SPRĘŻYNA TYŁ KAYABA HYUNDAI LANTRA II RI6109 WRO (6542159024)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
101,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • producent części: KYB
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: hyundai
  • waga (z opakowaniem): 10.00 [kg]
<>alt="" title="">
Na tej aukcji oferujemy Państwu
f abrycznie nowe sprężyny
renomowanej firmy :
KAYABA
Jakość oryginału - części KAYABA stosowane są przez wielu producentów samochodów jako części na pierwszy montaż.


!! SPRĘŻYNY NA OŚ TYLNĄ!!

K-FLEX

Uwaga !!
!! Cena za 1 SZTUKĘ sprężyny !!
MOŻLIWOŚĆ SPRAWDZENIA CZĘŚCI PO NUMERZE NADWOZIA VIN


Sprężyny pasują do poniższych pojazdów:
Samochód kW(KM) Pojemność Kod siln. Prod od Prod do
HYUNDAI LANTRA II (J-2) 1.6 16V 84 kW (114 KM) 1599 4G61 1.11.1995 1.09.2000
HYUNDAI LANTRA II (J-2) 1.6 i 66 kW (90 KM) 1599 G4GR 1.11.1995 1.09.2000
HYUNDAI LANTRA II (J-2) 1.8 16V 94 kW (128 KM) 1795 G4GM 1.11.1995 1.09.2000

Podane zastosowanie nie daje 100% pewności, że dana część będzie pasowała, ponieważ w danym modelu auta producenci mogli stosować kilka rodzajów podzespołów.

Jeżeli mają Państwo wątpliwości czy dana część pasuje do Państwa auta lub mają Państwo problem z odnalezieniem na naszych aukcjach części, które Państwa interesują, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail. Na pewno pomożemy!

Numer katalogowy: RI6109


INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

strona zabudowy: oś tylna

parametr: F

projekt resoru: sprężyna zwojowa

ciężar [kg]: 1,96

grubość 1 [mm]: 11,5

średnica zewnętrzna [mm]: 139

długość [mm]: 323

W ofercie mamy również amortyzatory, łożyska górnego mocowania amortyzatora, osłony i odboje oraz inne części do Twojego samochodu.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Numery zamienne:

SUPLEX 12015

Do każdego zakupu dołączamy paragon

lub fakturę VAT.

Na każdy towar jest udzielana gwarancja

12 lub 24 miesiące zależnie od producenta danej części.

Każda część jest starannie zapakowana aby dotarła w 100% sprawna.

Każda przesyłka kurierska jest ubezpieczona.

Przed zakupem zachęcamy do zapoznania się ze

stroną "O mnie".

Wybierając przesyłkę kurierską możesz kupić kilka przedmiotów, które spakujemy w jedną paczkę.

Nie musisz ponosić dodatkowych kosztów za każdy przedmiot.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 86 1050 1575 1000 0092 2661 1425
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 733836666
    Infolinia czynna od pn do pt 8-18, sobota 9-13

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Odstąpienie od umowy Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. ( dostępny do pobrania pod http://dwmoto.pl/allegro/zwrot%20towaru.pdf) Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu przez Konsumenta prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Konsument dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Konsument odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi. Kupujący nieposiadający statusu Konsumenta nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy w terminie czternastu dni. Wobec takich Kupujących zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego.

reklamacje

Rękojmia i gwarancja Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru. Reklamacja może być złożona osobiście w siedzibie Sprzedawcy, za pomocą poczty e-mail lub pisemnie listem na adres Sprzedawcy. Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji. Składając reklamację Sprzedawca zaleca podanie następujących informacji: danych kontaktowych Kupującego, w tym numeru telefonu oraz numeru rachunku bankowego, loginu z Allegro, numeru aukcji oraz termin zakupu dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii. W razie konieczności uzupełnienia ewentualnych braków reklamacji – Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w sposób wskazany w § 2 ust. 4 Regulaminu. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy. Kupujący może odesłać reklamowany Towar poprzez firmę kurierską wskazaną przez Sprzedawcę – w tym celu Kupujący powinien uprzednio skontaktować się ze Sprzedawcą. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. W procedurze reklamacji Sprzedawca nie przewiduje możliwości pozasądowego rozstrzygnięcia sporu. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Uprawnienia Kupującego z tytułu rękojmi nie ograniczają uprawnień Kupującego wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta – na zasadach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym, o ile takowy dokument zostanie do Towaru dołączony. Sposób realizacji gwarancji jest ustalony przez gwaranta w dokumencie gwarancyjnym. Termin gwarancji wynosi dwa lata od dnia wydania Towaru Kupującemu, chyba że dokument gwarancyjny stwierdza inaczej.