Spodnie Jeansy ARIZONA John Straight Fit R.46 (6912175950)

zakończona
50,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 9,00 zł
  • List polecony priorytetowy 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • lokalizacja: Piaski, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • kolor: odcienie niebieskiego
  • marka: Inna marka
  • rozmiar: 46
  • dostawa z Polski: tak

ŚWIETNE SPODNIE FIRMY

CENA PRODUCENTA: 57,90

ROZMIAR Z METKI - 46

SPODNIE NOWE (OUTLET - BEZ METEK SKLEPOWYCH)

JEŚLI NIE SĄ PAŃSTWO PEWNI ROZMIARÓW:

1. ZNAJDŹ MIARKĘ

2.POŁÓŻ TWOJE SPODNIE NA PODŁODZE I ZMIERZ JE

3. PORÓWNAJ WYMIARY I KUPUJ ŚMIAŁO.

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List polecony priorytetowy 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List polecony ekonomiczny 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

F.H. Trzaskaster ul.Mickiewicza 17 21-050 Piaski

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Marcin Trzaska
ul.Mickiewicza 17
21-050 Piaski
Polska
 
1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Kupujący może w ciągu 14 dni odstąpić od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość bez podawania przyczyny. 2. Odstąpienie od umowy należy zgłaszać e-mailowo, zgodnie z poniższym wzorem W tytule wiadomości e-mail należy wpisać ODSTĄPIENIE OD UMOWY W treści wiadomości powinny być zawarte wszystkie następujące dane: - Treść oświadczenia: Oświadczam, iż odstępuję od umowy kupna-sprzedaży - Dane Kupującego (imię, nazwisko, adres) - Data zakupu (zamówienia na Allegro) - Data otrzymania przedmiotu (dostarczenia) - Zakupiony towar (nazwa roweru) - Numer konta bankowego (na który ma być dokonany zwrot kosztów produktu i wysyłki do Kupującego) Podanie wszystkich tych informacji znacznie usprawni proces realizacji reklamacji. 3. Nie należy odsyłać rowerów bez uprzedniego ustalenia formy zwrotu ze Sprzedającym. 4. Sprzedający nie ponosi kosztów dostarczenia zwracanego do niego towaru. 5. Po przysłaniu do Sprzedającego e-maila z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, Kupujący ma 14 dni na odesłanie towaru. Koszty produktu i wysyłki zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych od odebrania produktu przez Sprzedającego. 6. Rower odsyłany do Sprzedającego w celu zwrotu (odstąpienia od umowy) powinien być NIEUŻYWANY, CZYSTY oraz ZAPAKOWANY w ten sam sposób, jaki został przysłany do Kupującego. Ustawa o prawach konsumenta dopuszcza użytkowanie w granicach „zwykłego zarządu” – czyli tak, jak Kupujący użytkowałby rower, kupując go w sklepie stacjonarnym. W przypadku zwrotu roweru posiadającego widoczne znaki użytkowania – kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszt danych części, na których widać zużycie i usługi jej wymiany. 7. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

reklamacje

PRODUKTY POWYSTAWOWE LUB NOWE USZKODZONE W TRANSPORCIE - 30 dni gwarancji. 1. Sprzedający ma 14 dni, aby rozpatrzyć reklamację Kupującego. 2. Poprzez rozpatrzenie reklamacji należy rozumieć zapoznanie się Sprzedającego ze stanowiskiem Kupującego, a następnie zapoznanie się Kupującego z odpowiedzią Sprzedającego. Czas na rozpatrzenie reklamacji nie równa się czasowi naprawy lub wymiany. 3. Reklamacje należy zgłaszać drogą e-mailową, zgodnie z poniższym wzorem W tytule wiadomości e-mail należy wpisać REKLAMACJA W treści wiadomości powinny być zawarte wszystkie następujące dane: - Dane Kupującego (imię, nazwisko, adres, numer telefonu) - Data zakupu (zamówienia na Allegro) - Data otrzymania przedmiotu (dostarczenia) - Zakupiony przedmiot (nazwa roweru) - Opis usterki (możliwie jak najdokładniejszy) - Zdjęcia lub wideo usterki (jeśli jest to możliwe to udokumentowania) - Żądania Kupującego (naprawa towaru, wymiana towaru) Podanie wszystkich tych informacji znacznie usprawni proces realizacji reklamacji. 4. W przypadku pierwszej reklamacji danej części, Kupujący nie ma prawa domagać się zwrotu pieniędzy, ponieważ pierwszą podejmowaną czynnością jest naprawa lub wymiana części. Dopiero w przypadku kolejnej reklamacji tej samej części lub niemożności naprawy lub wymiany części przez Sprzedającego, Kupujący ma prawo żądać zwrotu pieniędzy. 5. Koszty przesyłki reklamowanego towaru pokrywa Kupujący. Jeżeli w ramach reklamacji doszło do wymiany, naprawienia przedmiotu lub odstąpienia od umowy, Kupujący ma prawo zażądać od Sprzedającego naprawienia szkody, którą poniósł z powodu nabycia wadliwego towaru (w tym przypadku kosztu przesyłki). Jeśli jednak wada nie zostanie uznana (np. wynikła ona z niewłaściwego użytkowania produktu), Kupujący nie ma takiej możliwości. 6. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia wyposażenia roweru: dzwonka, oświetlenia oraz części, w których następuje eksploatacyjne zużycie: ogumienie, łańcuch, klocki hamulcowe, wolnobieg, tarcza mechanizmu korbowego. 7. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.