Spódniczka dziewczęca spódnica khaki 98-152 (6950728273)

zakończona
54,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,00 zł
  • lokalizacja: Sieradz, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę bez VAT
  • marka: Inna marka
  • wiek dziecka: 6 lat +
  • rozmiar: 122 [см]
  • płeć: dziewczynki
  • kolor: odcienie zieleni, inny kolor

Spódniczka pikówka

Modna, ciepła i wygodna…

W tej spódnicy dziewczynki chętnie spędzą

jesienne dni.

W pasie elastyczna guma.

 

 

Przy zamówieniu podaj rozmiar.

Kolor: khaki

Rozmiary:  98/104, 110/116, 122/128, 134/140, 146/152 - po jednej sztuce

Cena:  54,90

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 34 1050 1461 1000 0092 4231 3253
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,00 zł
kolejna sztuka: 18,50 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę bez VAT

dane sprzedawcy

Mamyto
Droga Jeziorska 16
98-200 Sieradz
NIP: 8271924016
REGON: 367428200

Jesteśmy tu nowi.

Oferujemy Państwu produkty najwyższej jakości, które pochodzą od lokalnych producentów. Na początek zaczynamy od regionu łódzkiego. Mamy nadzieję, że bedziemy się prężnie rozwijać i wkrótce nasza oferta wzbogaci się o kolejne kategorie. Zapraszamy na udane zakupy.

A teraz kilka formalności.

Sklep internetowy Mamyto, dostępny pod adresem mamytoonline.com.pl prowadzony jest przez Agnieszkę Miedziak prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Mamyto Agnieszka Miedziak, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki.

Dane adresowe/kontaktowe: ul. Droga Jeziorska 16, 98 200 Sieradz NIP: 827 192 40 16 

Jeśli maja Państwo jakieś pytania, prosimy przesyłać je na adres mamyto.kontakt@wp.pl lub pod numerem telefonu 737 323 340 ( oplata wg. cennika właściwego operatora). 

Kupujący dokonując zakupu na naszych  aukcjach akceptują Państwo  regulamin Firmy Mamyto.  Użytkownik zastrzega sobie prawo do zmiany powyższego Regulaminu. 

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Pouczenie o odstąpieniu od umowy 

Prawo odstąpienia od umowy 

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, tj. Mamyto Agnieszka Miedziak , ul Droga Jeziorska 16, 98-200 Sieradz, adres e-mail  office@mamytoonline.com.pl, telefon 737 323 340, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub poczta elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.  

Skutki odstąpienia od umowy 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu przelewu bankowego na numer konta bankowego użytego przy pierwszej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 • Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo  o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

 • Ponosimy koszty zwrotu rzeczy - z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas. 

• Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne  do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Mamyto Agnieszka Miedziak
Droga Jeziorska 16
98-200 Sieradz
PL

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
Mamyto Agnieszka Miedziak
Droga Jeziorska 16
98-200 Sieradz
PL
Dodatkowe informacje

  

1. Sprzedawca nie jest producentem dostępnych w Sklepie internetowym produktów. Sprzedawca odpowiada wobec klienta z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym. Zamawiający może zgłosić reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową drogą elektroniczną na adres mamyto.kontakt@wp.pl.

1. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu. Mogą Państwo również skorzystać z formularza reklamacji dostępnego na stronie sklepu.

2. Reklamowany towar należy przesłać na adres: Mamyto Agnieszka Miedziak, ul. Droga Jeziorska 16, 98 200 Sieradz.

3. Sklep przekaże wadliwy produkt do producenta, a ten w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Zamawiającego, który zostanie powiadomiony drogą elektroniczną / telefoniczną o sposobie jej rozstrzygnięcia.

4. Jeżeli towar ma wadę, Zamawiający może żądać obniżenia ceny albo odstąpić od umowy, chyba że producent niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Zamawiającego wymieni wadliwy towar na wolny od wad pod warunkiem, że jest to możliwe do zrealizowania, np. nie zaprzestano produkcji danego towaru lub go naprawi.

5. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady.

6. Zamiast żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, Zamawiający ma prawo żądać wymiany lub naprawy towaru. Sklep może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Zamawiającego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową towaru wadliwego w sposób wybrany przez Zamawiającego jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

7. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sklep - w zależności od sposobu załatwienia reklamacji  -  odsyła pełnowartościowy produkt na swój koszt na adres podany przez Zamawiającego, zwraca odpowiednią część ceny w związku z jej obniżeniem lub, w przypadku odstąpienia od umowy, zwraca należność za reklamowany towar w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.