Sprężyny Eibach Sportline Seat Leon Cupra (6912153005)

zakończona
709,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
Zakupy od 2 700 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Mikołów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: eibach
  • waga (z opakowaniem): 5.00 [kg]

opis

EIBACH SPORTLINE

Eibach Sportline są to sprężyny sportowe obniżające i usztywniające jest to seria sprężyn przeznaczonych do fanów sportów motorowych poszukujących produktów wysokiej jakości. Po montażu otrzymujemy profesjonalne dynamiczne prowadzenie, które wynika z obniżenia punktu ciężkości pojazdu.

Sprężyny o charakterystyce progresywnej.

Większe obniżenie niż w serii Pro-Kit (do 50mm)
Wyraźna poprawa właściwości trakcyjnych pojazdu
Prowadzenie podobne jak w samochodach sportowych
Jeden z elementów kompletnych zawieszeń Eibach SportSystem



Sprężyny Eibach SPORTLINE Seat Leon Cupra


Kod:

E20-15-021-02-22 (Cena za 4 szt.)

....................­....................­....................­....................­....................­.....


Pasuje do:
Seat Leon 10.13 -->:


Silniki:
2.0 Cupra

....................­....................­....................­....................­....................­.....

Pasuje do:
Seat Leon SC 10.13 -->


Silniki:
2.0 Cupra

....................­....................­....................­....................­....................­.....

Pasuje do:
Seat Leon ST 10.13 -->

Silniki:
2.0 Cupra

....................­....................­....................­....................­....................­.....

Obniżenie:
Przód - 25 [mm]
Tył - 20 [mm]

Dopuszczalny maksymalny nacisk na:

Przednią oś (?) - 1070 [kg]

Tylną oś (?) - 1070 [kg]

Uwagi:

- Bez systemu samopoziomowania (nivo)

- Poza modelami z napędem 4x4 (4WD)

- Wyłącznie do modeli z cztero- i wielowahaczowym zawieszeniem na osi tylnej.



Firma Tomas Tuning jest dystrybutorem firmy Eibach. Kupując w naszym sklepie masz pewność, że otrzymasz produkt zgodny z opisem, z legalnej dystrybucji, całkowicie nowy oraz na gwarancji.

Montaż powinien być przeprowadzany w specjalistycznym warsztacie. Pozycja montażu (góra-dół) oznaczona jest poprzez nadruk - ułożenie tekstu sugeruje prawidłową pozycję. Po montażu sprężyn/elementów zawieszenia, należy sprawdzić geometrię kół. Jeśli oryginalne amortyzatory są mocno zużyte, zaleca się założenie nowych - standardowych, lub sportowych. Wszystkie dopuszczalne przez producenta kombinacje koło / opona są możliwe do zastosowania po założeniu sprężyn. Dobierając produkt należy opierać się na danych w certyfikacie TÜV lub dokumencie ABE. Proszę przed montażem porównać oznaczenia na otrzymanym produkcie z oznaczeniami zawartymi w TÜV lub dokumencie ABE (dołączane do paczek lub dostępne do pobrania na www.eibach.com). W przypadku stwierdzenia rozbieżności zestawu nie należy montować - prosimy w takim wypadku o kontakt ze sprzedawcą. W zależności od wersji silnikowej, skrzyni biegów, wyposażenia i tolerancji producenta auta, wartości obniżenia mogą odbiegać o parę mm od wartości wskazanych w niniejszym katalogu. Wartość obniżenia będzie stosunkowo niższa w przypadku seryjnego (fabrycznego) obniżenia(np. zawieszenie mtechnik, s-line itp.). Wszystkie podane dane odnoszą się do fabrycznych, nowych pojazdów. Zastosowanie naszych produktów odnosi się do seryjnych pojazdów. Wszystkie sprężyny EIBACH posiadają certyfikat TUV.
W przypadku sprężyn serii Sportline zalecamy zakup sportowych amortyzatorów, np. Bilstein B8.


Powyższe zdjęcia są przykładowe.

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Tomas_2003 za co najmniej 2 700 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
7,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost
pierwsza sztuka:
12,18 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
13,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
11,49 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost
pierwsza sztuka:
15,68 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
17,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

P.P.H.U. TOMAS mgr inż. Tomasz Grzegorski
Rybnicka 25
43-190 Mikołów
Dodatkowe informacje

 

Wszystkie produkty oferowane w sklepie Tomas-tuning są objęte gwarancją producenta.


Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej (na podany adres e-mail info@tomas-tuning.com) bądź na adres Sprzedawcy (zgodnyz danymi firmy) za pomocą poczty tradycyjnej.


Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta i odpowie (na podany przez Klienta adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej).




P.P.H.U. TOMAS
Rybnicka 25
43-190 Mikołów


Do paczki prosimy dołaczyć protokół reklamacyjny:


.......................... dnia ..................
PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY NR ….
Sporządzony w dniu ................... w związku ze zgłoszeniem reklamacji nr ......... z dnia ..........
Imię i nazwisko nabywcy ..........................................................................................................
Dokładny adres ........................................................................................................................
Nr telefonu .................................................................................................................................
Data nabycia towaru .................................. nr r-ku ................................... z dnia .......................
Rodzaj towaru ................................................ typ ......................................................................
cena ........................................ data produkcji ................................ wykończenia ......................
Producent ....................................................................................................................................
Transport : własny, nabywcy, sprzedawcy*)
Dokładny opis wad ......................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
jednostka odpowiedzialna za powstałe wady ..............................................................................
Żądanie nabywcy co do sposobu załatwienia reklamacji ...........................................................
Opinia pracownika / rzeczoznawcy ............................................................................................
......................................................................................................................................................
Decyzja pracownika handlu ........................................................................................................
......................................................................................................................................................
Imię i nazwisko
sprawdzającego reklamację
.............................................. .................................................
PODPIS PODPIS NABYWCY
*) niepotrzebne skreślić


Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

P.P.H.U. TOMAS mgr inż. Tomasz Grzegorski
Rybnicka 25
43-190 Mikołów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży na odległość ,  może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny,  składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego  upływem.Oświadczenie można złożyć na formularzu , którego wzór stanowi  załącznik do  ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r.  W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru  ponosi klient.  W przypadku odstąpienia od umowy na towary typu:  Boxy dachowe, fotele zderzaki i inne wielko gabarytowe nie mogą być   odesłane zwykłą paczką pocztową ze względu na gabaryty.  W związku z tym koszt odesłania towaru będzie wyższy niż zwykła  przesyłka pocztowa.  Adres do odsyłania zwrotów jest zgodny z danymi firmy.  Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać:    - dane sprzedającego   - dane kupującego (login allegro, dane adres telefon)   - data zawarcia umowy   - data odbioru    - numer/numery aukcji allegro.   - informacja o zwrocie (Ja niżej podpisany niniejszym informuje o moim  odstąpieniu od umowy             sprzedaży następującej / ych rzeczy )  

O sprzedającym

Tomas_2003
98,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

5823

 

58

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Kontakt

  • 504904460
  • 322260020
poniedziałek - piątek
sobota
09:00 - 17:00
09:00 - 13:00

Informacje o sprzedającym

Zapraszamy do naszej siedziby w Mikołowie (15 km od Katowic przy trasie na Wisłę) na ul.Rybnickiej 25.

Posiadamy duży sklep stacjonarny gdzie można odbierać zakupione produkty.

O firmie :

Sklep Tomas-Tuning istnieje na rynku od 2004r. W tym czasie z małej jednoosobowej firmy rozwinęliśmy się w przedsiębiorstwo z dużym sklepem stacjonarnym i mającym w swojej ofercie ponad 20000 różnych produktów.Indywidualne podejście do klienta, fachowa obsługa i szybka wysyłka towaru zapewniają nam stale poszerzające się grono stałych klientów. Nieustannie śledzimy branżowy rynek i współpracujemy z największymi hurtowniami by oferta sklepu zawsze zawierała nowości oraz sprawdzone produkty uznanych marek w atrakcyjnych cenach. Nasza przyjazna polityka zwrotów i reklamacji nastawiona jest zawsze na zadowolenie kupujących gdyż zależy nam by być postrzeganym jako firma godna zaufania klientów.Wiemy że to właśnie dzięki nim możemy się nadal rozwijać i świadczyć usługi dla ludzi w całej Polsce.

Pozostałe informacje

1.Sprzedający dostarcza towar zgodny z opisem i wolny od wad fizycznych i prawnych.

2.Pełne dane firmy oraz dane kontaktowe :

P.P.H.U. TOMAS mgr inż. Tomasz Grzegorski

Adres: 43-190 Mikołów, ul. Rybnicka 25

NIP: 635-159-67-31, REGON: 278316710

Firma wpisana do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

Prowadzonej przez Ministra Gospodarki Nr.8866

Powyższe dane są też miejscem odsyłania zwrotów i reklamacji.

Kom.: +48 504-904-460

Tel:   +48 32 2260020

Email: info@tomas-tuning.com

Opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą.

3.Zwroty towaru

Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży na odległość ,

może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny,

składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego

upływem.Oświadczenie można złożyć na formularzu , którego wzór stanowi

załącznik do  ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r.

W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi klient.

W przypadku odstąpienia od umowy na towary typu:

Boxy dachowe, fotele i inne wielko gabarytowe nie mogą być  odesłane zwykłą paczką pocztową ze względu na gabaryty.

W związku z tym koszt odesłania towaru będzie wyższy niż zwykła przesyłka pocztowa.

Dokładne informacje są zawarte w regulaminie.

Adres do odsyłania zwrotów jest zgodny z danymi firmy.

4. Reklamacje i gwarancje

Wszystkie produkty oferowane w sklepie Tomas-tuning.com są objęte gwarancją producenta.

Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży,

Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację

ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z

realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Adres do odsyłania zwrotów jest zgodny z danymi firmy.

Klient może skorzystać z udostępnionego przez Sprzedawcę wregulaminie Formularza reklamacji.

5.Adr

Konsument ma możliwość dochodzenia swoich roszczeń nie tylko przed sądem powszechnym, ale także za pomocą

tzw. "Alternatywnych metod rozstrzygania sporów" (ADR). Metody te są

często tańsze ,szybsze i nie wymagają zatrudnienia wyspecjalizowanego

prawnika.

Wszystkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przed mediatorów

Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej  w Warszawie, stosowanie do regulaminu

tego sądu obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediacje.

Pozdrawiamy

P.P.H.U. TOMAS