SPODNIE BIAŁE Early Days 12-18 mies PRIMARK Poznań (6541429819)

zakończona
4,99 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • List polecony ekonomiczny 8,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy powyżej 299 zł
  • lokalizacja: Poznań
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • bohater: brak
  • płeć: dziewczynki
  • dostawa z Polski: tak
  • marka: Early Days
  • rozmiar: 80 [см]
  • wiek dziecka: 12 m +
  • materiał: bawełna
  • kolor: biel

ZACHĘCAM DO UDZIAŁU W AUKCJI

SPODNIE BIAŁE

DLA DZIEWCZYNKI W WIEKU 12-18 MIESIĘCY

ZNANEJ ANGIELSKIEJ FIRMY

*EARLY DAYS*

SUPER SPODNIE NA CAŁY ROK

SPODNIE MAJĄ KIESZENIE

NA SZEROKIEJ GUMIE W PASIE

WYKOŃCZENIA WYKONANE RÓŻOWĄ NITKĄ

80% BAWEŁNA

ESTETYCZNE WYKOŃCZENIE

JAKOŚĆ GWARANTOWANA


WYMIARY:

długość całkowita 48 cm (od kroczku 28 cm)

szerokość minimalna 21,5 cm x2

szer.po naciągnięciu 28 cm x2


GORĄCO POLECAM !!!


wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u every_day za co najmniej 299 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 78 1140 2004 0000 3402 5411 4028
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 84 1020 4027 0000 1502 0834 0673
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
List polecony priorytetowy 9,50 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 8,50 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
użytkownik
cena
a...5
4,99 zł czwartek 6 października, 09:06:28

dane sprzedawcy

Jeżeli życzysz sobie zobaczyć towar przed zakupem zapraszamy do naszego sklepu na osiedlu Przemysława 8c w godz.10.30-17, poniedziałek i piątek 11-18, sobota 10-13

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Jako sprzedawca ponoszę odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towarów w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (DZ.U. z 2014, poz.121). Wada fizyczna towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Klienta, nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym.Wada prawna towaru zachodzi wówczas, gdy towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, gdy ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu. Odpowiadam z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy kupującemu. W przypadku osoby fizycznej, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania towaru. Każda rzecz jest przeze mnie dokładnie sprawdzana przed wysłaniem.Jeśli jednak po otrzymaniu przesyłki zauważyliby Państwo jakąś wadę, proszę niezwłocznie powiadomić mnie o tym fakcie mailowo lub telefonicznie, zanim wystawicie Państwo komentarz. Towar powinien zostać odesłany do mnie na Państwa koszt z dopiskiem Reklamacja. Reklamowany towar proszę wysłać listem poleconym ekonomicznym nadanym Pocztą Polską.Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu, a w przypadku zaginięcia może to być również wydruk płatności lub wiadomość mailowa z potwierdzeniem zawarcia umowy. Jeżeli towar ma wadę możecie Państwo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że niezwłocznie wymienię wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniany lub naprawiany przeze mnie albo nie uczyniłam zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.Jeżeli kupującym jest osoba fizyczna, może zamiast zaproponowanego przeze mnie usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przeze mnie.Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona zobowiązuję się wymienić wadliwy towar na wolny od wad lub usunąć wadę w terminie 14 dniu od dnia zgłoszenie reklamacji.Dostawa nowego lub wolnego od wad towaru odbywa się na mój koszt. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy zobowiązuję się dokonać zwrotu płatności (wraz z poniesionym kosztem odesłania towaru) w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. W przypadku osoby fizycznej, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat.

pozostałe informacje

ZASADY LICYTACJI 1. Przede wszystkim, gdy macie Państwo jakiekolwiek pytania czy wątpliwości chętnie odpowiem mailowo lub telefonicznie pod nr 663943277.ZAWSZE ODPOWIADAM NA MAILE. A zatem jeśli nie ma odpowiedzi z mojej strony to oznacza, że mail nie dotarł lub z innych powodów nie mam dostępu do komputera. Bardzo sobie cenię wszelkie pytania, podpowiedzi i uwagi z Państwa strony. 2. Po skończonej aukcji proszę o maila dotyczącego wybranego koloru lub wzoru, ewentualnej zmiany adresu itp. PRZY ZMIANACH ADRESU PROSZĘ KONIECZNIE WYPEŁNIAĆ KARTĘ PŁATNOŚCI, GDYZ NIE ODPOWIADAM ZA MAILE, KTÓRE Z JAKICHŚ POWODÓW CZASEM NIE DOCIERAJĄ !!! A KARTĘ ZAWSZE MOGĘ SPRAWDZIĆ !!! 3. Do podanej kwoty należy dodać kwotę za przesyłkę wskazaną na aukcji. Paczki staram się wysyłać jak najszybciej – najczęściej jeszcze tego samego dnia lub w ciągu 48 h od zaksięgowania kwoty.W przypadku jakichkolwiek nieprzewidzianych opóźnień ZAWSZE informuję klienta mailem. Koszt wysyłki jest zawsze 1 - jedynie system allegro dolicza kwotę podaną w opcji "Dostawa i płatność" przy wysyłkach wieloprzedmiotowych. 4. GDY ZAKUPY PRZEKRACZAJĄ 250 ZŁ WYSYŁAM PACZKĘ KURIEREM GRATIS - PACZEK POBRANIOWYCH NIE WYSYŁAM GRATIS !!! Listy polecone priorytetowe wysyłamy Pocztą Polską - wszystkie listy polecone ekonomiczne poniżej kwoty 7,50 zł za wysyłkę są wysyłane InPostem. Minimalny koszt wysyłki Pocztą Polską za list polecony ekonomiczny to kwota 7,50 zł. Od niedawna uruchomiliśmy wysyłkę InPost allegro - list polecony za 3,94 zł do 1 kg. Jest to idealna wysyłka dla tych, którzy nie muszą mieć przesyłki na drugi dzień. Wg InPostu dociera w ciągu 3-4 dni, a klient jest na bieżąco informowany o jego losie. 5. Wpłaty na moje konto proszę dokonywać do 7 dni po zakupie. W przypadku jakichkolwiek opóźnień proszę o stosownego maila. Pieniądze za wygraną aukcję proszę przelać na kontomBank 78 1140 2004 0000 3402 5411 4028 6. Paczki wysyłam na adres wskazany na allegro. W przypadku gdy jest on inny proszę o informację ZARAZ po zakupie towaru na aukcji. Nie uznaję zmian adresu zawartych w przelewach bankowych !!! 7. W przypadku nie odebrania przesyłki w terminie przez KUPUJĄCEGO lub podania nieprawidłowego lub niepełnego adresu zobowiązany jest On do uiszczenia opłaty za zwrot przesyłki przez Pocztę, a także do uiszczenia opłaty za ponowną przesyłkę. 8. W razie reklamacji proszę o kontakt przed wystawieniem negatywnego komentarza, gdyż wszelkie sprawy staram się załatwiać polubownie na korzyść klienta. 9. WYCHODZĄC NAPRZECIW POTRZEBOM KLIENTA WYSYŁAM PACZKI ZA POBRANIEM PO UPRZEDNIM UZGODNIENIU Z KLIENTEM, ALE TYLKO OSOBOM O DOBRYM STATUSIE NA ALLEGRO - MINIMUM 10 POZYTYWNYCH KOMENTARZY !!! Paczek pobraniowych nie wysyłam użytkownikom z kontem JUNIOR, użytkownikom bez pełnej aktywacji konta, klientom bez rejestracji oraz osobom z negatywnymi komentarzami dotyczącymi nie odbierania przesyłek pobraniowych !!! Paczek pobraniowych nie wysyłamy za granicę, gdyz brak takiej usługi w ofercie Poczty. 10. Po otrzymaniu paczki proszę o wystawienie komentarza - najlepiej jak on będzie pozytywny :) . Jest to dla mnie znak, że paczka dotarła i transakcja zakończyła się pomyślnie. Jako sprzedająca wystawiam komentarz jako druga. Komentarze wystawiam raz w tygodniu w wolnej chwili, a więc proszę o cierpliwość jeśli nie jest on wystawiony od razu. 11. Do każdej przesyłki dołączam paragon z kasy fiskalnej. Na życzenie wystawiam fakturę VAT.