmiar - 18
Każdy kupiony produkt pakowany jest w ozdobne pudełeczko
Mierzenie pierścionka lub obrączki

    • Jubiler: Pierwszym i najpewniejszym sposobem zmierzenia Twojego rozmiaru jest wybranie się do jubilera i poproszenie o zmierzenie palca miarką jubilerską, składającą się z pierścionków o różnych rozmiarach.

    • Miarka: Następnym sposobem jest zmierzenie średnicy pierścionka, który już posiadasz. Możesz to zrobić mając suwmiarkę, lub zwykłą linijkę. Pamiętaj jednak, aby pierścionek wybrany do mierzenia był okrągły i nie posiadał wgnieceń, gdyż może to zakłamać wynik. Następnie, odnajdź uzyskaną średnicę w naszej tabelce rozmiarów, w przypadku gdy wypada ona pomiędzy podanymi wartościami, wybierz najbliższy większy rozmiar.

    • Nitka: Jeśli nie posiadasz pierścionka odpowiedniego do zmierzenia, możesz użyć zwykłej nitki (zwróć uwagę, aby nie była rozciągliwa). Nitkę, lub podobny sznurek owiń w koło najszerszej części mierzonego palca, czyli np. kostki. Odetnij lub zaznacz miejsce w którym nitka dokładnie owija palec, zmierz dokładnie otrzymaną długość nitki i zamień na mm. Następnie podziel długość nitki w mm przez 3.14, otrzymasz wtedy średnicę pierścionka, którą podobnie jak w drugim sposobie możesz sprawdzić w naszej tabeli.

  • Jak kupować biżuterię
  • Tabela rozmiarów pierścionków
  • Jak sprawdzić rozmiar pierścionka
  • Jak sprawdzić rozmiar naszyjnika i bransoletki
  • Typy zapięć kolczyków


    Tabela rozmiarów pierścionków



    Rozmiar 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
    Średnica wewnętrzna w mm 16,33 16,67 17 17,33 17,67 18 18,33 18,67 19 19,33 19,67 20 20,33
    Obwód wewnętrzny w mm 51,3 52,37 53,41 54,44 55,51 56,55 57,59 58,65 59,69 60,73 61,8 62,83 63,87


    Rozmiar 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
    Średnica wewnętrzna w mm 19,33 19,67 20 20,33 20,67 21 21,33 21,67 22 22,33 22,67 23 23,33
    Obwód wewnętrzny w mm 60,73 61,80 62,83 63,87 64,94 65,97 67,01 68,08 69,12 70,15 71,22 72,26 73,29



    Nasz asortyment




    Stroje kąpielowe


    Biżuteria / Pierścionki



    Kontakt
    os. Pół‚noc 27/22
    64-300 Nowy Tomyś›l
    allegro@ivoria.pl
    724 511 300
    43688519
    Wysyłka


    Priorytet: 13 zł‚

    Wpł‚ata na konto: 17 zł‚
    Za pobraniem: 23 zł‚
    Płatność‡
    PKO BP
    94 1020 4144 0000 6102
    0043 7707
    mBANK
    66 1140 2004 0000 3002
    6117 1190

    724 511 300
    allegro@ivoria.pl
    Generated by Allegro module - Copyright © 2014 by addonsPresta.com
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u pavlosport_pl za co najmniej 400 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 94 1020 4144 0000 6102 0043 7707
    • mBank 66 1140 2004 0000 3002 6117 1190
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Za przesyłkę płaci się jednorazowo bez względu na ilość zakupionych produktów.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Nasza firma powstała na początku 2006 roku. Od tego czasu stale i dynamicznie rozwijamy się, wciąż rozszerzamy istniejące oraz dodajemy nowe kategorie produktowe na naszej stronie. Pragniemy, aby każdy mógł w naszym sklepie znaleźć coś dla siebie. Wszystkie produkty dostępne w sklepie są fabrycznie nowe, ORYGINALNE, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Pamiętaj zawsze możesz sprawdzić nasze komentarze i zobaczyć jakim zaufaniem darzą nas inni! ------------------------------------------------------------------- Konta: MBANK: 66 1140 2004 0000 3002 6117 1190 PKO BP: 94 1020 4144 0000 6102 0043 7707

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Pavlosport
os. Północ 27/22
64-300 Nowy Tomyśl
 
.......................................................................................................................................................... WAŻNE: PRZED WYSŁANIEM TOWARU KONIECZNIE SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI MAILOWO. Zwrotnie klient otrzymuje formularz zwrotu/ wymiany na podany przez Kupującego adres e-mail, który prosimy wypełnić i dołączyć do paczki, ułatwi i przyśpieszy to procedurę zwrotu/ wymiany. .......................................................................................................................................................... Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: allegro@ivoria.pl . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): PAVLOSPORT Radosław Pawłowicz, os. Północ 27/22, 64-300 Nowy Tomyśl NIP: 7881767336 Ja ....................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: ..................................................., numery oferty w Allegro ......................... Data zawarcia umowy to ............., data odbioru przedmiotów .................. . Imię i nazwisko: ..................................... Login Allegro: .............................. Adres: .............................. Data: ............................................ Podpis: .......................................... W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. .......................................................................................................................................................... WAŻNE: PRZED WYSŁANIEM TOWARU KONIECZNIE SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI MAILOWO. Zwrotnie klient otrzymuje formularz zwrotu/ wymiany na podany przez Kupującego adres e-mail, który prosimy wypełnić i dołączyć do paczki, ułatwi i przyśpieszy to procedurę zwrotu/ wymiany. ........................................................................................................................................................... Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. - o dostarczanie w wersji elektronicznej (ESD), tj. kluczy licencyjnych przesyłanych pocztą elektroniczną, z uwagi na ich charakter; - o dostarczanie licencji przygotowanych na zamówienie dla konkretnego Klienta.

reklamacje

.......................................................................................................................................................... WAŻNE: PRZED WYSŁANIEM TOWARU KONIECZNIE SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI MAILOWO. Zwrotnie klient otrzymuje formularz reklamacyjny na podany przez Kupującego adres e-mail, który prosimy wypełnić i dołączyć do paczki, ułatwi i przyśpieszy to procedurę reklamacyjną. .......................................................................................................................................................... Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro@ivoria.pl, lub w formie pisemnej na adres Pavlosport, os. Północ 27/22, 64-300 Nowy Tomyśl. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.