SREBRNY Długopis DŁUGOPISY Pisak 4kolory tusz nieb (6541172605)

zakończona
1,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • List ekonomiczny 3,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,10 zł
  • lokalizacja: Internet, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

opis




SUPER DŁUGOPISY
ze skuwką

.

.

DŁUGOPISY POSIADAJĄ WKŁADY W KOLORZE:

NIEBIESKIM
.

.

WSZYSTKIE DŁUGOPISY DOSTĘPNE NA AUKCJI POSIADAJĄ KOLOR WKŁADÓW - NIEBIESKI (NIEZALEŻNIE OD KOLORU OBUDOWY)

SUPER JAKOŚĆ!

NISKA CENA!

SATYSFAKCJA GWARANTOWANA!

Na tej aukcji oferujemy super długopisy
z niebieskim wkładem oraz kolorowymi obudowami.

.

.

Tusz znajdujący się wewnątrz zawiera
specjalny pigment, który szybko wysycha,
nie rozmazuje się, zwiększając tym samym komfort podczas pisania.

.

.

.

.

Niezastąpione w pracy, biurze, szkole...

DOSTĘPNE KOLORY OBUDOWY:



Wzór wysyłany losowo

ZAPRASZAMY NA ZAKUPY!


Zapewniamy :
  • NAJNIŻSZE CENY TOWARÓW oraz TRANSPORTU,
  • MIŁĄ ATMOSFERĘ TRANSAKCJI,
  • SZYBKĄ I BEZPROBLEMOWĄ WYSYŁKĘ,
  • PARAGON FISKALNY lub na życzenie FAKTURĘ VAT na towary oraz koszty przesyłki,
  • GWARANCJĘ na zakupione towary,
  • NUMER LISTU PRZEWOZOWEGO - dla przesyłek kurierskich,
  • ŻE TOWAR DOTRZE DO CIEBIE NAJSZYBCIEJ JAK TO MOŻLIWE!
  • ZADOWOLENIE Z PRZEPROWADZONYCH TRANSAKCJI!


Dokonując zakupu przez Kup Teraz decydujesz się dobrowolnie na zawarcie umowy kupna-sprzedaży pomiędzy Tobą, a naszą firmą na warunkach zawartych w regulaminie, który dostępny jest na stronie O MNIE wraz z wszystkimi jego postanowieniami.
Prosimy, powiadom nas o wszelkich ZMIANACH ADRESU, WYBORZE KOLORÓW oraz innych istotnych sprawach - maksymalnie do 1 godziny po zawarciu transakcji. W innym wypadku wysyłka na domyślny adres oraz kolory, wzory losowo wybrane.
Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości dotyczące towaru, kosztów czy sposobu zawierania transakcji - napisz do nas, chętnie odpowiemy.
Jeśli nie akceptujesz któregoś z tych postanowień - nie licytuj.

Reasumując : Pragniemy, aby każde zakupy przebiegały w zrozumieniu oraz miłej i przyjaznej atmosferze, prowadzącej do obustronnej satysfakcji, której owocem będą zawsze pozytywne komentarze z obydwu stron oraz długotrwałe zadowolenie z zakupionego u nas towaru. ZAPRASZAMY !


Dostawa i płatność
od 3,00 zł

Lokalizacja: Internet, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
6,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
4 dni robocze
List ekonomiczny
pierwsza sztuka
3,00 zł
kolejna sztuka
3,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
8,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
11,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
11,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

FPHU PROFI ID Maciej Magiera
Baryczka 172
38-115 Połomia
Dodatkowe informacje

 

Adres do odsyłania przesyłek reklamacyjnych : FPHU PROFI ID Maciej Magiera Baryczka 172 38-115 Baryczka Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem profi_id_pl@vp.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


W przypadku otrzymania uszkodzonego   towaru prosimy o pilny kontakt mailowy! Po otrzymaniu takiej  informacji  podejmiemy decyzję o sposobie reklamacji. Są to procedury,  które  minimalizują koszty odesłania, oraz ewentualną pomoc techniczną w   uruchomieniu, programowaniu, lub montażu artykułów. Jest to  niezmiernie  ważne ponieważ, niekiedy drobne szczegóły stoją na  przeszkodzie aby  towar działał poprawnie, a my jesteśmy po to by  pomagać :) W przypadku  gdy niezbędne jest odesłanie przedmiotu  poinformujemy Państwa o tym. 

   Jeśli nie zastosują się Państwo do   procedury reklamacyjnej i odeślą nam towar sprawny, lub uszkodzony z   winy kupującego, będziemy prosić o ponowną wpłatę kosztów odesłania do   Państwa towaru. 

   Prosimy o nieprzysyłanie zwrotów za pobraniem. 

   Wszystkie okoliczności, których nie uregulowano w tym   regulaminie, rozstrzygane będą na podstawie ogólnie przyjętych zasad   prawa i dobrych obyczajów. ;) 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

FPHU PROFI ID Maciej Magiera
Baryczka 172
38-115 Połomia

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: profi_id_pl@vp.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres FPHU PROFI ID, Maciej Magiera, Baryczka 172, 38-115 Baryczka ;

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: 

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)   FPHU PROFI ID  Maciej Magiera  Baryczka 172 38-115 Baryczka  Ja................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy ................................................................................, numer oferty......................................... .  Data zawarcia umowy to .................................., data odbioru ....................................   Imię i nazwisko......................................................... Login Allegro....................................................... Adres...................................................... Data...........................................   Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)  


  Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:    W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.  Brak odstąpienia od umowy:     Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:    1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.   Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:       Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Rzeszowie Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.    

OŚWIADCZENIE  Sprzedający - Firma PROFI ID oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć towar wolny od wad wyłączając te opisane w aukcji. 


O sprzedającym
PROFI_ID_pl
99,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

55650

 

336

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 502-126-557
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

O nas :

Jesteśmy firmą posiadająca ogromne doświadczenie w sprzedaży wysyłkowej!

Od 01.09.2009r. rozpoczęliśmy dystrybucję towarów poprzez serwis Allegro.pl

  Wypracowane przez nas profesjonalne rozwiązania związane ze sprzedażą

wysyłkową, pozwalają na świadczenie najwyższej jakości usług w tym zakresie!

  Współpracujemy z bezpośrednimi importerami, a także z krajowymi

producentami artykułów użytku domowego oraz osobistego.

   Dzięki długoletniej współpracy z naszymi dostawcami, jesteśmy w stanie zaoferować Państwu produkty w najlepszych cenach na rynku!

   Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów wprowadzamy nowe produkty na allegro, tak w postaci towarów handlowych jak i usług.

Pozostałe informacje


REGULAMIN

Za wysyłkę w naszej firmie PŁACISZ TYLKO RAZ - JEDNĄ STAŁĄ KWOTĘ bez względu na ilość zakupionych sztuk  - Szczegóły w zakładce 'Dostawa i płatność' tuż nad aukcją.Pocztą listem zwykłym ekonomicznym wysyłamy maksymalnie 1 sztukę

przedmiotu. Listem poleconym w zależności od danej aukcji. Większa ilość

  sztuk lub zakupy łączone z różnych aukcji WYSYŁKA LISTEM POLECONYM

(jeśli się zmieści), PACZKĄ LUB KURIEREM.W

przypadku zakupu kilku sztuk i dokonania zapłaty za kilka listów

ekonomicznych, i tak wyślemy je jedną rejestrowaną przesyłką (listem

poleconym lub paczką jeśli wniesiona opłata za wysyłkę jest

wystarczająca). W przypadku gdy opłata za wysyłkę nie pokrywa

rejestrowanej formy, będziemy prosić o dopłatę. NIE WYSYŁAMY KILKOMA

LISTAMI ZWYKŁYMI (ekonomicznymi i nierejestrowanymi).

Przesyłki kurierskie i pocztowe wysyłamy na drugi dzień roboczy po zaksięgowaniu przez nas wpłaty lub otrzymaniu informacji o przesyłce pobraniowej.W przypadku zakupów łączonych z przynajmniej dwóch kont allegro

klienta, obowiązuje dopłata logistyczna w wysokości 5 zł do

regulaminowego kosztu przesyłki.

W koszty przesyłki wliczone są : podatek VAT, koszty opakowania, pakowania oraz transportu.

Za pobraniem wysyłamy tylko osobom posiadającym pełną aktywację konta.   Wpłaty księgujemy codziennie od poniedziałku do piątku do godziny 10.

Komunikując się z nami zawsze podawaj Swój DOKŁADNY NICK (login) z

allegro jest on niezbędny w celu identyfikacji, podawaj go również

jeśli płacisz bezpośrednio na nasze konto, w przypadku braku takiej

informacji w tytule przelewu - wysyłka towaru może się opóźnić.Preferujemy kontakt mailowy. W godzinach pracy

dostępna jest również infolinia. Z racji, że linia bywa przeciążona,

warto próbować kilka razy. Nie czytamy SMS-ów i nie odpowiadamy na nie. W przypadku informacji przekazywanych sms-owo mogą one nie  zostać wzięte pod uwagę, za co nie ponosimy odpowiedzialności.

W przypadku finalizacji transakcji poprzez PRZEDPŁATĘ NA KONTO bankowe, prosimy o dokładne sprawdzenie kwoty  przelewu.

Na aukcjach gdzie możliwy jest wybór wzorów lub

kolorów przedmiotów, liczba określonych wzorów jest ograniczona.

Oczywiście przychylamy się do próśb kupujących zawsze gdy posiadamy

wybrany wzór/kolor na magazynie. W przypadku braku informacji lub braku

na magazynie - wysyłka losowa. Przy zakupach hurtowych (powyżej 5 szt lub kpl) nie umożliwiamy wyboru kolorów zakupionych przedmiotów. W takim wypadku kolory zawsze wysyłamy losowo.

W sporadycznych przypadkach zastrzegamy sobie

prawo do opóźnienia przesyłki o 1-2 dni z powodu urlopów, chorób

pracowników, lub wyjazdu po zaopatrzenie magazynowe, ale zdarza się to

niezmiernie rzadko.

JEŚLI NIE DOTRZE DO CIEBIE PRZESYŁKA POCZTOWA,

prosimy powiadom nas o tym. Po 14 dniach od daty wysłania, jeśli

przesyłka do nas nie powróci, wysyłamy ją ponownie i składamy reklamacje

na poczcie. Wyjątek stanowią nierejestrowane formy przesyłki, gdzie nie

ma możliwości złożenia reklamacji i zaginiona przesyłka przepada.

Do każdego zakupu dodajemy PARAGON FISKALNY lub na życzenie klienta f-rę VAT. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu, gdyż może się on przydać w przypadku zwrotu lub reklamacji.

Kupując u nas można być pewnym, że otrzyma się

pozytywny komentarz zwrotny jeśli tylko najpierw my taki otrzymamy! ;)

Gdy sprzedajemy, komentarze wystawiamy jako drudzy. Średnio raz w

tygodniu hurtem! Gdy kupujemy, wystawiamy jako pierwsi.

ZWROTY I REKLAMACJE

1. Szczegóły zwrotów w ramach  

odstąpienia od umowy jak i reklamacji znajdują się na każdej aukcji w  

zakładkach odpowiednio - ZWROTY oraz REKLAMACJA.

- Przy sprzedaży na f-rę VAT

przedsiębiorstwom  niebędącym konsumentami, udzielamy siedmiodniowej

rękojmi. W tym terminie należy również zgłaszać wszelkie ubytki i niezgodności z umową. Zwroty i  reklamacje w późniejszym terminie nie będą możliwe.

2.W przypadku otrzymania uszkodzonego

  towaru prosimy o pilny kontakt mailowy! Po otrzymaniu takiej

informacji  podejmiemy decyzję o sposobie reklamacji. Są to procedury,

które  minimalizują koszty odesłania, oraz ewentualną pomoc techniczną w

  uruchomieniu, programowaniu, lub montażu artykułów. Jest to

niezmiernie  ważne ponieważ, niekiedy drobne szczegóły stoją na

przeszkodzie aby  towar działał poprawnie, a my jesteśmy po to by

pomagać ;) W przypadku  gdy niezbędne jest odesłanie przedmiotu

poinformujemy Państwa o tym.

3.Jeśli nie zastosują się Państwo do

procedury reklamacyjnej i odeślą nam towar sprawny, lub uszkodzony z  

winy kupującego, będziemy prosić o ponowną wpłatę kosztów odesłania do  

Państwa towaru.

4.W przypadku nie odebrania paczki  

czy listu poleconego, ponosimy koszt jego przesyłki zwrotnej. Jeśli  

przesyłka nie została odebrana z winy kupującego, prosimy o ponowna  

wpłatę za koszty wysyłki, aby móc wysłać towar ponownie. W innym wypadku

  wystawiamy negatywny komentarz i ubiegamy się o zwrot prowizji od

allegro

5. Prosimy o nieprzysyłanie zwrotów za pobraniem.

6. Wszystkie okoliczności, których nie uregulowano w tym

  regulaminie, rozstrzygane będą na podstawie ogólnie przyjętych zasad

prawa i dobrych obyczajów. ;)