SPRZĘGŁO KPL VALEO CHEVROLET CRUZE 2.0 DIESEL (6911140937)

9 dni do końca
cena kup teraz
975,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
Zakupy od 750 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • producent części: valeo
  • typ samochodu: samochody osobowe
Nowy zestaw do wymiany sprzęgła w samochodach

CHEVROLET CRUZE

z silnikiem 2.0 DIESEL 110kW/150KM

Zestaw zawiera:

  • tarczę sprzęgła Valeo - 1szt.
  • docisk sprzęgła Valeo - 1 szt.
  • łożysko oporowe GM - 1 szt.

Zapraszam do profesjonalnego montażu w serwisie

MOTOKOMBI

Warszawa ul. Familijna 11 tel. 22 8194075 albo adres mailowy: motokombi@wp.pl

W magazynie dużo innych części do DAEWOO / CHEVROLET

NA ŻYCZENIE KLIENTA WYSTAWIAMY FAKTURY VAT

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u motokombi za co najmniej 750 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 13 1240 6104 1111 0000 4782 8074
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty ul. Familijna 11

dane sprzedawcy

P.H.U. MOTOKOMBI 2
ul. Familijna 11
03-197 Warszawa
NIP: 524-227-44-88
REGON: 017056929

kontakt

  • 228194075
    Zapraszamy w godzinach 8-17 od poniedziałku do piątku oraz 9-13 w soboty

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
P.H.U. MOTOKOMBI 2
ul. Familijna 11
03-197 Warszawa
 
1.W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty wyłącznie wtedy, gdy nie będzie widać śladów używania i będzie kompletny dostarczony w oryginalnym, nieuszkodzonym fabrycznym opakowaniu. 2.Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności na wskazane konto bankowe, bez kosztów odesłania Towaru. 3.Zwrotom nie podlegają części elektryczne i elektroniczne 4.Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: motokombi@wp.pl lub w wersji papierowej przesłanej pocztą. Przesyłkę należy nadać na adres siedziby firmy sprzedającego. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

reklamacje

1.Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu lub niezgodności towaru z zamówieniem należy zgłosić bezzwłocznie po stwierdzenia niezgodności. Reklamacje dotyczące uszkodzeń powstałych podczas transportu rozpatrywane są tylko na podstawie protokołu uszkodzeń spisanego z kurierem dostarczającym przesyłkę.(patrz Wysyłka -> Odbiór paczki) 2.W ciągu dwóch lat od daty zakupu Kupujący może złożyć reklamację w razie stwierdzenia wady fabrycznej towaru. Rękojmią nie są objęte uszkodzenia na skutek niewłaściwego montażu, w wyniku wypadku, normalnego zużycia eksploatacyjnego oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu elementów współpracujących z reklamowaną częścią. Roszczenia z tytułu rękojmi dotyczą tylko samego towaru (naprawa, wymiana na wolny od wad lub zwrot równowartości). Roszczenia nie dotyczą kosztów dodatkowych: transportu, montażu, demontażu itp. 3.Reklamacje na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinny być składane pisemnie na adres sklepu wraz z reklamowanym towarem oraz wypełnionym protokołem reklamacyjnym. Reklamowany towar w takim przypadku należy dostarczyć osobiście lub wysłać na adres sklepu na własny koszt. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, adres warsztatu, w którym została wykonana wymiana/naprawa wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację 4.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie. 5.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 6.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 7.W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy.

pozostałe informacje

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej.