SPRZĘGŁO CHEVROLET AVEO KALOS DAEWOO KALOS 1.2 (6541525936)

zakończona
264,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 21,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • producent części: inny
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: chevrolet, daewoo
• Amortyzatory
• Bębny hamulcowe
• Filtry
• Klocki hamulcowe
• Łożyska kół i piasty
• Pompy wody
• Przeguby i półosie napędowe
• Sprzęgła
• Sprężyny zawieszenia
• Szczęki hamulcowe
• Tarcze hamulcowe
• Układ kierowniczy
• Układ elektryczny
• Wahacze i zawieszenie
• Zestawy rozrządu
• Pozostałe

Wpłata na konto - 21 zł
Za pobraniem - 25 zł
Przelew na konto numer:
38 1050 1461 1000 0091 3459 3905
1.Zanim zalicytujesz przeczytaj dokładnie opis aukcji.
2.Gdy nie jesteś pewny PYTAJ odpowiemy na twoje wątpliwości.
3.W pytaniach podaj markę, model auta rok produkcji, pojemność i moc silnika 4.Po dokonaniu zakupu POINFORMUJ mailowo lub telefonicznie o sposobie wysyłki jaki wybrałeś.
5.Wszystkie oferowane części są nowe i objęte gwarancją.
6.Wystawiamy Faktury VAT
7.Kupujący ma prawo oddać towar do 14 dni od momentu otrzymania bez podania przyczyny zwrotu.
8.Tarcze i bębny hamulcowe sprzedaję tylko w kompletach po 2 szt.
Komplet sprzęgła firmy:
Ideą stworzenia linii Japan Line było zaproponowanie klientom oferty części zamiennych spełniających najwyższe wymagania technologiczne, a zatem i jakościowe, przy możliwie atrakcyjnym poziomie cen. Twórcy linii Japan Line postarali się jednocześnie o wyselekcjonowanie producentów, którzy dostarczają swoje produkty do najlepszych japońskich firm. Części są wykonane z materiałów i według norm charakterystycznych dla rynku japońskiego.

W skład zestawu wchodzą: Tarcza, Docisk, Łożysko.

Zastosowanie:

Parametry:
Średnica tarczy - 184 mm
Ilość zębów na wieloklinie - 18
Lubisz mieć wszystko w jednym miejscu ? Dobrze Trafiłeś !
Dzięki nam znajdziesz również inne części cenionych producentów pasujące do Twojego samochodu. A to wszystko w przystępnej cenie.
Dołącz do coraz większego grona naszych zadowolonych Klientów !
Zdjęcie poglądowe.
VA 40-11025 401125 826568 619314200 3000951471

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 38 1050 1461 1000 0091 3459 3905
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą: Prezydent Miasta Skarżysko-Kamienna. Numer w rejestrze: 12639. Sprzedaż części do samochodów osobowych i dostawczych.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
PH WAZCAR Piotr Żmijewski
Wojska Polskiego 190
91-726 ŁÓDŹ
Polska
 
1. Kupujący będący konsumentem, może odstąpić od umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od daty otrzymania Towaru. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sprzedającego (Viper-Auto Piotr Żmijewski, ul. Konopnickiej 4/53 26-110 Skarżysko-Kmienna, handel@viperauto.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). 2. W celu wykonania prawa odstąpienia, Kupujący składa oświadczenie woli o odstąpieniu w formie pisemnej zgodnie z poniższym wzorem: „Ja niżej podpisany, (imię i nazwisko), składam oświadczenie woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru oznaczonego jako (kod towaru i nazwa) zawartej z Viper-Auto w dniu (data) (podpis)”. 3. Poprzez złożenie oświadczenia woli o odstąpieniu, umowę uznaje się za niezawartą, a Kupujący jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. 4. Kupujący zobowiązany jest zwrócić Towar w stanie nie zmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu tj. bez śladów użycia lub uszkodzenia. 5. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia woli o odstąpieniu. 6. Towar należy przesłać na adres podany przez Sprzedającego wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Kupujący zobowiązany jest przesłać zwracany Towar w oryginalnym opakowaniu (odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem) wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura) na własny koszt. 7. Po otrzymaniu nieuszkodzonego i nieużywanego towaru Sprzedający zobowiązuje się zwrócić niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w przeciągu 14 dni wszystkie otrzymane od Kupującego płatności w tym koszty dostarczenia towaru z zastrzeżeniem zasady najtańszego sposobu dostarczenia. Zwrot ceny odbywa się przelewem na wskazane przez Kupującego konto bankowe. 8. W terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru Kupujący może dokonać także zamiany Towaru na inny wskazany przez niego towar. Sprzedający dokona wymiany Towaru na inny Towar o ile wymiana będzie możliwa po wcześniejszym zawiadomieniu o tym Kupującego i uzgodnieniu z nim szczegółów wymiany. Wymiana towaru odbywa się na koszt Kupującego. Kupujący zobowiązany jest przesłać zwracany Towar (odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem) na własny koszt na adres podany przez Sprzedającego. Ostateczna cena uwzględniać będzie różnice w cenie Towaru wymienianego z wymienionym. 9. W razie wątpliwości i pytań w zakresie dokonywania procedury zwrotu Kupujący może wysłać wiadomość na adres e-mailowy: handel@viperauto.pl lub zadzwonić pod numerem telefonu 605195555.

reklamacje

1. Jeśli w przeciągu dwóch lat od daty wydania Towaru Kupujący będący Konsumentem stwierdzi niezgodność zakupionego Towaru z umową, Kupujący może żądać doprowadzenia Towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby Kupującego inny sposób zaspokojenia. 2. W celu skorzystania z powyższych uprawnień Kupujący powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą, wysyłając wiadomość na adres e-mailowy handel@viperauto.pl. W wiadomości należy podać imię i nazwisko Kupującego, nazwę Towaru, nr Towaru oraz dokładny opis jego niezgodności z umową, datę nabycia, dowód nabycia (paragon, faktura) i datę ujawnienia się niezgodności Towaru z umową, Kupujący wskazuje także czy żąda naprawy czy wymiany Towaru. Kupujący może dodatkowo uzyskać potrzebne informacje pod nr tel. 605195555. Druk reklamacji do pobrania na stronie „O mnie” 3. W przypadku wystąpienia niezgodności Towaru z umową przed upływem sześciu miesięcy od daty zawarcia umowy domniemywa się, że niezgodność Towaru z umową istniała w chwili wydania. 4. W przypadku indywidualnego uzgadniania właściwości towaru konsumpcyjnego domniemywa się, że jest on zgodny z umową, jeżeli odpowiada podanemu przez sprzedawcę opisowi lub ma cechy okazanej kupującemu próbki albo wzoru, a także gdy nadaje się do celu określonego przez Kupującego przy zawarciu umowy, chyba że sprzedawca zgłosił zastrzeżenia co do takiego przeznaczenia towaru. 5. Wskazane w pkt. 1 uprawnienia Kupującego wygasają w przypadku niezgłoszenia niezgodności Towaru z umową przed upływem dwóch miesięcy od daty ujawnienia się niezgodności Towaru z umową. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia na adres e-mailowy handel@viperauto.pl. na druku oznaczonym w pkt.2 6. Roszczenia Kupującego przedawniają się z upływem roku od daty stwierdzenia wady lub niezgodności Towaru z umową. Termin ten nie może upłynąć przed upływem dwóch lat od daty wydania towaru. Zawiadomienie Sprzedającego o niezgodności Towaru przerywa bieg przedawnienia. Przedawnienie nie biegnie także w czasie naprawy, wymiany oraz prowadzenia rokowań w celu załatwienia reklamacji jednak nie dłuższy niż trzy miesiące od daty zawiadomienia. 7. Po otrzymaniu odpowiedzi od Sprzedającego, Kupujący w celu skorzystania z uprawnień przesyła reklamowany Towar w oryginalnym opakowaniu (zabezpieczony przed uszkodzeniem) wraz z dokładnym opisem wady oraz dowodem zakupu (paragon, faktura) za pośrednictwem Poczty Polskiej (przesyłka polecona, priorytetowa) bądź kurierem na swój koszt na adres podany przez Sprzedającego. 8. W przypadku uznania reklamacji Sprzedający zwraca udokumentowany koszt przesłania Towaru do Sprzedającego. Zwrot kosztu dokonany zostanie przelewem na wskazane przez Kupującego konto bankowe, przy czym Kupujący w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedającego reklamowanego Towaru zostanie poinformowany o etapie na jakim znajduje się rozpatrywana reklamacja. 9. Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny zgodnie żądaniem Kupującego, stanem i właściwościami Towaru oraz możliwościami Sprzedającego. Jeśli naprawa nie będzie możliwa lub będzie niosła nadmierne koszty, Sprzedający poinformuje o tym fakcie Kupującego, w takim wypadku Kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy przy czym prawo odstąpienia nie przysługuje jeśli wada rzeczy lub niezgodność Towaru z umową jest nieistotna lub stosunkowego obniżenia ceny Towaru. W razie odstąpienia od umowy bądź obniżenia ceny Sprzedający zobowiązuje się zwrócić Kupującemu odpowiednio równowartość ceny Towaru (wraz z kosztem wysyłki) lub różnicy ceny. 10. Reklamacje będące skutkiem uszkodzeń powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu spisanego wraz z kurierem dostarczającym przesyłkę. 11. W razie dokonania naprawy lub wymiany Sprzedający prześle wymieniony lub naprawiony Towar na swój koszt. Brak zawiadomienia przez Sprzedającego o nieuznaniu reklamacji w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego Towaru przez Sprzedającego poczytuje się za uznanie reklamacji. 12. Naprawa lub wymiana Towaru nastąpi nie później niż w terminie 30 dni od daty uznania reklamacji przez Sprzedającego. 13. W razie nabycia Towaru przez Kupującego w zakresie prowadzonej przez niego działalności gospodarczej lub zawodowej, Sprzedający jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę zmniejszającą jej wartość lub użyteczność ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia rzeczy, jeżeli rzecz nie ma właściwości, o których istnieniu zapewnił kupującego, albo jeżeli rzecz została kupującemu wydana w stanie niezupełnym (rękojmia za wady fizyczne). Sprzedający jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej (rękojmia za wady prawne). 14. Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, Kupujący może od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże Kupujący nie może od umowy odstąpić, jeżeli Sprzedający niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na Towar wolny od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniona przez Sprzedającego lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne. 15. Jeżeli Kupujący odstępuje od umowy z powodu wady sprzedanego Towaru, strony powinny sobie nawzajem zwrócić otrzymane świadczenia. Jeżeli Kupujący żąda obniżenia ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej, obniżenie powinno nastąpić w takim stosunku, w jakim wartość rzeczy wolnej od wad pozostaje do jej wartości obliczonej z uwzględnieniem istniejących wad. 16. Jeżeli Sprzedający dokonał wymiany Towaru, powinien pokryć także związane z tym koszty, jakie poniósł Kupujący, w tym koszt przesyłki reklamowanego Towaru. 17. Kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy, jeżeli Kupujący nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie, a w wypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił Sprzedającego niezwłocznie po jej wykryciu. Do zachowania terminów zawiadomienia o wadach rzeczy sprzedanej wystarczy wysłanie przed upływem tych terminów listu poleconego. 18. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wygasają po upływie roku od dnia wydania Towaru. 19. Do procedury zgłoszenia wadliwości Towaru stosuje się odpowiednio pkt. 5 i 7. 20. Sklep VIPER - AUTO zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad zgodny z parametrami zawartymi w opisie przedmiotu, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Kielcach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

pozostałe informacje

Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Koszt dostawy w zakładce \\\"Dostawa i płatność\\\" Firma VIPER-AUTO nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do trzech dni roboczych w godzinach od 8 do 20. W większości przypadków przesyłki dostarczane są w następnym dniu roboczym po wysyłce. Nie wysyłamy paczek w soboty i święta. Cena paczki dostarczanej na konkretną godzinę oraz w soboty ustalana jest telefonicznie albo mailowo. UWAGA! Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze paczka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy. Koszt wysyłki w przypadku paczek o dużych gabarytach i wadze przekraczającej 30 kg. ustalany jest indywidualnie. Szczegółowy regulamin firmy kurierskiej dostępny jest na stronie: www.dpd.com.pl w zakładce \\\"Wysyłka\\\"