SREBRNE KOLCZYKI PARASOLKA PARASOLKI DŁUGIE 925 (6999475394)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
25,99 zł
Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 5,99 zł
  • List polecony priorytetowy 7,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy od 200 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0 [kg]
  • płeć: produkt damski
  • rodzaj bigla: sztyft
  • materiał: srebro
  • kamień : bez kamienia
  • kolor dominujący: srebrny
  • motyw: inny kształt
  • długość całkowita (cm): 2.4
  • cechy: nie zawiera niklu
  • dostawa z Polski: tak
  • waga (g): 1.5
  • próba srebra: 925
  • rodzaj: klasyczne, wyrób jubilerski

Opis

Kolczyki parasolki - srebro 925

Oryginalne kolczyki w niezwykle atrakcyjnym i niepowtarzającym wzorze parasolek.

Kolczyki wykonane zostały w całości z wysokiej jakości, srebra próby 925. Posiadają wygodne zapięcie typu sztyft, które chowa się za uchem, jednocześnie pięknie prezentując kolczyk i zapobiegając przed ich zgubieniem.

Kolczyk osiąga 2,4 cm wysokości, 1,5 cm szerokości i 0,6 mm grubości. Waga pary: 1,5 g.

Wiesz co kupujesz!

  • Sprzedawana przez nas biżuteria posiada metki oraz kartoniki jubilerskie z potwierdzeniem próby srebra.

  • Do zakupu dodajemy elegancki, srebrny kartonik do zapakowania biżuterii.

  • Zamówienie pakujemy w bezpieczny sposób, dzięki czemu możesz mieć pewność, że wybrana biżuteria dotrze do Ciebie nienaruszona :-)
Dostawa i płatność
od 5,99 zł

Lokalizacja: Łódź, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u SILVER_POINT za co najmniej 200.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
7,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2-3 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
5,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
15,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Punkty odbioru

Gold Point Łódź
93-192 Łódź
woj. łódzkie
email: allegro@goldpoint.pl
tel.: 42 683 30 03

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

F. J. Gold Point Kevin Charchut
Senatorska 15
93-192 Łódź
Dodatkowe informacje

Wszystkie zgłoszenia reklamacji prosimy kierować pod adres mailowy: allegro@goldpoint.pl 


Regulamin rękojmi i gwarancji 


1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 

2. Jeżeli Towar ma wadę Klient może: a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadość uczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 

3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymiany Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta przed upływem jednego roku od dnia Dostawy. 

5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. 

6. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. 

7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 

8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

F.J. Gold Point Kevin Charchut
Senatorska 15
93-192 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Czas na dokonanie zwrotu wynosi 14 dni. 


Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt mailowy: allegro@goldpoint.pl 


Regulamin odstąpienia od umowy sprzedaży 

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. 

3. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca potwierdza Klientowi otrzymanie złożonego formularza. 

4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 

5. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 

6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

7. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

8. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu 

9. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 

10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

O sprzedającym
SILVER_POINT
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

2326

 

6

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kevin Charchut
F.J. Gold Point Kevin Charchut
Senatorska 15
93-192 Łódź
REGON: 362148481
NIP: 982-037-13-61

Kontakt

  • 42 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Kevina Charchuta prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Gold Point z siedzibą w Łodzi za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl

(zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”), działającego pod nazwą użytkownika: Silver_point.

§ 1 Definicje:

Allegro – oznacza Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w

Poznaniu, przy ulicy Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców

prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu pod numerem KRS0000268796.

Dni robocze -oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku

z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Dostawa -oznacza czynność faktyczną polegającą na

dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru

określonego w zamówieniu.

Dostawca -oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca

w zakresie dokonywania Dostawy Towarów: InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą

w Krakowie, świadcząca usługi Dostawy i obsługi systemu skrytek

pocztowych(Paczkomat); Pocztę Polską S.A. z siedzibą w Warszawie.

Klient -oznacza podmiot, z którym zgodnie z Regulaminem może

być zawarta Umowa sprzedaży.

Konsument -oznacza osobę fizyczną dokonującą z

przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością

gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorca -oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub

jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje

zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub

zawodową i dokonującą czynności prawnej związaną bezpośrednio z jej

działalnością gospodarczą lub zawodową.

Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.

Sprzedawca –oznacza Kevina Charchuta prowadzącego

działalność gospodarczą pod firmą Gold Point z siedzibą w Łodzi, 93-192, ul.

Senatorska 15, NIP: 982-037-13-61,REGON: 362148481, wpisaną do Centralnej

Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra

Gospodarki; e-mail: allegro@goldpoint.pl, będącego jednocześnie właścicielem

Sklepu Internetowego.

Strona Internetowa Sklepu -oznacza strony internetowe, pod

którymi Sprzedawca prowadzi sprzedaż pod nazwą użytkownika Silver_point,

działające w domenie allegro.pl.

Towar -oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za

pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy

sprzedaży.

Trwały nośnik -oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające

Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do

niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas

odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na

odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.

Umowa sprzedaży -oznacza umowę sprzedaży zawartą na

odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem ma Sprzedawcą

§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego

Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie stoją w sprzeczności z regulaminami Allegro, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą

do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na stronach Sklepu Internetowego zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta

działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku do Klienta.

§ 3 Płatność i realizacja zamówień Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy); kartą płatniczą lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności); gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia). Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni Roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.

Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach

roboczych zgodnie z §3ust. 1 Regulaminu. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „za pobraniem”. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia. W przypadku wyboru InPost

Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie jako Dostawcy, adresem Dostawy będzie adres paczkomatu wybranego przez Klienta w momencie składania zamówienia. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.

§ 6 Postanowienia końcowe Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych

osobowych jest Allegro. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Regulamin wchodzi w życie z dniem 24.01.2016r.

Wyświetlenia:57
Numer oferty:6999475394
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Pozostałe przedmioty od tego sprzedawcy

Do góry