SPRZĘGŁO WISKOTYCZNE RANGE ROVER 4.0 4.6 95-02 (6541773818)

zakończona
175,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: TORUŃ
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe
  • producent części: inny
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: inne marki

FHU AUTOSTART

HURT DETAL

UL.Toruńska 65a

87-103 Mała Nieszawka

tel/fax 56 6517012

GG 3344856

autooslony@autooslon­y.pl

CZYNNE:

poniedziałek - piątek

9.00 -17.00

sobota

10.00 -14.00

TOWARY O WADZE DO 2 KG - POCZTA POLSKA

PRZESYŁKI KURIERSKIE STANDARD - GLS

PRZESYŁKI KURIERSKIE GABARYTOWE - DHL

SZCZEGÓŁY I KOSZTY WYSYŁKI PODAWANE SĄ W KOSZTACH DOSTAWY

W przypadku zakupów wieloprzedmiotowych koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie.

Dane do przelewu:

FHU AUTOSTART

87-103 Mała Nieszawka

UL. Toruńska 65a

NIP: 876-226-95-61

91 1140 2017 0000

4402 1277 7209

Witamy serdecznie w sklepie firmy AUTOSTART

Zapraszamy do zakupów

NOWE SPRZĘGŁO WISKOTYCZNE

rodzaj paliwa:BENZYNA

producent/importer:S­RL

SPRZĘGŁO WISKOTYCZNE DEDYKOWANE JEST DO AUT:

LAND ROVER DEFENDER, 99-03 r. (4.0 4.6)

LAND ROVER DISCOVERY, 98-04 r. (4.0 4.6)

LAND ROVER RANGE ROVER, 95-02 r. (4.0 4.6)

NR OE/KROSY

07200020230001 BERU

ERR4996 OE

LK 023 BERU

stan techniczny: FABRYCZNIE NOWA

cena dotyczy:1 SZTUKI

Nr k/w:SV-6058S
Produkt objęty 12 miesięczną gwarancją.

Na każdy zakup wystawiamy paragon lub fakturę VAT
(na życzenie klienta) które są podstawą do gwarancji.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u autooslony za co najmniej 500 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
VI Zwroty i wymiany 1.Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.) Klient, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, w terminie czternastu dni od otrzymania towaru, dodatkowo formularz zwrotu towaru można pobrać z naszej strony. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak, niż w terminie czternastu dni. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. 2. Zwrotu lub wymiany towaru (bez względu na przyczyny) można dokonać w ciągu czternastu dni od daty odebrania paczki od firmy kurierskiej lub poczty polskiej pod warunkiem, że nie był on używany ani nie uległ zniszczeniu. Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany, tak aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu. Zaleca sie by opakowanie odsyłanego towaru nie zostało w jakikolwiek sposób bezpośrednio oklejone, opisane lub zniszczone. Procedurę reklamacją ułatwia kompletnie wypełniony formularz zwrotu dołączony do przesyłki oraz dowód zakupu. 3. W przypadku wystawienia przez Sklep faktury VAT korygującej, Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury VAT korygującej. 4. W przypadku gdy Klient wybrał opcję - wymiana towaru, zostanie ona dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym sklepie. W przypadku braku dostępności towaru na wymianę firma Fhu Autostart dokonuje zwrotu środków pieniężnych za zakupione towary. http://www.autooslony.pl/szablon/FORMULARZ_ZWORTU_TOWARU.pdf

reklamacje

Reklamacje 1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta. 2. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne niezbędnym jest by niezwłocznie skorzystał ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub za pośrednictwem sklepu Fhu Autostart. 3. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: a. wad fabrycznych,b. uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,c. niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu.4.Procedura reklamacyjna jest przeprowadzana zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Zgodnie z art. 9 ust 1 wskazanej Ustawy Klient ma obowiązek zawiadomienia Sklep o stwierdzonej niezgodności towaru z umową przed upływem 2 miesięcy od jej stwierdzenia. Sklep odpowiada za niezgodność towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu. 5. Z uwagi na praktykę firm ubezpieczeniowych współpracujących z firmami kurierskimi, Klientowi zaleca się by sprawdził stan i zawartość przesyłki podczas odbioru, przy kurierze. Właściwe sporządzenie protokołu szkody podczas doręczenia przez kuriera daje możliwość skorzystania z ubezpieczenia, którym objęta jest przesyłką. Powszechną praktyką jest sytuacja, w której protokół szkody spisany parę dni po doręczeniu przesyłki nie zostaje uwzględniony przez firmy ubezpieczeniowe. Z uwagi na powyższe zalecanym jest by sprawdzać stan przesyłki przy kurierze, a ewentualne nieprawidłowości stwierdzać protokołem szkody. O każdym zastrzeżeniu Klient powinien powiadomić nas e-mailem: autooslony@autooslony.pl podając numer zamówienia w celu jak najszybszego rozwiązania problemu. 6.Z uwagi na praktykę firm ubezpieczeniowych współpracujących z firmami kurierskimi, Klientowi zaleca się by przed odebraniem przesyłki od kuriera sprawdził, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia ważnym jest by w obecności kuriera sprawdzić czy nie doszło do uszkodzenia zmówionego towaru, jeśli taka sytuacja miała miejsce ważnym jest by sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z nami e-mailem: autooslony@autooslony.pl celem zgłoszenia i wyjaśnienia sprawy z naszym Działem Reklamacji. 7.W przypadku stwierdzenia wad fabrycznych produktu Klient powinien skontaktować się z Działem Reklamacji Fhu Autostart, a następnie dostarczyć produkt na adres sklepu wraz z kompletnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym (ułatwia to procedurę reklamacyjną) i dowodem zakupu na adres: Fhu Autostart Dział Reklamacji ul. Toruńska 65a 87-103 Mała Nieszawka 8. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu. Załączenie dowodu zakupu towaru oraz formularza reklamacyjnego znacznie ułatwia szybkie zweryfikowanie przesyłki przez magazyn. Naprawiony lub wymieniony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt Fhu Autostart. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. 9. Reklamacje rozpatrywane są przez Sklep niezwłocznie od momentu otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. Wszystkie reklamowane towary są wysyłane bezpośrednio do ich generalnego importera lub bezpośrednio do producenta. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru. 10. Klient powinien dołożyć wszelkich starań by ustawienia jego monitora funkcjonowały w najbardziej optymalny sposób dający możliwość realnego odzwierciedlenia wyglądu towarów oglądanych na stronie WWW Sklepu lub platformie Allegro oraz bazarek.pl. Ewentualne zauważone różnice należy jak najszybciej zgłosić. W przypadku dalszych wątpliwości prosimy o kontakt przed podjęciem decyzji o zakupie z naszym biurem Fhu Autostart, celem uniknięcia ewentualnych błędów w zamówieniu. 11.W przypadku gdy, zgłoszona przez Klienta usterka nie występuje, bądź warunki gwarancji zostały w rażący sposób naruszone, firma Fhu Autostart narażona na znaczne koszty może żądać od Klienta pokrycia poniesionych przez Sklep kosztów związanych z transportem oraz kosztów ekspertyzy biegłego. Produkt w takim przypadku jest odsyłany również na koszt kupującego. 12. Z uwagi na specyfikę oferowanych produktów przez Fhu Autostart w przypadku wątpliwości zakupiony produkt zostanie podany szczegółowemu badaniu przez przedstawiciela importera produktu lub producenta. W przypadku dalszych wątpliwości zostanie powołany biegły specjalista z zakresu techniki samochodowej oraz wyceny wartości kosztów i jakości napraw pojazdów samochodowych celem sporządzenia ekspertyzy z przedstawionego przez Klienta stanu faktycznego zakupionego produktu w Sklepie Fhu Autostart. http://www.autooslony.pl/szablon/Formularz_Reklamacji_Fhu_Autostart.doc

pozostałe informacje

Czas realizacji zamówienia 1. Przy każdym towarze podany jest przewidywany czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do realizacji od chwili wysłania zamówionych towarów ze Sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze: - przesyłki dostarczane firmą kurierską nadawane są codziennie, ( poniedziałek-piątek) - przesyłki dostarczane za pośrednictwem poczty polskiej nadawane są dwa razy w tygodniu, - zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych, 2. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy. 3. W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu. 4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta. Przyjmowanie i realizacja zamówień 1. Sklep internetowy Fhu Autostart, zwany dalej Sklepem, prowadzi sprzedaż stacjonarną towarów w Małej Nieszawce, ul. Toruńska 65a oraz za pośrednictwem sieci Internet. 2. Zamówienia od Kupujących zwanych dalej Klientami są przyjmowane przez bezpłatne strony Fhu Autostart lub platformy Allegro nick: autooslony, za pomocą adresu e-mail: autooslony@autooslony.pl oraz fax-u. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mailem wiadomość - potwierdzenie informujące, że zlecenie dotarło do Sklepu. 3. Przyjęcie do realizacji zamówienia: - w przypadku składanego zamówienia po raz pierwszy, płatnego przy odbiorze lub przelewem - rozpoczyna się po tym, jak do Sklepu dotrze od Klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia, o czym Klient jest informowany na stronie internetowej kończącej składanie zamówienia, - w przypadku złożenia zamówienia przez użytkownika platformy Allegro, mającego na swoim koncie mniej niż 5 pozytywnych komentarzy – forma płatności tylko i wyłącznie przedpłata w wysokości 100% wartości zamówienia, - w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową - realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili autoryzacji karty. 4. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest niezwłocznie informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, dobrowolne oczekiwanie na dostępność towaru lub anulowanie całości zamówienia). 5. W przypadku, gdy towar jest niedostępny i jest to jedyna pozycja w zamówieniu, Sklep zastrzega sobie możliwość jednostronnego anulowania zamówienia, o czym Klient zostanie poinformowany osobnym e-mailem. Zamówienie może zostać anulowane w przypadku złego skatalogowania części przez producenta, Klient otrzymuje wtedy zwrot wpłaconej kwoty w przypadku płatności na konto Sklepu, lub otrzymuje informację zwrotną o innym terminie realizacji zamówienia. Klient zobowiązany jest do ustosunkowania się pisemnie za pomocą e-mail lub fax-u celem powzięcia decyzji o dalszym toku realizacji zamówienia. 6. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży. 7. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon, a na wyraźne życzenie faktura VAT. Paragon lub faktura dodawane są wraz z listem przewozowym do każdej przesyłki kurierskiej lub dodawane są do przesyłki pocztowej. Paragon lub faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie towary wybrane do zamówienia są skompletowane i gotowe do wysyłki. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 roku w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. Nr 133, poz. 1119 ze zm.) faktura VAT nie wymaga podpisu. 8. Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia paragonu lub faktury. Klient ma prawo wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania, za wyjątkiem towarów wykonywanych pod indywidualne zamówienie zgodnie z art. 10 ust.3 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.). Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt e-mailem: autooslony@autooslony.pl 9. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia ustawień parametrów własnej skrzynki odbiorczej e-mail, celem weryfikacji otrzymywanych wiadomości, błędnie zakwalifikowanych w folderze „spam”. W wyjątkowych przypadkach brak sprawdzenia powyższych parametrów uniemożliwia otrzymywanie poprawnych informacji dotyczących realizowanego przez Sklep zamówienia. 10. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe ustawienia skrzynki odbiorczej e-mail Klienta, gdy sytuacja ta prowadzi do nieprawidłowości w zamówieniu. Celem wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości prosimy o kontakt za pomocą e-mail: autooslony@autooslony.pl lub telefonicznie 56 651 70 12 II Ceny towarów 1. Wszystkie ceny towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedażowych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian, wszystkie zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian realizowane są na dotychczasowych zasadach. 3. Koszty dostawy zostaną uwzględnione i doliczane do cen towarów proporcjonalnie do ich wartości. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Aktualne informacje o kosztach dostawy dostępne są na stronach Sklepu. W szczególnych przypadkach dokonujemy indywidualnej wyceny kosztów przesyłki (w przypadku: zamówień wieloprzedmiotowych, wielkogabarytowych, indywidualna wycena przy stałej współpracy itp.). Jeżeli koszt przesyłki będzie odbiegał od tego widocznego w ofercie Klient zostaje niezwłocznie poinformowany o kosztach przesyłki za pomocą e-maila: autooslony@autooslony.pl, celem akceptacji wskazanych przez Sklep kosztów. Koszty przesyłki 1.Koszty przesyłki podawane są w danej ofercie w kosztach dostawy oraz podlegają akceptacji przez Klienta podczas finalizacji zamówienia w opcji „ koszyk - podsumowanie zakupów”- w przypadku sklepu internetowego, w opcji „szczegóły zamówienia”- w przypadku platformy bazarek.pl oraz w opcji „kup teraz” - w przypadku platformy Allegro. 2.Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej GLS, DHL lub Pocztą Polską. Klient uzyskuje informację o numerze listu przewozowego po uprzednim kontakcie e-mail: autooslony@autooslony.pl 3.Firma kurierska zazwyczaj dostarcza przesyłkę w ciągu jednego do dwóch dni roboczych (należy mieć na uwadze ewentualne opóźnienia wynikające z warunków pogodowych, okresów przedświątecznych, nagłych nieprzewidzianych wypadków losowych itp.). W przypadku Poczty Polskiej zazwyczaj termin realizacji nie przekracza 14 dni roboczych, należy mieć na uwadze istniejące ryzyko opóźnienia w dostawie (wynikające z warunków pogodowych, okresów przedświątecznych, nagłych nieprzewidzianych wypadków losowych itp.). 4.Realizujemy również zamówienia zagraniczne. W przypadku wysyłki za granicę koszt ustalany jest indywidualnie za pomocą e-mail: autooslony@autooslony.pl .