SPODNIE DŁUGIE GETRY MORO DAMSKIE S M (6484199654)

zakończona
34,99 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,00 zł
  • List polecony priorytetowy 9,00 zł
  • Przesyłka kurierska 13,50 zł
  • lokalizacja: GŁOWNO
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: S/M
  • marka: Inna marka
  • stan (wysokość w pasie): średni
  • materiał dominujący: bawełna
  • wzór dominujący: moro
  • cechy dodatkowe: zamki
  • kolor: odcienie zieleni, wielokolorowy

609 832 784

slawski.jaroslaw@wp.­pl
www.slawscy.pl
Nr konta: 59 1050 1461 1000 0090 6296 8145
Zapraszam do zakładki informacje od sprzedającego , tam znajduje się pełna trść regulaminu naszych aukcji.


Witam wszystkich kupujących

Przedmiotem aukcji są długie spodnie moro uszyte z elastycznej

dzianiny bawełnianej z dodatkiem elastanu.

Spodnie posiadają szeroką gumę w pasie,

obwód dodatkowo można regulować sznurkiem.

W górnej części spodnii naszyte dwa suwaki, imitacja kieszeni.

Nogawki zakończone czarnym ściągaczem.
Miłe i delikatne w dotyku, idealne na spacer,

przedszkola, szkoły czy domu.

SKŁAD: 96% BAWEŁNA 4 % ELASTAN
Na tej aukcji kupisz rozmiary:
S M
Inne rozmiary dostępne na moich aukcjach:

98 104 110 116 122 128 134 140 146 152 S M L XL 2XL


KUPUJĄC U NAS KUPUJESZ BEZPOŚREDNIO OD PRODUCENTA :-)

Tabela rozmiarów:

Dostępne kolory:

Moro jasne:

Moro ciemne:

Po dokonaniu zakupu proszę w wiadomości

do sprzedającego podać wybrany kolor oraz rozmiar.

Zapraszam na inne moje aukcje

GCS-AP2-R
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 59 1050 1461 1000 0090 6296 8145
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 7
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Paczka48 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 7
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 7
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 7
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
ZWROT TOWARU Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22, poz. 271) Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od zawartej umowy i zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny.Prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny przysługuje jedynie konsumentom, czyli osobom fizycznym dokonującym zakupu w celu nie związanym z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową. Na pisemne (np. poprzez e-mail) odstąpienie od umowy dajemy Państwu 30 dni kalendarzowych od daty wydania rzeczy (otrzymania towaru lub doręczenia przesyłki). Przed dokonaniem zwrotu prosimy przesłać mailowo na adres slawski.jaroslaw@wp.pl następujące dane: a) nazwę konta Allegro, z którego dokonany został zakup b) imię i nazwisko oraz numer telefonu c) nazwę zakupionego produktu, który chcą Państwo zwrócić Prosimy o wypełnienie formularza przesyłając Formularz Zwrotu/Wymiany towaru, który po wypełnieniu prosimy wydrukować, podpisać i dołączyć do zwracanego towaru. Zalecane jest, by Klient przesłał wraz ze zwracanym towarem dowód zakupu potwierdzający sprzedaż (paragon lub F-VAT). Na odesłanie produktu do siedziby firmy mają Państwo 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy. Koszt odesłania zwracanego towaru do siedziby Sprzedającego ponosi Klient. W przypadku zwrotu wszystkich zakupionych produktów Sprzedający zwróci Klientowi należność równą kosztowi zwracanego przez Klienta towaru .W przypadku zwrotu części zakupionych produktów Sprzedający zwróci Klientowi należność równą kosztowi zwracanego przez Klienta towaru.Należność, o której mowa w pkt VI 9 i 10 Regulaminu zostanie zwrócona Klientowi przelewem na podany rachunek bankowy, nie później niż 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedającego zwracanego towaru. Adres do zwrotu przesyłek Z.P.H.U. Mariola Ślawska ul. Harcerska 3a 95-015 Głowno Ważne nie odbieramy przesyłek za pobraniem.Przesyłki prosimy o nadawanie pocztą polską listem poleconym ekonomicznym. FORMULARZ DO ZWROTU / WYMIANY Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271) odstępuję od umowy....................................................................................... nr. ................ zawartej dnia............................... w..................................................................... Proszę o zwrot kwoty....................zł (słownie: ...................................................) na konto nr..................................................................................................... Zwracam, w stanie niezmienionym....................................................................... otrzymany dnia..................................................................................................... mój nick z allegro................................................................................................... nick sprzedającego (nazwa sklepu , w którym dokonano zakupu).................................................................... ............................... podpis konsumenta

reklamacje

REKLAMACJA W przypadku stwierdzenia wad fizycznych w zakupionym towarze lub niezgodności zakupionego towaru z umową, Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji Sprzedającemu (zgodnie z zapisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego). Różnice wynikające z indywidualnych ustawień monitora komputera Klienta (np. kolor lub proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Zgłoszenie reklamacji prosimy dokonywać poprzez e-mail, w którym należy podać: a) nazwę konta Allegro, z którego dokonany został zakup; b) imię i nazwisko oraz numer telefonu; c) nazwę zakupionego produktu, który chcą Państwo zgłosić do reklamacji; d) informację o stwierdzonych wadach lub niezgodności z zamówieniem;Skontaktujemy się z Państwem e-mailowo przesyłając Formularz Reklamacyjny, który po wypełnieniu prosimy wydrukować, podpisać i dołączyć do zwracanego towaru. Zalecane jest, by Klient przesłał wraz z reklamowanym produktem dowód zakupu potwierdzający sprzedaż (paragon lub F-VAT, a w przypadku ich braku prosimy o dołączenie pisemnego oświadczenia o przyczynie braku dowodu zakupu). Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Sprzedającego przesyłki zawierającej reklamowany towar. Podczas dokonywania zgłoszenia reklamacyjnego Klient ma prawo określić swoje oczekiwania co do sposobu realizacji zobowiązań sklepu wynikających z pozytywnie rozpatrzonej reklamacji. Klient może wybrać: naprawę reklamowanego towaru, wymianę reklamowanego towaru na nowy lub zwrot kwoty zakupu towaru wraz z kosztem jego wysyłki. W przypadku naprawy lub wymiany reklamowanego towaru na nowy, koszt dostawy do Klienta ponosi Sprzedający. W przypadku uzasadnionej reklamacji, jeżeli ani naprawa, ani wymiana reklamowanego towaru nie będą możliwe Sprzedający zwróci Klientowi równowartość kwoty zakupionego produktu wraz z kosztem jego wysyłki.

pozostałe informacje

REGULAMIN I POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Sprzedaż w sklepie prowadzona jest przez firmę Z.P.H.U. Mariola Ślawska ul. Harcerska 3A 95-015 Głowno REGON: 471437338 NIP: 733-110-42-57 wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Urząd Miasta Głowna, 2. Przed złożeniem zamówienia należy zapoznać się z zapisami niniejszego regulaminu, który określa zasady dokonywania zakupów na naszych aukcjach. Złożenie i potwierdzenie zamówienia równoznaczne jest z akceptacją wszystkich postanowień niniejszego regulaminu obowiązujących w dniu złożenia zamówienia. Produkty oferowane na naszych aukcjach są fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych.Wszystkie ceny towarów widoczne na naszych aukcjach są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich. Podane ceny towarów nie zawierają kosztów dostawy, które ustalane są zgodnie z obowiązującym w momencie składania zamówienia Cennikiem dostawy. II FORMY PŁATNOŚCI PŁATNOŚĆ PAYU Przelew PayU jest to płatność elektroniczna dokonywana za pośrednictwem serwisu PayU.UWAGA: wybrany wzór/kolor należy podać w Formularzu Zapłaty i Dostawy, a nie w tytule przelewu PayU. PRZELEW TRADYCYJNY Wpłata dokonywana jest na konto bankowe Sprzedającego, w tym celu Klient dokonuje samodzielnego przelewu logując się na stronę swojego banku, odwiedzając placówkę banku lub na poczcie. Dane do przelewu: Numer rachunku: 59 1050 1461 1000 0090 6296 8145 Tytuł przelewu: należy wpisać login Allegro (np.basia1358) Nazwa odbiorcy: Z.P.H.U. Mariola Ślawska Kwota przelewu: koszt produktów + koszt wysyłki UWAGA: wybrany wzór/kolor należy podać w Formularzu Zapłaty i Dostawy, a nie w tytule przelewu. Wpłaty należy dokonać w przeciągu 14 dni od zakończenia się aukcji -oferty. Jeśli nie jest to możliwe prosimy o stosowną informację. Po upływie 14 dni z podanej aukcji występujemy o zwrot pobranej prowizji do serwisu Allegro. PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE PRZESYŁKI Udostępniamy możliwość zapłaty za zamówione produkty przy odbiorze przesyłki, tzw. "płatność za pobraniem". W przypadku wyboru przesyłki pobraniowej prosimy o zaznaczenie tej opcji w Formularzu Zapłaty i Dostawy. III DOSTAWA Zamówiony towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Polski. Koszt dostawy towaru ponosi Klient zgodnie z Cennikiem dostawy obowiązującym w chwili składania zamówienia. Przesyłki nadawane są w dni robocze zazwyczaj w ciągu 24h-48h od zaksięgowania wpłaty na koncie lub wyboru przesyłki za pobraniem. W weekendy i święta towar nie jest wysyłany. Koszt przesyłki jest naliczany w/g tabeli dostaw.Zmiany adresu wysyłki można dokonać wskazując nowy adres w Formularzu Zapłaty i Dostawy.Czas dostawy od nadania jest uzależniony od operatora kurierskiego lub poczty polskiej. IV WYMIANA Dajemy Państwu możliwość wymiany zakupionego towaru na inny dostępny model i/lub kolor. Na możliwość skorzystania z wymiany zakupionego towaru dajemy Państwu 14 dni kalendarzowych od daty wydania rzeczy (otrzymania towaru lub doręczenia przesyłki). 3. Przed dokonaniem wymiany prosimy przesłać mailowo na adres slawski.jarosław@wp.pl następujące dane: a) nazwę konta Allegro, z którego dokonany został zakup 4. b) imię i nazwisko oraz numer telefonu c) nazwę zakupionego produktu, który chcą Państwo wymienić d) informację na jaki model i/lub kolor chcą Państwo dokonać wymiany Zalecane jest, by Klient przesłał wraz ze zwracanym towarem dowód zakupu potwierdzający sprzedaż (paragon lub F-VAT).Na odesłanie produktu do siedziby firmy mają Państwo 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia chęci wymiany. Klient ponosi koszt przesyłki wymienianego towaru do siedziby firmy oraz ponownego nadania przesyłki. V KOMENTARZE Po zakończeniu transakcji wystawiają Państwo komentarz jako pierwsi. W przypadku przesyłek za pobraniem komentarz zwrotny wystawiamy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. Komentarze są wystawiane cyklicznie. VI OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Składając zamówienie na naszych aukcjach Klient wyraża zgodę na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych w zamówieniu danych osobowych przez firmę Z.P.H.U. Mariola Ślawska, z siedzibą w GŁOWNIE przy ul. HARCERSKIEJ 3A, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zmianami). Podane dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy sprzedaży, w tym zwłaszcza w celu skutecznego doręczenia zakupionych towarów do Klienta, w związku z tym mogą być przekazywane firmom przewozowym świadczącym usługi z zakresu dostawy towarów. Podanie danych osobowych w trakcie składania zamówienia przez Klienta jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania skutkuje brakiem możliwości złożenia zamówienia na naszych aukcjach. Klient ma prawo wglądu do treści swoich danych w celu ich weryfikacji, poprawiania oraz uaktualniania. Klient może także zażądać całkowitego usunięcia swoich danych z systemu Sprzedającego.