SPRAY SPREY na ROZTOCZA Expel 150ML DLA ALERGIKA (6912094748)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
9,19 zł
z 9999 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,00 zł
Zakupy od 500,01 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Jaksice, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

 SRPEY NA ROZTOCZA EXPEL

Pojemność 150ml.

Zwalcza roztocza z pościeli, dywanów, zasłon,

mebli tapicerowanych. 

Dany przedmiot spryskiwać w odległości ok. 40-

50 cm, pozostawić przez 2 h

następnie wyprać lub odkurzyć w celu usunięcia

martwych już roztoczy.

Stosować w zależnoći od potrzeb,

profilaktycznie producent zaleca 1 raz w

miesiącu.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u home-plast za co najmniej 500,01 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 300
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 300
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 300
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 300
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Przedsiębiorstwo Wielonranżowe AKNA
Szosa Bydgoska 40A
88-181 Jaksice
NIP: 5562382386
REGON: 340145420

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
PW AKNA Zbigniew Czajkowski
Poznańska 305a
88-100 Inowrocław
 
Odstąpienie od umowy zawartej na odległość: 1. Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy). 2. Poinformuj nas o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że wyznaczyliśmy na to dłuższy termin. 3. Wyślij do nas dokument na adres j.w. (osobiście, listem poleconym lub e-mailowo zeskanowanego dokumentu z podpisem w formacie pdf), następnie towar wraz z paragonem/fv oraz oryginałem pisma "odstąpienie od umowy" jeśli wcześniej wysłałeś go w pdfie. 4. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Pamiętaj jednak, że zgodnie z prawem możemy wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Adres do zwrotów: PW AKNA Zbigniew Czajkowski, Poznańska 305a, 88-100 Inowrocław 1. Pismo reklamacyjne (wzór dostępny na stronach serwisu allegro) należy kierować na adres j.w. (osobiście, listem poleconym lub e-mailowo zeskanowanego dokumentu z podpisem w formacie pdf) 2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, nick, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, z wyjątkiem artykułów wymagających przeprowadzenia dodatkowych ekspertyz producenta. 5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest wyłącznie na adres e-mail Kupującego przez niego używany/podany. Pozytywne rozpatrzenie reklamacji skutkuje naprawą produktu lub wymianą na nowy bądź zwrotem wartości towaru jak i oddaniem kosztów wysyłki udokumentowanych fakturą lub pokwitowaniem pocztowym (nie wyższe od kosztów przesyłki poniesionych przy zakupie - dostawa i płatność na aukcji).

pozostałe informacje

Paczki wysłane do nas bez wcześniejszego powiadomienia tj. pisma reklamacji/odstąpienia od umowy, nie będą przez nas odebrane. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. WYSYŁKI PACZEK: *zgodnie z informacją zawartą w treści aukcji; *wysyłka "natychmiast" jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 11:00; w szczególnych przypadkach wysyłka może zostać przełożona na kolejny dzień wysyłkowy Zamówienia obrabiane są do godziny 11:00, następnie towar jest pakowany i przygotowywany do odbioru przez kuriera. Okres realizacji zamówienia zgodnie z opisem na stronie z przedmiotem, liczony od chwili spełnia wszystkich warunków aukcji przez Kupującego. Proszę zwrócić uwagę na dostawa i płatność -> przybliżony czas realizacji w poszczególnych aukcjach. Na wpłatę czekamy do 7 dni, po tym terminie zastrzegamy sobie prawo do wystąpienia do Allegro.pl o zwrot prowizji od transakcji, która nie doszła do skutku z powodu braku uiszczenia opłaty. W przypadku wybrania opcji przedpłata na konto należy dokonać przelewu: 1. PayU 2. Zwykły przelew bankowy na konto Dane do przelewu: 18 2130 0004 2001 0613 3573 0001 VOLKSWAGEN BANK POLSKA S.A. Zbigniew Czajkowski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AKNA Szosa Bydgoska 40A 88-181 Jaksice (suma = cena przedmiotu + koszty transportu) Tytuł przelewu powinien mieć następującą formę: login z allegro (nick) + numer/y aukcji. W przypadku udostępnienia na aukcji opcji odbiór osobisty dotyczy on tylko osobistego odbioru przez klienta, nie dotyczy to odbioru przez kuriera na zlecenie klienta, w przypadku odbioru przez kuriera na zlecenie klienta naliczona jest dodatkowa opłata 5,00zł -usługa za przygotowanie przesyłki oraz 5,00zł usługa wydrukowanie przesłanej etykiety (listu przewozowego) bądź pomoc w wypisaniu etykiety przez kuriera/ - odbiór jest możliwy tylko w godz 14:00 - 16:00 Podane w cenniku ceny dostawy dotyczą wysyłki TYLKO na terenie Polski, istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę wymaga to jednak indywidualnej kalkulacji kosztów. Na każdej aukcji podany jest cennik transportu, koszty transportu uzależnione są od ilości zakupionych przedmiotów, w przypadku zakupu przedmiotów na kilku aukcjach proszę wstrzymać się z wpłatą do chwili ustalenia kosztu przesyłki dla grupy przedmiotów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny. Zamówienia z opcją przedpłata na konto są przygotowywane do wysyłki dopiero po odnotowaniu wpływu na rachunku bankowym lub pdf potwierdzenia wpłaty. Na zakupiony towar wystawiamy paragon lub na życzenie klienta fakturę VAT (w przypadku firm prosimy o podanie nr NIPu). W przypadku przesyłek kurierskich prosimy o sprawdzenie ich zawartości w obecności kuriera. Jeśli przesyłka jest uszkodzona prosimy o wypełnienie protokołu szkody (druk posiada kurier i ma obowiązek wypełnienia go na Państwa żądanie). Protokół szkody musi być spisany w dniu dostarczenia paczki. Protokół wraz z pismem reklamacyjnym należy przesłać do siedziby firmy, po kontakcie z nami odsyłają Państwo towar.