SPODNIE ROBOCZE DO PASA MALARSKIE MASTER BIAŁE (6482301169)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
37,50 zł
z 80 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 14,50 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,50 zł
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
Zakupy powyżej 299 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: do 4 dni
  • długość spodni: długie
  • rodzaj spodni: do pasa
  • przeznaczenie: robocze
  • płeć: mężczyźni
  • rozmiar : XL
  • waga (z opakowaniem): 0.60 [kg]

Umba-pol BHP

  • Tel - 666 050 695
  • E-mail - biuro@umba-pol.pl
  • Adres - Legionów 130/140 lok. 52 90-764 Łódź
  • Konto - Raiffeisen Bank
    40175000120000000011998283

Wysyłka

  • Zamówienia wysyłamy spedycją.
  • Forma wysyłki PACZKA dotyczy zamówień poniżej 1 kg.
  • Kupując na kilku aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz

    Wszystkie sprzedawane asortymenty są nowe

Regulamin

Zakup w naszej firmie jest równoznaczny z akceptacją regulaminu sprzedaży zamieszczonego na stronie "o mnie".
Prosimy o zapoznanie się z nim.

DO ZAMÓWIEŃ DAJEMY GRATISY

od 149 zł stopery do uszu gratis
od 199 zł rękawice robocze gratis od 249 zł okulary ochronne gratis
od 299 zł wysyłka przy przedpłacie gratis

Zamówienia liczymy bez kosztów wysyłki

Spodnie ochronne do pasa typu Master.

- 65% poliester, 35% bawełna - gramatura 262 g/m2
- możliwość regulacji w pasie
- boczne kieszenie
- spodnie tak trwałe, że nawet po wielokrotnym praniu kolory pozostają wciąż intensywne, a rozmiar stabilny

Rozmiary: 48, 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62

Przy zakupie prosimy o podanie rozmiaru.
W doborze potrzebnego rozmiaru pomoże tabela rozmiarów zamieszczona niżej.

Kolorystyka: niebieskie, zielone, czerwone, białe

Zachęcamy do zakupów na kilku aukcjach.
Za wysyłkę zapłacisz tylko raz!
Zapraszamy!

Zapraszamy do naszego sklepu allegro


SPODNIE DO PASA MASTER NIEBIESKIE

SPODNIE DO PASA MASTER ZIELONE

SPODNIE DO PASA MASTER CZERWONE

SPODNIE DO PASA MULTIMASTER BIAŁE

SPODNIE DO PASA MULTIMASTER SZARE

SPODNIE DO PASA MULTIMASTER NIEBIESKIE

Inne Aukcje

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Umbaharyc za co najmniej 299 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Raiffeisen Bank Polska S.A. w Warszawie 40175000120000000011998283
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 80
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 14,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 7 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 80
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Odbiory osobiste są możliwe w siedzibie firmy po uprzednim telefonicznym umówieniu się.

W razie pytań prosimy o kontakt.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

UMBA-POL BIURO USŁUG I SPRZEDAŻY BHP Witamy! Prowadzimy sprzedaż szerokiego asortymentu BHP - rękawice - odzież - buty - szeroka gama innych asortymentów BHP Świadczymy również usługi w zakresie BHP - kompleksowa obsługa - szkolenia wstępne i okresowe - ryzyko zawodowe - protokoły powypadkowe - audyt bhp Pełną naszą ofertę znajdą Państwo na stronie www.umba-pol.pl oraz www.umba-pol.artbhp.pl W/W serwisy przeznaczone są tylko dla przedsiębiorców Na życzenie wystawimy aukcję na allegro. ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW I STAŁEJ WSPÓŁPRACY. PRZY ZAMÓWIENIACH HURTOWYCH ZAPRASZAMY DO NEGOCJACJI CEN. Wysyłki realizujemy tylko spedycją. ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW ! UMBA-POL Konrad Wach 90-764 Łódź ul. Legionów 130/140 m.52 NIP 8351411796 Numer konta 40 1750 0012 0000 0000 1199 8283 (Raiffeisen Bank Polska S.A. w Warszawie) Kontakt tel:666 05 06 95 lub e-mail biuro@umba-pol.pl

kontakt

  • 666050695
    Prosimy o kontakt w sprawie pytań związanych z naszą ofertą.
  • biuro@umba-pol.pl
    Staramy się odpowiadać na pytania najszybciej jak to możliwe. Prosimy o podanie danych do kontaktu.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać ze wzoru dostępnego tutaj. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej. Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres naszego przedsiębiorstwa dostępny w zakładce „Dane firmy i kontakt”. Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie. Orientacyjny koszt zwrotu możesz ustalić na podstawie naszej zakładki „Czas i koszty dostawy”, pamiętaj jednak, że sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki do Ciebie. Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości. W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie będzie zobowiązany do zwrotu Klientowi dodatkowych poniesionych przez niego kosztów. Najniższy koszt dostawy na dzień 25 grudnia 2014 roku wynosi 14,50 pln. Jeśli w aukcji nie widać tej opcji dostawy, należy zglosić sprzedawcy chęć skorzystania z tej usługi. W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie będzie zobowiązany do zwrotu Klientowi dodatkowych poniesionych przez niego kosztów. Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest: rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta, rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę, treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.

reklamacje

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków. [Reklamacje] Wszystkie produkty dostępne w Umba-pol BHP są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Sprzedawca jest odpowiedzialny za wady towaru na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Sprzedawca odpowiada za wady rzeczy które istniały w chwili wydania rzeczy Klientowi (w przypadku odbioru osobistego) lub w chwili wysłania rzeczy (w przypadku dostarczenia przez kuriera) jak też za wady które wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej chwili, na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. Jeżeli Klientem jest konsument, może on zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, Sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną, telefonicznie lub pocztą tradycyjną. Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt Sprzedawcy. . Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca W przypadku gdy Klient ma zamiar zgłosić żądanie zwrotu pieniędzy, odstąpienie od umowy, oświadczenia lub reklamację może to zrobić w jeden z następujących sposobów: przesłać zgłoszenie na adres mailowy: biuro@umba-pol.pl przesłać zgłoszenie na adres UMBA-POL Konrad Wach z siedzibą w Łodzi 90-764 Legionów 130/140 m. 52, W zgłoszeniu prosimy precyzyjnie określić jego rodzaj , okoliczności uprawniające do jego złożenia i jeżeli to wymagane na podstawie powyższych przepisów przyczynę zgłoszenia. GWARANCJA Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.

pozostałe informacje

REGULAMIN SKLEPU UMBA-POL DZIAŁAJĄCEGO W RAMACH SERWISU ALLEGRO Sklep internetowy UMBA-POL – BIURO USŁUG I SPRZEDAŻY BHP, ZWANY DALEJ Umba-pol, działający pod adresem http://allegro.pl/sklep/6160470_umba-pol-biuro-uslug-i-sprzedazy-bhp, na allegro nick: Umbaharyc prowadzony jest przez: UMBA-POL Konrad Wach z siedzibą w Łodzi 90-764 Legionów 130/140 m. 52 NIP: 8351411796, REGON 100775548, zwana dalej Umba-pol. Konto bankowe: 40175000120000000011998283 prowadzone w Raiffeisen Bank Polska S.A. Działalność gospodarcza wpisana do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Urząd Miasta Łódź. Adres przedsiębiorstwa (siedziba): UMBA-POL Konrad Wach z siedzibą w Łodzi 90-764 Legionów 130/140 m. 52 POSTANOWIENIA OGÓLNE I DEFINICJE Regulamin określa zasady korzystania przez Nabywców ze Sklepu prowadzonego przez Sprzedawcę. Regulamin udostępniany jest na stronie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający Nabywcom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. DEFINICJE Terminy w Regulaminie oznaczają: Sprzedawca – UMBA-POL Konrad Wach z siedzibą w Łodzi 90-764 Legionów 130/140 m. 52, NIP: 8351411796, REGON 100775548 który prowadząc działalność gospodarczą dokonuje w ramach Sklepu sprzedaży towarów lub świadczenia usług. Sklep – Sklep internetowy Umba-pol, działający pod adresem http://allegro.pl/sklep/6160470_umba-pol-biuro-uslug-i-sprzedazy-bhp, na allegro nick: Umbaharyc sprzedający produkty znajdujące się w jego ofercie za pośrednictwem Allegro. Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim Umba-pol skompletuje zamówienie i przekaże do doręczenia wybraną przez Klienta formą dostawy/odbioru Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej; dokonująca zakupów w Sklepie. OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU Sprzedawca prowadzi sprzedaż towarów, w szczególności za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez sklep internetowy Umba-pol, działający pod adresem http://allegro.pl/sklep/6160470_umba-pol-biuro-uslug-i-sprzedazy-bhp, na allegro nick: Umbaharyc Zamówienia poprzez stronę internetową i strony wskazanych serwisów aukcyjnych można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia znajdującego się w Sklepie. Złożenie zamówienia stanowi ofertę zakupu towarów. Klient jest zobowiązany poprawnego wypełnienia formularza zamówienia. Składając zamówienie Klient dokonuje: wyboru zamawianych towarów, oznaczenia sposobu dostawy oraz adresu dostawy, oznaczenia adresu na który ma być wystawiona faktura (jeżeli Klient życzy sobie fakturę), wyboru sposobu uregulowania płatności. Po zarejestrowaniu zamówienia w systemie sprzedaży Sklepu Klient otrzymuje e-mailem za pośrednictwem Allegro wiadomość potwierdzającą, że zamówienie dotarło do Sklepu. Umowa sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem zawarta jest z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji. Sklep rozpoczyna realizację zamówienia: w przypadku zamówień złożonych z wybranym sposobem regulowania płatności przy odbiorze, natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia od Klienta, w przypadku zamówień złożonych z wybranym sposobem regulowania płatności przelewem elektronicznym lub kartą kredytową za pośrednictwem PAYu, PayPal lub DotPay, natychmiast po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności; w przypadku zamówień złożonych z wybranym sposobem regulowania płatności przelewem bankowym, natychmiast po otrzymaniu przez Sklep wpływu przelewu na konto bankowe wskazane przy zamówieniu Sprzedawca w każdym wypadku zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia. Zamówienie będzie uważane za złożone tylko w sytuacji, gdy w formularzu Zamówienia zostaną umieszczone wszelkie dane pozwalające na prawidłową identyfikację Klienta, w tym w szczególności numer telefonu kontaktowego lub adres email. Nieuzasadniona odmowa przyjęcia zamówienia przez klienta, traktowana jest jako naruszenie zasad regulaminu. W przypadku, gdy towar jest niedostępny (brak towaru w magazynie lub u dostawców Sklepu) i brak jest możliwości realizacji zamówienia Klienta w terminie 14 dni, Sklep ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy. W takim wypadku Sklep najpóźniej w terminie 14 dni, licząc od daty zawarcia umowy, zawiadamia klienta o braku możliwości spełnienia świadczenia oraz zwraca całą otrzymaną od klienta sumę pieniężną plus odsetki. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem i braku możliwości realizacji zamówienia w tej części w terminie 14 dni, Klient jest informowany przez obsługę Sklepu o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia). Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczana jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży. W przypadku wyczerpania się towarów ze sprzedaży promocyjnej lub wyprzedaży, Sklep poinformuje o tym fakcie Klienta. W takim wypadku Sklep będzie uprawniony do skorzystania z możliwości odstąpienia od umowy, przewidzianego w ust. I pkt 13 i 14 Regulaminu. Do zamówienia wystawiana jest faktura VAT, jeśli klient wyda taką dyspozycję przekazaną w zamówieniu. Umowa zawarta pomiędzy Klientem a Sklepem dotycząca zakupu towaru ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem towarów w Sklepie jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem produktów odbieranych osobiście przez Klientów, w których miejscem spełnienia świadczenia jest siedziba firmy Zmiany w zamówieniach. 1. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub je anulować w dowolnym momencie. Wprowadzanie zmian możliwe jest poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza na stronach sklepu lub telefonicznie. Ceny towarów. 1. Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają VAT 2. Do zamówienia doliczane są koszty dostawy widoczne na każdej aukcji z zakładce dostawa i płatność. Przy towarze podany jest przewidywany czas realizacji zamówienia. W przypadku niedostarczenia towaru lub opóźnienia spowodowanego błędem Firmy Kurierskiej prosimy o niezwłoczny kontakt. Pomożemy. Formy płatności. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony w Sklepie towar, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy lub przy odbiorze. Klient może formy płatności: płatność przy odbiorze gotówką gotówką – płatność gotówką dotyczy tylko przedsiębiorców, nie prowadzimy sprzedaży gotówkowej dla osób fizycznych; płatność przelewem elektronicznym lub karta kredytową realizowana za pośrednictwem PayU ; płatność przelewem bankowym wykonywanym na konto: 40175000120000000011998283 prowadzone w Raiffeisen Bank Polska S.A. W przypadku wysyłki do wybranych krajów formą płatności jest tylko przedpłata na konto lub za pośrednictwem PayU.. Dane osobowe. Składając zamówienie w Sklepie, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Umba-pol oraz na ich przetwarzanie wyłącznie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. Klienci Sklepu maja prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia.Powierzone Sklepowi dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa: Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm., Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm., Dz. U. Nr 100, poz.1024. Postanowienia końcowe. 1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a UMBA-POL Konrad Wach z siedzibą w Łodzi 90-764 Legionów 130/140 m. 52, 2. Towary prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Informacja o towarach zamieszczona na stronach Sklepu nie oznacza, że towary są dostępne w magazynie Sklepu lub u jego dostawców. 3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta. W przypadku braku kontaktu sklep będzie próbował skontaktować się w inny możliwy sposób 4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia lub innych dyspozycji Klienta, powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych. 5.. Spory pomiędzy Klientem a Sklepem rozstrzygnie sąd właściwy zgodnie z KPC z dn. 17.11.1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.) 7. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego (Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r., poz.1176, z późn. zm. ) I innych ustaw (Dz. U. nr 22 z 2000r. ,poz.271 z późn. zm.). 8. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25 października 2013 roku. 9. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sklep, nie krótszym niż 7 dni od daty udostępnienia ich na stronie http://allegro.pl/sklep/6160470_umba-pol-biuro-uslug-i-sprzedazy-bhp . Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia. ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW !