SPRZĘGŁO MAZDA 6 SEDAN KOMBI 2.0 05-07 PHC VALEO (6999458636)

zakończona
479,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 21,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Skarżysko-Kamienna, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: inny
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis

• Amortyzatory
• Bębny hamulcowe
• Filtry
• Klocki hamulcowe
• Łożyska kół i piasty
• Pompy wody
• Przeguby i półosie napędowe
• Sprzęgła
• Sprężyny zawieszenia
• Szczęki hamulcowe
• Tarcze hamulcowe
• Układ kierowniczy
• Układ elektryczny
• Wahacze i zawieszenie
• Zestawy rozrządu
• Pozostałe

Wpłata na konto - 21 zł
Za pobraniem - 25 zł
Przelew na konto numer:
38 1050 1461 1000 0091 3459 3905
1.Zanim zalicytujesz przeczytaj dokładnie opis aukcji.
2.Gdy nie jesteś pewny PYTAJ odpowiemy na twoje wątpliwości.
3.W pytaniach podaj markę, model auta rok produkcji, pojemność i moc silnika 4.Po dokonaniu zakupu POINFORMUJ mailowo lub telefonicznie o sposobie wysyłki jaki wybrałeś.
5.Wszystkie oferowane części są nowe i objęte gwarancją.
6.Wystawiamy Faktury VAT
7.Kupujący ma prawo oddać towar do 14 dni od momentu otrzymania bez podania przyczyny zwrotu.
8.Tarcze i bębny hamulcowe sprzedaję tylko w kompletach po 2 szt.
Komplet sprzęgła firmy:
Ideą stworzenia linii Japan Line było zaproponowanie klientom oferty części zamiennych spełniających najwyższe wymagania technologiczne, a zatem i jakościowe, przy możliwie atrakcyjnym poziomie cen. Twórcy linii Japan Line postarali się jednocześnie o wyselekcjonowanie producentów, którzy dostarczają swoje produkty do najlepszych japońskich firm. Części są wykonane z materiałów i według norm charakterystycznych dla rynku japońskiego.

W skład zestawu wchodzą: Tarcza, Docisk, Łożysko.

Zastosowanie:

MAZDA 6 2.0 108 kW 16V
od 2005-03 do 2007-08

Parametry:
Średnica tarczy - 225 mm
Ilość zębów na wieloklinie - 22
Lubisz mieć wszystko w jednym miejscu ? Dobrze Trafiłeś !
Dzięki nam znajdziesz również inne części cenionych producentów pasujące do Twojego samochodu. A to wszystko w przystępnej cenie.
Dołącz do coraz większego grona naszych zadowolonych Klientów !
Zdjęcie poglądowe.
VA 40-03709 826763 MZK2126

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 21,00 zł

Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
21,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

Skarżysko-Kamienna
Konopnickiej 4
26-110 Skarżysko-Kamienna
woj. świętokrzyskie
email: handel@viperauto.pl
tel.: 605195555

  • poniedziałek - sobota 09:00 - 19:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Gwarancja dotyczy amortyzatorów firmy MONROE i OPTIMAL w przypadku zakupu 2 szt amortyzatorów na tą samą oś. Gwarancja ważna jest wraz z dowodem zakupu.

Gwarancję proszę zgłaszać mailowo na adres: handel@viperauto.pl

Gwarancja nie obejmuje 

- amortyzatorów montowanych poza  zarejestrowanymi warsztatami samochodowymi

- amortyzatorów uszkodzonych w wyniku błędnego montażu

- amortyzatorów uszkodzonych w wyniku wadliwego układu zawieszenia

- amortyzatorów uszkodzonych w wyniku wypadku

- amortyzatorów uszkodzonych w wyniku użytkowania pojazdu niezgodnie z zaleceniem producenta

- przedwczesnego zużycia spowodowanego ponownym wykorzystaniem uszkodzonych elementów montażowych;

- amortyzatorów uszkodzonych podczas jazdy rajdowej, wyczynowej lub wyścigów

- amortyzatorów regenerowanych lub uprzednio używanych.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Viper-Auto Piotr Żmijewski
Konopnickiej 4/53
26-110 Skarżysko-Kamienna
Dodatkowe informacje

1. Jeśli w przeciągu dwóch lat od daty wydania Towaru Kupujący będący Konsumentem stwierdzi niezgodność zakupionego Towaru z umową, Kupujący może żądać doprowadzenia Towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby Kupującego inny sposób zaspokojenia. 

2. W celu skorzystania z powyższych uprawnień Kupujący powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą, wysyłając wiadomość na adres e-mailowy handel@viperauto.pl. W wiadomości należy podać imię i nazwisko Kupującego, nazwę Towaru, nr Towaru oraz dokładny opis jego niezgodności z umową, datę nabycia, dowód nabycia (paragon, faktura) i datę ujawnienia się niezgodności Towaru z umową, Kupujący wskazuje także czy żąda naprawy czy wymiany Towaru. Kupujący może dodatkowo uzyskać potrzebne informacje pod nr tel. 605195555. Druk reklamacji wysyłam na adres mailowy podany przez Składającego reklamację. 

3. W przypadku wystąpienia niezgodności Towaru z umową przed upływem sześciu miesięcy od daty zawarcia umowy domniemywa się, że niezgodność Towaru z umową istniała w chwili wydania. 

4. W przypadku indywidualnego uzgadniania właściwości towaru konsumpcyjnego domniemywa się, że jest on zgodny z umową, jeżeli odpowiada podanemu przez sprzedawcę opisowi lub ma cechy okazanej kupującemu próbki albo wzoru, a także gdy nadaje się do celu określonego przez Kupującego przy zawarciu umowy, chyba że sprzedawca zgłosił zastrzeżenia co do takiego przeznaczenia towaru. 

5. Wskazane w pkt. 1 uprawnienia Kupującego wygasają w przypadku niezgłoszenia niezgodności Towaru z umową przed upływem dwóch miesięcy od daty ujawnienia się niezgodności Towaru z umową. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia na adres e-mailowy handel@viperauto.pl. na druku oznaczonym w pkt.2 

6. Roszczenia Kupującego przedawniają się z upływem roku od daty stwierdzenia wady lub niezgodności Towaru z umową. Termin ten nie może upłynąć przed upływem dwóch lat od daty wydania towaru. Zawiadomienie Sprzedającego o niezgodności Towaru przerywa bieg przedawnienia. Przedawnienie nie biegnie także w czasie naprawy, wymiany oraz prowadzenia rokowań w celu załatwienia reklamacji jednak nie dłuższy niż trzy miesiące od daty zawiadomienia. 

7. Po otrzymaniu odpowiedzi od Sprzedającego, Kupujący w celu skorzystania z uprawnień przesyła reklamowany Towar w oryginalnym opakowaniu (zabezpieczony przed uszkodzeniem) wraz z dokładnym opisem wady oraz dowodem zakupu (paragon, faktura) za pośrednictwem Poczty Polskiej (przesyłka polecona, priorytetowa) bądź kurierem na swój koszt na adres podany przez Sprzedającego. 

8. W przypadku uznania reklamacji Sprzedający zwraca udokumentowany koszt przesłania Towaru do Sprzedającego. Zwrot kosztu dokonany zostanie przelewem na wskazane przez Kupującego konto bankowe, przy czym Kupujący w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedającego reklamowanego Towaru zostanie poinformowany o etapie na jakim znajduje się rozpatrywana reklamacja. 

9. Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny zgodnie żądaniem Kupującego, stanem i właściwościami Towaru oraz możliwościami Sprzedającego. Jeśli naprawa nie będzie możliwa lub będzie niosła nadmierne koszty, Sprzedający poinformuje o tym fakcie Kupującego, w takim wypadku Kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy przy czym prawo odstąpienia nie przysługuje jeśli wada rzeczy lub niezgodność Towaru z umową jest nieistotna lub stosunkowego obniżenia ceny Towaru. W razie odstąpienia od umowy bądź obniżenia ceny Sprzedający zobowiązuje się zwrócić Kupującemu odpowiednio równowartość ceny Towaru (wraz z kosztem wysyłki) lub różnicy ceny. 

10. Reklamacje będące skutkiem uszkodzeń powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu spisanego wraz z kurierem dostarczającym przesyłkę. 

11. W razie dokonania naprawy lub wymiany Sprzedający prześle wymieniony lub naprawiony Towar na swój koszt. Brak zawiadomienia przez Sprzedającego o nieuznaniu reklamacji w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego Towaru przez Sprzedającego poczytuje się za uznanie reklamacji. 

12. Naprawa lub wymiana Towaru nastąpi nie później niż w terminie 30 dni od daty uznania reklamacji przez Sprzedającego. 

13. W razie nabycia Towaru przez Kupującego w zakresie prowadzonej przez niego działalności gospodarczej lub zawodowej, Sprzedający jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę zmniejszającą jej wartość lub użyteczność ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia rzeczy, jeżeli rzecz nie ma właściwości, o których istnieniu zapewnił kupującego, albo jeżeli rzecz została kupującemu wydana w stanie niezupełnym (rękojmia za wady fizyczne). Sprzedający jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej (rękojmia za wady prawne). 

14. Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, Kupujący może od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże Kupujący nie może od umowy odstąpić, jeżeli Sprzedający niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na Towar wolny od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniona przez Sprzedającego lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne. 

15. Jeżeli Kupujący odstępuje od umowy z powodu wady sprzedanego Towaru, strony powinny sobie nawzajem zwrócić otrzymane świadczenia. Jeżeli Kupujący żąda obniżenia ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej, obniżenie powinno nastąpić w takim stosunku, w jakim wartość rzeczy wolnej od wad pozostaje do jej wartości obliczonej z uwzględnieniem istniejących wad. 

16. Jeżeli Sprzedający dokonał wymiany Towaru, powinien pokryć także związane z tym koszty, jakie poniósł Kupujący, w tym koszt przesyłki reklamowanego Towaru. 

17. Kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy, jeżeli Kupujący nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie, a w wypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił Sprzedającego niezwłocznie po jej wykryciu. Do zachowania terminów zawiadomienia o wadach rzeczy sprzedanej wystarczy wysłanie przed upływem tych terminów listu poleconego. 

18. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wygasają po upływie roku od dnia wydania Towaru. 

19. Do procedury zgłoszenia wadliwości Towaru stosuje się odpowiednio pkt. 5 i 7. 

20. Sklep VIPER - AUTO zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad zgodny z parametrami zawartymi w opisie przedmiotu, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Kielcach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Viper-Auto Piotr Żmijewski
Konopnickiej 4/53
26-110 Skarżysko-Kamienna

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres: Viper-Auto Piotr Żmijewski, Konopnickiej 4/53, 26-110 Skarżysko-Kamienna  lub drogą elektroniczną na adres e-mail: handel@viperauto.pl. Przykładowy wzór oświadczenia w załączniku obok.


Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym na adres podany przez Sprzedającego. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. 


Kupujący zobowiązany jest przesłać zwracany Towar w oryginalnym opakowaniu (odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem) wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura) na własny koszt. 

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.  


Po otrzymaniu nieuszkodzonego i nieużywanego towaru Sprzedający zobowiązuje się zwrócić niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w przeciągu 14 dni wszystkie otrzymane od Kupującego płatności w tym koszty dostarczenia towaru z zastrzeżeniem zasady najtańszego sposobu dostarczenia. Zwrot odbywa się przelewem na wskazane przez Kupującego konto bankowe.


W razie wątpliwości i pytań w zakresie dokonywania procedury zwrotu informacje pod  adresem e-mai: handel@viperauto.pl lub telefonicznie pod nr tel: 605195555.

O sprzedającym
Viper-10
99,2%
kupujących poleca tego sprzedającego

135

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą: Prezydent Miasta Skarżysko-Kamienna. Numer w rejestrze: 12639. Sprzedaż części do samochodów osobowych i dostawczych.

Pozostałe informacje

Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Koszt dostawy w zakładce \\\"Dostawa i płatność\\\" Firma VIPER-AUTO nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do trzech dni roboczych w godzinach od 8 do 20. W większości przypadków przesyłki dostarczane są w następnym dniu roboczym po wysyłce. Nie wysyłamy paczek w soboty i święta. Cena paczki dostarczanej na konkretną godzinę oraz w soboty ustalana jest telefonicznie albo mailowo. UWAGA! Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze paczka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy. Koszt wysyłki w przypadku paczek o dużych gabarytach i wadze przekraczającej 30 kg. ustalany jest indywidualnie. Szczegółowy regulamin firmy kurierskiej dostępny jest na stronie: www.dpd.com.pl w zakładce \\\"Wysyłka\\\"