SPRĘŻYNY EIBACH PRO-KIT SAAB 9-3 + 93 CABRIOLET (6912182119)

zakończona
809,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 21,00 zł
Zakupy od 2 700 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Mikołów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: eibach

opis

SKLEP TOMAS ZAPRASZA NA ZAKUPY

KONTAKT TOMAS - AUTO - TUNING

EMAIL

Tomas@Tomas.com.pl


GG :
167605

GG : 4573916

TEL: 504-904-460

DANE FIRMY:

PPHU TOMAS

SKLEP CZĘŚCI i AKCESORIA SAMOCHODOWE - TUNING

UL.RYBNICKA 25
43-190 MIKOŁÓW
(15km OD KATOWIC)
MAPA

Strona o Mnie.

Zobacz nasze komentarze.

Dodaj do obserwowanych.

Zadaj pytanie sprzedającemu.

Zapraszamy na inne nasze aukcje.

WYSTAWIAMY F.VAT

Sprężyny sportowe obniżające i usztywniające

EIBACH PRO-KIT
Niemiecka firma EIBACH to niekwestionowany lider w produkcji zawieszeń sportowych. Zespół inżynierów projektując serie PRO-KIT miał na celu uzyskanie złotego środka miedzy użytkowaniem samochodu zarówno na torze jak i do normalnej jazdy po drogach publicznych.
Jak można się domyślić cel został osiągnięty w 100%. Na próżno szukać w ofercie firmy Eibach obniżeń ekstremalnych, tutaj liczy się głównie poprawa właściwości trakcyjnych i nadanie sportowego wyglądu pojazdowi.


Parametry:

Kod:
E7807-140
Pasuje do:
9-3 (YS3D) 9-3 Cabriolet (YS3D)
02.98 - 08.03

Silniki:

2.0i, 2.0 Turbo, 2.0 SE Turbo, 2.3, 2.3i, 2.3 Turbo, 2.2 TiD
OBNIŻENIE:
PRZÓD - 30 [MM]
TYŁ - 30 [MM]

(numery 1, 2 na tabliczce znamionowej)
Max nacisk na przednią oś - 1045 [kg]
Max nacisk na tylną oś - 875 [kg]

  • A - 1) Montaż powinien być przeprowadzany w specjalistycznym warsztacie.
    2) Pozycja montażu (góra-dół) oznaczona jest poprzez nadruk - ułożenie tekstu sugeruje prawidłową pozycję.
    3) Po montażu sprężyn/elementów zawieszenia, należy sprawdzić geometrię kół.
    4) Jeśli oryginalne amortyzatory są mocno zużyte, zaleca się założenie nowych - standardowych, lub sportowych.
    5) Wszystkie dopuszczalne przez producenta kombinacje koło / opona są możliwe do zastosowania po założeniu sprężyn.

  • 18 - Bez systemu samo poziomowania (nivo).

  • 20 - Poza modelami z napędem 4x4 (4WD).

  • Wszystkie sprężyny EIBACH posiadają certyfikat TUV





Kupując w firmie TOMAS-AUTO-TUNING masz pewność
że otrzymasz p
rodukt
zgodny z opisem , całkowicie nowy na gwarancji .



TERMIN REALIZACJI W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH MOŻE SIĘ WYDŁUŻYĆ
DO 7 DNI

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Tomas_2003 za co najmniej 2 700 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
19,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka:
21,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
3
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

SKLEP TOMAS TUNING
Rybnicka 25
43-190 Mikołów
email: info@tomas-tuning.com
tel.: 504904460

  • Poniedziałek - Piątek 09:00 - 17:00
  • Sobota 09:00 - 13:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Do odbioru w 2 dni robocze
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

P.P.H.U. TOMAS mgr inż. Tomasz Grzegorski
Rybnicka 25
43-190 Mikołów
Dodatkowe informacje

 

Wszystkie produkty oferowane w sklepie Tomas-tuning są objęte gwarancją producenta.


Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej (na podany adres e-mail info@tomas-tuning.com) bądź na adres Sprzedawcy (zgodnyz danymi firmy) za pomocą poczty tradycyjnej.


Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta i odpowie (na podany przez Klienta adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej).




P.P.H.U. TOMAS
Rybnicka 25
43-190 Mikołów


Do paczki prosimy dołaczyć protokół reklamacyjny:


.......................... dnia ..................
PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY NR ….
Sporządzony w dniu ................... w związku ze zgłoszeniem reklamacji nr ......... z dnia ..........
Imię i nazwisko nabywcy ..........................................................................................................
Dokładny adres ........................................................................................................................
Nr telefonu .................................................................................................................................
Data nabycia towaru .................................. nr r-ku ................................... z dnia .......................
Rodzaj towaru ................................................ typ ......................................................................
cena ........................................ data produkcji ................................ wykończenia ......................
Producent ....................................................................................................................................
Transport : własny, nabywcy, sprzedawcy*)
Dokładny opis wad ......................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
jednostka odpowiedzialna za powstałe wady ..............................................................................
Żądanie nabywcy co do sposobu załatwienia reklamacji ...........................................................
Opinia pracownika / rzeczoznawcy ............................................................................................
......................................................................................................................................................
Decyzja pracownika handlu ........................................................................................................
......................................................................................................................................................
Imię i nazwisko
sprawdzającego reklamację
.............................................. .................................................
PODPIS PODPIS NABYWCY
*) niepotrzebne skreślić


Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

P.P.H.U. TOMAS mgr inż. Tomasz Grzegorski
Rybnicka 25
43-190 Mikołów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży na odległość ,  może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny,  składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego  upływem.Oświadczenie można złożyć na formularzu , którego wzór stanowi  załącznik do  ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r.  W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru  ponosi klient.  W przypadku odstąpienia od umowy na towary typu:  Boxy dachowe, fotele zderzaki i inne wielko gabarytowe nie mogą być   odesłane zwykłą paczką pocztową ze względu na gabaryty.  W związku z tym koszt odesłania towaru będzie wyższy niż zwykła  przesyłka pocztowa.  Adres do odsyłania zwrotów jest zgodny z danymi firmy.  Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać:    - dane sprzedającego   - dane kupującego (login allegro, dane adres telefon)   - data zawarcia umowy   - data odbioru    - numer/numery aukcji allegro.   - informacja o zwrocie (Ja niżej podpisany niniejszym informuje o moim  odstąpieniu od umowy             sprzedaży następującej / ych rzeczy )  

O sprzedającym

Tomas_2003
98,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

5840

 

58

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Kontakt

  • 504904460
  • 322260020
poniedziałek - piątek
sobota
09:00 - 17:00
09:00 - 13:00

Informacje o sprzedającym

Zapraszamy do naszej siedziby w Mikołowie (15 km od Katowic przy trasie na Wisłę) na ul.Rybnickiej 25.

Posiadamy duży sklep stacjonarny gdzie można odbierać zakupione produkty.

O firmie :

Sklep Tomas-Tuning istnieje na rynku od 2004r. W tym czasie z małej jednoosobowej firmy rozwinęliśmy się w przedsiębiorstwo z dużym sklepem stacjonarnym i mającym w swojej ofercie ponad 20000 różnych produktów.Indywidualne podejście do klienta, fachowa obsługa i szybka wysyłka towaru zapewniają nam stale poszerzające się grono stałych klientów. Nieustannie śledzimy branżowy rynek i współpracujemy z największymi hurtowniami by oferta sklepu zawsze zawierała nowości oraz sprawdzone produkty uznanych marek w atrakcyjnych cenach. Nasza przyjazna polityka zwrotów i reklamacji nastawiona jest zawsze na zadowolenie kupujących gdyż zależy nam by być postrzeganym jako firma godna zaufania klientów.Wiemy że to właśnie dzięki nim możemy się nadal rozwijać i świadczyć usługi dla ludzi w całej Polsce.

Pozostałe informacje

1.Sprzedający dostarcza towar zgodny z opisem i wolny od wad fizycznych i prawnych.

2.Pełne dane firmy oraz dane kontaktowe :

P.P.H.U. TOMAS mgr inż. Tomasz Grzegorski

Adres: 43-190 Mikołów, ul. Rybnicka 25

NIP: 635-159-67-31, REGON: 278316710

Firma wpisana do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

Prowadzonej przez Ministra Gospodarki Nr.8866

Powyższe dane są też miejscem odsyłania zwrotów i reklamacji.

Kom.: +48 504-904-460

Tel:   +48 32 2260020

Email: info@tomas-tuning.com

Opłata za połączenie zgodna z posiadaną taryfą.

3.Zwroty towaru

Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży na odległość ,

może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny,

składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego

upływem.Oświadczenie można złożyć na formularzu , którego wzór stanowi

załącznik do  ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r.

W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi klient.

W przypadku odstąpienia od umowy na towary typu:

Boxy dachowe, fotele i inne wielko gabarytowe nie mogą być  odesłane zwykłą paczką pocztową ze względu na gabaryty.

W związku z tym koszt odesłania towaru będzie wyższy niż zwykła przesyłka pocztowa.

Dokładne informacje są zawarte w regulaminie.

Adres do odsyłania zwrotów jest zgodny z danymi firmy.

4. Reklamacje i gwarancje

Wszystkie produkty oferowane w sklepie Tomas-tuning.com są objęte gwarancją producenta.

Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży,

Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację

ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z

realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Adres do odsyłania zwrotów jest zgodny z danymi firmy.

Klient może skorzystać z udostępnionego przez Sprzedawcę wregulaminie Formularza reklamacji.

5.Adr

Konsument ma możliwość dochodzenia swoich roszczeń nie tylko przed sądem powszechnym, ale także za pomocą

tzw. "Alternatywnych metod rozstrzygania sporów" (ADR). Metody te są

często tańsze ,szybsze i nie wymagają zatrudnienia wyspecjalizowanego

prawnika.

Wszystkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przed mediatorów

Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej  w Warszawie, stosowanie do regulaminu

tego sądu obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediacje.

Pozdrawiamy

P.P.H.U. TOMAS