SPRZĘGŁO KOMPLETNE RENAULT 302058134R (6950710875)

zakończona
342,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Paczka24 14,50 zł
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 16,80 zł
  • lokalizacja: BYDGOSZCZ, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: renault (oryginalne OEM)
  • typ silnika: diesel
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis


© PanelReklamowy




MARKOWE CZĘŚCI DO SAMOCHODÓW FRANCUSKICH

PEUGEOT RENAULT CITROEN



Witamy na naszej aukcji!
Przedmiotem aukcji jest sprzęgło kompletne do samochodów marki Renault.

Dane przedmiotu

Skład zestawu:

  • tarcza sprzęgła
  • docisk sprzęgła

SPRZĘGŁO 2-ELEMENTOWE

PRODUCENT: RENAULT
SYMBOL PRODUCENTA:

302058134R

REFERENCJE ZAMIENNE:

SACHS - 3000 950 719
LUK - 624 3539 09
RENAULT - 3020 564 76R
RENAULT - 3020 581 34R

ZASTOSOWANIE:

- MEGANE III 1.6 DCI
- SCENIC III 1.6 DCI
- GRAND SCENIC III 1.6 DCI

Opis zastosowania ma jedynie charakter orientacyjny, może różnić się w wybranych modelach aut. W celu właściwego doboru części proszę skontaktować się z nami i podać numer nadwozia (VIN). Sprawdzimy czy wystawiony przedmiot pasuje do Pana/Pani samochodu.

Informacje dodatkowe

  • Firma JEŹDZIK zajmuje się również sprzedażą stacjonarną oraz prowadzi serwis samochodowy, w którym wykorzystuje części z własnego magazynu. Dlatego zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia aukcji.
  • W przypadku zamiaru odbioru osobistego towaru z siedziby firmy JEŹDZIK, prosimy o wcześniejszy kontakt celem zweryfikowania stanów magazynowych wylicytowanego towaru.
  • Na sprzedawane części wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę vat.

Zapraszamy na inne nasze aukcje.

Posiadamy też wiele części eksploatacyjnych jeszcze nie wystawionych na allegro. Jeżeli nie znajdują Państwo części w naszej ofercie, prosimy o kontakt, a wystawiamy aukcję specjalnie dla Was.

Kontakt

Naprawa Samochodów Francuskich JEŹDZIK Ciechocińska 17, 85-153 Bydgoszcz

tel:

523201086,

502605391,

666049393

www.jezdzik.pl
allegro@jezdzik.pl

czynne: pon.-pt. 8-17

Warunki zakupu

  1. Proszę o przemyślane zakupy.
  2. Po dokonaniu zakupu proszę wypełnić formularz dostawy.
  3. Wysyłki złożone do godziny 12:00 realizujemy w tym samym dniu, pozostałe realizowane są następnego dnia roboczego. (w zależności od stanów magazynowych do 3 dni roboczych)
  4. W sytuacji braku możliwości realizacji zamówienia nasz handlowiec niezwłocznie skontaktuje się z Państwem.
  5. W przypadku wątpliwości, pracownik firmy JEŹDZIK skontaktuje się z klientem telefonicznie w celu sprecyzowania warunków zamówienia.
  6. Ważne:
    Prosimy sprawdzić stan przesyłki w momencie odbioru paczki!!!
  7. Jeżeli przesyłka jest niekompletna, uszkodzona reklamacje rozpatrujemy wyłącznie na podstawie protokołu sporządzonego i potwierdzonego przez kuriera lub pracownika poczty w momencie odbioru paczki.
  8. Reklamacje odnośnie zawartości i uszkodzenia bez protokołu nie będą rozpatrywane.

Zwrot towaru

Zwroty towaru prosimy odesłać na adres magazynu wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, z załączonym oryginalnym dokumentem zakupu i numerem konta na który mamy dokonać zwrotu kwoty za przedmiot.

Produkt nie może nośić śladów użytkowania, montażu, musi być czysty i w oryginalnym opakowaniu - bez żadnych uszkodzeń, podarć, opisów i naklejek na opakowaniu.

Wysyłka

  • paczka pocztowa pobraniowa
  • paczka pocztowa (przelew na konto)
  • przesyłka kurierska
  • możliwy odbiór własny

Platnosci

Na naszych aukcjach można płacić przez system PAYU lub przelewem bankowym.
66114020040000320237­184253 (mbank)
Istnieje również możliwość zapłaty przy odbiorze paczki.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Naprawa Samochodów Francuskich Jeździk
Ciechocińska 17
85-153 Bydgoszcz
Dodatkowe informacje

Sprzedający na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów niebędących Konsumentami w rozumieniu art. 22 Kodeksu cywilnego z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia). Sprzedający ponosi odpowiedzialność za wady Towaru wobec Klientów będących konsumentami rozumieniu art. 22 Kodeksu cywilnego na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i następnych. Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; została Klientowi wydana w stanie niezupełnym. W przypadku umowy z Klientem będącym konsumentem, jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania Towaru, przyjmuje się, że istniała ona już w chwili jego wydania Klientowi. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient będący konsumentem może: złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny lub złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Klient, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również: żądać wymiany rzeczy na wolną od wad; żądać usunięcia wady. Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. W przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, Klient może żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady, jednak zobowiązany jest ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedającego zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego, Klient jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres wskazany przez Sprzedającego, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego Klient jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego. Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Klienta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy. Sprzedający w terminie czternastu dni ustosunkuje się do: oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny; oświadczenia o odstąpieniu od umowy; żądania wymiany rzeczy na wolną od wad; żądania usunięcia wady. W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Klienta. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Towaru Klientowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest Towar używany – przed upływem roku od momentu wydania towaru Klientowi. Roszczenie Klienta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania Towaru Klientowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest Towar używany – przed upływem roku od momentu wydania towaru Klientowi.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Naprawa Samochodów Francuskich Jeździk
Ciechocińska 17
85-153 Bydgoszcz

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymaną od Kupującego kwotę zakupu. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: (adres e-mail). Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres (adres). Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): (adres sprzedającego)Ja (imię, nazwisko kupującego) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: (nazwy kupionych przedmiotów), numery oferty w Allegro (numery) . Data zawarcia umowy to (data), data odbioru przedmiotów (data) . Imię i nazwisko: (imię i nazwisko kupującego)Login Allegro: (login kupującego) Adres: (adres kupującego)Data: (data odstąpienia od umowy)Podpis: (tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztów transportu Towaru.

O sprzedającym
pjezdzik

Dane firmy

Kontakt

Pozostałe informacje

Firma JEŹDZIK powstała w 2005 roku jako warsztat samochodowy specjalizujący się w naprawach aut francuskich. Do doświadczenia przeniesionego z jednego z najbardziej znanych warsztatów bydgoskich, dołożona została rzetelność jak i wysoka sprawność wykonywanych regulacji i napraw.Warsztat, w którym działamy, wyposażony jest w narzędzia nowoczesnego serwisu samochodowego, który sprosta wszelkim wyzwaniom z zakresu mechaniki pojazdowej oraz elektromechaniki.Zakład wykonuje także regenerację części i podzespołów do samochodów francuskich, takich jak sfery gazowe, pompy LHM oraz belki tylnego zawieszenia.Proponujemy Państwu tańsze od konkurencyjnych, profesjonalnie wykonane elementy układów zawieszenia i hydrauliki.Chcemy tym samym zapewnić Państwu sprzedaż towarów o wysokiej, godnej zaufania jakości. W roku 2014, rozszerzyliśmy działalność o sprzedaż części zamiennych, oryginalnych oraz wysokiej jakości zamienników. Swoją ofertę kierujemy zarówno do klientów indywidualnych, jak i hurtowych. Zależy nam, aby nasi odbiorcy osiągnęli satysfakcję z zakupu wysokiej jakości części w bardzo atrakcyjnych cenach. Regulamin: Po zakupie proszę o niezwłoczne wypełnienie formularza dostawy. 1. Czas realizacji zamówienia i wysyłka -Wysyłki realizujemy w ciągu 24h ( w szczególnych przypadkach 48h) dla zamówień złożonych do godziny 12:00, pozostałe realizowane są następnego dnia roboczego. - W przypadku wątpliwości, pracownik firmy JEŹDZIK skontaktuje się z klientem telefonicznie w celu sprecyzowania warunków zamówienia. - Jeżeli adres wysyłki ma być inny niż podany w Allegro proszę o zaznaczenie tego w formularzu dostawy. - Sposób dostawy wybiera kupujący. - Koszty dostawy pokrywa kupujący. - Wysyłka za pobraniem możliwa tylko dla osób posiadających minimum 5 pozytywnych komentarzy. 2.Płatności: - Możliwość przedpłaty (w tytule przelewy prosze podać nick z allegro) należy doliczyć koszt wysyłki. 3.Możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym ponieważ sprzedaż prowadzona jest również na miejscu. 4.Zamówienia mogą być składane przez całą dobę, a realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17. 5. Ceny na aukcjach są cenami brutto i zawierają podatek VAT. 6.Razem z przesyłką dostarczane są: paragon fiskalny lub faktura VAT (na życzenie klienta), gwarancja (o ile jest wydawana) oraz dostępna dokumentacja. 7.Przy odbiorze towaru z przesyłki, po podpisaniu dokumentów, Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela, który w przypadku niezgodności, może wystąpić jako bezstronny świadek. 8. W przypadku uszkodzenia przesyłki prosimy o wypełnienie protokołu reklamacyjnego z dostarczycielem paczki (kurierem), a następnie przesłanie oryginału tego dokumentu do firmy JEŹDZIK. Takie postępowanie znacznie przyspieszy rozpatrzenie reklamacji związanej z usługą transportową. Wymiana towaru na nowy, który pierwotnie został uszkodzony podczas transportu będzie możliwy tylko przy poprawnym zachowaniu w/w procedury. W przypadku braku danego towaru na magazynie, Klient zostanie o tym fakcie poinformowany i zaproponowana zostanie alternatywny produkt lub zwrot ewentualnych należności. Uszkodzenie transportowe nie może skutkować żądaniem Klienta do wypłaty kompensaty materialnej za ewentualne poniesione straty na rzecz osób trzecich. 9.Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru. Prawo do zwrotu przysługuje tylko klientom indywidualnym. Prawo do zwrotu nie dotyczy zakupu na Fakturę VAT przez firmy. W terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że towar nie jest uszkodzony i nie nosi śladów montażu. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w dowolny sposób. Zalecane jest jednak skorzystanie z form, które ułatwią stronom zarówno obliczenie terminów na zwrot wzajemnych świadczeń, jak i samo wykazanie faktu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Dlatego też zalecamy złożenie takiego oświadczenia pisemnie albo w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej. Gotowy wzór umowy znajdą Państwo pod poniższym linkiem:http://www.prawokonsumenckie.pl/pl/formularz-odstapienia-od-umowyZwrot towaru tylko w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu i zabezpieczeniu przedmiotu na czas transportu. W przypadku skorzystania z prawa zwrotu Sprzedający nie zwraca kosztów przesyłki.Wypłata należności klientowi nastąpi w terminie do 14 dni roboczych od daty odebrania towaru przez firmę JEŹDZIK po wywiązaniu się Kupującego z procedury zwrotu (opisanego w pkt. 9.a) oraz potwierdzeniu przez Allegro zwrotu prowizji.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 9.a Kupujący potwierdza (zatwierdza e-maila otrzymanego od Allegro) dotyczącego zwrotu prowizji od sprzedanego-zwróconego przedmiotu z firmy Allegro dla Sprzedającego oraz wystawia pozytywny komentarz, jeśli wcześniej nie został wystawiony o treści: "Przesyłka dotarła. Z przyczyn obiektywnych nastąpił zwrot towaru. Oczekuję na zwrot środków (wpłaty) w wyznaczonym terminie". 10. Zakupione części należy montować w zarejestrowanych zakładach mechaniki pojazdowej i montaż ten musi być potwierdzony Fakturą Vat lub Rachunkiem. Są to dokumenty niezbędne do zgłaszania reklamacji jakościowej towaru. 11. Zwrotom nie podlegają części elektryczne i elektroniczne. 12. Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne, w żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". 13. Nie odbieramy paczek za pobraniem. 14. Prosimy o przemyślane zakupy.
email: allegro@jezdzik.pl
telefon: 502605391 Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00