SPRĘŻYNY EIBACH PRO-KIT VW Touran (6911006466)

zakończona
619,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
Zakupy od 2 700 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Mikołów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: eibach

EIBACH PRO-KIT


Niemiecka firma EIBACH to niekwestionowany lider w produkcji zawieszeń sportowych. Zespół inżynierów projektując serie PRO-KIT miał na celu uzyskanie złotego środka miedzy użytkowaniem samochodu zarówno na torze jak i do normalnej jazdy po drogach publicznych. Jak można się domyślić cel został osiągnięty w 100%. Na próżno szukać w ofercie firmy Eibach obniżeń ekstremalnych, tutaj liczy się głównie poprawa właściwości trakcyjnych i nadanie sportowego wyglądu pojazdowi.



Sprężyny Eibach Pro-Kit VW Touran


Kod:

E10-85-012-02-22 (Cena za 4 szt.)

....................­....................­....................­....................­....................­............


Pasuje do:
VW Touran 02.03 - 05.10


Silniki:
1.4 FSI, 1.4 TSI, 2.0 FSI, 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V

....................­....................­....................­....................­....................­............

Pasuje do:

VW Touran 05.10 -->


Silniki:
1.4 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI

....................­....................­....................­....................­....................­............

Obniżenie:
Przód - 25 [mm]
Tył - 25 [mm]

Dopuszczalny maksymalny nacisk na:
Przednią oś - 1160 [kg]
Tylną oś - 1190 [kg]

Uwagi:
- Bez systemu samopoziomowania (nivo)

- Poza modelami z napędem 4x4 (4WD).

- Nie przeznaczone dla wersji "Cross".



Firma Tomas Tuning jest dystrybutorem firmy Eibach. Kupując w naszym sklepie masz pewność, że otrzymasz produkt zgodny z opisem, z legalnej dystrybucji, całkowicie nowy oraz na gwarancji.

Montaż powinien być przeprowadzany w specjalistycznym warsztacie. Pozycja montażu (góra-dół) oznaczona jest poprzez nadruk - ułożenie tekstu sugeruje prawidłową pozycję. Po montażu sprężyn/elementów zawieszenia, należy sprawdzić geometrię kół. Jeśli oryginalne amortyzatory są mocno zużyte, zaleca się założenie nowych - standardowych, lub sportowych. Wszystkie dopuszczalne przez producenta kombinacje koło / opona są możliwe do zastosowania po założeniu sprężyn. Dobierając produkt należy opierać się na danych w certyfikacie TÜV lub dokumencie ABE. Proszę przed montażem porównać oznaczenia na otrzymanym produkcie z oznaczeniami zawartymi w TÜV lub dokumencie ABE (dołączane do paczek lub dostępne do pobrania na www.eibach.com). W przypadku stwierdzenia rozbieżności zestawu nie należy montować - prosimy w takim wypadku o kontakt ze sprzedawcą. W zależności od wersji silnikowej, skrzyni biegów, wyposażenia i tolerancji producenta auta, wartości obniżenia mogą odbiegać o parę mm od wartości wskazanych w niniejszym katalogu. Wartość obniżenia będzie stosunkowo niższa w przypadku seryjnego (fabrycznego) obniżenia(np. zawieszenie mtechnik, s-line itp.). Wszystkie podane dane odnoszą się do fabrycznych, nowych pojazdów. Zastosowanie naszych produktów odnosi się do seryjnych pojazdów. Wszystkie sprężyny EIBACH posiadają certyfikat TUV.



Powyższe zdjęcia są przykładowe.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Tomas_2003 za co najmniej 2 700 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 50102055581111156375100061
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska 13,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

PPHU TOMAS
Rybnicka 25
43-190 Mikołów
NIP: 635-159-67-31
REGON: 278316710
Zapraszamy do naszej siedziby w Mikołowie (15 km od Katowic przy trasie na Wisłę) na ul.Rybnickiej 25. Posiadamy duży sklep stacjonarny gdzie można odbierać zakupione produkty.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota 09:00 - 13:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

1.Sprzedający dostarcza towar zgodny z opisem i wolny od wad fizycznych i prawnych. 2.Pełne dane firmy oraz dane kontaktowe : P.P.H.U. TOMAS mgr inż. Tomasz Grzegorski Adres: 43-190 Mikołów, ul. Rybnicka 25 NIP: 635-159-67-31, REGON: 278316710 Firma wpisana do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Prowadzonej przez Ministra Gospodarki Nr.8866 Powyższe dane są też miejscem odsyłania zwrotów i reklamacji. Kom.: +48 504-904-460 Tel: +48 32 2260020 Email: info@tomas-tuning.com Opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą. 3.Zwroty towaru Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży na odległość , może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.Oświadczenie można złożyć na formularzu , którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi klient. W przypadku odstąpienia od umowy na towary typu: Boxy dachowe, fotele i inne wielko gabarytowe nie mogą być odesłane zwykłą paczką pocztową ze względu na gabaryty. W związku z tym koszt odesłania towaru będzie wyższy niż zwykła przesyłka pocztowa. Dokładne informacje są zawarte w regulaminie. Adres do odsyłania zwrotów jest zgodny z danymi firmy. 4. Reklamacje i gwarancje Wszystkie produkty oferowane w sklepie Tomas-tuning.com są objęte gwarancją producenta. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. Adres do odsyłania zwrotów jest zgodny z danymi firmy. Klient może skorzystać z udostępnionego przez Sprzedawcę wregulaminie Formularza reklamacji. 5.Adr Konsument ma możliwość dochodzenia swoich roszczeń nie tylko przed sądem powszechnym, ale także za pomocą tzw. "Alternatywnych metod rozstrzygania sporów" (ADR). Metody te są często tańsze ,szybsze i nie wymagają zatrudnienia wyspecjalizowanego prawnika. Wszystkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przed mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosowanie do regulaminu tego sądu obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediacje. Pozdrawiamy P.P.H.U. TOMAS

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
P.P.H.U. TOMAS mgr inż. Tomasz Grzegorski
Rybnicka 25
43-190 Mikołów
PL
Dodatkowe informacje

 Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży na odległość ,  może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny,  składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego  upływem.Oświadczenie można złożyć na formularzu , którego wzór stanowi  załącznik do  ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r.  W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru  ponosi klient.  W przypadku odstąpienia od umowy na towary typu:  Boxy dachowe, fotele zderzaki i inne wielko gabarytowe nie mogą być   odesłane zwykłą paczką pocztową ze względu na gabaryty.  W związku z tym koszt odesłania towaru będzie wyższy niż zwykła  przesyłka pocztowa.  Adres do odsyłania zwrotów jest zgodny z danymi firmy.  Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać:    - dane sprzedającego   - dane kupującego (login allegro, dane adres telefon)   - data zawarcia umowy   - data odbioru    - numer/numery aukcji allegro.   - informacja o zwrocie (Ja niżej podpisany niniejszym informuje o moim  odstąpieniu od umowy             sprzedaży następującej / ych rzeczy )  

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
P.P.H.U. TOMAS mgr inż. Tomasz Grzegorski
Rybnicka 25
43-190 Mikołów
PL
Dodatkowe informacje

 

Wszystkie produkty oferowane w sklepie Tomas-tuning są objęte gwarancją producenta.


Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej (na podany adres e-mail info@tomas-tuning.com) bądź na adres Sprzedawcy (zgodnyz danymi firmy) za pomocą poczty tradycyjnej.


Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta i odpowie (na podany przez Klienta adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej).




P.P.H.U. TOMAS
Rybnicka 25
43-190 Mikołów


Do paczki prosimy dołaczyć protokół reklamacyjny:


.......................... dnia ..................
PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY NR ….
Sporządzony w dniu ................... w związku ze zgłoszeniem reklamacji nr ......... z dnia ..........
Imię i nazwisko nabywcy ..........................................................................................................
Dokładny adres ........................................................................................................................
Nr telefonu .................................................................................................................................
Data nabycia towaru .................................. nr r-ku ................................... z dnia .......................
Rodzaj towaru ................................................ typ ......................................................................
cena ........................................ data produkcji ................................ wykończenia ......................
Producent ....................................................................................................................................
Transport : własny, nabywcy, sprzedawcy*)
Dokładny opis wad ......................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
jednostka odpowiedzialna za powstałe wady ..............................................................................
Żądanie nabywcy co do sposobu załatwienia reklamacji ...........................................................
Opinia pracownika / rzeczoznawcy ............................................................................................
......................................................................................................................................................
Decyzja pracownika handlu ........................................................................................................
......................................................................................................................................................
Imię i nazwisko
sprawdzającego reklamację
.............................................. .................................................
PODPIS PODPIS NABYWCY
*) niepotrzebne skreślić