SPRĘŻYNA TYŁ KAYABA HYUNDAI LANTRA II RI6109 WRO (6542159024)

8 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
101,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: KYB
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • waga (z opakowaniem): 10.00 [kg]
<>alt="" title="">
Na tej aukcji oferujemy Państwu
f abrycznie nowe sprężyny
renomowanej firmy :
KAYABA
Jakość oryginału - części KAYABA stosowane są przez wielu producentów samochodów jako części na pierwszy montaż.


!! SPRĘŻYNY NA OŚ TYLNĄ!!

K-FLEX

Uwaga !!
!! Cena za 1 SZTUKĘ sprężyny !!
MOŻLIWOŚĆ SPRAWDZENIA CZĘŚCI PO NUMERZE NADWOZIA VIN


Sprężyny pasują do poniższych pojazdów:
Samochód kW(KM) Pojemność Kod siln. Prod od Prod do
HYUNDAI LANTRA II (J-2) 1.6 16V 84 kW (114 KM) 1599 4G61 1.11.1995 1.09.2000
HYUNDAI LANTRA II (J-2) 1.6 i 66 kW (90 KM) 1599 G4GR 1.11.1995 1.09.2000
HYUNDAI LANTRA II (J-2) 1.8 16V 94 kW (128 KM) 1795 G4GM 1.11.1995 1.09.2000

Podane zastosowanie nie daje 100% pewności, że dana część będzie pasowała, ponieważ w danym modelu auta producenci mogli stosować kilka rodzajów podzespołów.

Jeżeli mają Państwo wątpliwości czy dana część pasuje do Państwa auta lub mają Państwo problem z odnalezieniem na naszych aukcjach części, które Państwa interesują, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail. Na pewno pomożemy!

Numer katalogowy: RI6109


INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

strona zabudowy: oś tylna

parametr: F

projekt resoru: sprężyna zwojowa

ciężar [kg]: 1,96

grubość 1 [mm]: 11,5

średnica zewnętrzna [mm]: 139

długość [mm]: 323

W ofercie mamy również amortyzatory, łożyska górnego mocowania amortyzatora, osłony i odboje oraz inne części do Twojego samochodu.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Numery zamienne:

SUPLEX 12015

Do każdego zakupu dołączamy paragon

lub fakturę VAT.

Na każdy towar jest udzielana gwarancja

12 lub 24 miesiące zależnie od producenta danej części.

Każda część jest starannie zapakowana aby dotarła w 100% sprawna.

Każda przesyłka kurierska jest ubezpieczona.

Przed zakupem zachęcamy do zapoznania się ze

stroną "O mnie".

Wybierając przesyłkę kurierską możesz kupić kilka przedmiotów, które spakujemy w jedną paczkę.

Nie musisz ponosić dodatkowych kosztów za każdy przedmiot.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 86 1050 1575 1000 0092 2661 1425
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

DW MOTO Milena Sokołowska
Kolista 18c
54-152 Wroclaw
NIP: 894-293-89-40
REGON: 364207443

Wszystkie części w miarę naszych możliwości staramy się sprawdzać po numerze nadwozia auta vin, jeżeli klient nie korzysta z tej możliwości oznacza to, że jest pewien, że dana część pasuje do jego auta i bierze za wybór pełną odpowiedzialność. Wszystkie koszty wysyłki podane na aukcji dotyczą wysyłek na terenie Polski, wysyłka do innego kraju jest możliwa po wcześniejszym ustaleniu kosztów wysyłki.

kontakt

  • 733836666
    Infolinia czynna od pn do pt 8-18, sobota 9-13

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
DW MOTO Milena Sokołowska
ul. Kolista 18c
54-152 Wrocław
PL
Dodatkowe informacje

Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem (przykładowy wzór Oświadczenia znajdą Państwo z załączniku). 


W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 


W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu przez Konsumenta prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Konsument dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Konsument odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi. 


Prawo zwrotu nie przysługuje Kupującym będącym Podmiotem Gospodarczym. 


Opakowanie towaru jest częścią towaru, towar przyjmujemy jedynie w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu. Zwracany towar nie może posiadać żadnych śladów montażu / użytkowania. W przypadku części elektronicznych, zapakowanych w zalakowane opakowania – zwroty przyjmujemy jedynie w nienaruszonym opakowaniu.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
DW MOTO Milena Sokołowska
ul. Kolista 18c
54-152 Wrocław
PL
Dodatkowe informacje

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru.   


Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji.   


 Opis procedury reklamacji: 

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@dwmoto.pl, w formie pisemnej pod adres Sprzedawcy lub osobiście w siedzibie firmy. 

2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:

a) dane kontaktowe (tj. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, numer telefonu oraz numer rachunku bankowego)

b) dokładne opisanie przyczyny reklamacji wraz ze wskazaniem żądania Kupującego (wymiana towaru na wolny od wad lub zwrot pieniędzy)

c) dane samochodu (marka, model, rok produkcji, pojemność, moc oraz numer nadwozia VIN)

d) datę montażu oraz demontażu części 

e) przedmiot reklamacji

f) dokument zakupu

Po kontakcie ze Sprzedającym jest możliwość otrzymania odpowiedniego formularza reklamacji, który należy wypełnić i dołączyć do reklamowanego przedmiotu.

3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. W uzasadnionych przypadkach, gdy pojawia się konieczność wysłania produktu do producenta/dystrybutora celem przeprowadzenia stosownych ekspertyz, termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu, o czym Kupujący zostaje poinformowany przez Sprzedawcę. 

5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest pod podany przez Kupującego adres e-mail bądź pocztą tradycyjną. Na części oryginalne Renault-Dacia wymagana jest opina autoryzowanego serwisu ASO. Gwarancja obejmuje wszystkie części zamontowane wyłącznie w wyspecjalizowanym warsztacie mechaniki samochodowej. Dokumentem potwierdzającym taki montaż jest Faktura Vat lub paragon z dnia montażu.

6. Kupujący dostarcza reklamowany towar na własny koszt.