SREBRNA KUCHNIA GAZOWO-ELE INDESIT I5GMH-WYPRZEDAŻ (6999631783)

zakończona

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor dominujący: srebrny/szary
  • marka: Indesit
  • szerokość: 50 cm

opis

Kontakt

Potrzebujesz pomocy?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Telefon:

33 873 98 57

609 757 356

E-mail:

279wadowice@mycenter­.pl

Odbiór osobisty

Bezpłatny odbiór osobisty
w naszym sklepie po uprzednim
kontakcie ze sprzedawcą

Adres sklepu:
Wadowice - Sklep
ul. Mickiewicza 27, 34-100 Wadowice

Godziny otwarcia:
Pn-Pt: 9.00-18.00, Soboty: 9.00-13.00

Formy płatności
Gotówka - przy odbiorze
Przelew - przedpłata
PayU
przelew lub raty
Raty
Dane do wpłaty

Numer konta:
90 1050 1214 1000 0024 2721 7654
My Center S.A.
ul. Pyskowicka 17, 41-807 Zabrze

Konto: ING Bank Śląski S.A.

Kuchnia INDESIT I5GMH1A(X) U

    • Rodzaj płyty grzewczej: Gazowa
    • Zabezpieczenie przeciwwypływowe: Tak
    • Powierzchnia płyty grzewczej: Stal nierdzewna
    • Rodzaj piekarnika: Elektryczny
    • Wymuszony obieg powietrza: Tak
    • Kolor: Inox
    • Klasa efektywności energetycznej: A
    • Ilość pól grzewczych: 4
  • ID49

WYPRZEDAŻ

Produkt może być zapakowany w nieoryginalne opakowanie lub posiadać ślady wynikające

z rozpakowania ze względu na konieczność sprawdzenia stanu towaru przed wysyłką.

Specyfikacja

Parametry techniczne

Programowanie Tak
Zastosowane technologie Zabezpieczenie przeciwwypływowe gazu
Wyświetlacz cyfrowy Nie
Chowane pokrętła Nie
Funkcje dodatkowe Łatwy demontaż szyb bez użycia narzędzi

Płyta grzewcza

Rodzaj płyty grzewczej Gazowa
Rodzaj pól grzewczych palniki gazowe
Maksymalna moc grzewcza pola 1 [W] 1000
Maksymalna moc grzewcza pola 2 [W] 1900
Maksymalna moc grzewcza pola 3 [W] 1900
Maksymalna moc grzewcza pola 4 [W] 3000
Zapalarka gazu w pokrętle
Zabezpieczenie przeciwwypływowe Tak
Ruszt emaliowany
Pokrywa brak
Powierzchnia płyty grzewczej Stal nierdzewna

Piekarnik

Rodzaj piekarnika Elektryczny
Ilość programów [⑽] 10
Programy pieczenia Funkcja Pizza, Grill (opiekacz), Grzałka górna i dolna (konwencjonalny), Rozmrażanie, Słodkie wypieki, Zapiekanie
Grill Tak
Rożen obrotowy Nie
Wymuszony obieg powietrza Tak
Pojemność piekarnika [l] 57
Termosonda Nie
Oświetlenie wnętrza Tak
Ilość szyb w drzwiach 2
Prowadnice tłoczone
Czyszczenie piekarnika Para

Efektywność energetyczna

Klasa efektywności energetycznej A
Liczba komór piekarnika 1
Pojemność piekarnika [l] 57
Typ piekarnika Elektryczny
Waga [kg] 45
Źródło energii komory piekarnika Energia elektryczna
Zużycie energii na cykl w trybie tradycyjnym [kWh] 0.99
Zużycie energii na cykl w trybie z włączonym wentylatorem [kWh] 0.84
Wskaźnik efektywności energetycznej piekarnika [⑽] 106.9
Typ płyty grzejnej Gazowa
Ilość pól grzewczych 4
Efektywność energetyczna płyty [⑽] 58.5
Efektywość energetyczna lewego przedniego palnika [⑽] 57.9
Efektywość energetyczna lewego tylniego palnika [⑽] 58.2
Efektywość energetyczna prawego przedniego palnika [⑽] 59.4
Efektywość energetyczna prawego tylniego palnika [⑽] 0.0

Parametry fizyczne

Kolor Inox
Szerokość [mm] 500
Głębokość [mm] 600
Regulowane nóżki Tak
Schowek na naczynia Tak
Wysokość [mm] 850

Akcesoria i wyposażenie

Załączone wyposażenie Brytfanna, Ruszt

Wsparcie

Gwarancja producenta 24 miesiące
Pliki /files/produkty/inde­sit-i5gmh1axu-instru­kcja-obslugi.pdf, /files/produkty/inde­sit-i5gmh1axu-karta-­produktu-eu.pdf
Kontakt z serwisem Indesit, Centrum Pomocy Technicznej - 801 33 22 11
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Zabrze, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
4,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

SKLEP MYCENTER WADOWICE
MICKIEWICZA 27
34-100 WADOWICE
woj. małopolskie
email: 279wadowice@mycenter.pl
tel.: 338739857

  • poniedziałek - wtorek 09:00 - 18:00
  • czwartek - piątek 09:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Salon MyCenter
Mickiewicza 27
34-100 Wadowice
Dodatkowe informacje

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Nabywca będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 


2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Nabywca będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

 

3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza (http://www.mycenter.pl/files/oswiadczenie_odstapienia_od_umowy.pdf) i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: a) wiadomością e-mail, na adres 279wadowice@mycenter.pl, b) w formie pisemnej, na adres sklepu: ul. Mickiewicza 27, 34-100 Wadowice. 


4. Sklep MyCenter w Wadowicach niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail. 


5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a) dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego b) bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), c) kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 


6. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: 

a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k) zawartej w drodze aukcji publicznej;

l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 


7. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sklepowi MyCenter w Wadowicach niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sklep MyCenter w Wadowicach, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Towar należy dostarczyć na adres sklepu: ul. Mickiewicza 27, 34-100 Wadowice. 


8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sklepu MyCenter w Wadowicach w stanie nie zniszczonym. 


9.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


10. Sklep MyCenter w Wadowicach, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sklep MyCenter w Wadowicach dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 


11. Jeżeli Sklep MyCenter w Wadowicach nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


12. Sklep MyCenter w Wadowicach nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.


1. Sklep MyCenter w Wadowicach ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie wolnym od wad. 


2. Towar jest dostarczany przez firmę kurierską w oryginalnym, nieotwartym opakowaniu, wraz z pełną dokumentacją, tj. dowodem zakupu i kartą gwarancyjną. Produkty oferowane przez Sklep MyCenter w Wadowicach posiadają kartę gwarancyjną producenta oraz instrukcję obsługi. 


3. W razie niezgodności dostarczonego Towaru ze złożonym zamówieniem, Konsument powinien odmówić przyjęcia niezamawianego Towaru i niezwłocznie powiadomić o tym obsługę sklepu. 


4. Nabywcy przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu cywilnego. 


5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać: a. Imię i nazwisko, b. numer zamówienia c. opis wady Towaru, d. datę zakupu i numer dowodu zakupu (paragon, faktura), e. protokół szkody, f. zdjęcia uszkodzenia towaru g. rodzaj roszczenia reklamacyjnego. 


6. W razie ewentualnych braków reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie Sklep MyCenter w Wadowicach niezwłocznie powiadomi o konieczności jej uzupełnienia. 


7. Zastosowanie się do ust. 5 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji. 


8. Reklamacje można składać mailowo pod adresem e-mail: allegro.dabrowagornicza@mycenter.pl, pod adresem pocztowym ul. Mickiewicza 27, 34-100 Wadowice lub telefonicznie pod nr telefonu 33 873 98 57. 


9. Odpowiedź na zgłoszone żądanie zostanie udzielona w terminie 14 dni. 


10. W przypadku reklamacji dotyczących uprawnień z gwarancji, należy kontaktować się z serwisem producenta, wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej. 


11. W wypadku gdy Konsument nie korzysta z prawa do odstąpienia od umowy, jego obowiązkiem jest rozpakowanie Towaru (nie niszcząc opakowania, ani profili styropianowych) w celu sprawdzenia czy produkt nie posiada uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń itp.). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności należy sporządzić Protokół Szkody wraz z osobą dostarczającą paczkę i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. 


12. Zwrot Towaru w sytuacji określonej w ust. 10 odbywa się na koszt sklepu MyCenter w Wadowicach. W przypadku uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń, itp.) powstałych po wydaniu Towaru sklep MyCenter w Wadowicach nie ponosi odpowiedzialności.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Salon MyCenter
Mickiewicza 27
34-100 Wadowice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Nabywca będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 


2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Nabywca będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

 

3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza (http://www.mycenter.pl/files/oswiadczenie_odstapienia_od_umowy.pdf) i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: a) wiadomością e-mail, na adres 279wadowice@mycenter.pl, b) w formie pisemnej, na adres sklepu: ul. Mickiewicza 27, 34-100 Wadowice. 


4. Sklep MyCenter w Wadowicach niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail. 


5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a) dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego b) bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), c) kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 


6. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: 

a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k) zawartej w drodze aukcji publicznej;

l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 


7. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sklepowi MyCenter w Wadowicach niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sklep MyCenter w Wadowicach, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Towar należy dostarczyć na adres sklepu: ul. Mickiewicza 27, 34-100 Wadowice. 


8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sklepu MyCenter w Wadowicach w stanie nie zniszczonym. 


9.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


10. Sklep MyCenter w Wadowicach, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sklep MyCenter w Wadowicach dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 


11. Jeżeli Sklep MyCenter w Wadowicach nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


12. Sklep MyCenter w Wadowicach nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

O sprzedającym
WADOWICE1279
99,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

588

 

6

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 33 873 98 57
  • 609757356
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Adres sklepu: ul. Mickiewicza 27 34-100 Wadowice