SPRĘŻYNY TYLNE FIAT STILO 2001-2006 (7163879353)
nie było ofert kupna
- Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
- Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 16,00 zł
- Przesyłka kurierska 20,00 zł
- lokalizacja: Pabianice, Polska
- czas wysyłki: 24 godziny
parametry
- stan: nowy
- faktura: Nie wystawiam faktury
- producent części: DACO
- typ samochodu: samochody osobowe
Lokalizacja: Pabianice, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy96 1140 2004 0000 3002 5597 0480
Faktura
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Jeżeli zakupiony towar ma wady fabryczne , prosimy odesłać go zwykłą przesyłką pocztową wraz z kopią otrzymanej faktury lub paragonu i szczegółowym opisem przyczyny reklamacji. Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek za pobraniem!!! Koszty wysyłki reklamowanego towaru pokrywa KUPUJĄCY. UWAGA!! Oferowane na stronach sklepu części są przeznaczone do montażu w specjalistycznych warsztatach samochodowych.Do reklamacji części należy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny podstemplowany przez zakład który wykonał usługę naprawy pojazdu.Brak uzupełnionego formularza może spowodować odrzucenie reklamacji przez producenta części . Poniżej znajdą państwo potrzebne druki .
DRUK REKLAMACYJNY
http://wysylkipabianice.pl/dokumenty/formularz_reklamacji_pphufart.pdf
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Jeśli dostarczony towar był zgodny ze złożonym przez Państwa zamówieniem, a mimo to chcą Państwo zrezygnować z jego zakupu z jakichkolwiek względów, istnieje możliwość odesłania części w ciągu 14 dni roboczych od daty odbioru. Po otrzymaniu przesyłki zwracamy całkowite koszty zakupionego towaru . UWAGA !!!! CZEŚCI ELEKTRYCZNE ORAZ ELEKTRONICZNE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM !!! Zwroty przyjmujemy tylko i wyłącznie bez pobrania (przesyłki pobraniowe nie będą odbierane ) DO ODSYŁANEJ PRZESYŁKI NALEŻY DOŁĄCZYĆ DANE NADAWCY ORAZ NR KONTA BANKOWEGO NA KTÓRY MAMY ZROBIĆ ZWROT KOSZTÓW. ZWROTY NALEŻY KIEROWAĆ NA ADRES: FART UL. POŁUDNIOWA 22 95-200 PABIANICE Zwracany w tym trybie towar, zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w nienaruszonym stanie z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania ani montażu. Opakowanie zwracanej części musi być właściwie zabezpieczone do transportu, nie może być w żaden sposób oklejone! Towar może zostać zwrócony wyłącznie w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki. Wszelkie zwroty muszą zostać zgłoszone do Biura Obsługi Klienta. W przypadku zgody sklepu na zwrot części po upływie 14 dni, zastrzegamy możliwość potrącenia części środków z tytułu kosztów obsługi zwrotu. Zastrzegamy, że w przypadku wynikłej z Państwa strony pomyłki przy wyborze właściwego towaru, jego wymiana lub zwrot środków pieniężnych mogą potrwać do 10 dni roboczych. Jeśli dostarczone Państwu części nie były zgodne z zamówieniem, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie. Tak szybko, jak to możliwe wymienimy towar na inny, na swój koszt (pod warunkiem, że wymieniane części nie nosiły żadnych śladów użytkowania i posiadają oryginalne, nieuszkodzone opakowanie). W przeciwnym razie, towar zostanie ponownie nadany na koszt odbiorcy przesyłką kurierską. Wymiana towaru zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym sklepie. W przypadku braku dostępności towaru na wymianę firma PPHU FART . zastrzega sobie możliwość zwrotu środków pieniężnych za zakupione części lub akcesoria samochodowe. Koszty przesyłki zwracanego, poprawnie dobranego towaru pokrywa Klient. Na konto Klienta zostanie zwrócona równowartość odesłanego towaru, pomniejszona o koszty przesyłki zwrotu. Koszty przesyłek związanych ze zwrotem lub wymianą towarów z winy sklepu, pokrywa sklep. DOKUMENTY DO POBRANIA:
DRUK REKLAMACYJNY
http://wysylkipabianice.pl/dokumenty/formularz_reklamacji_pphufart.pdf
DRUK ODSTĄPIENIA OD UMOWY
http://wysylkipabianice.pl/dokumenty/odstapienie.pdf
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- ppu****@***** (pokaż)
- 509****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
SKLEP FART
SIEDZIBA 95-200 PABIANICE POŁUDNIOWA 22
NR KONTA BANKOWEGO
M-BANK 11 1140 2004 0000 3502 7686 2073
Pozostałe informacje
PRZY NIE KTÓRYCH PRZEDMIOTACH ZE WZGLEDU NA GABARYT LUB WAGE PRZESYLKI KOSZTY TRANSPORTU USTALAMY INDYWIDUALNIE
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu