Pozostałe informacje
REGULAMIN
I. Postanowienia ogólne oraz informacje o sprzedawcy
1. Niniejszy Regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa ogólne warunki sprzedaży towarów w sklepie internetowym oferowanych do sprzedaży przez:
markę me.she działającą w ramach projektu „Twój StartUp” z siedzibą: Polska, 00-503 Warszawa, ul. Żurawia 6/12, lok. 766, o numerze NIP 5213641211, REGON 146433467, adres e-mail: me.she.bizuteria@gmail.com, zwanego dalej „Sklepem”. 2. W dalszej części Regulaminu osobę zamierzającą dokonać zakupu towaru w naszym sklepie internetowym nazywamy „Klientem” lub „Użytkownikiem”.
3. Regulamin jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o oświadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
4. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Ustawy o ochronie danych osobowych.
5. Potencjalny Klient przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu internetowego jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem. Dokonanie zakupu w Serwisie jest równoznaczne z akceptacją całego regulaminu.
6. Zdjęcia towarów zamieszczone w Serwisie mogą, ze względów technicznych, w nieznacznym stopniu różnić się od faktycznego wyglądu, koloru produktów.
7. Prace oraz zdjęcia są moją własnością, ich kopiowanie i przetwarzanie stanowi naruszenie praw autorskich.
II. Ceny produktów
1. Wszystkie ceny Produktów znajdujących się w Serwisie wyrażone są w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT.
2. Ceny Produktów nie zawierają kosztów dostawy towaru, które podane są w dalszej części Regulaminu.
3. Informacja na temat całkowitej wartości zamawianych Produktów przedstawiana jest w zakładce Koszyk i aktualizowana po dodaniu każdego produktu.
4. Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia podawana jest po wybraniu sposobu płatności i dostawy.
5. Ceny Produktów przy zamówieniach hurtowych ustalane są indywidualnie.
III. Koszt i sposób dostawy
1. Wybór kosztu i sposoby dostawy należy do Klienta.
2. Koszt dostawy jest zawsze jeden, niezależnie od ilości zamówionych Przedmiotów.
3. Cennik i rodzaj dostawy: - Poczta Polska przesyłka polecona ekonomiczna 5 zł - Poczta Polska przesyłka polecona priorytetowa 7 zł - Przesyłka kurierska 15 zł 4. Przy Zamówieniu powyżej 200 zł przesyłka polecona priorytetowa za pośrednictwem Poczty Polskiej jest darmowa.
5. Ponowne wysłanie nieodebranej przesyłki, która zostanie do nas zwrócona przez Pocztę Polską lub firmę kurierską, wiąże się z koniecznością uiszczenia przez Klienta kosztów związanych z ponowną wysyłką i z jej wcześniejszym zwrotem. Koszt zwrotu jest równy kosztowi wysyłki.
IV. Składanie zamówień.
1. Klient może składać Zamówienia w Serwisie, 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku, natomiast ich realizacja odbywa się w dni robocze.
2. Jeśli opis Produktu wskazuje na możliwość wyboru długości, koloru itp. danego produktu, należy szczegóły dotyczące zamówienia podać w odpowiedniej zakładce podczas składania Zamówienia lub za pośrednictwem e-maila: me.she.bizuteria@gmail.com
V. Płatność
1. Należność, jaką Klient powinien uiścić podana jest w Zamówieniu.
2. Dane do wpłaty:
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości „Twój StartUp”
ul. Żurawia 6/12, lok. 766
00-503 Warszawa
Nr konta: Raiffeisen 17 1750 0009 0000 0000 3530 6528
3. Tytuł przelewu
a) W tytule przelewu należy wpisać „Allegro, nick...”
4. Na wpłatę czekamy 7 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia Zamówienia. Po tym czasie Zamówienie zostaje anulowane.
5. W przypadku Zamówień wykonywanych na specjalne zamówienie, konieczne jest wpłacenie ustalonej między Sprzedawcą a Klientem zaliczki. W takim przypadku Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po dokonaniu wpłaty umówionej kwoty.
6.Darmowa przesyłka.
Dokonując jednorazowego zakupu w Serwisie za minimum 200 zł przesyłka polecona priorytetowa z przedpłatą na konto jest gratisowa.
V. Realizacja i dostawa zamówień.
1. Realizację Zamówienia rozpoczynamy w ciągu 3dni po zaksięgowaniu wpłaty, najczęściej jednak wysyłka następuje w ciągu 24godzin.
2. Od momentu nadania przesyłki odpowiada za nią przewoźnik (Poczta Polska lub Kurier). Nie odpowiadamy za opóźnienia w ich dostarczeniu, za czas dostawy odpowiedzialny jest przewoźnik (Poczta Polska lub Kurier).
Po nadaniu przesyłki wysyłamy informacje o numerze nadania, dalej przesyłkę można śledzić na stronie przewoźnika (np. e-monitoring Poczty Polskiej)
3. Wszystkie przesyłki wysyłane za pośrednictwem Kuriera zostają ubezpieczone. W przypadku uszkodzenia lub ubytku przesyłki kurierskiej, należy spisać z Kurierem protokół, w którym ujęta będzie data i godzina doręczenia oraz opis uszkodzenia lub ubytku przesyłki. Bez protokołu reklamacje dotyczące przesyłki nie będą uwzględniane.
4. Za zniszczenia przesyłek przez Pocztę Polska nie odpowiadamy. W razie widocznego uszkodzenia przesyłki należy odmówić jej przyjęcia. Z awizem udać się do odpowiedniej placówki Poczty Polskiej i tam w obecności pracownika Poczty Polskiej otworzyć przesyłkę. W przeciwnym razie reklamacje związane z uszkodzeniem przesyłek dostarczanych przez Pocztę Polska nie będą przyjmowane.
5. W razie niedostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską w terminie 14 dni kalendarzowych od jej nadania, prosimy o kontakt. Złożymy wówczas reklamację na Poczcie. Procedura reklamacyjna na Poczcie Polskiej trwa 30 dni. Jeśli Poczta Polska zgubi przesyłkę wypłaca nam odszkodowanie równe wartości zagubionego przedmiotu, jednak nie więcej niż 110 PLN. W razie bardziej wartościowych Zamówień, sugerujemy wybór ubezpieczonej przesyłki kurierskiej. Jeśli Poczta Polska zagubi przesyłkę, której wartość jest wyższa niż 110 zł, wówczas zwrócimy towar lub należność jedynie do kwoty 110 PLN.
VI. Reklamacje i zwroty
1. Przed odesłaniem Produktu na reklamacją lub zwrotu prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia wątpliwości lub uzyskania porady.
2. Adres do wysyłki zwrotu jest inny niż adres siedziby, będzie on podany na życzenie w wiadomości prywatnej.
3. Reklamowany Produkt należy odesłać wraz z dowodem zakupu i formularzem reklamacyjnym zawierającym dane Klienta, opis reklamowanej wady, numer rachunku do ewentualnego zwrotu środków.
4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Serwis przesyłki z reklamowanym Produktem. W przypadku uznania reklamacji, Produkt zostanie w pierwszej kolejności naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe lub wymagające nadmiernych kosztów, Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny Produktu.
5. W razie nieuwzględnienia reklamacji przez Sprzedawcę, Produkt jest odsyłany do Klienta w stanie w jakim został dostarczony do Sprzedawcy.
6. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) Klient ma prawo, bez podania przyczyny, odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki
Zgodnie z przepisami, zwrotom nie podlegają produkty niestandardowe, wykonane na zamówienie Klienta.
7. Zwracany Produkt należy odesłać w stanie niepogorszonym w terminie do 14 dni od chwili dostarczenia pisma o odstąpieniu od Umowy. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu, oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, w którym zawarty zostanie numer rachunku lub adres, na który mamy dokonać zwrotu środków.
8. Zwrot pieniędzy za odesłany Produkt nastąpi na konto bankowe, wskazane przez Klienta lub, o ile Klient nie posiada własnego rachunku bankowego, przekazem pocztowym na adres podany przez Klienta. W przypadku zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszty przekazu.
9. Zwrot zapłaconej przez Klienta ceny Produktu zostanie przelany w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
10. Koszt przesyłek reklamacyjnych i zwrotów pokrywa Klient.
11. W przypadku, kiedy Klient dokonał zakupu i skorzystał z promocyjnej darmowej przesyłki, a następnie zwrócił całość lub część towaru, otrzyma zwrot ceny towaru pomniejszony o koszt przesyłki gratisowej (zgodnie z aktualnym cennikiem). Warunkiem skorzystania z promocji dotyczących gratisowych przesyłek, jest zakup (rozumiany jako zakup i zatrzymanie, nie zwrócenie) produktu w określonej w promocji kwocie. Zwrot produktu nie uprawnia do skorzystania z promocji.
12. Dodatkowe informacje
12.1. Produkty z metali szlachetnych.Podczas użytkowania produktów ze srebra należy unikać kontaktu z wodą, perfumami, detergentami i innymi substancjami, które mogą spowodować odbarwienia. Zabrudzenia powstałe podczas użytkowania biżuterii można usunąć miękką ściereczką.12.2. Produkty z metali nieszlachetnych.Przebarwienia biżuterii z metali nieszlachetnych jest naturalnym procesem zachodzącym podczas jej użytkowania.12.3. Kolor produktu może nieznacznie odbiegać od zamieszczonych zdjęć. Jest to uzależnione od rodzaju monitora i nie może być podstawą reklamacji.
VIII. Postanowienia końcowe
1. W kwestiach nie objętych postanowieniami Regulaminu, stosuje się właściwe przepisy prawa polskiego.
2. Prawem właściwym dla Regulaminu jest prawo polskie. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę w ramach Serwisu będą rozstrzygane przez właściwe rzeczowo polskie sądy powszechne.
W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.